Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. april 2009 #4561 Skrevet 19. april 2009 Nå syns jeg du skal gå ut og kjøpe deg en liten is og spise den i det fine været.
LekeHusmor Skrevet 19. april 2009 #4562 Skrevet 19. april 2009 skjønner godt at du tenker som du gjør.. håper du bare føler deg bedre snart, du fortjener ikke å ha det sånn her.
Bokalven Skrevet 19. april 2009 #4564 Skrevet 19. april 2009 Huff, du har det virkelig ikke greit om dagen.
Bettie Skrevet 19. april 2009 #4565 Skrevet 19. april 2009 Du får være litt snill med deg selv. God bedring
*Enigma* Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4566 Skrevet 20. april 2009 Nå føler jeg meg flink! Har fått bestilt legetime, noe jeg har utsatt i det lengste. Er ikke akkurat en legetime jeg ser fram til, men forhåpentligvis er det ingenting galt. Enkelte ting er bare greit å få sjekka. Formen er litt laber i dag, var tungt å stå opp. Det blir en travel uke, kanskje greit å få noe annet å tenke på?
Frk edderkopp Skrevet 20. april 2009 #4567 Skrevet 20. april 2009 Lykke til med uka og stell godt med deg selv!
LekeHusmor Skrevet 20. april 2009 #4568 Skrevet 20. april 2009 ja vi krysser fingrene for en supertravel uke som bare fyker så fort avgårde at helgen plutselig er her igjen
Gjest Grafica Skrevet 20. april 2009 #4569 Skrevet 20. april 2009 Så bra at du har fått bestilt legetime Ja ikke at jeg aner hvorfor du skal ha det, men jeg synes du er flink som har bestilt uansett, for slike ting blir det lett til at man utsetter og utsetter og utsetter
*Enigma* Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4570 Skrevet 20. april 2009 Lykke til med uka og stell godt med deg selv! Takk, will try. ja vi krysser fingrene for en supertravel uke som bare fyker så fort avgårde at helgen plutselig er her igjen Uka blir travel, enten jeg vil eller ikke. Er aleine på jobb i morra, på onsdag er det Od@ Inspirasjonsdag og på kvelden drar jeg til Bergen. Torsdag og fredag skal jeg jobbe på kontoret i Bergen, også drar jeg tilbake til Oslo fredag kveld. Så bra at du har fått bestilt legetime Ja ikke at jeg aner hvorfor du skal ha det, men jeg synes du er flink som har bestilt uansett, for slike ting blir det lett til at man utsetter og utsetter og utsetter Ja, jeg har utsatt det litt for lenge. Greit å ha fått bestilt den, selv om den ikke er før neste uke. Gruer meg, men det skal bli godt å få den unnagjort, og forhåpentligvis er alt bare bra og det er ingenting å bekymreseg for *krysser fingrene* Akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg til å sove, og ikke våkne opp før ting gjør litt mindre vondt. Sånn Wake me up when September ends eller noe sånt.
Gjest Purple Skrevet 20. april 2009 #4571 Skrevet 20. april 2009 Har ikke så mye fornuftig å si, men kan jo komme med en liten ihvertfall
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. april 2009 #4572 Skrevet 20. april 2009 En annen ting som er dritt er at prosjektlederen min nå plutselig har satt seg på bakbeina i forhold til Od@, så i verste fall får jeg ikke dra.. Jeg vil så gjerne dra på det og komme litt bort, også er det jo ekstra hyggelig når du skal være der. God natta vennen!
*Enigma* Skrevet 20. april 2009 Forfatter #4573 Skrevet 20. april 2009 En annen ting som er dritt er at prosjektlederen min nå plutselig har satt seg på bakbeina i forhold til Od@, så i verste fall får jeg ikke dra.. Jeg vil så gjerne dra på det og komme litt bort, også er det jo ekstra hyggelig når du skal være der. God natta vennen! Neei Så kjipt Håper virkelig det ordner seg i forholdtil Od@. Sov godt da, vennen!
Lipstick Skrevet 20. april 2009 #4574 Skrevet 20. april 2009 (endret) Hei Enigma! Her er det en stund siden jeg har vært innom og lest. Må visst oppdatere meg selv litt oftere Høres ikke ut som om alt er på topp om dagen, det var jo dritkjipt at det ble slutt. Er noe dritt å bli dumpet av noen vi er forelsket i da. Huff, livet er så jævlig urettferdig i blant! Hvorfor kan ikke kjærligheten være enkel, ukomplisert og rettferdig? *trøsteklem*. Håper du får deg legetime snart, goood bedring til deg! Endret 20. april 2009 av Lipstick
Bettie Skrevet 20. april 2009 #4575 Skrevet 20. april 2009 Lurt å få sjekket det man lurer på. Godt at du har bestilt legetime.
Gjest misa Skrevet 21. april 2009 #4576 Skrevet 21. april 2009 Godt å høre at du har bestilt time hos legen. Håper du får en fin dag vennen. -misa
*Enigma* Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4577 Skrevet 21. april 2009 Nå er det jo på en måte min skyld at det ble som det ble, fordi jeg satte et ultimatum. Gud som jeg angrer på det valget nå. Pratet så vidt med K i går, fikk litt forklaring på oppførselen hans i det siste. Samtalen forandrer ikke stort ..., annet enn at vi avtalte å kanskje stikke på kino på søndag ... Vet ikke helt hvordan det skal gå, men jeg har lyst til å se filmen og har ingen andre å gå med. Dessuten har jeg det jo ikke bra sånn det er nå heller, jeg tviler på at det blir verre av å finne på ting med ham fra tid til annen. Jeg stoler ikke på ham, ser ikke på kinoen på søndag som noen avtale, ikke før det faktisk blir noe av. Det sa jeg til ham også, og han skjønte den. Det jeg nok aldri får svar på er hvordan han kunne si til meg at det ikke var bortkastet tid, når han visste så godt at i mine øyne så ville det være det. Akkurat nå føles dette som de 3 mest bortkasta månedene i mitt liv. Jeg faller sjelden for gutter, jeg stoler ikke på dem, og nå har jeg bare fått enda en god grunn til å ikke gjøre det. Når jeg først faller for noen, og tør slippe dem innpå meg så tar det evigheter å komme over det når det går galt, og jeg blir enda mer lukket enn tidligere. Virket ikke som E var så glad for at jeg snakket med K. Han ga vel diverse uttrykk for det, han trodde jo også ting ordna seg i går, men det gjorde de jo ikke. Han ble litt blidere da jeg fortalte ham det. På en måte så kan jeg forstå det fra hans synspunkt, men jeg blir litt oppgitt også. Synes situasjonen med ham er vanskelig. Jeg er kjempeglad i ham, han er en supersøt fyr, men jeg ser ikke helt for meg at jeg noen gang skal falle for ham. På mange måter har vi litt for mye til felles ...
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. april 2009 #4578 Skrevet 21. april 2009 Å vennen Jeg skulle liksom ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre for at alt bare skulle bli bra, for du fortjener overhodet ikke å ha det sånn
Frk edderkopp Skrevet 21. april 2009 #4579 Skrevet 21. april 2009 Huff da! Håper at du finner ut av ting snart
Bettie Skrevet 21. april 2009 #4580 Skrevet 21. april 2009 Det er i grunnen ikke så mye å si. Du har det vondt, og det er leit. Ønsker deg noen gode dager.
Fremhevede innlegg