*Enigma* Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4721 Skrevet 5. mai 2009 Det hadde kanskje ikke vært så dumt å ta seg en tur til henne, og du bestemmer jo i stor grad selv hvilke baller som skal begynne å rulle. Har vart ganske lenge nå, og siden du ikke selv ser hvordan du skal komme deg ut av det, så hadde det helt sikkert vært lurt med hjelp utenfra! Og dårlige leger er noe dritt, de burde ikke hatt lov til å ha pasienter i det hele tatt, for de ødelegger mer enn de hjelper Nei, det hadde vel kanskje ikke det ..., og det har vært en stund nå. Men som J sa, du får hjelp om ca 15 år gjennom det offentlige :gjeiper: Får la det gå litt til. Jeg er ikke spesielt glad i leger etter mye tull fra min tidligere lege, men hun jeg har nå er egentlig veldig flink. Må vel bare lære meg å ha litt mer tiltro til henne. Håper du hadde det fint i Oslo Kanskje det ikke ville være så dumt å sentre til noen andre nå? Ikke alle kamper bør spilles og kjempes alene Det hender det er greit å spille sammen med noen ja. Ble forresten veldig, veldig glad da jeg henta posten i dag Hei Håper ikke overtiden har tatt knekken på deg i dag. God natt og sov godt min venn Jeg overlever vel, men jeg er sliten ja :gjeiper: God natt og sov godt du også :hugs:
*Enigma* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4722 Skrevet 6. mai 2009 Urk, 2-3 timers søvn er ganske enkelt ikke nok. Var ikke trøtt da jeg kom hjem, så det tok evigheter før jeg fikk sove, også våkna jeg kl halv seks. Da dro jeg like gjerne på jobb og var her kl 7. Greit å kunne dra hjem litt tidligere også. Det er frokostmøte her om 15 min. Ikke helt sikker på hvordan jeg skal holde meg våken gjennom det, men. Er ikke så glad i sånne fellesmøter hvor det skal bli servert mat og jeg ikke kan spise maten.
Nótt Skrevet 6. mai 2009 #4723 Skrevet 6. mai 2009 Lite søvn er utrolig kjedelig. Håper du får en fin dag på tross av det. Mannen hilser masse.
Frk edderkopp Skrevet 6. mai 2009 #4724 Skrevet 6. mai 2009 Håper du kommer deg greit gjennom dagen Du får ta litt
LekeHusmor Skrevet 6. mai 2009 #4725 Skrevet 6. mai 2009 huff, jeg håper du er i seng og får deg en god natts søvn.. må være utrolig slitsomt og energikrevende å hele tiden være i underskudd på søvn
*Enigma* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4726 Skrevet 6. mai 2009 Er nok oppe. Sitter og prater med E. Ikke noen enkel samtale. Han snakker om følelser, og jeg sitter her og føler meg skikkelig bedriten, fordi jeg ikke gjengjelder følelsene. Altså, jeg liker jo fyren. Han er en super fyr, og hadde det ikke vært for K så kunne jeg sannsynligvis fallt for ham. Jeg veit ikke helt hvordan jeg skal takle følelsene hans. I tillegg snakker vi om en del vanskelige ting, tanker, følelser, ting vi begge sliter med. Vi har en veldig lik historie, har vært gjennom mye av det samme. Så samtalen er ikke akkurat lystig. Vet ikke helt hva jeg foretrekker, at han sitter og snakker om følelsene sine for meg og jeg får dårlig samvittighet, eller at samtalen har tatt en mer skremmende vinkling. Samtidig er det greit å snakke om sånne ting med en person som forstår, og som ikke reagerer feil. Jeg kan skjønne folks reaksjoner, at folk ikke forstår. Men samtidig er det frustrerende, for jeg trenger å få det ut noen ganger, og få konstruktive innspill. Det får jeg ikke av å skrive det av meg, men i blant er det det eneste jeg kan gjøre, for hvis jeg hadde pratet med noen som ikke kunne sette seg inn i tankene mine, tror jeg jeg hadde skremt vekk en del. Burde egentlig legge meg. Vurderer å være med på morgenspinning i morra, men da må jeg opp om 4,5 t :gjeiper: Samtidig så har jeg ikke lyst til å gå glipp av treninga, og særlig ikke siden jeg skal spise god mat og drikke vin i morgen. Da føles det ille å ikke ha trent. Vi får se når alarmen ringer i morgen. Orker jeg å stå opp drar jeg, hvis ikke sover jeg bare videre. Verre er det faktisk ikke.
Nótt Skrevet 7. mai 2009 #4727 Skrevet 7. mai 2009 Følelser og tanker som andre reagerer "feil" på er vondt å gå rundt med, man trenger å lufte de uansett på ett eller annet vis. Det skal ganske mye til for å skremme bort mannen og meg, så om du trenger det så er vi her uansett. Kom du deg på morgen spinningen???
Gjest Grafica Skrevet 7. mai 2009 #4728 Skrevet 7. mai 2009 Det skal ganske mye til for å skremme bort meg også, så du kan prate med meg når som helst (send meg en PM om du vil jeg skal komme på msn). Det skal sinnsykt mye til før jeg blir "avskrekket" eller reagerer negativt; så mye rart som har bodd i hodet mitt opp gjennom mine få år. Tenker på deg.
*Enigma* Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4729 Skrevet 7. mai 2009 Det ble ikke noen morgenspinning på meg. Det regnet, så jeg kunne ikke sykle til og fra og dermed komme hjemom mellom trening og spinning, og å traske i skjørt og høye hæler med sekk, bag og paraply var ikke sånn veldig aktuelt. Det var ille nok med pc-veske og paraply. Er fryktelig trøtt, i underkant av 4 t søvn funker bare ikke. Takk for tilbudet Grafica og Nótt. Godt å vite til senere.
Gjest Grafica Skrevet 7. mai 2009 #4730 Skrevet 7. mai 2009 Jeg vet alt om antall timer søvn... Håper idag blir en fin dag, til tross for regn og lite søvn
Gjest Fancy Nancy Skrevet 7. mai 2009 #4731 Skrevet 7. mai 2009 søvnløshet er fælt.. jeg fikk engang innsovningspiller av legen. de er ikke like sterke som sovetabeltter. de får deg bare trøtt og går ut av kroppen igjen etter 2-3 timer tror jeg. kankjse det kunne være verdt et forsøk? ellers lurete jeg på hvor sent du legger treningstimene dine? jeg har hørt (vet ikke om det er sant altså) at trening gir ut et stoff i kroppen som gjør deg våken og kan gjøre at du ikke sovner så lett etterpå. man skal liksom legge trening til litt tidligere altså.. men vet ikke om det gjelder deg, tenkte jeg bare skulle nevne det. ellers en god klem til deg du har det virkelig ikke så lett om dagen. synn alt dette med j og k.. håper dagen i dag blir bra!
*Enigma* Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4732 Skrevet 7. mai 2009 søvnløshet er fælt.. jeg fikk engang innsovningspiller av legen. de er ikke like sterke som sovetabeltter. de får deg bare trøtt og går ut av kroppen igjen etter 2-3 timer tror jeg. kankjse det kunne være verdt et forsøk? ellers lurete jeg på hvor sent du legger treningstimene dine? jeg har hørt (vet ikke om det er sant altså) at trening gir ut et stoff i kroppen som gjør deg våken og kan gjøre at du ikke sovner så lett etterpå. man skal liksom legge trening til litt tidligere altså.. men vet ikke om det gjelder deg, tenkte jeg bare skulle nevne det. ellers en god klem til deg du har det virkelig ikke så lett om dagen. synn alt dette med j og k.. håper dagen i dag blir bra! Jeg vil ikke ha innsovingstabletter eller sovetabletter nei, been there, done that. Jeg sov ikke skikkelig, kroppen sov, men huet gjorde det på en måte ikke, så jeg følte meg trøttere i huet. Jeg trener rett etter jobb, så det er heller ikke sånne ting som gjør det, det pleier uansett ikke være noe stort problem at trening holder meg våken. Er som regel så trøtt og sliten hvis jeg trener seint at jeg kan stupe rett i seng etter mat og dusj. Grunnen til søvnløsheten min nå er at jeg er deprimert, jeg er ikke noe "bekymret" sånn sett, veit jo grunnen. Finnes ikke søvnig på kvelden, og blir bare liggende og gruble og vri meg hvis jeg prøver å sove før jeg er så trøtt at jeg bare slukner, dermed har jeg ikke lyst til å legge meg, og unngår det. Det er bare å vente på at det går over, hvis det går over av seg selv denne gangen da. Dagen i dag blir nok ikke så verst. Jeg skal på seminar fra kl 13 i dag, med påfølgende middag med vin og greier Kan potensielt bli veldig bra. Nå slipper jeg å løpe 2 etapper på lørdag også. Vi fikk inn en ny person på laget, det er jo ikke så dumt. Må ta det med ro i dag med alkoholen, så lite søvn og mat som jeg har fått i meg i det siste, så kan det være veldig skummelt. Har ingen planer om å havne på fylla. Ikke i knapt knelangt pencil skirt og 10 cm høye hæler :gjeiper:
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mai 2009 #4733 Skrevet 7. mai 2009 Oh, sexy Enigma med skjørt og høye hæler Håper du koser deg i kveld
*Enigma* Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4737 Skrevet 8. mai 2009 I kveld har vært en sær kveld. Ikke negativt sær, helt klart positivt sær, men like fullt sær. Jeg har innsett et par ting jeg aldri trodde jeg skulle innse, eller klare å tro på. Jeg har fått noen komplimenter som har boostet selvtilliten min enormt, jeg har spist nydelig mat, drukket god vin, og faktisk hatt det bedre enn på lenge. Ok, i perioder under seminardelen i dag, så har jeg savnet K litt, men aldri på en virkelig vondt måte, og under middagen og festen så var det kun i små blaff at jeg tenkte på ham og savnet ham. Da mer som at han skulle vært der og nytt middagen med meg, fordi han ville syntes middagen var like fantastisk som det jeg syntes den var. I det hele tatt en god kveld. Fikk et veldig direkte tilbud om trekant også, av to fulle gutter jeg møtte på veien hjem. De hadde jo til og med kondomer, og de var da ganske kjekke, og trodde jeg virkelig ikke at de kunne tilfredsstille meg? Jeg kunne da virkelig ikke si nei til et så godt tilbud? Jeg lo av dem, skyldte på at jeg ikke var full nok (og fikk til svar at det kunne de da fikse, de hadde nok å drikke på), og sa til slutt at jeg tvilte på at de kunne tilfredstille meg, så det var kanskje best å la det være :gjeiper: Oh, well. Det har vært en interessant og begivenhetsrik kveld. Humøret er bra i det minste. Så får vi se hvor opplagt jeg føler meg i morgen
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. mai 2009 #4738 Skrevet 8. mai 2009 Så bra at du hadde en fin kveld, det fortjente du Og tenk å få trekant tilbud på vei hjem da, det høres jo ut som en interessant opplevelse Håper du får en fin dag, tiltross for en noe sen kveld i går
Nótt Skrevet 8. mai 2009 #4739 Skrevet 8. mai 2009 Høres ut som om du har hatt en fin kveld, morsomt med et slikt tilbud på vei hjem da. Håper formen din er grei i dag.
*Enigma* Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4740 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er så inderlig trøtt og sliten nå. Det er i grunnen fryktelig slitsomt. Jeg finnes ikke fyllesjuk, siden jeg sluttet tidlig å drikke og holdt meg til cola light mesteparten av kvelden etter middagen, til tross for stort drikkepress. Men 2,5 t søvn er virkelig ikke i nærheten av nok en gang. Tror dog min kjære sjef har det litt verre, ettersom han ikke tok det like med ro. Humøret er fortsatt ganske bra. Det kommer sikkert til å dale i løpet av dagen, etterhvert som jeg blir trøttere og trøttere, men det får nå så være. Helt greit med tilbud på vei hjem i går, ikke at det var så voldsomt fristende, men jeg kan jo kanskje ta det som et kompliment? Fikk mange av dem i går, så velger å ta tilbudet som det også Tror jeg skal kle meg lekkert litt oftere
Fremhevede innlegg