Gjest Ansjoni Skrevet 20. april 2008 #461 Del Skrevet 20. april 2008 Veldig imponerende treningsprogram! Ska sei du er flink! Da kommer resultatene til å komme fort som en vind:) Skulle ønske jeg hadde noe av samme stamina, da hadde Ansjoni blitt stram på stranda i sommer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. april 2008 #462 Del Skrevet 21. april 2008 Turene til Edinburgh foretrekker jeg å gjøre aleine, å ta med folk dit blir helt feil. Jeg er ikke der for å dra på ferie på samme måte, jeg reiser "hjem". Mhm, sånn er det for meg også når jeg drar til Storbritannia. De fleste turene jeg har hatt til Edinburgh har riktignok vært dagsturer. Håper jeg kan få tatt meg en tur til høsten, men vi får se. Men 2 uker på typisk sydenferie blir en ny opplevelse. Det jeg er litt redd for er at jeg skal komme til å kjede meg. Men jeg får ta med masse bøker, det blir helt sikkert fint. Må innrømme at jeg ikke er så glad i Syden. Jeg forbinder det mest med mas, har dog kun vært der et par ganger. Foretrekker storby el. l. Uansett må bøker bære med på tur. Har alltid ei bok i veska, selv her i byen. Vista ja, jeg er ikke noen stor fan av Vista, men så var jeg heller ikke noen stor fan av XP da det kom Det tar gjerne noen år før man får noe godt forhold til de nye operativsystemene fra Microsoft, mye fordi de slipper dem alt for tidlig (i forhold til hvor godt utviklet og testet de er) og da får man alle disse irritasjonsmomentene. Nå kommer jo SP3 til XP, og jeg er veldig glad for at den ikke kommer på automatiske oppdateringer før i juni. Etter det jeg har sett av SP3 til Office osv. så kunne en automatisk oppdatering ført til mange overtidstimer og mye irritasjon. Kun mye irritasjon for min del, jeg jobber heldigvis ikke innen IT. Dvs. jeg bruker data veldig mye i jobb, men ikke drifting. Jeg er bibliotekar. Begynner å få mer og mer troen på at den ferien kan bli virkelig bra. Noe av grunnen til at jeg drar aleine er jo at det bare er et fåtall mennesker jeg ville holdt ut å bo "oppå" i 14 dager i strekk, og ingen av disse personene hadde tid og/eller råd til å bli med meg. Jeg drar ikke på ferie med hvem som helst heller. Sånn er jeg også. Den jeg skal reise sammen med på jeg kunne holde ut med i mer enn et par dager uten å få krupp, samt noen som skjønner at det er OK å gjøre ting alene/hver for seg innimellom. I lunsjen nå satt vi og pratet litt om film, og kom da også inn på bøker. En av kollegaene mine satt da og skrøt om hvordan han aldri, noensinne hadde lest en roman, selv ikke da han gikk på skolen og egentlig hadde obligatoriske romaner å lese hadde han tatt seg bryet med å lese disse. Da begynner jeg å lure litt, synes til og med voksne mannfolk at det er "kult"? Det var også en annen som uttalte seg litt negativt om lesing, om enn i litt mer forsiktige ordelag. Jeg satt mest taus og hørte på dem, men slem og dømmende som jeg er så tenkte jeg jo mitt. Jeg hadde neppe kunnet holde kjeft selv. Jeg hadde nok sagt bastant at jeg ikke kan skjønne hvordan noen kan holde ut et liv uten å lese bøker. For meg hadde det vært kjedelig. Hva gjør de når de sitter på trikken eller venter i kø eller slikt? Uten bøkene mine hadde jeg dødd av kjedsomhet, det er jeg sikker på! Jeg har alltid selv elsket å lese. Jeg lærte å lese allerede da jeg var 3, og fra da og fram til jeg var 20 slukte jeg alt jeg kom over. Jeg var selvfølgelig medlem i bokklubbens barn, men å få ca 1 bok i måneden var langt fra nok, og hver uke var jeg innom biblioteket og lånte nye bøker. I tillegg leste jeg meg gjennom alt jeg kunne finne hjemme av interessante bøker. Foreldrene mine har også alltid elsket å lese, så hjemmet mitt var nærmest en uutømmelig kilde av litteratur. Riktignok måtte en del av bøkene jeg leste, leses i smug i begynnelsen. Min mor hadde nemlig en oppfatning av at det ikke var alt et lite barn hadde godt av å lese. Hun ble raskt satt på plass av bibliotekaren på det lokale biblioteket, som mente at sensur bare ville frata meg lesetrangen. Etter det fikk jeg stort sett lese det jeg ville. Jeg trengte ikke si hva jeg het en gang på biblioteket, alle bbliotekarene visste hvem jeg var. I perioder var jeg der flere ganger i uka. Jeg fikk jo også bekreftet at de tydeligvis synes jeg er sær, selv om jeg ikke sa noe høyt. De snakket nemlig i nedsettende ordelag om blant annet Ibsen, og hvor sær du måtte være for å lese noe skrevet av ham. Jeg som slukte også Ibsens samlede verker da jeg var yngre, og Bjørnstjerne Bjørnson var jo faktisk en favoritt. Jeg elsket de gamle romanene og skulespillene, selv om skuespillene til dels var litt vanskeligere å pløye seg igjennom. Vel, vel, så er jeg rar da, det plager ikke meg Hvis det å elske å lese, og faktisk sette pris på selv Ibsen er å være sær, da er jeg gjerne sær Ibsen er da superaktuell! Tidløs på mange måter. Ibsen FTW! Men jeg liker ikke Hamsun. Jeg liker å lese om Hamsun, han har masse spennende tematikk og slikt, men å lese verkene hans har ikke fallt i min smak. Godt å høre at jeg ikke er helt aleine Nåja, folk skal selvfølgelig få lov til å la være å lese hvis de har så mye i mot det, men å sitte og skryte av det? :klø: Folk er merkelige. Hvorfor måtte alle bønder i hele Norge slippes løs i bil i Oslo i dag, akkurat den dagen jeg finner fram sykkelen? Herregud for en kjøring på enkelte. Eventuelt var folk så rusa på sola at de glemte alt om hvordan man kjører bil i en by. Har du grønt lys så stopper du ikke og venter på rødt lys :klø: og kommer du til en helt tom rundkjøring, som normalt sett er rimelig trafikkert, men likevel oversiktlig, så stopper du da ikke helt opp, man stopper da heller ikke for fotgjengere som har rødt lys? Jeg er fotgjenger. Går til og fra jobb (ca 40 min hver vei). Jeg får nesten krupp av alle syklistene som ikke har skjønt at de faktisk regnes som kjørende på mange måter. De bare sykler i vei uten å se seg for, sykler når de har rødt lys (skal de krysse når fotgjengere har grønt må de pent gå av og trille sykkelen). Selvsagt er det ikke alle som er sånn, men gudbedre meg så mange som bare gyver løs og ikke slakker på farten det minste. Husker de ikke at de skal passere fotgjengere i gangfart? Det står da så vidt jeg husker i trafikkreglene. Sorry, bare et lite hjertesukk fra en fotgjenger som nesten blir meid ned et par ganger hver morgen. Folk i oslo er ikke spesielt gode bak rattet, nei. De er iallefall ikke spesielt hensynsfulle! har opplevd mange episoder når jeg kommer på min vei, som den myke trafikanten jeg er Jeg synes ikke de er så verst i Oslo. I Bærum, derimot. Hjelpes meg! Har aldri sett maken til kjøring som da jeg bodde i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. april 2008 #463 Del Skrevet 21. april 2008 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. april 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 21. april 2008 Veldig imponerende treningsprogram! Ska sei du er flink! Da kommer resultatene til å komme fort som en vind:) Skulle ønske jeg hadde noe av samme stamina, da hadde Ansjoni blitt stram på stranda i sommer :gjeiper: Det er lov å håpe i alle fall. Dette er på en måte nådestøtet nå fram mot første delmål som er å få bedre plass i bunaden til 17. mai, neste mål deretter er å komme i bikiniform. Nå er jeg så lei av å trene uten å føle at jeg får noe igjen for det, så da er det bare å satse knallhardt. Jeg er fotgjenger. Går til og fra jobb (ca 40 min hver vei). Jeg får nesten krupp av alle syklistene som ikke har skjønt at de faktisk regnes som kjørende på mange måter. De bare sykler i vei uten å se seg for, sykler når de har rødt lys (skal de krysse når fotgjengere har grønt må de pent gå av og trille sykkelen). Selvsagt er det ikke alle som er sånn, men gudbedre meg så mange som bare gyver løs og ikke slakker på farten det minste. Husker de ikke at de skal passere fotgjengere i gangfart? Det står da så vidt jeg husker i trafikkreglene. Sorry, bare et lite hjertesukk fra en fotgjenger som nesten blir meid ned et par ganger hver morgen. Jeg synes ikke de er så verst i Oslo. I Bærum, derimot. Hjelpes meg! Har aldri sett maken til kjøring som da jeg bodde i Bærum. Nå er jeg mye fotgjenger selv jeg da, så jeg prøver å ta hensyn de gangene jeg sykler. Sykler forholdsvis pent, og irriterer meg over bilistene som snerrkjører oss syklister. Innom med en mandags Så hyggelig Ferdig med treninga for i dag. Siden jeg falt for fristelsen til å spise is tidligere i dag (Creme chocolate har kommet med en cappuchinovariant *sukk*) så måtte jeg trene litt lenger enn jeg hadde tenkt. Dessuten følte jeg meg så full av energi da jeg begynte å trene at jeg tenkte det ikke ville være noe stort problem. Jeg syklet til og fra trening noe som utgjør ca 30 min til sammen, deretter 15 min sykling, 30 min løping intervaller på tredemølle og avsluttet med 30 min intervalltrening på Ascent trainer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 22. april 2008 #465 Del Skrevet 22. april 2008 Det er jo kjempebra trening, du burde få resultater av det. Jeg har fått meg IPod og lagt inn masse god musikk på den. Så de siste treningene har tatt helt av. Storkoser meg med å kjøre på med dundrende, inspirerende musikk i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #466 Del Skrevet 22. april 2008 Sitter her og funderer på om jeg skal hive meg på en Active Strength før kickboxinga i dag. Litt enklere å motivere seg for saltimer for tiden, men når jeg først er på trening er det ikke så vanskelig å stikke opp på kickboxing til treninga begynner. Problemet er bare at jeg er støl i magen. Min kjære PT hadde definitivt en sadistisk dag på søndag og ga meg ekle mageøvelser. Hun elsker å gi meg øvelser der jeg må jobbe litt annerledes, ettersom jeg er ganske sterk i magemusklene når det gjelder dynamisk jobbing. Så fort det blir litt mer statisk sliter jeg. Derfor gir hun meg jo ekle statiske øvelser. I tillegg lot hun meg jobbe ekstra mye med mage og rygg, sikkert litt fordi jeg sa jeg var fyllesyk. Å henge med huet oppned var jo virkelig deilig den dagen Ettersom det blir mye mageøvelser på kickboxinga også så lurer jeg på om jeg kanskje burde vente til neste uke med å dra på Strength-timen, samtidig synes jeg kanskje det er litt feigt å la være å dra på saltime bare pga. stølhet i magemusklene. Kroppen ellers er jo helt fin. Snakket litt med en god kompis i går om at jeg hadde litt problemer med at kompisene mine her i Oslo tydeligvis ser på meg som en man bare kan ringe til/sende sms til når man føler for å ha seg litt :gjeiper: Jeg lurer liksom litt på hva de tenker om meg, er redd for at jeg skal bli sett på som billig, og hva slags rykte jeg har/kan få. Nå lar jeg som regel være å svare eller svarer rett og slett nei, så ryktet mitt burde ikke være så ille, men jeg har jo strengt tatt rotet med mesteparten av gjengen.... Kompisen min mente derimot at jeg skulle se på det som et kompliment. Han mente at jeg hadde hatt større grunn til bekymring dersom mine single, smådesperate kamerater IKKE hadde hatt noe ønske om å ha sex med meg. At de prøvde seg betydde jo bare at de synes jeg er attraktiv. Akkurat det har jeg litt problemer med å se. Selvtilliten min er ikke den beste. Gjennom hele barndommen og mesteparten av ungdomstiden fikk jeg høre hvor stygg jeg var, så jeg klarer ikke helt å tro på at noen kan mene det motsatte. Spesielt ikke mine kjære kompiser her i Oslo, jeg er ikke i nærheten av å se ut som de modellpene jentene de sikler etter på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. april 2008 #467 Del Skrevet 22. april 2008 Synes også du skal ta det som et kompliment Det er da et boost for selvtilliten at noen synes man er attraktiv? Man synes jo sjelden at en selv er pen, så når de sikler like mye etter deg som de "modellpene" jentene som du kaller dem, betyr det at du er litt av et støkke du også- og sikkert mye penere, hva skal man med modeller anyway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 22. april 2008 Noe av grunnen til at jeg ikke helt liker det er vel også litt at jeg er bra nok til å ha sex med tydeligvis, men et forhold er totalt uaktuelt. Ok, nå er det vel bare D som har sagt det rett ut, men det er jo sex de er ute etter, ikke noe annet. Jeg er også temmelig overbevist om at det er fordi jeg enklere å spørre enn ei fremmed jente på byen at de prøver seg. T er jo fullt klar over at DR og jeg har vært sengekamerater, de bor jo sammen, og T og jeg har flørta litt tidligere også. Men det er ikke verdt å henge seg opp i. Jeg får bare si nei, så jeg ikke ender opp med et skikkelig frynsete rykte Det irriterer meg at jeg nå delvis har fått D på hjernen igjen. Klarer ikke helt å riste av meg tankene om hva jeg kanskje kunne gjort annerledes, hvorfor ville han ikke ha meg, hvorfor rote med meg hvis han visste han ikke ville ha meg osv. Jeg trodde jeg hadde blitt kvitt de tankene, men de dukket opp igjen nå i helga da jeg traff ham igjen. Det var rart å prate med ham, og rart å se ham flørte så intenst med ei anna jente, selv om jeg har sett ham flørte med jenter tidligere også. Nå satt jeg riktignok ganske opptatt med iren min selv (selv om han ikke akkurat var så himla spennende. Jeg burde jo vært overlykkelig, men fyren var dønn kjedelig, ikke hadde han lekker aksent heller. ). Merka at D i blant så på meg også, så det var i det minste ikke bare meg. Skulle bare ønske at vi kunne finne tilbake vennskapet. Jeg savner å kunne stikke ut og spise eller stikke på kino, men er for feig til å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #469 Del Skrevet 22. april 2008 Dagens treningsøkt ferdig. Syklet til og fra, noe som utgjør ca 30 min tilsammen. 15 min på sykkel inne, 15 min på Ascent trainer, 1,5 t kickboxing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. april 2008 #470 Del Skrevet 22. april 2008 Noe av grunnen til at jeg ikke helt liker det er vel også litt at jeg er bra nok til å ha sex med tydeligvis, men et forhold er totalt uaktuelt. Ok, nå er det vel bare D som har sagt det rett ut, men det er jo sex de er ute etter, ikke noe annet. Jeg er også temmelig overbevist om at det er fordi jeg enklere å spørre enn ei fremmed jente på byen at de prøver seg. T er jo fullt klar over at DR og jeg har vært sengekamerater, de bor jo sammen, og T og jeg har flørta litt tidligere også. poenget er vel om du ønsker å ha et forhold med dem? Hvis det er kompiser er det vel ofte greit å la det bli med det? Hvis du i tillegg har hatt noe på gang med et par av dem er vel kanskje ikke kameratene deres direkte kjærestemateriale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 22. april 2008 poenget er vel om du ønsker å ha et forhold med dem? Hvis det er kompiser er det vel ofte greit å la det bli med det? Hvis du i tillegg har hatt noe på gang med et par av dem er vel kanskje ikke kameratene deres direkte kjærestemateriale? Nei, fydda! Jeg vil da ikke ha noe forhold med dem! Men det hadde vært mer et kompliment hvis de var ute etter et forhold enn hvis de bare er ute etter sex. Jeg prøver å holde meg unna sex med dem også, nå for tida. Bortsett fra en liten glipp tidligere i vår så har jeg holdt meg unna siden i sommer. T er definitivt verken kjærestemateriale eller potensiell sengekamerat mye pga. at han er kompis med DR, men også fordi han rett og slett ikke er min type. D derimot... , jeg ble så usikker da jeg traff han igjen i helga. Gamle tanker og følelser kom til overflaten. Jeg begynte å gruble over ting som hendte mellom oss igjen, og det er litt vondt. Ikke fordi jeg så gjerne skulle sett oss sammen, men fordi jeg blir usikker i forhold til hva han egentlig følte for meg. Om alt han sa og gjorde betydde noe i det hele tatt. Oftere og oftere klarer jeg å overbevise meg selv om at det ikke betydde noe, og da føler jeg meg ekstra sårbar ettersom jeg åpnet meg sånn for ham og fortalte ham hva jeg følte. Han var den første jeg turte å åpne meg for etter det som skjedde med P i Edinburgh, jeg turte endelig å ta litt initiativ igjen. Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å gjøre det igjen, å gå på to smeller er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2008 #472 Del Skrevet 22. april 2008 Sånne smeller er ikke lette å komme over... Ta tiden til hjelp. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 23. april 2008 Sånne smeller er ikke lette å komme over... Ta tiden til hjelp. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Takk for det Annie Urk, nå er jeg lei av å gruble. Prata med en tidligere kollega på msn i går kveld. Kul fyr på mange måter. Han fikk satt ting litt i perspektiv, samtidig som jeg egentlig ikke stoler på ham i forhold til at han alltid gjør og sier ting som er til hans beste. Det er alltid en baktanke med det han sier og gjør. En ting var at han tok opp forholdet oss i mellom, med hans egne ord: ja har liksom prøvd å komme i buksene på deg før, under de mest gunstige omstendighetene, og når det da ikke går så er det nok slik at 1) jeg ikke er din type 2) du er lei av sånt 3) begge deler 4) ukjent 4. alternativ Begynner å lure litt på hva slags gutter/mannfolk jeg egentlig omgir meg med Vel, han er i det minste ærlig. Så tok han opp forholdet mitt til D, og sa at han sannsynligvis også bare var interessert i én ting. Så jeg begynner å bli temmelig sikker nå, samtidig som B tydeligvis gikk glipp av en del ting mellom D og meg. Han trodde jo jeg overhodet ikke var interessert i D, dermed kan det jo hende at han feiltolket D også. Men tror ikke jeg skal gidde å gruble mer på det. Det er jo ingen vits, det forandrer ingenting. Må slutte å henge meg opp i sånne ting. Jeg blir litt irritert på meg selv, sitte her og gruble over en fyr jeg egentlig ikke er interessert i lenger, men stoltheten min og selvtilliten min får meg til å freake ut fordi han ikke vil ha meg. J mente også at jeg burde slappe av litt, fortalte kortfattet at jeg ble litt frustrert og ikke helt visste hva jeg skulle tenke når de jeg henger sammen med plutselig begynner å tenke på meg som en jente. Han mente jeg skulle høre på kompis S som sa jeg burde ta det som en kompliment, og slutte å gruble sånn. Det ligner egentlig ikke meg heller, jeg har ikke for vane å tenke som en jente. Tror jeg må lære meg å bli litt mer avslappet, det er jo ikke akkurat krise å bli sett på som jente heller. Tror jeg skal fortsette å høre på J og S jeg, fornuftige fyrer begge to, og J kjenner meg jo ekstremt godt da. Jeg føler meg utrolig priviligert som faktisk kan rådspørre eksen min, og som har en eks som også spør meg om råd. Vi kjenner hverandre jo så godt, så det er litt trygt å spørre om råd ettersom han da kan gi det på mer personlig basis og ikke bare helt generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. april 2008 #474 Del Skrevet 23. april 2008 Mange gutter som er interessert i å komme i buksene dine, skjønner jeg Okei, selvsagt ville det vært et større problem om de ville ha et forhold med deg, men det ville vel vært litt ubehagelig hvis flere av kompisene dine var forelska i deg når du ikke kunne tenkt deg noe forhold med dem? Selvfølgelig grubler man. Tanken på at noen faktisk ikke vil ha en eller er interessert er jo like ille som at de faktisk ikke vil. Man ønsker jo å føle seg ettertraktet Tolke og overanalysere er jo jenters lodd her i livet, så velkommen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 23. april 2008 Mange gutter som er interessert i å komme i buksene dine, skjønner jeg Okei, selvsagt ville det vært et større problem om de ville ha et forhold med deg, men det ville vel vært litt ubehagelig hvis flere av kompisene dine var forelska i deg når du ikke kunne tenkt deg noe forhold med dem? Selvfølgelig grubler man. Tanken på at noen faktisk ikke vil ha en eller er interessert er jo like ille som at de faktisk ikke vil. Man ønsker jo å føle seg ettertraktet Tolke og overanalysere er jo jenters lodd her i livet, så velkommen etter Enten så har jeg ekstremt sexfikserte/desperate venner, eller så er det faktisk noe i det der om at gutter ikke kan være venn med jenter uten at det er en eller annen form for tiltrekning der. Neida, altså, han som jeg snakket med i går er veldig spesiell. Han prøver vel å få de fleste han liker, både gutter og jenter til sengs. Han legger heller ikke skjul på at det er akkurat det han er ute etter og er ekstremt direkte. Nå har jeg vel egentlig ikke opplevd at personer har vært forelska i meg uten at jeg ville ha dem, ikke sånn at jeg har vært bevisst på det i alle fall, sannsynligvis ville jeg nok syntes det var slitsomt ja Men det er noe i det at man ønsker å føle seg ettertraktet også, og jeg sliter litt med å innse at det ikke trenger å være noe feil med meg bare fordi de vil ha sex, men ikke et forhold. Det er jo ikke sånn å forstå at det er så himla mye feil med DR f.eks, han bare er ikke min type og jeg er ikke tiltrukket av ham på den måten. Likevel har han jo funket utmerket til sitt bruk og jeg har jo gjort akkurat det samme med ham som kameratene mine gjør med meg :gjeiper: Tror jeg bare må lære meg å slappe av litt igjen, ikke tenke så mye. Jeg bare er ikke vant med at gutter er så klare på at de prøver å få meg til sengs, sannsynligvis fordi jeg bortsett fra de to siste årene ikke har vært singel. Får vel prøve å ta det som en kompliment både at de prøver seg og at de faktisk også er ærlige om sine hensikter. Hadde jo vært litt verre hvis de ikke var ærlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #476 Del Skrevet 23. april 2008 Da var man ferdig med dagens trening og årsmøtet i sameiet. Det ble litt mindre trening i dag enn planlagt, pga. årsmøtet. 30 min sykkel og 30 min intervalltrening på Ascent trainer ble dagens økt. For øvrig hater jeg sånne møter dypt og inderlig. Heldigvis så er vi et veldig lite sameie, så det er i det minste mulig å få ting gjort, men å sitte på et slikt møte hele kvelden er ikke akkurat det morsomste i verden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. april 2008 #477 Del Skrevet 23. april 2008 Da var man ferdig med dagens trening og årsmøtet i sameiet. Det ble litt mindre trening i dag enn planlagt, pga. årsmøtet. 30 min sykkel og 30 min intervalltrening på Ascent trainer ble dagens økt. For øvrig hater jeg sånne møter dypt og inderlig. Heldigvis så er vi et veldig lite sameie, så det er i det minste mulig å få ting gjort, men å sitte på et slikt møte hele kvelden er ikke akkurat det morsomste i verden uansett. Og enda verre er vel dugnadene *grøsse* Det ser jeg for meg som et mareritt, hehe. Får flytte til et borettslag med en flink og flittig vaktmester. Den ascent trainern høres flott ut, men det er nok litt for fancy for domus. Jeg har dog oppdaget ellipsemaskinene nå. Turte aldri å prøvde det fordi jeg var redd for å ikke få det ordentlig til og se rar ut Men det gikk overasskende bra. Ser jo ikke bra ut på trening uansett, illrød og svett som jeg er. Jaja, det synes jo at jeg tar i da, i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 23. april 2008 Og enda verre er vel dugnadene *grøsse* Det ser jeg for meg som et mareritt, hehe. Får flytte til et borettslag med en flink og flittig vaktmester. Den ascent trainern høres flott ut, men det er nok litt for fancy for domus. Jeg har dog oppdaget ellipsemaskinene nå. Turte aldri å prøvde det fordi jeg var redd for å ikke få det ordentlig til og se rar ut Men det gikk overasskende bra. Ser jo ikke bra ut på trening uansett, illrød og svett som jeg er. Jaja, det synes jo at jeg tar i da, i det minste Hehe, dugnadene er faktisk ikke så ille. Vi er jo en liten gård, bare 10 leiligheter? Så på dugnadene blir det gjort lite, eventuelt er vi fryktelig effektive også blir det spist pølser og drukket øl Ascent trainer er genialt. Ikke minst fantastisk trening for rompe og lår. Gjett om jeg skal ha fin rompe til sommeren, både pga. all treninga på ascent trainer og alle knebøyene jeg tar. Jepp, skikkelig J-Lo rompe ( I wish!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. april 2008 #479 Del Skrevet 24. april 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. april 2008 #480 Del Skrevet 24. april 2008 Hehe, dugnadene er faktisk ikke så ille. Vi er jo en liten gård, bare 10 leiligheter? Så på dugnadene blir det gjort lite, eventuelt er vi fryktelig effektive også blir det spist pølser og drukket øl Pølser og øll høres ut som en god dugnad må jeg si du har vel vært heldig med gården din da, så heldig er sikkert ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg