Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoppe: Jeg klarte det! 59:03! Jeg som følte det gikk så utrolig dritt og var redd jeg skulle komme langt over :) Hovedmålet var under timen, og det gikk. Har jo aldri løpt et sånt løp før, så jeg har visst svært lite om hva det går ut på.
Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Så flott :nigo:

Gratulerer med oppnådd mål :klemmer:

Skrevet

Så moro at du klarte å nå målet ditt. Mannen gratulerer masse !! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye, både med å ha gjennomført løpet og resultatet.

Skrevet

Takk, takk :klem:

Begynner å få litt mark av E. Slemt å si det, jeg prater jo masse med ham, og han er en søt, hyggelig og fin fyr, men han legger ikke akkurat skjul på at han er interessert. Det blir til tider litt slitsomt, særlig når han vet at jeg ikke er interesert på den måten.

Ting er kjipt og rart mellom J og meg, og K og meg for tida. At ting er rart mellom K og meg er jo bare å forvente, selv om jeg synes det er fryktelig trist. Men at ting skal bli kjipt mellom J og meg var ikke helt sånn jeg forventet meg. Når jeg tenker etter har det vel egentlig vært sånn ganske lenge mellom J og meg. Han er alltid med når jeg spør om han vil finne på noe, men han ber aldri med meg på noe. Han snakker veldig mye med meg, men akkurat når det gjelder å dra meg med på ting så er han ikke særlig flink. Han vet jo når jeg ikker har noe å gjøre, så det er ikke det at han tror jeg er opptatt, heller. Jaja, det er vel kanskje bare sånn gutter er?

Synes også det er litt vondt at selv når jeg stiller J direkte spørsmål, så unngår han dem, og prater dem bort hvis han skal ting med K. Så prater jeg litt med K, også nevner han at han skal ting, så det er tydelig at han og J skal ting sammen. Jeg snakker ikke så mye med J om K, så han har egentlig ingen grunn til å skjule for meg at de finner på ting sammen. Hvis noe plager meg, er det heller at J ikke vil si noe, enn at de er venner. Jeg hadde da virkelig ikke forventet noe annet?

Skrevet
:rodme: Sånne morgener skulle man hatt flere av. Sola skinner, jeg har gått ned i vekt, og en av mine kollegaer møtte meg med: så fin du er i dag! Jupp, sånne dager kan man helt klart ha flere av.
Gjest lucy d-.-b
Skrevet
:rodme: Sånne morgener skulle man hatt flere av. Sola skinner, jeg har gått ned i vekt, og en av mine kollegaer møtte meg med: så fin du er i dag! Jupp, sånne dager kan man helt klart ha flere av.

:klappe: :klappe: :klappe:

Skrevet

Fikk nesten litt vondt av kollegaen min. Han er polsk og snakker ikke så godt eller mye norsk. Han hilste som vanlig, og sa et eller annet jeg ikke helt skjønte. Så jeg svarte litt fraværende hmm...? Da begynte han og stamme og stotre litt og eh, uhm ... I just eh, said you look very nice today :rodme: Det var da jeg oppfattet at han hadde prøvd å si på norsk: så pen du er i dag. Ble litt satt ut. Men hyggelig å høre da :)

Skrevet

Kjempehyggelig :jepp: Håper du får oppleve flere glade morgener og dager fremover, virker nesten som du trenger det.

Skrevet

Så koselig å høre sånt! :strix:

Skrevet

:klem:

takk for at du bryr deg. og beklager mangelen på svar; var litt ute av meg når meldingen kom. men bare vit at det betydde mye.

Skrevet
Goooooood night my darlin' :strix:

takk for at du bryr deg. og beklager mangelen på svar; var litt ute av meg når meldingen kom. men bare vit at det betydde mye.

Det går helt fint, søte du. Skjønner at du hadde det vondt, ville bare du skulle vite at jeg bryr meg og tenkte på deg :klem:

Urk, jeg er så trøtt i dag! La meg til og med forholdsvis tidlig i går, men jeg har så underskudd på søvn at å sove litt lenger gjør jo bare ting verre. Lenge siden sist jeg hadde en skikkelig depressiv periode nå, i alle fall så til de grader som jeg har hatt de siste 6 ukene, med alt for lite søvn, lite mat, jobben er et ork og ting betyr liksom ikke noe. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.

Forrige legen min var ikke noe god på det der, og mente at hvis jeg bare fikk sovemedisin så jeg fikk sove, ville ting gå over av seg selv. Derfor er jeg skeptisk til å gå til legen nå også, vet ikke helt om hun vil ta meg på alvor. Dessuten ... hva vil skje hvis jeg går til henne, hvilke baller vil begynne å rulle da?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det hadde kanskje ikke vært så dumt å ta seg en tur til henne, og du bestemmer jo i stor grad selv hvilke baller som skal begynne å rulle. Har vart ganske lenge nå, og siden du ikke selv ser hvordan du skal komme deg ut av det, så hadde det helt sikkert vært lurt med hjelp utenfra!

Og dårlige leger er noe dritt, de burde ikke hatt lov til å ha pasienter i det hele tatt, for de ødelegger mer enn de hjelper :frustrert:

Skrevet

Det er iallefall bra at du trener, trening setter endorfinene i gang. Dumt at J er så rar. Men gutter er ikkje like enkle å forstå. :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Kanskje det ikke ville være så dumt å sentre til noen andre nå? Ikke alle kamper bør spilles og kjempes alene :klemmer:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hei :klem:

Håper ikke overtiden har tatt knekken på deg i dag. God natt og sov godt min venn :natti:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...