Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. april 2009 #4581 Skrevet 21. april 2009 God natt *Enigma* Vi sees i morgen!
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 #4582 Skrevet 22. april 2009 hvordan er onsdagen din? klar for tur over fjellet i kveld?
*Enigma* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4583 Skrevet 22. april 2009 hvordan er onsdagen din? klar for tur over fjellet i kveld? Kommer vel ikke til å merke så mye til noen tur over fjellet, men Den turen går i alle fall veldig fort. Er det 50 min det tar med fly? Sitter på flyplassen og kjeder meg. Blei kontakta av en tidligere kollega på msn. Har fortsatt ikke hjerte til å si at jeg synes han er en gedigen dust :gjeiper: Han lagde litt trøbbel for meg da vi jobbet sammen, ettersom han var veldig interessert og jeg overhodet ikke var interessert. Derimot flørtet jeg heftig med enkelte andre av kollegaene våre. Det var visst ikke særlig populært. Var på Od@-dagen i dag. Absolutt interessant program, dessverre hadde jeg ikke noe tid til å mingle, ettersom jeg skulle til flyplassen. Blir litt irritert på Gardermoen i grunnen. Mattilbudet for oss som skal fly innenlands er elendig. Fikk meg 3 bøker på Ark på Oslo S da, det er jeg fornøyd med i det minste. Det var 3 for 2 på engelsk pocket igjen, så da ble det 2 Terry Pratchet-bøker også Lord of the flies. Har tenkt på å lese den lenge, så da kunne jeg jo like gjerne benytte anledningen når jeg kunne få den billig. Kjøpte meg sjokolade for å bøte på den kjipe middagen, og angrer så klart allerede. Det smaker ganske enkelt ikke godt nok til at det er verdt kaloriene. Men så har jeg vel ikke vondt av å få i meg litt heller. Jeg ligger ikke akkurat høyt om dagen. Skal jo trene bra i helga også, og håper å få til en bitteliten treningstur i morgen.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. april 2009 #4584 Skrevet 22. april 2009 Jeg har nesten spist opp hele den sjokoladen jeg fikk i dag, så du er ikke alene.. :gjeiper:
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 #4586 Skrevet 22. april 2009 velkommen til byen blant de syv fjell! håper hotellet var OK. som sagt kan det være liiiitt små rom der, men de pleier til gjengjeld å være fine
*Enigma* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4587 Skrevet 22. april 2009 velkommen til byen blant de syv fjell! håper hotellet var OK. som sagt kan det være liiiitt små rom der, men de pleier til gjengjeld å være fine Rommet er ikke noe mindre enn de fleste andre hotellrommene jeg har bodd på i det siste, og det er som du sier, veldig fint. Riktignok fikk jeg en dårlig start etter å ha travet i lange tider (på høye hæler og jeg var sliten) fra flybussen til hotellet, opp i 4. etasje for å finne rommet mitt (selvfølgelig innerst i gangen) for så å finne ut at nøkkelen ikke virket. Vel, vel. Jeg er ikke langsint da. Hadde en helt utrolig flott flytur. For en gangs skyld ble jeg bare sittende og se ut av vinduet. Vanligvis ser man jo ikke stort fordi man flyr over et skydekke, men i dag var det fullstendig klart, og jeg satt og nøt utsikten over snødekte fjell. Til og med piloten kommenterte at det virkelig var perfekt flyvær, tror aldri jeg har flydd i så klart vær noen gang. Så vi fikk sightseeingkommentarer fra piloten hele veien. Morosamt. Ligger og prater med E nå. Merker at jeg mer og mer sender unødvendig lange svar, som gjerne legger opp til at han kan svare tilbake. Altså, alle hans meldinger er veldig åpne, og legger veldig opp til at jeg skal svare, men jeg trenger jo ikke gjøre det samme, lell. Nyter litt oppmerksomheten, men føler meg litt kjip og er redd for å gi ham feil oppfatning. Får litt mark også, av sukkersøte kommentarer som: får ikke sove uten kveldspjatten med deg vet du
*Enigma* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4588 Skrevet 22. april 2009 (endret) I'm sittin' here all by myself just tryin' to think of something to do Tryin' to think of something, anything just to keep me from thinking of you But you know it's not working out 'cause you're all that's on my mind One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind Oh, I didn't mean for this to go as far as it did And I didn't mean to get so close and share what we did And I didn't mean to fall in love, but I did And you didn't mean to love me back but I know you did I'm sittin' here tryin' to convince myself that you're not the one for me But the more I think, the less I believe it and the more I want you here with me [...] Plain White T's - A lonely September Endret 22. april 2009 av *Enigma*
Annie Skrevet 23. april 2009 #4590 Skrevet 23. april 2009 Har en liten utfordring til deg. Skaff deg en god helg!! Skjønner at det er vanskelig nå, men om du legger godvilja til, og prøver å se det positive i ting, så kanskje du etterhvert klarer å skaffe deg gode dager også. De kommer sjelden av seg selv, og man glemmer ofte at man må gjøre noe for det.
*Enigma* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4592 Skrevet 23. april 2009 (endret) Har en liten utfordring til deg. Skaff deg en god helg!! Skjønner at det er vanskelig nå, men om du legger godvilja til, og prøver å se det positive i ting, så kanskje du etterhvert klarer å skaffe deg gode dager også. De kommer sjelden av seg selv, og man glemmer ofte at man må gjøre noe for det. Sorry, jo mer jeg leser det her, jo mer provosert blir jeg faktisk. Det her har ingenting med å legge godvilje til eller ikke. For det første: jeg bruker dagboka til å lufte ut de dritkjipe tankene, det betyr ikke at jeg bare har det dritkjipt, men det er her jeg får luftet dem ut og blir "kvitt dem". Dagboka mi er min terapi for å som du så fint sier det: legger godvilja til og "jobber" for å ha det bra. Dette er min dagbok, det fristedet jeg kan øse ut av meg alt som er for jævlig, og det er det jeg bruker den til. At den da til tider blir helsvart og depressiv er bare sånn det må bli. Ett sted må jeg ta det ut. For det andre så vet du svært lite om hva jeg sliter med, generelt, og hvorfor jeg til tider er ekstremt depressiv, det er heller ikke noe jeg kommer til å legge noe særlig ut om her. Sånn, utblåsning ferdig. Ikke ta det personlig, jeg ble bare mer og mer provosert og irritert. Bergen er virkelig en nydelig by Endret 23. april 2009 av *Enigma*
Gjest Grafica Skrevet 23. april 2009 #4593 Skrevet 23. april 2009 Håper du koser deg masse i Bergen, og får det hyggelig i kveld!
Gjest Ansjoni Skrevet 23. april 2009 #4595 Skrevet 23. april 2009 Hvis det er noe sted for utblåsninger, frustrasjon og annet, så må det jo være her. Og det er jo den som har skoen på, som kjenner hvor det trykker. Håper du får det fint i Bergen!
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 #4596 Skrevet 23. april 2009 så fint at du liker byen! den viser seg jo også fra sin beste side i dag hvis du skal opp å trene på Rosenkrantz etterpå, må du gå innom Kjøttbasaren. du kan ikke unngå å se den, den ligger midt i glaningen når du går over fisketorget. det er et mat-marked, veldig gøy å se! skulle ønske jeg hadde fri så jeg kunne vist deg litt rundt! og hvis du går forbi det som heter Kløverhuset så kan du tenkte at der inne står jeg og trøkker jeg er sliten i dag altså, gleder meg til å sette meg ned med en (forhåpentligvis) hyggelig person :gjeiper: og ta et glass vin senere!
*Enigma* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4597 Skrevet 23. april 2009 Jeg koser meg i Bergen ja! Pent vær er det her også, og kontoret ligger ganske idyllisk til faktisk. Så skal jeg jo ut og spise god mat, drikke vin og møte LH etterpå. Det (grue)gleder jeg meg til. Litt spennende blir det jo så fint at du liker byen! den viser seg jo også fra sin beste side i dag hvis du skal opp å trene på Rosenkrantz etterpå, må du gå innom Kjøttbasaren. du kan ikke unngå å se den, den ligger midt i glaningen når du går over fisketorget. det er et mat-marked, veldig gøy å se! skulle ønske jeg hadde fri så jeg kunne vist deg litt rundt! og hvis du går forbi det som heter Kløverhuset så kan du tenkte at der inne står jeg og trøkker jeg er sliten i dag altså, gleder meg til å sette meg ned med en (forhåpentligvis) hyggelig person :gjeiper: og ta et glass vin senere! Ja, den viser seg virkelig fra sin beste side nå, det gjorde den i grunnen under innflyvningen i går også. Skal trene på Rosenkrantz ja, det ser så fint ut der ut fra sidene deres. Burde nesten ta meg tid til å besøke byen en gang til i løpet av sommeren eller noe sånt. Har ikke vært på 10-15 år og har lyst til å ta fløybanen, sitte på Bryggen, og gå i akvariet og hilse på pingvinene og pirayaene. Da jeg var i akvariet første gang var det en mann som spurte om jeg hadde lyst til å bade sammen med pirayaene :gjeiper: Var vel kanskje en 5-6 år eller noe sånt?
*Enigma* Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4598 Skrevet 23. april 2009 Da var "blind daten" min over Jeg er litt brisen :gjeiper: litt trøtt, har skravlet masse og vi har delt en flaske vin. Jeg kan nå bekrefte at LekeHusmor er akkurat så søt, hyggelig og morsom som hun virker Det er like rart hver gang man møter noen fra KG, man møtes, og det er fryktelig skummelt, men så oppdager man at man vet jo egentlig utrolig mye om hverandre fra før og etterhvert skravler man i vei som om man har kjent hverandre i evigheter. Nå tror jeg vi er like skravlete begge to, så det skulle vel litt til å stoppe kjeften på oss Kort oppsummert har det vært en god dag, bortsett fra krøll med taxien da jeg skulle hjem, og en utrolig hyggelig kveld.
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 #4599 Skrevet 23. april 2009 (endret) ååh jeg er så glad jobben din brakte deg til Bergen! har virkelig kost meg i kveld, du er fantastisk og jeg er også litt brisen god vin, god mat og godt selskap! hva mer kan man be om! edit: skravlete, vi? skjønner ikke hva du snakker om Endret 23. april 2009 av LekeHusmor
Gjest Purple Skrevet 23. april 2009 #4600 Skrevet 23. april 2009 Høres ut som en bra blinddate Det ER veldig rart med sånne KG-treff, for man vet så utrolig mye om hverandre, selv om man bare har møtt hverandre noen få ganger, eller til og med aldri. Jeg vet mye mer om tankene til mange av jentene her inne, enn jeg vet om tankene til mine andre venner. Veldig rart, men veldig fint også. Fint at man kan være ærlig om ting, og kanskje få ut litt ting som ikke alltid er så lett å snakke med andre om. Hurra for KG!
Fremhevede innlegg