Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hei :)

Håper du får en fin dag. Selv om været ikke er like bra som i går er det i allefall varmt.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag har vi jubileum, nøyaktig ett år siden vi traff hverandre for første gang! Gratulerer og takk! :enig:

:fnise:

Jøss, ett år siden? Har vi ikke kjent hverandre lenger? Men et jubileum burde jo nesten feires :sjarmor: Har du store planer for i morgen kveld? ;)

Kom inn i den ene av de minste jeansene mine i dag ... Den satt ikke helt pent, så jeg bør nok gå ned bittelitt til før jeg begynner å bruke den, men den gikk greit på og jeg fikk lukket den igjen uten problemer. Deilig at jeg virkelig ser resultater nå. Den andre er fortsatt litt trang, men den er det mye mindre stretch i også. Uansett er den mye nærmere å passe nå enn tidligere. Bare littegrann til! :hoppe:

Skrevet

Så moro at du kom inn i den ene av de to siste jeansene. Gratulerer!!! Håper du finner noen sko i dag. :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Svigers kommer i morra :) Men jeg er sjelden fremmed for feiringer :fnise: En annen gang snart :Nikke:

Gratulars med olabuksene så gøy! Jeg har visstnok fått mindre pupper nå, i følge kjennere, det føles digg :ler: Lykke til på løpet i morra :duskedame:

Skrevet
Svigers kommer i morra :) Men jeg er sjelden fremmed for feiringer :fnise: En annen gang snart :Nikke:

Gratulars med olabuksene så gøy! Jeg har visstnok fått mindre pupper nå, i følge kjennere, det føles digg :ler: Lykke til på løpet i morra :duskedame:

Takk for det, gruer meg litt til å løpe, du får krysse fingrene for meg ;) Vi får prøve å få tid til uka kanskje? Brunsj på søndag f.eks?

Når i morgen skal du løpe? :)

Tror start er 14:15. Er spent nå! :Nikke:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg skal prøve å komme meg til sentrum og titte på de som løper ;) Kanskje jeg ser deg! Heia heia!!

Skrevet

så spennende med i morgen! du er vel i seng allerede :)

og SÅ GØY med jeansene! fyttisøren så glad jeg er på dine vegne. dette har du virkelig jobbet for altså! :jepp:

:hoppe: heia heia heia deg i morgen!

Skrevet

Ja, lykke til med løpingen i dag. :duskedame: Mannen hilser også og ønsker lykke til.

Skrevet

Takk for det :) Sitter egentlig bare og venter på at løpet skal starte :ler: Måtte opp tidlig i dag siden jeg glemte å hente startnr i går, så det måtte hentes i dag. På en måte greit at jeg var oppe så tidlig, da får jeg i meg maten med passe mellomrom. Var innom K i går, han printa ut startkortet jeg måtte ha for å få henta ut startnr, for meg. Satt en liten stund og prata, ikke om noe spesielt, bare preik.

Sleit med å sove i natt. Alt for mange tanker som surra rundt i huet mitt. Sovna vel ikke før nærmere halv to - to. Tror det skal bli godt å komme ut og løpe, måtte fokusere på helt andre ting.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Ja, dette blir spennende!! :) Jeg tipper du løper raskere enn når du kjører innendørs, det har jo også litt med at du er i en konkurransesituasjon. Bare huske å spare krefter til de siste kilometerne.

Jeg skal på spinning kl 14, så får ikke sett deg løpe.. Hvis jeg hadde sett deg da, i folkehavet ;) Har kjøpt meg sykkelsko nå, så de må jo testes.

Skikkelig bra vær å løpe i da, ikke for varmt eller kaldt eller noe! :)

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

GO GO GO GO GO

Gjest Grafica
Skrevet

Lykke til! Nå har du akkurat satt igang tenker jeg :fnise:

Skrevet

Da har du snart løpt i en time og burde nærme deg ferdig. :klem:

Skrevet

Akkurat nå har jeg fryktelig vondt over alt, man løper nærmest i klynge, folk har null respekt for deg, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg holdt på å tryne fordi folk skulle helt opp i beina mine før de løp forbi. Klarte å holde et jevnt tempo hele veien, men det var nok ikke høyt nok til å komme under timen tror jeg. Resultatene blir lagt ut kl 18:30, så jeg får se da :) Uansett gøy å være med og utfordre seg selv litt da.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...