Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idiotisk kollega du har, ikke ta det til deg. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som skjedde oppe i huet hans jeg. Kanskje fordi noen prøvde å fortelle ham at han tok feil? Det skal så inmari lite til før jeg føler meg feit også. Kommer det noen mindre pene kommentarer så tar jeg dem til meg, og de sitter, da hjelper det ikke hva andre sier, eller hva jeg innerst inne burde vite selv. Treningsøkta gikk greit i det minste, og jeg fikk renska opp litt i huet da, men følelsen av å være småfeit, eller at enkelte ser på meg som småfeit sitter litt i enda. Jaja, det går vel over.

Skrevet

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det med slike feite følelser - skikkelig slitsomt. :klem:

Gjest Grafica
Skrevet

Herregud fr en dust :hakeslepp: At det går ann! Skjønner godt at det svei vennen. At han kunne tro du trengte M er for meg uforståelig, jeg veit åssen størrelsene på sånne T-skjorter er, og selv S er jo gigantisk! Jeg hadde nå begynt å tro at han gjorde det med vilje jeg da, for å være kjip... Men så er jeg ekstremt paranoid sånn.

jeg får sånne kommentarer fra mamma jeg da, som "Jeg måtte kjøpe large til deg, for du er jo tross alt endel større enn meg..." Bullshit, jeg veier like mye som henne og er 5 cm høyere! Men hun eeeelsker det at jeg har gått opp i vekt og ser større ut enn henne... :roll:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Ikke ta det til deg, og ja det er vanskelig, det tror jeg de fleste jenter kan si seg enig i, men han kan ikke være helt riktig skrudd sammen :kjefte:

Tenker på deg i kveld :klem:

Skrevet

Så er man tilbake der man var for 5 uker siden ... Såret som så vidt var begynt å gro, ble revet brutalt opp igjen. Rart det der, hvordan det plutselig ikke er behov for meg lenger når livet er tilbake på skinner ... The king of mixed signals has left the building ...

Skrevet

Tror nok at vi skal holde litt ekstra på deg i morgen kveld jeg. :klemmer:

Skrevet
:( huff.. du fortjener så mye bedre!!
Skrevet

Et aldri så lite skotips, denne fant jeg da jeg så på sko nå. Tenkte på deg.

Skrevet
Et aldri så lite skotips, denne fant jeg da jeg så på sko nå. Tenkte på deg.

De var utrolig stilige! Hmm ..., egentlig er de litt dyre, men de fikk jeg veldig lyst på. Takk for i kveld, deilig å få tankene over på noe annet. Trengte det! God mat og godt selskap hjelper alltid på humøret. :klem:

Utrolig deilig å sitte ute i sola i dag også. Satte meg på Karl Johan, utenfor Deli de Luca i dag, etter treninga. Var utrolig heldig og fikk bord der. Satt og spiste is og leste Wintersmith. Følte meg skikkelig smart der jeg satt og prøvde å ikke le høyt, så jeg ble sittende og småfnise i stedet. Folk så litt rart på meg der jeg satt. Satt der i flere timer, håper det kan bli flere slike dager. Nå ser det jo faktisk ut som om det kan bli fint vær både i morgen og søndag. Det hadde ikke vært så dumt å kunne sette seg i parken og lese litt i morgen.

Skrevet

Det har vært deilige dager nå, ja - rene sommeren.

Ønsker deg en god helg

Gjest Grafica
Skrevet

Utrolig deilig vær, og beste måten å nyte det er å sitte ute med en is og en god bok ja!

Håper resten av helgen din blir bra også :klemmer:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Været er herlig :nigo:

Kjenner problemet med Wintersmith, jeg hørte på den på lydbok på toget hjem :fnise:

Håper du får kost deg ute i parken i dag :klemmer:

Skrevet

Takk for i går kveld, som du sa - god mat og godt selskap. Håper dagen i dag blir like bra som dagen i går. :klemmer:

Skrevet

Været er ikke så bra i dag :( Hadde håpet det kunne vært litt bedre slik at det hadde vært fint å sitte ute. Hadde mange tanker i hodet i dag da jeg våkna, men de var fryktelig lite konstruktive. Veldig greit å få tankene over på noe annet under treningsøkta.

Nå skal jeg bare dusje, så skal handle sko, balsam og mat, også skal jeg slappe av. Litt usikker enda på om jeg skal ta turen ned i sentrum og handle sneakers, eller om jeg rett og slett skal vente med det til etter at jeg har fått mailønninga, så jeg får delt opp utgiftene litt. Det viktigste nå er å få tak i sko med høye hæler.

Gjest Ansjoni
Skrevet

I dag har vi jubileum, nøyaktig ett år siden vi traff hverandre for første gang! Gratulerer og takk! :enig:

:fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...