*Enigma* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4601 Skrevet 23. april 2009 ååh jeg er så glad jobben din brakte deg til Bergen! har virkelig kost meg i kveld, du er fantastisk og jeg er også litt brisen god vin, god mat og godt selskap! hva mer kan man be om! edit: skravlete, vi? skjønner ikke hva du snakker om Jeg er også veldig, veldig glad for at jeg fikk dra hit. Denne kvelden var verdt hele turen alene Rart det der hvordan to relativt små jenter blir brisne av en flaske vin Høres ut som en bra blinddate Det ER veldig rart med sånne KG-treff, for man vet så utrolig mye om hverandre, selv om man bare har møtt hverandre noen få ganger, eller til og med aldri. Jeg vet mye mer om tankene til mange av jentene her inne, enn jeg vet om tankene til mine andre venner. Veldig rart, men veldig fint også. Fint at man kan være ærlig om ting, og kanskje få ut litt ting som ikke alltid er så lett å snakke med andre om. Hurra for KG! Ja, det er egentlig veldig spesielt På en måte er det veldig godt også, fordi man vet at personen vet så mye, men likevel ikke dømmer.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. april 2009 #4602 Skrevet 23. april 2009 Hei Så fint at kveld ble så koselig, jeg er veldig misunnelig på dere altså! Håper vi kan ta et litt større treff neste gang Lekis kommer til Oslo. Du kommer hjem i morgen ikke sant? Jeg vet ikke om jeg får dratt på trening i morgen, skal jo i den bursdagen, men lørdag morgen tror jeg at jeg skal dra. Håper jeg ser deg der Sov godt i Bergens by Enigma
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 #4603 Skrevet 23. april 2009 natta søte deg! håper morgendagen blir fin og at du får spist ordentlig
*Enigma* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4604 Skrevet 23. april 2009 natta søte deg! håper morgendagen blir fin og at du får spist ordentlig God natt Sliter med å rive meg løs fra en msn-samtale
*Enigma* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4605 Skrevet 23. april 2009 Hei Så fint at kveld ble så koselig, jeg er veldig misunnelig på dere altså! Håper vi kan ta et litt større treff neste gang Lekis kommer til Oslo. Du kommer hjem i morgen ikke sant? Jeg vet ikke om jeg får dratt på trening i morgen, skal jo i den bursdagen, men lørdag morgen tror jeg at jeg skal dra. Håper jeg ser deg der Sov godt i Bergens by Enigma Kommer hjem i eh, dag ja :gjeiper: Ikke før på kvelden da, så rekker ikke trene. Men lørdag skal jeg trene. Vurderer å trene styrke, også ta sport spinning kl 12. Tror ikke jeg orker tidlig morgenspinn på lørdag.
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. april 2009 #4606 Skrevet 24. april 2009 God Morgen Og ikke minst, god helg også Tar det litt på forskudd jeg, for jeg reiser til Toten rett etter jobb i dag
FrizzleSizzle Skrevet 24. april 2009 #4607 Skrevet 24. april 2009 Koselig å lese om at Bergensturen var bra! Mye takket være daten med Lekehusmor? Ønsker deg en god helg under de rådende omstendigheter.
*Enigma* Skrevet 24. april 2009 Forfatter #4609 Skrevet 24. april 2009 Så var det daten i går da. Møtte LekeHusmor utenfor hotellet mitt, og fikk en liten sightseeingrunde på vei til restauranten. Vi spiste altså på en restaurant som heter Sumo som i hovedsak serverer Sushi og Thai-retter. Restauranten er koselig nok, med bord og benker nedfelt i golvet i den innerste delen der vi satt; og vanlige bord i den ytterste delen. Det er veldig dårlig lyddemping i restauranten, så lydnivået blir gjerne ganske høyt når det er såpass fullt som det var da vi var der. LekeHusmor bestilte sushi, og jeg bestilte Red curry med biff og kylling, som visstnok skulle være medium hot. Maten så lekker ut den, og den smakte godt også, men medium hot vil jeg kanskje ikke si den var. Vi delte også en flaske husets hvitvin, en spansk, tørr og fruktig hvitvin. Helt grei vin, og den løsnet i alle fall tungebåndet på begge to. Tida gikk fryktelig fort, som den gjerne gjør i godt selskap, og plutselig stod servitøren og nærmest trippet for å få oss til å gå. Vi hadde egentlig lurt på å dele en "luksusdesserten" til stedet, hvor du får en smakebit av alle dessertene de har, men begge var alt for mette til å orke tanken. Helt greit sted, kan gjerne ta en tur dit igjen, har spist på bedre restauranter, men også dårligere. I dag snegler klokka seg av gårde, muligens fordi det er fredag, og jeg er fryktelig trøtt. La meg vel til å sove sånn litt over ett, halv to i natt fordi jeg ble liggende våken og skravle med E på msn. Det var veldig koselig det altså, han er jo så søt, men jeg kjenner det at jeg kan ikke fortsette å skravle med ham til langt på natt. Jeg trenger litt søvn snart, ikke at jeg blir trøtt tidlig uansett, men jeg må bare prøve å få sovet skikkelig igjen. Uansett, en langhelg i Bergen frister veldig, med en tur opp på Fløyen, sitte på Brygga, gå i akvariet, og bare tusle litt rundt, spise god mat og nyte det gode selskapet til LH Noen som har lyst til å bli med på en langhelg i Bergen i juni?
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 #4610 Skrevet 24. april 2009 så gøy å lese anmeldelse av et restaurantbesøk som jeg var en del av!
*Enigma* Skrevet 24. april 2009 Forfatter #4611 Skrevet 24. april 2009 Hehe, litt for trøtt i dag til å klare å få en lengre anmeldelse, for ikke å snakke om alt for opptatt med å skravle til å virkelig legge merke til ting. Det er litt enklere når man sitter aleine. Men veldig mye hyggeligere å være to da så klart
Nótt Skrevet 25. april 2009 #4612 Skrevet 25. april 2009 Innom for å ønske deg en riktig fin helg. Har du lyst til å komme og se en film hos oss må du gjerne gjøre det.
*Enigma* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #4613 Skrevet 25. april 2009 Innom for å ønske deg en riktig fin helg. Har du lyst til å komme og se en film hos oss må du gjerne gjøre det. Vi får se litt, det hadde vært koselig det. Mulig jeg skal ut med en kompis fra Trondheim i dag, han og dama er i Oslo i helga, men vet ikke helt om det blir noe av eller om jeg er i humør. Nuh skal jeg dusje og stikke ned i sentrum og se om jeg får kjøpt meg sko.
Nótt Skrevet 25. april 2009 #4614 Skrevet 25. april 2009 Vi får se litt, det hadde vært koselig det. Mulig jeg skal ut med en kompis fra Trondheim i dag, han og dama er i Oslo i helga, men vet ikke helt om det blir noe av eller om jeg er i humør. Nuh skal jeg dusje og stikke ned i sentrum og se om jeg får kjøpt meg sko. Send en melding om du heller vil ta turen hit, vi har plass og masse film og vil gjerne se deg om du orker. Hvordan sko skal du kjøpe deg???
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. april 2009 #4616 Skrevet 26. april 2009 Uansett, en langhelg i Bergen frister veldig, med en tur opp på Fløyen, sitte på Brygga, gå i akvariet, og bare tusle litt rundt, spise god mat og nyte det gode selskapet til LH Noen som har lyst til å bli med på en langhelg i Bergen i juni? Håper du har en nydelig søndag
LekeHusmor Skrevet 26. april 2009 #4617 Skrevet 26. april 2009 god søndag! håper du hadde en fin kveld igår, uansett hva du gjorde
*Enigma* Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4619 Skrevet 26. april 2009 Jeg hater skoshopping. Var innom alle Euroskobutikkene i Oslo Sentrum i går, ingen hadde sko jeg likte i min størrelse. Da ble jeg temmelig demotivert gitt. Nå skal Nótt sjekke på Stovner for meg da, også skal jeg ringe Storo og høre. Hvis ikke så får jeg stikke på DinSko og kjøpe et par. De hadde et par jeg syntes var ok. Vanligvis handler jeg ikke der fordi kvaliteten ikke alltid er så god der, men de trenger strengt tatt ikke holde mer enn én sesong heller. Det ble ikke noe kino på meg i dag. K måtte jobbe i stedet, for en gangs skyld virket han faktisk oppriktig lei seg fordi han følte han brøt en avtale. Til tross for at jeg sa at vi fikk vente og se til søndag om det ble noe av eller ikke, og ikke hadde noen store forhåpninger. Han skulle jo ha kompisweekend denne helga, stakkar, han fikk ikke stort utbytte av den siden han måtte jobbe hele helga. En disk og noe backup som gikk til helvete. Er litt oppgitt over meg sjøl. Har ikke fått gjort noe fornuftig i helga, har vært alt for sliten til å orke noe som helst. Greit nok at jeg har vært bortreist, men det er ikke en unnskyldning for ikke å orke å fikse opp her. Det ser ikke ut! Så jeg får prøve å være flink etter trening i morgen. Ta meg selv litt i nakken og være flink. Gruer meg til legetime på tirsdag ...
Fremhevede innlegg