Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at du koste deg, det fortjente du!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan gjøre mye for selvtilliten å kle seg sexy. Det er jo heldigvis opp til deg hvorvidt du vil benytte deg av tilbud som dukker opp. Godt å høre at du hadde en fin kveld.

Skrevet

Jeg synes hele tilbudet var utrolig festlig. Mest fordi det var så random. Der kommer jeg gående ved universitetet/museet, og det første de spør om etter å ha spurt om jeg har vært ute og festa er om jeg vil ha trekant med dem :ler: Lurer virkelig på hva de gutta hadde røyka :gjeiper:

Er vel mer komplimentene enn klærne i seg selv som fikk meg til å føle meg fin, men jeg begynner å innse at kanskje ikke alle har helt samme oppfatning av meg som jeg selv har. Er jo litt greit å vite at jeg kan kle meg feminint, og ikke bare se rar ut, sånn jeg alltid har følt.

Gjest Grafica
Skrevet

Så bra at du koste deg igår!

Jeg synes hvertfall du ser dritlekker ut når du kler deg feminint (tenker spesielt på julebordet, gud så pen du var da!), ikke at jeg har sett deg i hverdagsklær egentlig når jeg tenker meg om :ler: Men jeg tenker nå du er hot uansett :Nikke:

Skrevet

Du er en fantastisk flott kvinne vennen. :klemmer:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Ha en FIIIIIIIIIIN dag vennen :klem: Og lykke til med løpingen i dag! Hvilken etappe er din?

Gjest Ansjoni
Skrevet

Lykke til på stafetten! :duskedame:

Send en sms angående i morra, da - gleder meg! :klem:

Skrevet
Så bra at du koste deg igår!

Jeg synes hvertfall du ser dritlekker ut når du kler deg feminint (tenker spesielt på julebordet, gud så pen du var da!), ikke at jeg har sett deg i hverdagsklær egentlig når jeg tenker meg om :ler: Men jeg tenker nå du er hot uansett :Nikke:

:rodme: Takk! Tror jeg må bli litt flinkere til å kle meg feminint, men nå tør jeg jo også, for jeg passer inn i de feminine klærne mine :ler:

Du er en fantastisk flott kvinne vennen. :klemmer:

Takk! :klemmer:

Ha en FIIIIIIIIIIN dag vennen :klem: Og lykke til med løpingen i dag! Hvilken etappe er din?

Jeg løper 13. etappe. Veldig kjekt, den går rett forbi utgangsdøra mi. Må riktignok jogge en km ned i gata for å komme til starten, men jeg kan vel ikke akkurat klage over det :ler:

Lykke til på stafetten! :duskedame:

Send en sms angående i morra, da - gleder meg! :klem:

Takk for det :) Jeg sender sms vet du! Gleder meg jeg også :Nikke:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

13 etappe? SÅ BRA! Jeg skal stå akkurat der du veksler, ved Nobilis, og heie! Da sees vi kanskje. Jeg tipper jeg er der fra kvart på fire sirka, vi gjerne få med meg eliten.

Så innmari lykke til!!!! :hoppe:

Skrevet

Angående 17. mai. Jeg må vite hvem som kommer innen onsdagen, så bare si i fra om dere kommer eller ikke, og eh, gjerne hva dere evt. tar med til mat. Litt greit så man får planlagt litt.

Foreløpig ser det ut til at menyen i alle fall kommer til å bestå av:

Satayspyd

Tomatsalat

Pastasalat

Muligens chicken tikka-spyd

Roastbiff (?)

Lun potetsalat(?)

Jeg skal teste å lage is i morgen, blir den vellykket så blir det hjemmelaget is ;)

Skrevet
Angående 17. mai. Jeg må vite hvem som kommer innen onsdagen, så bare si i fra om dere kommer eller ikke, og eh, gjerne hva dere evt. tar med til mat. Litt greit så man får planlagt litt.

Foreløpig ser det ut til at menyen i alle fall kommer til å bestå av:

Satayspyd

Tomatsalat

Pastasalat

Muligens chicken tikka-spyd

Roastbiff (?)

Lun potetsalat(?)

Jeg skal teste å lage is i morgen, blir den vellykket så blir det hjemmelaget is ;)

Mannen og jeg kommer garantert, men det har du sikkert skjønt alt. :fnise: Jeg hadde syntes roastbiff og lun potetsalat hadde vært veldig godt. *nam-nam*

Skrevet
Mannen og jeg kommer garantert, men det har du sikkert skjønt alt. :fnise: Jeg hadde syntes roastbiff og lun potetsalat hadde vært veldig godt. *nam-nam*

Ja, jeg vurderer det veldig sterkt :) Så med mindre noe går veldig galt så blir det det :)

Skrevet

hurra hurra for stafetten!

håper det gikk bra!

jeg syns også du var superfin når vi var ute og spiste hvertfall.. :nigo: skulle gjerne likt å se deg i hverdagsklær også da, tror du ser veldig stilig ut! :briller:

beklager at jeg ikke har vært så mye innom i det siste, eller dvs jeg har vært her, men bare ikke skrevet så mye. himli mye jobbing og dermed lite KG tid. men jeg tenker på deg iblant og håper at du har det bra :jepp:

:hug:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg vil gjerne være med på 17. Mai, blir ikke noen Toten tur på meg allikevel.

Maten høres veldig god ut, og bare å si fra hvis jeg jeg skal ta med noe, men da trenger jeg nok oppskrift også :laugh:

Skrevet

Så koselig at du blir med Wolfmoon :klem:

Urk, jeg våknet med verdens verste fylleangst/anger, er fyllesjuk, og akkurat nå ligger K og sover i senga mi. Det skjedde ikke noe altså, annet enn at vi krangla noe så inni helvete (jeg skjelte ham ut etter noter) også skulle vi prøve å ordne opp, men vi endte med å sovne i stedet. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Får ikke gjort som planlagt i dag i alle fall. Vi får se hva som skjer, jeg vil helst ha ham ut så jeg kan få trent.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Huff, ikke bare jeg som har kranglet med noen i natt og har fylle angst i dag, det var nesten litt godt å høre :sukk:

Lykke til med å få han ut og dra på trening :klem:

Skrevet

Jaja ... sånn kan det gå. Jeg får ikke gjort halvparten av alt jeg skulle fått gjort i dag, men det får så være. Jeg har nå fått ham ut, men ikke uten at sånne ting som absolutt ikke skulle skje, skjedde. Han innrømmet i det minste at jeg hadde rett til å bli sint.

Sånn rent bortsett fra kranglinga i går var det veldig kult og hyggelig. Jeg festa jo blant annet med en gal islending, og et av bandmedlemmene i Mayhem :briller: Mer om det senere, nå må jeg visst komme meg på trening.

Gjest Purple
Skrevet

Hm, litt kjipt og litt bra med kvelden i går da. En salig blanding altså.

Hvordan gikk stafetten? Selv er jeg ganske fornøyd, det følte ihvertfall ganske bra. Men jeg må se etappetiden min før jeg kan si det sikkert. Er det jeg som er utrolig dårlig til å finne fram, eller er ikke resultatene kommet på nettsidene ennå? I fjor kom de jo på lørdagen, men nå er det ingenting der.

Og så vil jeg også gjerne være med på 17.mai. Kan gjerne ta med meg noe mat, men som Wolfmoon må jeg isåfall få en oppskrift på noe, eller ha med noe ferdig-greier...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...