Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hva slags sko er du ute etter? De har masse fine på Designforum iallefall - og de har en resteavdeling i parkveien :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva slags sko er du ute etter? De har masse fine på Designforum iallefall - og de har en resteavdeling i parkveien :)

Jeg hadde sett meg ut sko på forhånd, og jeg er ekstremt kresen på skoene jeg skal ha :) Må ha meg et par sneakers, det regner jeg med at jeg klarer å finne på Skoringen, også må jeg ha et par pene vårsko med høy hæl. Altså, ikke pensko, men skikkelige, lukkede sko, med høy, kraftig hæl. Greia var jo at jeg hadde sett meg ut et par jeg virkelig likte på EuroSko, og var fast bestemt på at akkurat de ville jeg ha, men så var det ingen som hadde dem i min størrelse.

Så er det noe med prisen også, de skal helst ikke være veldig dyre siden jeg ha to par ;)

Endret av *Enigma*
Skrevet

Auda, skikkelig nedtur å endelig finne drømmeskoene også er ikke riktig størrelse å oppdrive. "Vårsko" er i grunnen noe herk. Og du har rett i at kvaliteten på Din Sko er dårlig.

Skrevet
Auda, skikkelig nedtur å endelig finne drømmeskoene også er ikke riktig størrelse å oppdrive. "Vårsko" er i grunnen noe herk. Og du har rett i at kvaliteten på Din Sko er dårlig.

Ja, kjempeirriterende. Men ender nok opp med et par fra DinSko, så får de bare holde dette året her, eventuelt om jeg finner noe når jeg er i Edinburgh eller til høsten. Det funker jo, jeg har bare ikke vært imponert over kvaliteten der før, men jeg er bare nødt til å ha sko. :sukk:

Har litt mye å tenke på om dagen ... Denne uka kan bli tøff ...

Gjest Purple
Skrevet

Sko er vanskelig! Jeg har hatt lyst på mørkebrune sko sååå lenge, men det har jo ikke vært noe brunt i butikkene i det hele tatt (bortsett fra gammel-dame-sko, og så gammel er jeg ikke enda!). Men i dag fant jeg selvfølgelig to par! Klarte å velge ett av dem, og jeg tror jeg gjorde det rette valget ;)

Skrevet
Har du planer hele uka???

Njaei, treningsplaner siden jeg skal løpe sentrumsløpet på søndag, men har mye å tenke på. Legebesøket i morgen og et par andre ting ... Har ikke lyst til å gå så mye inn på ting her helt enda. Kommer nok til å ta det veldig rolig fra fredag av og fram til etter løpet.

Sko er vanskelig! Jeg har hatt lyst på mørkebrune sko sååå lenge, men det har jo ikke vært noe brunt i butikkene i det hele tatt (bortsett fra gammel-dame-sko, og så gammel er jeg ikke enda!). Men i dag fant jeg selvfølgelig to par! Klarte å velge ett av dem, og jeg tror jeg gjorde det rette valget ;)

Sko er kjempevanskelig! Jeg finner nesten aldri noe jeg liker. Så heldig du var som fant to par :)

Skrevet
Njaei, treningsplaner siden jeg skal løpe sentrumsløpet på søndag, men har mye å tenke på. Legebesøket i morgen og et par andre ting ... Har ikke lyst til å gå så mye inn på ting her helt enda. Kommer nok til å ta det veldig rolig fra fredag av og fram til etter løpet.

Jeg bare tenkte som så at om du har lyst og ork kan du komme til oss en tur på fredag og se film.

Skrevet

Sko er kjempevanskelig. De skal ikke klemme på en eneste tå, de skal være gode å gå i, de skal være ok å se på og de skal ikke koste en formue.

Håper uka di blir bedre enn du frykter.

Skrevet
Jeg bare tenkte som så at om du har lyst og ork kan du komme til oss en tur på fredag og se film.

Hmm, kanskje det? Det frister veldig, samtidig så har jeg en tendens til å bli litt sånn superseriøs foran konkurranser o.l. Da skal jeg helst ikke ha noen form for utskeielser eller sånt, jeg skal ha ro og hvile, så jeg kan forberede meg fysisk og mentalt. Men det kan jo bli for mye av det gode også :) Må se litt an hva som skjer utover uka. Har et par ting jeg gruer litt for og som opptar tankene mine om dagen.

:klemmer:

:klem:

Sko er kjempevanskelig. De skal ikke klemme på en eneste tå, de skal være gode å gå i, de skal være ok å se på og de skal ikke koste en formue.

Håper uka di blir bedre enn du frykter.

Jeg hater skoshopping, det er som du sier fryktelig vanskelig :Nikke: Jeg håper også uka ender opp med å bli ok. Gruer meg litt for legebesøk i morgen. :(

Skrevet
Hmm, kanskje det? Det frister veldig, samtidig så har jeg en tendens til å bli litt sånn superseriøs foran konkurranser o.l. Da skal jeg helst ikke ha noen form for utskeielser eller sånt, jeg skal ha ro og hvile, så jeg kan forberede meg fysisk og mentalt. Men det kan jo bli for mye av det gode også :) Må se litt an hva som skjer utover uka. Har et par ting jeg gruer litt for og som opptar tankene mine om dagen.

Vi tar det litt på sparket vennen, og vi trenger ikke å skeie ut selvom vi ser film: vann og en armkrok er like godt. :lur:

Lykke til hos legen i dag. :klemmer:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Lykke til hos legen i dag, skjønner absolutt at du gruer deg til sånt :jepp:

Håper dagen ikke blir totalt ødelagt av det da :klemmer:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Lykke til hos legen :klem:

Håper ellers dagen blir fin, vi sees i kveld!

Skrevet

Hei, tenker på deg vennen. :klemmer: Jeg skal prøve å nå spinningtimen kl. 17:30 i dag, håper vi sees da. :)

-misa

Skrevet

Vel, da var det overstått. Nå må jeg vente 1 uke på resultatet av første prøven og 2 på den andre. Hører jeg ingenting er alt bare fint, så da krysser man fingrene for at jeg ikke hører noe. I tillegg har jeg fått resept på en ny p-pille noe jeg ikke er noe særlig glad for. Jeg har gått på samme p-pille i 10 år, og har vært strålende fornøyd, og aldri hatt noen problemer før. Prøver nok mine gamle i 3 måneder til og ser om problemene gir seg, før jeg bytter.

Skrevet

p-pillebytterier kan være noe herk altså.

krysser fingrene for at du ikke hører noe da! :hug:

nå er det bare å lade opp; spent på søndagen på dine vegne! :hoppe:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Vel overstått legebesøk! Sånne timer er aldri morsomme (hvis jeg gjetter riktig på hva du var på :gjeiper: ) Satser på at prøvene er fine :tommelopp: Jeg har fått påminnelse fra kreftregisteret, men ikke bestilt noe enda :sjenert:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Sånne timer er kjipe ja, hvis Ansjoni har gjettet riktig :fnise:

Så bra at det gikk bra med deg :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...