*Enigma* Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4761 Skrevet 10. mai 2009 Så koselig at du kommer Purple Det er lov å ha med seg noe kjøpt altså, men det er selvfølgelig ikke tvang å ha med mat. Må bare vite om folk tar med seg noe eller ikke, sånn at det blir nok mat Nuh skal jeg en tur til Ansjoni, gleder meg masse til det. Etterpå skal jeg på kino med J.
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 #4762 Skrevet 10. mai 2009 oi.. begivenhetsrik lørdagsnatt altså! kjedelig med krangling, men kanskje litt godt at du fikk ut alt det du har gnagd på ovenfor han? håper du hadde en god økt og at du har kost deg hos Ansjoni, og ikke minst at du får en fin tur på kino
Gjest Grafica Skrevet 10. mai 2009 #4763 Skrevet 10. mai 2009 Oi oi, det var en begivenhetsrik natt ja! Håper du har kost deg masse i dag da, til tross for merkelig start på dagen
Frk edderkopp Skrevet 10. mai 2009 #4764 Skrevet 10. mai 2009 Litt blandet opplevelser i helga tydeligvis
Gjest misa Skrevet 10. mai 2009 #4765 Skrevet 10. mai 2009 Her har det skjedd litt av hvert! Håper du har hatt en fin helg, alt i alt. Var du på kino i dag? Vi har nettopp sett Star Trek, den var sykt kul. -misa
*Enigma* Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4766 Skrevet 11. mai 2009 Angrer, angrer, angrer. Fikk god tid til å begynne å gruble under filmen. Vanskelig å konsentrere seg om filmen i går, tenkte i stedet masse på hva som skjedde mellom K og meg. Angrer som pokker. Vel, ikke stort å gjøre med det. Filmen var ok den. Ikke så bra som jeg håpet, forventningene var relativt høye etter at K skrøt sånn av den. Jeg synes den var helt grei.
Frk edderkopp Skrevet 11. mai 2009 #4767 Skrevet 11. mai 2009 Huff stakkar jaja. Sånne tabber har nok de fleste gjort jento. Det er så lett for når det er følelser innvolvert. Kommer med min daglige Bedre i dag?
FrizzleSizzle Skrevet 11. mai 2009 #4768 Skrevet 11. mai 2009 Aj, shit. Shit happens og har skjedd oss alle. Håper du hadde en fin dag med Ansjoni. Pappaen min deltok på samme stafett som deg, forresten...trur eg, det var nå et løp i Oslo i hvert fall. 17. mai-menyen din høres kjempebra ut, frister meg til å bli med, men kan ikke, altså.
Gjest Ansjoni Skrevet 11. mai 2009 #4769 Skrevet 11. mai 2009 Koselig med besøk i går! Håper det går greit med tankebanene dine! Deilig meny ja, vi kommer, og skal forsøke å lage noe litt mere spiselig til da
*Enigma* Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4770 Skrevet 11. mai 2009 Huff stakkar jaja. Sånne tabber har nok de fleste gjort jento. Det er så lett for når det er følelser innvolvert. Kommer med min daglige Bedre i dag? Med tanke på at jeg skrev innlegget 2 t før deg, så nei Men takk for klem. Litt for mange tanker som kverner rundt i hodet akkurat nå. Vanskelig å konsentrere seg om kurs og andre ting. Aj, shit. Shit happens og har skjedd oss alle. Håper du hadde en fin dag med Ansjoni. Pappaen min deltok på samme stafett som deg, forresten...trur eg, det var nå et løp i Oslo i hvert fall. 17. mai-menyen din høres kjempebra ut, frister meg til å bli med, men kan ikke, altså. Det var veldig koselig å besøke Ansjoni Vi spiste glutenfrie boller og skravlet. Deilig å få tankene over på noe annet en liten stund. Jeg håper nå 17. mai-menyen blir bra Siden Mannen til Nótt skal lage noe av maten regner jeg med at det blir helt knall! Koselig med besøk i går! Håper det går greit med tankebanene dine! Deilig meny ja, vi kommer, og skal forsøke å lage noe litt mere spiselig til da Jeg synes det var utrolig snillt gjort jeg da, å bake sånne boller. Så gleder jeg meg til å se hva du lager til 17. mai Grubler fortsatt fryktelig, så nå skal jeg komme meg på trening. Kanskje jeg da klarer å sortere litt. Skjønner ikke hvorfor vettet mitt forsvinner så til de grader pga. en fyr. Har vært hos frisøren og blitt betraktelig lysere. La inn masse lyse striper i håret, jeg er ikke blond enda, til det var jeg litt for mørk. Likevel har det blitt mye lysere i forhold til hvordan det var. Så får jeg heller bli gradvis blond framover.
Gjest misa Skrevet 11. mai 2009 #4771 Skrevet 11. mai 2009 Gleder meg til å se nysveisen din. :nikker: Også en stor til deg vennen. -misa
LekeHusmor Skrevet 11. mai 2009 #4772 Skrevet 11. mai 2009 håret høres utrolig lekkert ut! vil gjerne se! ellers forstår jeg godt at du har en god del tanker surrende i hodet.. har liksom ingen spesielt gode råd, men håper hvertfall du finner ut av det, kommer frem til et eller annet som du kan føle deg komfortabel med
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. mai 2009 #4773 Skrevet 11. mai 2009 Oooooo, lys i håret? Gleder meg til å se! I morgen skal jeg på spinning hvis jeg ikke har for vondt i skulderen (slemme den..). Håper vi sees
Bettie Skrevet 11. mai 2009 #4774 Skrevet 11. mai 2009 Jeg forestiller meg et sommerhår når du beskriver håret ditt.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. mai 2009 #4775 Skrevet 11. mai 2009 Jeg forestiller meg et sommerhår når du beskriver håret ditt. Som flagrer i vinden
Gjest Grafica Skrevet 11. mai 2009 #4776 Skrevet 11. mai 2009 Jeg og Sondre og Nótt og Mannen skal antagelig på kino neste lørdag og se Coraline. Har du lyst til å være med? Mener å huske at du liker Gaiman :klø:
*Enigma* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4777 Skrevet 12. mai 2009 Jeg og Sondre og Nótt og Mannen skal antagelig på kino neste lørdag og se Coraline. Har du lyst til å være med? Mener å huske at du liker Gaiman :klø: Stemmer at jeg gjør det ja Det er den 23? Tror ikke jeg har noe fore da, så det kunne vært hyggelig det
Nótt Skrevet 12. mai 2009 #4778 Skrevet 12. mai 2009 Stemmer at jeg gjør det ja Det er den 23? Tror ikke jeg har noe fore da, så det kunne vært hyggelig det Det er den 23. ja. Hyggelig at du blir med. Ha en fin dag i dag.
Frk edderkopp Skrevet 12. mai 2009 #4779 Skrevet 12. mai 2009 Sommerhår. En tur til frisøren kan hjelpe litt på humøret Er ikkje alltid like observant nei Skjønner også godt at du tenker mye, bra at du har gode venner som kan låne deg et øre. Venner funker på det meste!
*Enigma* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4780 Skrevet 12. mai 2009 Håret mitt er fortsatt relativt mørkt da, for hun måtte fortsette å putte inn mørke striper, ellers kunne det blitt veldig rart. Var heller ikke aktuelt å helbleike håret, men luggen er betraktelig lysere, og det er masse lyse striper i håret, så det ser litt mer sommerlig ut, og etterhvert som jeg får gått til henne utover sommeren blir det lysere og lysere. Veldig godt med gode venner og en kg-dagbok når man tenker så mye. Setter stor pris på at folk her på kg bryr seg. Deilig å ha et sted man kan få ut alle kjipe tanker, og få litt trøst. Har vondt i rygg, nakke, skuldre, kjeven og hodet. Er så fryktelig anspent. Har fått nummeret til massøren K bruker nå da, så kanskje det endelig kan bli litt orden på ting.
Fremhevede innlegg