Gjest Ansjoni Skrevet 20. mai 2009 #4842 Skrevet 20. mai 2009 Du får ta det som et kompliment at du er en trussel Tror ikke noen pleide/pleier å se på meg som det, burde jeg bli fornærmet over det? Jeg ser forøvrig ikke på noen andre jenter som en trussel, eier ikke et eneste sjalu-kjæreste-gen i kroppen Ellers er det jo hyggelig å få kontakt med gamle kjente igjen, sånn uansett
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4843 Skrevet 20. mai 2009 Du får ta det som et kompliment at du er en trussel Tror ikke noen pleide/pleier å se på meg som det, burde jeg bli fornærmet over det? Jeg ser forøvrig ikke på noen andre jenter som en trussel, eier ikke et eneste sjalu-kjæreste-gen i kroppen Ellers er det jo hyggelig å få kontakt med gamle kjente igjen, sånn uansett Jeg klarer liksom ikke se helt hvorfor jeg skulle være noen trussel heller. Jeg mener, vi hadde et opplegg, hadde det vært interessant med noe mer hadde vi da vært sammen? :klø: Er ikke voldsomt sjalu av meg selv, og skjønner ikke den greia der med at man ikke skal ha kontakt med jentevenner og tidligere fb's osv. Klart det er koselig om vi får kontakt igjen, men reaksjonen til V da jeg sa at DR hadde tatt kontakt var: haha, han er vel på fisketur da :gjeiper: Er nok litt redd for at det er det han er ja, men det er ikke aktuelt i alle fall. Vi får se, vi får se. Om vi ikke gjenopptar kontakten skikkelig, så er det ikke så veldig stort tap, vi har tross alt hatt veldig lite kontakt det siste året likevel.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2009 #4844 Skrevet 20. mai 2009 Du får ta det litt som det kommer? Håper du har en fin dag Jeg sitter på jobben og venter på å bli ferdig..
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4845 Skrevet 20. mai 2009 Du får ta det litt som det kommer? Håper du har en fin dag Jeg sitter på jobben og venter på å bli ferdig.. Jepp, jeg bryr meg egentlig ikke så hardt. Var bare veldig overraskende i går når han plutselig tok kontakt. Har vi kontakt framover så er det hyggelig, får vi ikke det så vel, his loss :gjeiper: Jeg sitter vel egentlig like mye som deg og håper at dagen snart skal være over. Er trøtt og sliten og vil helst stikke og trene. Har vondt i ryggen i dag også. Glad jeg flyttet timen jeg skulle på i dag, å sitte med vondt i ryggen på toget og hos svigerinna mi i morgen frister ikke. Det er ille nok at jeg må bruke fridagen min på å reise opp og ned til Toten :gjeiper:
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2009 #4846 Skrevet 20. mai 2009 Huff, at den skal være så vond så lenge da! Jeg håper du merker litt raskere fremgang nå snart.. (som sagt, blir det for dyrt så anbefaler jeg min fysio, jeg har hatt store problemer og er nå bedre enn noen gang ).
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4847 Skrevet 20. mai 2009 Huff, at den skal være så vond så lenge da! Jeg håper du merker litt raskere fremgang nå snart.. (som sagt, blir det for dyrt så anbefaler jeg min fysio, jeg har hatt store problemer og er nå bedre enn noen gang ). Den blir jo bedre, den var bedre på mandag enn forrige gang, da trengte han knapt å ta i meg før det knakk og brakte over alt :gjeiper: Hovedproblemet er jo at jeg ignorerer problemene så lenge at det er mye som må gjøres og langvarig behandling som må til når jeg først tar meg tid til å gjøre noe. Jeg ber jo ikke om behandling før jeg går på veggen. Han hadde sagt det til K i går også, at ryggen min var virkelig ille. Får håpe at en behandling neste uke får litt mer skikk på den. Så får vi se hva jeg gjør. Det svir som du skjønner godt i lommeboka dette her. Vil gjerne ha navn og nummer til hun du går til, så kan jeg teste henne.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2009 #4848 Skrevet 20. mai 2009 Den blir jo bedre, den var bedre på mandag enn forrige gang, da trengte han knapt å ta i meg før det knakk og brakte over alt :gjeiper: HAHAHA (ok, stygt å le men..) det høres så usannsynlig fælt ut når du sier det på den måten Jeg vet jo egentig akkurat hva du snakker om. Jeg sender deg en pm jeg med navn og nummer, så har du det i tilfelle
Frk edderkopp Skrevet 20. mai 2009 #4849 Skrevet 20. mai 2009 Tenk at han vil ha kontakt som en gammel kammerat og så tar du alt etter det.
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4850 Skrevet 20. mai 2009 HAHAHA (ok, stygt å le men..) det høres så usannsynlig fælt ut når du sier det på den måten Jeg vet jo egentig akkurat hva du snakker om. Jeg sender deg en pm jeg med navn og nummer, så har du det i tilfelle Ja, det høres jo litt fælt ut, men det er jo sant. Det bråker fælt når han holder på. Takk for pm. Skal ringe henne neste uke tror jeg
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4851 Skrevet 20. mai 2009 Faen! Tråkka skikkelig over på vei ut fra jobben i dag. Gikk rett på trynet, og selvsagt hadde jeg noen bak meg som så det hele. For all del, dama ville jo bare være snill, men jeg fikk helt noia av at hun stod der og "maste". Jeg klarte knapt å svare på spørsmålene hennes fordi det var så vondt, og satt og hadde mest lyst til å hyle. Kunne jo så klart ikke be henne se å dra seg til helvete vekk heller, selv om det var det jeg hadde mest lyst til akkurat der og da. Rett og slett fordi jeg bare ville være i fred. Klarte så vidt å humpe meg hjem, men det hadde foten tydeligvis ikke godt av, for etter at jeg kom hjem har den bare blitt verre og verre. Det var ikke akkurat å humpe rundt på krykker som var planen for dagen og morgendagen ...
Gjest Sativa Skrevet 20. mai 2009 #4852 Skrevet 20. mai 2009 Åh, det er så vondt det. Sitt med foten høyt så mye som mulig og is ned. god bedring
Gjest Purple Skrevet 20. mai 2009 #4853 Skrevet 20. mai 2009 Huff da, skikkelig kjipt. Hvordan fungerer kombinasjonen treningsnarkoman og krykker tro?
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4854 Skrevet 20. mai 2009 Åh, det er så vondt det. Sitt med foten høyt så mye som mulig og is ned. god bedring Takk! Ja, det er fryktelig vondt, også synes jeg fryktelig synd på meg selv Huff da, skikkelig kjipt. Hvordan fungerer kombinasjonen treningsnarkoman og krykker tro? Ja, jeg blir sprø her jeg sitter, ingen trening før tidligst fredag, da kanskje jeg er i stand til å sykle og få trent litt styrketrening. Får totalt noia her. Jeg skulle jo ha trent både i dag og i morgen ...
Nótt Skrevet 21. mai 2009 #4856 Skrevet 21. mai 2009 AUUUUUU!!!! Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Også blir man så sint på folk som vil være søte og snille og bare hjelpe.... Håper foten er litt bedre i dag vennen.
LekeHusmor Skrevet 21. mai 2009 #4857 Skrevet 21. mai 2009 åh så dritt, det høres skikkelig vondt ut håper du er bedre!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. mai 2009 #4860 Skrevet 21. mai 2009 Hei Takk for koselig melding i boka, kommer til å savne å trene med deg! Blir annerledes i Kina, det vet vi jo, blir ikke mye trening selv om jeg prøver det er jeg temmelig sikker på. Håper foten blir bra fort
Fremhevede innlegg