Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkars, det var da en dårlig start på helga! Håper på rask og god bedring, synes ikke det høres *helt* lurt ut å trene i dag, men jeg hører ikke på andres råd jeg heller, så, når det gjelder sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg skal trene styrke på overkroppen, så det blir ikke noen belastning på foten min. Det er ikke snakk om en løpeøkt, eller spinningøkt eller noe sånt, det går jo ikke :ler:

Skrevet

hehe treningsnarkoman :gjeiper:

Skrevet
hehe treningsnarkoman :gjeiper:

Som om det var noe nytt? ;)

Skrevet
:hoppe: syns du er flink som står på jeg.
Skrevet
Som om det var noe nytt? ;)

pass på å ikke overanstreng deg no da! :klem:

Skrevet

med tanke på alt du vet om trening så bekymrer hvertfall ikke jeg meg for at du skal overanstrenge deg :)

syns du er "flink" som finner alternativer å trene på selvom foten er ødelagt, mange som ville trengt myye dårligere unnskyldninger enn det for å skippe trening :ler:

Skrevet
:hoppe: syns du er flink som står på jeg.

pass på å ikke overanstreng deg no da! :klem:

Nå har jeg stort sett sittet stille siden onsdag ettermiddag, jeg blir sprø! Så nå er det på tide å komme seg av gårde og få brukt kroppen litt. Skal bli deilig å få litt varme i musklene og få trent ryggen litt, for den er ikke god. Jeg er jo ikke vant med å holde meg i ro på denne måten her. :(

Skrevet
med tanke på alt du vet om trening så bekymrer hvertfall ikke jeg meg for at du skal overanstrenge deg :)

syns du er "flink" som finner alternativer å trene på selvom foten er ødelagt, mange som ville trengt myye dårligere unnskyldninger enn det for å skippe trening :ler:

Nei, er nok ingen fare for overanstrenging, og jeg får helt mark av å sitte i ro. I motsetning til de fleste andre så sliter jeg med å finne grunner til ikke å trene :ler:

Sitter egentlig bare og venter på at klokka skal bli mange nok til at jeg er ferdig på jobb og kan stikke og trene. Ryggen er helt ødelagt etter å ha sittet så mye som jeg har de siste dagene. Gruegleder meg til behandling på mandag. Gleder meg fordi jeg vet det hjelper, gruer meg fordi det er vondt, og jeg kommer til å ha vondt dagen etter.

Skrevet

Gleder meg til å se deg senere i dag og i morgen. :klemmer:

Skrevet

Da var endelig elektrikerne dratt. Festlig å sitte og høre dem snakke forferdet om svidde kabler, kabler som smuldrer opp når de tar i dem osv. Det er en grunn til at det må skiftes liksom :ler: De må tilbake på mandag da, men da har de fått nøkler, så de får låse seg inn sjøl og styre og ordne. Egentlig kunne jeg godt tenkt meg å hatt hjemmekontor fra morgenen av på mandag også, men det blir nok litt drøyt tror jeg.

Tror jeg sier meg fornøyd med jobbing i dag. Ikke at jeg har gjort så mye synlig, har mest sittet og lest om Sharepoint, men det hadde jeg ikke fått gjort hadde jeg sittet på jobb. Nå er det tid for å skifte og komme meg på trening, må innom apoteket også og kjøpe sportstape så jeg får tapet foten min. Håpløst med støttebandasje, for den tar så mye plass. Tape virker dessuten mer stødig, tapet den i morges og føler det funker bedre, men har ikke så mye tape igjen. Skal bli deilig å få rørt litt på seg.

Skrevet

Kjempekoselig å se deg både på trening og treff i kveld. Du ser for øvrig smashing hot ut! :Nikke:

Håper foten din blir fort bra. :klemmer:

-misa

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Håper du kom deg trygt hjem nå da!

Takk for en fantastisk kveld :klemmer:

Skrevet
Kjempekoselig å se deg både på trening og treff i kveld. Du ser for øvrig smashing hot ut! :Nikke:

Håper foten din blir fort bra. :klemmer:

-misa

Takk for det :klem: og i lige måde :)

Håper du kom deg trygt hjem nå da!

Takk for en fantastisk kveld :klemmer:

Jada, kom meg trygt hjem. Venta på trikken jeg. Takk for en herlig kveld, vi må på Dubliner snart :)

Gjest Purple
Skrevet

Takk for i kveld! Håper benet og hendene dine blir bedre etter en god natts søvn :)

Likte forresten jakka du hadde på deg i dag :)

Skrevet

Takk for en fantastisk kveld. Gleder meg til å se deg i kveld igjen. :klemmer:

Skrevet
Faen! Tråkka skikkelig over på vei ut fra jobben i dag. Gikk rett på trynet, og selvsagt hadde jeg noen bak meg som så det hele. For all del, dama ville jo bare være snill, men jeg fikk helt noia av at hun stod der og "maste". Jeg klarte knapt å svare på spørsmålene hennes fordi det var så vondt, og satt og hadde mest lyst til å hyle. Kunne jo så klart ikke be henne se å dra seg til helvete vekk heller, selv om det var det jeg hadde mest lyst til akkurat der og da. Rett og slett fordi jeg bare ville være i fred.

Klarte så vidt å humpe meg hjem, men det hadde foten tydeligvis ikke godt av, for etter at jeg kom hjem har den bare blitt verre og verre. :tristbla: Det var ikke akkurat å humpe rundt på krykker som var planen for dagen og morgendagen ...

Å tråkke over er VONDT!!!! Har gjort det mange ganger, og den ene gangen var utenfor et utested etter at det hadde stengt. Eksen, og naboene var med, men jeg klarte jo ikke å gå! Så satt jeg der da, når politiet kom på sin runde for å sjekke at alt gikk bra for seg. Det resulterte i at vi ble kjørt hjem av dem.. Trøstet meg med at det er bedre å bli kjørt hjem i politibil enn å bli henta i en.... :roll::ler:

Skrevet

Hvordan går det med forten? :klem:

Skrevet
Likte forresten jakka du hadde på deg i dag :)

Takk for det, jeg er også veldig glad i den jakka :Nikke: Utrolig glad for at den passer igjen :hoppe:

Å tråkke over er VONDT!!!! Har gjort det mange ganger, og den ene gangen var utenfor et utested etter at det hadde stengt. Eksen, og naboene var med, men jeg klarte jo ikke å gå! Så satt jeg der da, når politiet kom på sin runde for å sjekke at alt gikk bra for seg. Det resulterte i at vi ble kjørt hjem av dem.. Trøstet meg med at det er bedre å bli kjørt hjem i politibil enn å bli henta i en.... :roll::ler:

:ler: Jaja, det var jo snilt gjort av Onkel politi det da :) Det er fryktelig vondt ja, også så irriterende.

Hvordan går det med forten? :klem:

Den er bedre. Skal fortsatt holde den i ro for sikkerhetsskyld, den er ganske stiv og øm fortsatt, men den verker i det minste ikke hele tida, og den er nesten ikke hoven mer.

Fikk en kommentar fra en av de som jobber på senteret i dag, om jeg virkelig trente selv om jeg humpet rundt på krykker. Har ikke sett henne der så mye, så hun er ikke en av de faste instruktørene i alle fall. Hun kunne ikke skjønne at det kunne være noe lurt. Så kom en av de virkelig søte instruktørene, hun forstod meg veldig godt. Hun vet jo at jeg trener mye, og sa at det var jo bra jeg kom meg av gårde og trente likevel, man følte seg jo gjerne så mye bedre etterpå enn hvis man bare satt på sofaen hele tida.

Hun mente at selv om det var en akseptabel unnskyldning for ikke å trene at man hadde forstuet foten, så var det fortsatt en unnskyldning, for så lenge man kunne humpe seg rundt på krykker så hadde man ikke vondt av å trene f.eks litt styrke for overkroppen. Det gjaldt jo bare å tilpasse øvelser og sånn litt. Det er mye man kan gjøre selv om foten ikke kan brukes.

Hun syntes fryktelig synd på meg, og nevnte at ei av de andre jentene som trener også hadde tråkket over. Det er jenta som normalt er min hardeste konkurrent under konkurranser osv. :ler: Jaja, sånn kan det gå. Nå skal jeg snart komme meg av gårde til Nótt for å spise middag med Nótt, Mannen, Grafica og freezepop og deretter skal vi se Coraline i 3d på kino :hoppe: Gleder meg veldig. Må bare gjøre meg i stand og plastre håndflater, har vannblemme i ene hånda.

Skrevet

Jeg vil også se Coraline i 3D på kino. :sur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...