Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke slit deg ut nå vennen. :klem: Blir det noe Carmen på deg i dag???

Videoannonse
Annonse
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Når reiser du på trening? Jeg skal prøve å være der ca halv 3, styrke bein :jepp:

Ellers, som Nótt, blir det Carmen i kveld? Jeg har kjempelyst, og tror jeg drar selv om det til og med blir alene! :romeo:

Skrevet
Når reiser du på trening? Jeg skal prøve å være der ca halv 3, styrke bein :jepp:

Ellers, som Nótt, blir det Carmen i kveld? Jeg har kjempelyst, og tror jeg drar selv om det til og med blir alene! :romeo:

Styrke, bein på meg også. Kan prøve å være der samtidig :) Tror jeg blir med på Carmen i kveld, med mindre det skjer noe drastisk. Får bare kle godt på meg og stappe innpå med litt medisin og te.

Skrevet

Da er det mulig vi sees i kveld også da. :klem:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Det starter kl 18:00, og jeg tenkte at det kanskje var lurt å være der 17:30.. Finne seg en plass og kjøpe litt mat osv. Vi tar med tepper, ullsokker og lue/votter, det er IKKE morsomt å fryse og spesielt lite lurt når man ikke er i form. Jeg er litt snufsete jeg også, men ikke stort mer enn at jeg tror det skal gå over i løpet av dagen.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
:romeo:

Bli bra igjen

Du må du må bli bra igjen!

:ler:

Jeg stemmer også i :romeo:

Skrevet

Takk for i går. :klemmer:

Håper du blir så frisk at du kan gå på Carmen.

-misa

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Stikker til byen nå, og er på trening om ca 1 time. Sees forhåpentligvis :)

Skrevet

Ok, ikke trening i alle fall. Har nettopp vært ute og handlet litt nå. Er gjennomvåt av svette av den lille gåturen på knappe 10 min, nesa er tett, huet er tett, og det kjennes som om jeg har bomull i øra, jeg hoster opp tjukke, seige kladder med slim (sorry, ekkel detalj, I know) og i det hele tatt ... Tror heller jeg skal slappe helt av hjemme, få i meg masse varmt drikke, få i meg kyllingsuppe etterhvert og heller satse på at den blir så hot at den skremmer vekk forkjølelsen sammen med alt jeg har av medisiner og te. Tror jeg skal lage virkelig mørk, varm sjokolade og hive oppi en klunk med whisky. Se om det kan hjelpe på litt også.

Her tar vi i bruk alle midler for å bli frisk ;)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Anbefaler whisky på det sterkeste for å bli frisk :jepp:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Huff da. Jeg dro, men kom meg fort hjem igjen, er heller ikke i form, har dundrende hodepine og er kjempesvimmel, kaldsvetter etc. Forsøkte endel styrke men jeg ble innmari dårlig etter hvert sett, så jeg måtte sette meg ned. Tar en dusj nå, spiser litt om stapper innpå smertestillende, også håper jeg å få dratt til Operaen. Forstår hvis du ikke orker å være med, men jeg drar uansett (med ullundertøy, teppe, sitteunderlag, te på termos etc) så du må gjerne komme og holde meg med selskap hvis formen bedres :klem:

God bedring til deg :kaffekopp:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Takk for en super kveld! God bedring og sov kjempegodt i natt :klem:

Skrevet

Takk for nok en fin kveld. Håper formen er bedre i dag. :klem:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg håper ikke du har dratt på trening i dag, for det har du virkelig ikke godt av :)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Jeg håper ikke du har dratt på trening i dag, for det har du virkelig ikke godt av :)

Men hvis du skulle gjette på hva hun har gjort så....? ;) Hehe, jeg kan garantere for at av alle treningsøkter *Enigma* kunne ha utsatt seg for var den i dag den best egnede for den dårlige formen :jepp:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg gjetter jo egentlig på at hun dro på trening, jeg regner jo ikke med at fornuft faktisk når inn når det gjelder trening og Enigma :fnise:

Skrevet

Treninga i dag var langkjøring spinning over 1,5 t da, og jeg fikk løst opp masse. Instruktøren bare himlet med øynene da jeg fortalte henne at jeg ikke var helt i form. No shit liksom. Men som instruktøren også sa, vel du har i det minste valgt det aller, aller beste å trene sånn som du er nå.

Jeg måtte bare komme meg ut i dag. Jeg var så deppa da jeg våkna, og jeg havna i en utrolig selvdestruktiv spiral med tanker jeg ikke klarte å takle. Var flere ganger på treninga jeg holdt på å begynne å grine også. Jeg savner ham så sinnsykt, jeg vil bare at ting skal gå tilbake sånn de var. Jeg savner å sitte i armkroken hans og se film, savner å sitte og prate med ham om alt og ingenting, savner å lage mat sammen med ham, savner, savner savner ...

Samtidig er alt jeg klarer å tenke på at det umulig kan ha betydd noe for ham. Hvordan kan han foreslå at vi skal finne på ting, hvordan kan han si at han heller vil miste meg enn å være sammen med meg hvis det betydde noe som helst? Det gjør så inni helvete vondt å føle at han aldri virkelig la følelsene sine i det. Det er sikkert urettferdig å tenke sånn, for det er slett ikke sikkert det stemmer. Det er bare sånn jeg føler det akkurat nå. Kanskje fordi det er lettere å tenke det enn at han fortsatt bryr seg, vil at ting skal bli som før, men han er for redd for at ting skal bli sånn som i de tidligere forholdene hans. Når han kjenner meg så godt som han gjør, og han fortsatt ikke er overbevist, hva skal jeg da gjøre for å få ham til å skjønne at det aldri vil bli sånn han er så redd for.

Jeg er så redd for at han skal oppdage hvor deilig han har det som singel, når alt jeg ønsker er at han skal finne ut hvor mye han savner meg. :tristbla:

Skrevet
:klem: Ord strekker dessverre ikke til, men vi er her om du trenger oss.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...