Gjest Grafica Skrevet 12. mai 2009 #4781 Skrevet 12. mai 2009 Stemmer at jeg gjør det ja Det er den 23? Tror ikke jeg har noe fore da, så det kunne vært hyggelig det Hurra! Så koselig
Gjest misa Skrevet 12. mai 2009 #4782 Skrevet 12. mai 2009 Jeg håper du får slappe litt av vennen. Stress og bekymringer er drepen for muskler, og kjevelås er veldig lite gøy. Jeg har forresten et tips til noe som kanskje kan være noe for deg, sender det på pm. Ha en fin dag videre søta! -misa
*Enigma* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4783 Skrevet 12. mai 2009 Da har jeg fått time hos fyren K anbefalte i alle fall. I morgen kl 19, så det blir forhåpentligvis bra. Det koster litt, men regner med at det er verdt det. Kanskje jeg da endelig kan få løst opp litt.
LekeHusmor Skrevet 12. mai 2009 #4785 Skrevet 12. mai 2009 det er nok verdt pengene sine altså.. håper h*n får løsnet skikkelig opp hos deg! har du ellers hatt en fin tirsdag?
*Enigma* Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4786 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Tror rett og slett jeg må sette opp lister her over alt som må gjøres før 17. mai, så jeg får en oversikt over hva som står igjen, og gi meg selv et spark bak. Må få en liten oversikt over dagene som gjenstår, inkludert ting som ikke nødvendigvis har med 17. mai å gjøre, men som står på timeplanen likevel. Onsdag: Trening Massasje Lage iskrem Rydde vekk klesvask Henge opp klesvask Sette på ny klesvask Henge opp klesvask Rydde gangen Torsdag: Trening Rydde kjøleskap Rydde kjøkken og vaske kjøkkenbenk og komfyr Fredag: Trening Støvsuge og vaske kjøkken og stue Handle mat Vaske bunadsskjorte Finne fram bunadssølv, strømper, sko og underskjørt Lage mer is hvis den jeg lagde onsdag ble god Lørdag: Trening Stryke bunadsskjorte Dekke bord Pynte Støvsuge og vaske gang og bad Støvsuge spisestua Lage mat som kan lages dagen før Endret 13. mai 2009 av *Enigma*
LekeHusmor Skrevet 13. mai 2009 #4787 Skrevet 13. mai 2009 hei og hu.. du har nok å ta deg til fremover hvertfall! hvordan gikk det hus massasjemennesket i dag?
*Enigma* Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4788 Skrevet 13. mai 2009 Onsdag: Trening Massasje Lage iskrem Rydde vekk klesvask Henge opp klesvask Sette på ny klesvask Henge opp klesvask Rydde gangen Vel, lage iskrem kan jeg drite i, det samme med å rydde gangen. Dagens behandling kan kort oppsummeres med AUUUUUUUUU!!!!! Noe så inni granskauen vondt! Massasje, triggerpunkt og knekking. Hørte det bare sa knekk nedover hele ryggen, nærmest som en dominoeffekt, og han fant alle de aller vondeste punktene mine. Jeg kunne bare ligge der og kjenne armer og bein dovne bort. Har fått satt opp 2 timer neste uke, og forbud mot å trene styrke før tidligst fredag. Nå er jeg svimmel, kvalm og fryser og er glovarm om hverandre. Synes fryktelig synd på meg sjøl akkurat nå.
LekeHusmor Skrevet 13. mai 2009 #4789 Skrevet 13. mai 2009 oisann.. han må virkelig ha gått grundig til verks! får håpe at det hjelper med tiden også da. hørtes ikke noe særlig ut å være så dårlig form.. håper du føler deg bedre snart
*Enigma* Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4790 Skrevet 13. mai 2009 oisann.. han må virkelig ha gått grundig til verks! får håpe at det hjelper med tiden også da. hørtes ikke noe særlig ut å være så dårlig form.. håper du føler deg bedre snart Jada, han gikk grundig til verks, og jeg var verre enn jeg trodde. Han får nok skikk på meg, men det kan ta tid, og jeg må høre på ham. Det blir dyrt, og mest sannsynlig ender jeg vel opp med ny seng også ... Heh, holdt på å gjøre en tabbe i dag da :gjeiper: K har nemlig den madrassen som behandleren min snakket om, og han sa jeg kunne jo høre hva K syntes om senga si. Da holdt jeg på å plumpe ut med at senga til K er jo helt fantastisk Det skulle jo tatt seg ut om jeg hadde sagt det :gjeiper:
Gjest misa Skrevet 13. mai 2009 #4791 Skrevet 13. mai 2009 For en bra kommentar det hadde vært! Skjønner godt at du er svimmel og kvalm. Det er nøyaktig samme beskrivelsen jeg har i min db etter triggerpunktbehandling med akupunkturnåler. Dritvondt, men det hjelper! -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. mai 2009 #4793 Skrevet 13. mai 2009 Kjenner igjen det med vondt etter triggerpunkt massasje ja, men det hjelper jo over tid da. Og det hadde vært en skikkelig morsom kommentar
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. mai 2009 #4794 Skrevet 13. mai 2009 ÅÅÅ vennen, jeg vet AKKURAT hvordan du har det.. Gru og gru, men det blir bedre, det er det som er så fint med knekking og triggerpunktbehandling! Tydelig at han er fysio da, og ikke bare idrettsmassør? Forresten, jeg får betalt inntil 11 behandlinger i året fra jobben. Sjekk om dere har en tilsvarende ordning, det er viktig å passe på ryggen når man sitter så mye foran dataen Skal du på grand prix-trening i morgen eller? Jeg drar hvis jeg rekker, men får se, starter litt tidlig. God natta og sov godt
Bettie Skrevet 13. mai 2009 #4795 Skrevet 13. mai 2009 Fysj - er ikke særlig godt når behandling gjør vondt, men det blir jo bedre på sikt
*Enigma* Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4796 Skrevet 14. mai 2009 I dag er jeg øm og lettere stiv i ryggen. Har sovet utrolig godt da, kjøpte pute av ham i går. Omtrent samme type som Tempur, men et litt annet merke. Det er så klart litt uvant, men den har sin effekt, ja. I dag blir det en lett treningsøkt, også må jeg få gjort noe, selv om jeg til slutt fikk gjort litt i går også. Tror rett og slett jeg må sette opp lister her over alt som må gjøres før 17. mai, så jeg får en oversikt over hva som står igjen, og gi meg selv et spark bak. Må få en liten oversikt over dagene som gjenstår, inkludert ting som ikke nødvendigvis har med 17. mai å gjøre, men som står på timeplanen likevel. Onsdag: Trening Massasje Lage iskrem (utsettes til i dag, torsdag) Rydde vekk klesvask Henge opp klesvask Sette på ny klesvask Henge opp klesvask Rydde gangen (utsatt til i dag) For en bra kommentar det hadde vært! Skjønner godt at du er svimmel og kvalm. Det er nøyaktig samme beskrivelsen jeg har i min db etter triggerpunktbehandling med akupunkturnåler. Dritvondt, men det hjelper! -misa Kjenner igjen det med vondt etter triggerpunkt massasje ja, men det hjelper jo over tid da. Og det hadde vært en skikkelig morsom kommentar Ja, jeg tror det hjelper. Det var helt klart nødvendig nå. Prata så vidt med K i går, nevnte at jeg hadde fått beskjed om å spørre ham hva han syntes om senga si. Fikk til svar at vel, jeg hadde jo prøvd den selv, med et påfølgende glis. Nevnte også at jeg hadde holdt på å plumpe ut med at senga hans var veldig god. Da bare lo han og sa at jaja, hadde jeg sagt det så hadde han vel fått høre det neste gang. ÅÅÅ vennen, jeg vet AKKURAT hvordan du har det.. Gru og gru, men det blir bedre, det er det som er så fint med knekking og triggerpunktbehandling! Tydelig at han er fysio da, og ikke bare idrettsmassør? Forresten, jeg får betalt inntil 11 behandlinger i året fra jobben. Sjekk om dere har en tilsvarende ordning, det er viktig å passe på ryggen når man sitter så mye foran dataen Skal du på grand prix-trening i morgen eller? Jeg drar hvis jeg rekker, men får se, starter litt tidlig. God natta og sov godt Skal sjekke det med jobben ja, de har blitt veldig obs på sånne ting etter at vi fikk HR-sjef. Mulig vi kan få noe dekket, men på en måte tviler jeg, det er mye fine ord og lite handling. Ingen spinning på meg, rygg og skuldre er alt for vonde. Han hadde visst ikke trengt å bekymre seg for at jeg skulle orke å trene styrke i dag engang. Det blir en lett løpetur på meg. Var på grand-prixspinninga på tirsdag ettermiddag da. Den var eh, ikke helt min stil Fysj - er ikke særlig godt når behandling gjør vondt, men det blir jo bedre på sikt Ja, heldigvis. At det gjør så vondt er jo egentlig min egen skyld som har ventet så lenge. Jeg burde ha gjort noe for lenge siden, men sånne ting blir alltid utsatt. Ny dag på kurs. Jeg er skikkelig misfornøyd med instruktøren. Jeg ville fått like mye ut av å få utdelt boka og lab-ene og lese og gjøre lab på egenhånd. Nå har kompisen min og sjefen hans kommet på kurset da, så jeg får se litt på deres løsning, og har fått tilbud om å komme på besøk på jobben der og se på det skikkelig i praksis. Mulig jeg hører med sjefen om jeg får lov til det. Det var i grunnen godt å prate med K i går. Vi hadde en fin tone oss i mellom igjen. Kan kanskje samarbeide litt med ham også i forbindelse med SharePoint. Han skal i gang med samme type prosjekt som meg.
Gjest Ansjoni Skrevet 14. mai 2009 #4797 Skrevet 14. mai 2009 Uææ, det høres ikke godt ut! Du kan jo gjette hva jeg skal si videre....Korrekt, det var "med ondt skal ondt fordrives" Håper det stemmer i dette tilfellet også!
*Enigma* Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4798 Skrevet 14. mai 2009 Sliter med å konsentrere meg i dag. Ryggen er fryktelig øm og vond, og jeg klarer ikke finne en god sittestilling. Håper inderlig at en liten løpetur og det å få litt varme i kroppen kan hjelpe litt på ømme muskler. Skulle veldig gjerne hatt litt forsiktig strykemassasje akkurat nå. Nakken er i det minste ikke så ille da, den virker bedre enn på lenge, og jeg tror det har med at jeg endelig har en skikkelig pute å gjøre. Den puta skal heretter være med meg overalt!
Frk edderkopp Skrevet 14. mai 2009 #4799 Skrevet 14. mai 2009 (endret) Huff stakkar, men eg veit av erfaring at det funker. Så hold ut. Bra at det går bedre med deg og K. Ikkje slit deg ut no da! Endret 14. mai 2009 av Frk edderkopp
FrizzleSizzle Skrevet 14. mai 2009 #4800 Skrevet 14. mai 2009 Hadde vært så festlig om du hadde sagt det med senga til K Og jeg er enig med Ansjoni ang vondt osv. Hørtes helt skrekkelig ut slik du beskrev det! Stakar!
Fremhevede innlegg