Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

fiskepinneenchiladas ble fullstendig nedstemt av sambis :ler:

så det blir skinnstekt torsk med ris, soya & limesaus og dampede gulerøtter og brokkoli isteden.

:Gjesp: snart ferdig på jobb du da?

jeg kjeder meg ihjeeel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fiskepinneenchiladas ble fullstendig nedstemt av sambis :ler:

så det blir skinnstekt torsk med ris, soya & limesaus og dampede gulerøtter og brokkoli isteden.

:Gjesp: snart ferdig på jobb du da?

jeg kjeder meg ihjeeel.

Ferdig om 1 t og 5 min. Har nettopp stått og sett resten av kollegaene mine spise kake. Eneste kaka jeg kunne spise der er ei ostekake, men den begynner jeg å bli rimelig lei, dessuten er det ikke noe behagelig å trene etter å ha stappet innpå ostekake.

Fikk spørsmålet: Lykkepiller neste? av en av kollegaene mine. Han syntes jeg hadde hatt hetta på meg litt mye i det siste. Stemmer forsåvidt det. Orket ikke prate noe særlig om det, selv om han vanligvis er ok å snakke med.

Gruer meg til i kveld, kjenner jeg. Æsj, jaja, jeg får få meg en skikkelig treningsøkt og få tankene over på noe annet. Prøve å ikke tenke alt for negativt før jeg faktisk kommer dit og ser hvordan det blir.

Skrevet

skjønner du gruer deg jeg.

krysser fingrene for at det går bra :hug:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Og hvis du lurte så er du en av verdens mest fantastiske personer, og du fortjener bedre (eller evt han fortjener deg ikke). Så hvis du føler deg deppa i kveld, så er det litt viktig at du husker på akkurat det!

:klemmer:

Skrevet

Jeg er også helt enig med Wolfmoon. :klemmer:

Skrevet

Det ser ut som du trenger litt trøst. :troest:

Skrevet

*klemmepå*

Du vet hvor vi er hvis du trenger oss kg-jentene. :klemmer:

-misa

Skrevet

:klemmer:

huff. tenker på deg, du kan ikke ha det så lett nå.. håper natten ikke blir for lang og søvnløs for deg..

Skrevet

Takk!

Det var for jævlig å komme dit i går. Knakk sammen rimelig fort, ble ikke der så lenge heller. Vi prata ikke så mye, ingen av oss hadde stort å si. Tror han hadde det omtrent like jævlig som meg.

Pratet med ham på msn da jeg kom hjem. Der og da var jeg så fortvila, frustrert og usikker at jeg måtte prøve å få noen svar. Han kunne ikke gi meg dem. Ikke annet enn at han er glad i meg, at han skjønner han har oppført seg bedritent, det var aldri meninga å såre meg, men at han fikk fullstendig panikk når jeg plutselig satte krav om at vi skulle være noe definert. Han har rett og slett ikke tenkt. Nektet å tenke langsiktig og bare gjort det som føles bra akkurat der og da, og ikke tenkt konsekvenser.

Jeg har sagt jeg ikke orker å treffes, sa at han så jo sjøl hvordan jeg reagerte da jeg var hos ham. Han skjønte den, selv om han ikke likte det. Hvor mange ganger har jeg ikke forsøkt å forklare ting for ham? Det er jo helt tragisk at ting må gå så langt før han oppfatter alvoret, før han faktisk hører hva jeg sier.

Vel, det her er i det minste en effektiv slankekur om ikke annet. Man må jo prøve å se lyspunktene, ikke sant? Har gått ned for hver dag siden jeg kom hjem. Fortsetter det sånn kan det jo hende jeg når målet mitt om ikke så lenge :gjeiper: Den kan ikke akkurat anbefales da, til det gjør det litt for vondt. :tristbla:

Skrevet
:hug: Om du vil gjemme deg bort et sted hvor det er nettilgang, så kom hit. :klem:
Skrevet

Hadde ikke vært så dumt å ha et sted å gjemme seg, nei. Men da hadde vel ikke jobben blitt så blid tror jeg. :gjeiper:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nå fikk jeg helt vondt i hjertet mitt over å lese at det er så dumt og leit! :klem: Jeg er ikke så god til å trøste og har ikke så mange gode ord, men låner gjerne ut et øre og en klem hvis du trenger det en dag!

Kjærlighetssorg er en effektiv slankekur, jeg levde på mentholsigaretter og pepsi max en periode, funka det, men det er jo ikke noen særlig morsom slankekur da :sukk:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...