LekeHusmor Skrevet 18. mai 2009 #4822 Skrevet 18. mai 2009 så koselig at dere hadde en fin feiring! tenkte på dere igår, når jeg spurtet rundt på jobb. skulle gjerne vært der! ellers så er det jo koselig at du og K ser ut til å ha det.. ok? nå. håper han holder avtalen og kommer på tirsdag håper jeg får alt til å klaffe til helgen, hadde vært kjekt med en liten kaffe og litt skravling! håper også at behandlingen i dag var bra
*Enigma* Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4823 Skrevet 18. mai 2009 så koselig at dere hadde en fin feiring! tenkte på dere igår, når jeg spurtet rundt på jobb. skulle gjerne vært der! ellers så er det jo koselig at du og K ser ut til å ha det.. ok? nå. håper han holder avtalen og kommer på tirsdag håper jeg får alt til å klaffe til helgen, hadde vært kjekt med en liten kaffe og litt skravling! håper også at behandlingen i dag var bra Du skulle ha vært her ja Litt synd du bor så langt unna. Vil vel heller si at ting er litt komplisert mellom K og meg Altså, han er veldig søt og hyggelig om dagen, men jeg føler jeg er tilbake der jeg var før påske. Men han oppfører seg i det minste veldig pent om dagen, etter at han fikk en skyllebøtte uten like forrige helg. Vi får se i morgen, våger ikke håpe på noe, for da blir jeg vel bare skuffet. Hadde vært veldig hyggelig å få sett deg i helga, håper virkelig det klaffer Behandlinga i dag var fryktelig vond, men forhåpentligvis hjelper det. Fyren skravler høl i huet på meg, og han er jo forsåvidt en søt og morsom fyr. Han spør og graver masse om K da, lurer litt på hva han tenker.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 18. mai 2009 #4824 Skrevet 18. mai 2009 Behandlinga i dag var fryktelig vond, men forhåpentligvis hjelper det. Fyren skravler høl i huet på meg, og han er jo forsåvidt en søt og morsom fyr. Han spør og graver masse om K da, lurer litt på hva han tenker. Det håper jeg også! Si ifra hvis du vil prøve fysioen min, hun er virkelig et funn og ikke dyr i det hele tatt. Håper jeg ser deg denne uken. GRUER meg sånn til å reise, og GLEDER meg samtidig. Jeg er så pyse, men har aldri reist så langt før, så da.. Iiik. Når jeg kommer tilbake syns jeg vi skal ta en kveld og møtes uten å trene (evt trene først og så gå ut og spise litt eller liknende etterpå). Er jo alltid så hyggelig å prate Håper du sover godt i natt
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4825 Skrevet 19. mai 2009 Det håper jeg også! Si ifra hvis du vil prøve fysioen min, hun er virkelig et funn og ikke dyr i det hele tatt. Håper jeg ser deg denne uken. GRUER meg sånn til å reise, og GLEDER meg samtidig. Jeg er så pyse, men har aldri reist så langt før, så da.. Iiik. Når jeg kommer tilbake syns jeg vi skal ta en kveld og møtes uten å trene (evt trene først og så gå ut og spise litt eller liknende etterpå). Er jo alltid så hyggelig å prate Håper du sover godt i natt Jeg tror kanskje jeg burde prøve henne, for det kan bli dyrt dersom jeg skal bli bra ved å bruke han jeg bruker. Han er veldig, veldig flink, og jeg er sånn sett fornøyd, men det blir så dyrt! Det bare spørs litt med hun som behandler deg, hvor redd er hun for å ta i? Jeg blir gal av fysioterapeuter som knapt tar i deg, for det funker ikke på meg. Det sitter så dypt i, at overfladisk massasje bare gjør ting verre. Det hadde vært koselig å se deg før du reiser, men det kan kanskje bli litt vanskelig? Reisen din kommer sikkert til å gå helt fint. Overbevist om at du kommer til å storkose deg! Jeg tror ingenting på at du er pyse, det virker i alle fall ikke sånn. Vi må helt klart få til en kveld med trening og så spise litt (det er tross alt treningsnarkomane meg vi snakker om, jeg vet ikke om jeg klarer en hel dag uten trening ) Vi kan jo ta en treningsøkt og så stikke på Myrens kjøkken etterpå. Det er medlemsfest 26. juni forresten, kanskje man skulle hive seg på der?
FrizzleSizzle Skrevet 19. mai 2009 #4826 Skrevet 19. mai 2009 Flinke *Enigma* som stelte i stand vellykket 17. mai-feiring for KG-damene (+ herrer?)! Ta deg en fest, du!
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4827 Skrevet 19. mai 2009 Flinke *Enigma* som stelte i stand vellykket 17. mai-feiring for KG-damene (+ herrer?)! Ta deg en fest, du! Det var så koselig, at jeg tror jammen jeg gjør det igjen neste år Bare at da skal jeg starte litt tidligere, så slipper jeg å bli så stressa. Nå vet jeg i det minste at Roastbiff er noe av det enkleste man kan lage og overhodet ikke noe å stresse over, bare man får tak i kjøttet litt tidligere Så skulle jo selvsagt 17. mai alltid vært på en fredag, sånn at man slapp å dra på jobb dagen etter. Da hadde man kunnet ta seg en skikkelig fest! Det var noen "herrer" der også ja, i den grad man kan kalle dem det. Ikke sikker på om K og J fortjener tittelen herrer :gjeiper: De er nå søte og hyggelige da i det minste, og K gjorde sitt beste for å få meg til å stresse ned på selve dagen, mens J kom og hjalp meg kvelden før. Forhåpentligvis får jeg jo hjelp av K i dag også, i så fall skal jeg sterkt vurdere om de fortjener tittelen
Gjest Grafica Skrevet 19. mai 2009 #4828 Skrevet 19. mai 2009 Men Mannen fortjener vel tittelten herre? Neste år skal jeg være med også! Så kan jeg ta med.... Hm... Jeg finner sikkert på noe innne da, jeg har et år på meg
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4829 Skrevet 19. mai 2009 Men Mannen fortjener vel tittelten herre? Neste år skal jeg være med også! Så kan jeg ta med.... Hm... Jeg finner sikkert på noe innne da, jeg har et år på meg Det var derfor det var K og J som ble nevnt
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4831 Skrevet 19. mai 2009 Da har jeg hatt K på besøk. Han fikk rester da han kom, også fikk vi unna nesten hele oppvasken. Han gikk med en gang vi var ferdige da Han hadde en del han trengte å gjøre hjemme. Men ser ut til at vi skal se Engler og demoner en dag, i det minste.
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mai 2009 #4832 Skrevet 19. mai 2009 Jeg føler med deg, jeg kjenner nå at opptatte mennesker er det verste jeg vet! Litt frustrasjon ute å går her nå? Neida Men det er jo bra at ting har blitt bedre da, håper at de fortsetter i den retningen
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4833 Skrevet 19. mai 2009 Jeg føler med deg, jeg kjenner nå at opptatte mennesker er det verste jeg vet! Litt frustrasjon ute å går her nå? Neida Men det er jo bra at ting har blitt bedre da, håper at de fortsetter i den retningen Jeg må innrømme jeg ble litt lei meg. Særlig når han nevner at det hadde vært hyggelig å sitte og skravle og drikke litt vin. Han er så himla opptatt alltid, og han må liksom alltid påpeke at vi kunne gjort noe annet, eller han burde gjort ting annlerledes, eller ... Ser ut til at søsteren hans skal "bo" hos ham på ubestemt tid da, selv om hun ikke er der så ofte ... Dessuten skal han til Alpene i jula og være der til over nyttår ... Det la en aldri så liten demper på stemningen fra min side. Blir frustrert over meg selv. Tar meg selv i å ikke helt vite hvor jeg har ham, noe som sikkert er utrolig tåpelig, for jeg burde jo vite det. Må ikke begynne å håpe at det at han nå gjerne vil finne på ting med meg igjen betyr noe som helst. Samtidig er han så flink til å vise de gode sidene sine om dagen. Han er mer samme hyggelige og oppmerksomme fyren han var i begynnelsen. Det har jo både sine positive og noen negative sider ... Det er hyggelig at han er oppmerksom og snill, men samtidig så blir det vanskeligere å forsøke å komme over ham. Urk, man skulle bare holde seg unna.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. mai 2009 #4834 Skrevet 19. mai 2009 Skjønner godt at det er frustrerende! Håper du får en god natt
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4835 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Oh, MY GOD! Hva er det med kompisene mine egentlig? Ny kompis som tok kontakt med meg på msn nå. Guess what, han er singel igjen :gjeiper: Hva er greia, så fort de blir single så skal de ta kontakt igjen? Har knapt hatt kontakt med fyren det siste året. Må være smittsomt det der med å bli singel i den gjengen. 3 av gutta har blitt single igjen på kort tid. 2 av dem har tatt kontakt med meg Endret 19. mai 2009 av *Enigma*
Bettie Skrevet 19. mai 2009 #4837 Skrevet 19. mai 2009 De tar sikkert kontakt med deg fordi du er verd å ha kontakt med
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4838 Skrevet 20. mai 2009 :klø: Gutter er rare.. Jupp, you've got that right. De tar sikkert kontakt med deg fordi du er verd å ha kontakt med Joda, det kan godt hende det. Men jeg er tydeligvis ikke verdt å holde kontakten med når de har dame da. Eller, damene forlanger at de kutter kontakten med meg :gjeiper: Fikk i det minste det bekreftet i går da, at det nok var dama hans, eller nylig eks for å være helt nøyaktig, som har sørget for at vi ikke har hatt noe særlig kontakt. Da jeg spurte om vi skulle ta en øl/vin/kaffe/whatever en dag snart så fikk jeg nemlig beskjed om at det kunne han nok ikke gjøre på en stund fordi da ville hun bli enda mer lei seg. Jeg som alltid har blitt regna som en av gutta i gjengen der (eh, sånn delvis i alle fall), kommenterte da at jeg blei kanskje regna som jente? Fikk til svar at jau, jeg ble nok det. Særlig siden hun visste om hva som hadde skjedd mellom oss. Har skrevet en del om DR og meg tidligere i boka Kom forresten på at det er faktisk 4 av gutta som ganske nylig har blitt single, én av dem ble singel i høst også. Merkelig hvor glad de plutselig blir for å se meg når de blir single, og hvor ivrige de blir på å prate med meg da Vel, vel. det hadde jo ikke vært så dumt å se litt til den gamle gjengen en gang i blant. Jeg savner dem nå og da, selv om de ikke på langt nær er like hyggelige som den gjengen som har vært på nytårsaften/bursdag/17.mai osv. i det siste.
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. mai 2009 #4839 Skrevet 20. mai 2009 Selvfølgelig er de ikke like bra som den gjengen, for vi er jo rett og slett bare helt fantastiske Skjønner frustrasjonen din, damer til kamerater som ikke greier å stole på kjæresten sin er det verste jeg vet. Så får vi se om jeg forandrer mening noen gang da Håper du får en fin dag, snart fri nå
Gjest misa Skrevet 20. mai 2009 #4840 Skrevet 20. mai 2009 Jeg kjenner veldig godt til at guttevenner ikke kan ha kontakt når de er i et forhold, men er snar til å ringe når de er blitt singel igjen. Mannfolk er håpløse, det er bare å konkludere med det. Har også fått min andel av sinte damer som ikke liker at kjæresten deres snakker med noen av det motsatte kjønn. Håper du har en fin dag på jobb! -misa
Fremhevede innlegg