Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vel overstått legebesøk! Sånne timer er aldri morsomme (hvis jeg gjetter riktig på hva du var på :gjeiper: ) Satser på at prøvene er fine :tommelopp: Jeg har fått påminnelse fra kreftregisteret, men ikke bestilt noe enda :sjenert:

Sånne timer er kjipe ja, hvis Ansjoni har gjettet riktig :fnise:

Så bra at det gikk bra med deg :klemmer:

Stemmer det ja. Jeg har hele tida utsatt de greiene der, men nå med mellomblødninger og dritt så måtte jeg bare bestille time. Men fastlegen min er faktisk veldig flink og behagelig, så heretter skal jeg ikke være like håpløs ;)

Grubler mye om dagen, tror jeg blir sprø snart. Prøver å skyve ting unna, for ellers ville det gått utover både jobb, trening og søvn, men tankene kommer i blant likevel. Noe blir kanskje løst i løpet av uka ... *fingers crossed*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

håper det ordner seg for deg. det fortjener du.

Skrevet

Jeg har tenkt litt, hva skal folket på 17. mai egentlig? Noen som har lyst til å samles et sted (vi kan godt være her, jeg har plass og bor jo sentrumsnært hvis folk vi i sentrum først)? Kanskje lage en buffet eller noe sånt, hvis folk tar med litt mat?

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

What she said :jepp:

Edit: Og det var selvfølgelig egentlig til Lekis ;)

Endret av Wolfmoon
Gjest Ansjoni
Skrevet
Jeg har tenkt litt, hva skal folket på 17. mai egentlig? Noen som har lyst til å samles et sted (vi kan godt være her, jeg har plass og bor jo sentrumsnært hvis folk vi i sentrum først)? Kanskje lage en buffet eller noe sånt, hvis folk tar med litt mat?

Ja :hoppe: Det høres gøy ut!!

Og 16.maifest et eller annet sted :nigo:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Høres ut som en veldig god idè, er fortsatt litt usikker på om jeg skal være i Oslo eller på Toten, men skal si fra så fort jeg vet noe mer :)

Skrevet

Høres veldig hyggelig ut. Mannen lurer på om han får lov til å være med selvom han ikke er på KG.

Skrevet

jeg skal jobbe - but i'll be there in spirit :nigo:

Skrevet
Høres veldig hyggelig ut. Mannen lurer på om han får lov til å være med selvom han ikke er på KG.

Selvsagt, det er ikke noe krav om å være på kg. :) Søte mannen er hjertelig velkommen :)

Skrevet
Selvsagt, det er ikke noe krav om å være på kg. :) Søte mannen er hjertelig velkommen :)

Da tror jeg nok at han blir glad. Han hilser masse :klemmer:

Skrevet

Du vet kanskje hvor begeistret jeg er for skohandling? Ngf...

Håper treningen din hjelper deg med teite tanker. Jeg merker at yogaen har veldig positiv virkning på det meste for meg. :klem:

Gjest Purple
Skrevet

Høres ikke dumt ut.

Gruer meg alltid til 17.mai, for jeg vet aldri hva jeg skal finne på. Men det ordner seg alltid likevel. Har noen venninner som jeg har vært sammen med de siste årene, i fjor i utlandet til og med, men vi har ikke avtalt noe i år. Hun ene nevnte det såvidt tidligere i dag, men det ble ikke avtalt noe mer, og siden hun har fått seg kjæreste, så tviler jeg litt på at det blir noe. Men jeg må nesten ha det som et bittelite forbehold, siden hun nevnte det først...

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Koselig å trene med deg i dag. Klarte 10 push ups :gjeiper:

Skrevet

Jeg skal ta et tidlig tog fra Oslo 17. mai-morgenen, hjem og hive på meg hatplagg nr 1 (bunad), møte eks og barn på skoleplassen, vinke adjø til barnetoget, stå og røyke og fryse og snakke ironisk om hele opplegget med søsteren og kusinen min og si hei til folk jeg er usikker på hvem er, ta imot barn som maser om is, brus, kaker og pølse, kanskje finne sitteplass på et overfylt dritkjipt samfunnshus, høre på dårlig underholdning, overvære loddsalg og -trekning om verdens latterligste premier og FORHÅPENTLIGVIS endatil sveve rundt i lykkerus fordi Norge har vunnet Grand Prix kvelden før!!!! Siden du spurte.

KG-17.mai høres smooth ut, ass!

Skrevet

Drittdag. Gruer litt for i kveld. :tristbla: Akkurat nå synes jeg det er vanskelig, men kanskje ting blir bedre når det er overstått? I tillegg klarer jo min "kjære" kollega å gjøre det store, igjen. Som om det ikke var nok at han maste og maste om at jeg måtte bestille medium i t-skjorte da vi skulle bestille t-skjortene, og ikke ga seg før han skjønte at jeg begynte å bli sint, og de andre kollegaene sa at jeg kanskje selv visste best hvilken størrelse jeg trengte.

Neida, i dag også, da han skulle dele dem ut forsøkte han å insistere på at jeg skulle ha medium. Vi snakker da om herrestørrelser ... Jeg fortsetter å insistere på at jeg skal ha small, og det var dette jeg bestilte, så da får jeg nå en small da, med litt surmuling. Jeg prøver den på, og den er jo stor, kan bruke den som nattkjole når jeg er ferdig, men han mumler fortsatt noe om at jeg fint kunne hatt medium, way to go for å få meg til å føle meg svær da. Særlig når de andre prater på at t-skjortene ikke var små i størrelsen ... og den var stor på meg til tross for at jeg prøvde den på meg over klærne jeg hadde på meg.

Så kommer den andre kvinnen på avdelingen, og ok, ikke for å høres slem ut på noen måte eller noe sånt, hun er en flott dame og ikke stor heller, men hun er en del større enn meg. Da rekker han henne en medium, fordi det var det hun hadde bestilt, men understreker at det finnes small også altså, for det kan nok hende den er litt stor i medium ...

Wtf!?

Skrevet

:hakeslepp:

At noen faktisk kan være så frekke??????! Herregud, jeg hater når folk begynner slik.. Hadde det slik i sommer også på sommerjobben da vi skulle få utstyr, jeg måtte ha en større størrelse enn hu andre jenta.. Greit nok, men det som skjedde var jo at alt var i herrestørrelser så jeg gikk rundt med jakka ned på knærne :P Hyggeliiiig....

Jeg var nettopp inni og tittet treningsdagboken din og jeg nekter å tro på at du trenger medium i herrestørrelse, med den treningsinnsatsen og bevisstheten på kostholdet du har. Det begynner til og med å bli i største laget for meg, og jeg er 5 kg overvektig ;)

Skrevet

herre GUD for en fjottttttt!! :dåne:

nei fy søren. ikke ta det til deg, han virker tydeligvis helt korka. jeg har sett deg og tatt på deg, og du er meget liten og lekker! :jepp:

:hug:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Noen mennesker burde rett og slett få seg en oppvekker en eller annen gang, hva tenkte han med da?

Ikke ta det til deg, han er tydligvis dum, og dessuten så du jo at selv small var for stor!

Håper dagen blir bedre, du får komme deg ut i sola en tur, det pleier å hjelpe på humøret :nigo:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Lykke til med det skumle som skal overstås uansett hva det er :klem:

Og han teite kollegaen :slår:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...