Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi kan jo snakke om det på fredag, men det hadde vært koselig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Veldig koselig :jepp:

Men vi er jo så gode på å bare planlegge også må Enigma bare være med, så det ordner seg jo forhåpentligvis :laugh:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Usj...:troest: Det er som de andre sier her ikke sikkert at han egentlig har det så greit, det er lett å ta på et slags brave face selv om man liksom ikke har det så ålreit...Er du forresten sikker på at han vet hvor tungt du tar det her? Trist å lese uansett :klem:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Takk for super økt i dag! Selv om vi var noen vrak etterpå.. :ler: Ikke noe kult at ting går sånn opp og ned for tiden, men jeg ville tatt en klok liten gjeng sitt råd og blitt med dem ut på lørdag og kost deg i venners (og jenters) selskap :klem:

Skrevet
:klemmer:

skjønner godt du ikke har lyst å sitte der og late som ingenting.

det hadde jo bare vært blæ..

det burde han også forstå.

merkelig om han tar så lett på det altså, tror heller han gjemmer seg inni et skall ellernoe.

uff, du fortjener ikke å ha det sånn her :hug:

Er ikke sikker på at han tar så lett på det som det virker som, nei. Men bare synes det er så kjipt når det virker sånn.

Nei, du fortjener bedre, Enigma! Blir trist på dine vegne nå, altså.

Godt du hadde det hyggelig på Edinburgh-turen. Fantastiske restaurantbeskrivelser, men å lese dem på kontoret kl. 15.30 var ikke helt optimalt...nå må jeg ut og kjøpe halve butikken.

:fnise: Håper jeg kan inspirere litt også da ;)

Trist å lese at du har det så kjipt med K. Har ikkje fått tid til å lese hva som har skjedd mellom dere, men det høres ikke bra ut. :klem:

:klem: Nei, det er litt kjipt. :tristbla:

Åååå vennen, jeg får helt vondt i hjertet av å tenke på hvordan du har det! Og sier som Wolfmoon; vi stiller gjerne opp hos deg! :lur: Kanskje vi må ta ett "harde kjerne"-treff hos deg?

Masse :klemmer: til deg. Vi må få tatt oss en økt sammen snart.

-misa

Vi bør absolutt finne på noe, og definitivt tatt oss en økt sammen snart :)

Nå har i grunn jeg og Misa funnet ut at vi må finne på noe på Lørdag, så da er det best du ikke har andre planer altså :laugh:

Ingen planer foreløpig ;)

Vi kan jo snakke om det på fredag, men det hadde vært koselig.

Du må være med ja!!

Usj...:troest: Det er som de andre sier her ikke sikkert at han egentlig har det så greit, det er lett å ta på et slags brave face selv om man liksom ikke har det så ålreit...Er du forresten sikker på at han vet hvor tungt du tar det her? Trist å lese uansett :klem:

Han er veldig flink til å bare ignorere ting, også plutselig så får han noen voldsomme nedturer. Veit ikke hva han skjønner eller ikke skjønner. Han har litt problemer med å forstå meg virker det som. Men ut fra twitter, facebook, msn og meldinger bør han forstå at jeg ikke har det bra. Man vet bare aldri med K.

Takk for super økt i dag! Selv om vi var noen vrak etterpå.. :ler: Ikke noe kult at ting går sånn opp og ned for tiden, men jeg ville tatt en klok liten gjeng sitt råd og blitt med dem ut på lørdag og kost deg i venners (og jenters) selskap :klem:

Alltid hyggelig og inspirerende når du er med på spinninga. Da får jeg litt ekstra grunn til å pushe meg selv også. Kan jo ikke framstå som den pingla :fnise: Men det var hardt i dag ja.

Fare for at jeg kan overtales til å gå ut. ;) Men må jo være i form til søndagen også :) Du kan jo evt. vurdere å hive deg med på lørdag du også hvis du ikke har andre planer? :klem:

Skrevet

Lucy må bli med da ja - det hadde vært kjempekoselig.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Alltid hyggelig og inspirerende når du er med på spinninga. Da får jeg litt ekstra grunn til å pushe meg selv også. Kan jo ikke framstå som den pingla laught.gif Men det var hardt i dag ja.

Fare for at jeg kan overtales til å gå ut. ;) Men må jo være i form til søndagen også :) Du kan jo evt. vurdere å hive deg med på lørdag du også hvis du ikke har andre planer? :klem:

Det hadde vært hyggelig! Jeg skal på fest med jobben fredag, så da blir det kanskje en slik helg, men det gjør jo ikke noe :briller: Må bare dobbeltsjekke med mannen :)

Hehe, jeg føler det helt likt ang treningen, kan jo ikke pingle meg gjennom en time når du sykler ved siden av! Selv om i dag tror jeg at vi begge egentlig hadde hatt godt av å ta det LITT mer lungt :ler:

Gjest Purple
Skrevet

Enig med Ansjoni!

Dere er så flinke til å trene, jenter! Får helt dårlig samvittighet jeg. Har jo ikke trent på nesten en mnd nå pga ferie og påske. Nå gjelder det virkelig å finne tilbake til gamle gode rutiner!

Skrevet

god morgen enigma! :sol:

hvordan er dagen din så langt?

jeg drømte om deg i natt, at du og lucy startet sånn KG-Boot Camp også begynte jeg og grafica å grine og ville ikke mer og ta måtte vi ta 50 ekstra løperunder i straff :hoho:

veldig interessant å drømme om folk som jeg ikke har sett, akkurat som å lese en bok, bare skaper figurene selv :ler: så det kan være jeg blir skuffet når jeg ser dere, fordi dere ikke er slik som jeg har skapt dere. du vet, sånn når en bok blir til film osv.. :fnise:

Skrevet
god morgen enigma! :sol:

hvordan er dagen din så langt?

jeg drømte om deg i natt, at du og lucy startet sånn KG-Boot Camp også begynte jeg og grafica å grine og ville ikke mer og ta måtte vi ta 50 ekstra løperunder i straff :hoho:

veldig interessant å drømme om folk som jeg ikke har sett, akkurat som å lese en bok, bare skaper figurene selv :ler: så det kan være jeg blir skuffet når jeg ser dere, fordi dere ikke er slik som jeg har skapt dere. du vet, sånn når en bok blir til film osv.. :fnise:

Hei, hei :vinke: Dagen har vært sånn passe. Er forferdelig trøtt, og deppa litt i morges fordi en haug med negative tanker presset seg på da jeg husket at jeg skulle til K i kveld. Skjøv dem unna da, ingen vits å ta sorgene på forskudd.

Så festlig drøm du hadde da :ler: Jeg driver og pusher E nå, i forhold til at han skal begynne å trene, hvordan han skal trene osv. Føler meg nesten litt slem, men når han spør så får han svar :gjeiper: Dessuten er jeg sadist, så jeg kunne nok fint funnet på å gi dere straff for å sluntre unna ;)

Nå er jeg spent på hvordan du ser for deg meg altså :) Trodde du hadde funnet meg på facebook jeg?

Skrevet

jo jeg har jo egentlig en viss ide om hvordan både du og grafica ser ut :ler: så dere ble skapt utifra det, verre med lucy og de andre :fnise: men det som er merkelig er at du i mitt hode ligner veldig på en blanding av Gwyneth Paltrow og Diane Kruger! jeg trodde du hadde lyst hår når jeg så msn bildet ditt, det så litt sånn ut. så derfor har dette imaget blitt skapt :gjeiper:

har igrunn glemt å legge deg til, det skal jeg gjøre etterpå. tør ikke være på facebook på jobb :gjeipe:

skjønner forresten at det ikke akkurat er gøy å tenke på at du skal bort der i kveld.. men er enig med deg, ingen hjelp i å ta sorgene på forskudd. må bare komme seg gjennom det..

Skrevet
jo jeg har jo egentlig en viss ide om hvordan både du og grafica ser ut :ler: så dere ble skapt utifra det, verre med lucy og de andre :fnise: men det som er merkelig er at du i mitt hode ligner veldig på en blanding av Gwyneth Paltrow og Diane Kruger! jeg trodde du hadde lyst hår når jeg så msn bildet ditt, det så litt sånn ut. så derfor har dette imaget blitt skapt :gjeiper:

har igrunn glemt å legge deg til, det skal jeg gjøre etterpå. tør ikke være på facebook på jobb :gjeipe:

skjønner forresten at det ikke akkurat er gøy å tenke på at du skal bort der i kveld.. men er enig med deg, ingen hjelp i å ta sorgene på forskudd. må bare komme seg gjennom det..

Jeg hadde lyst hår tidligere ja, og alle bilder jeg har er fra den tida :) Nå har jeg blitt så vant med å ha mørkt hår at jeg vet faktisk ikke om jeg vil bytte, uansett hvor happy jeg blir :gjeiper: E synes også jeg kler mørkt hår best, men han har en "thing" for brunetter da, så han er kanskje ikke helt objektiv han heller :ler:

Blanding av Gwyneth Paltrow og Diane Kruger ja, I wish. :)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

:skratte: Ja, vi er noen tøffe damer! :ler:

Gjest Grafica
Skrevet

:skratte: Lovely!

Skrevet

:fnise:

håper ingen føler seg støtt, det var ikke med vilje :gjeipe:

enigma, finn på noe gøy jeg kan lage med fiskepinner a.. jeg har noen, hjemmelagde sådan, i fryseren og jeg har ikke lyst å bare lage kokte poteter, remulade og grønnsaker til.. :filer:

Skrevet
:fnise:

håper ingen føler seg støtt, det var ikke med vilje :gjeipe:

enigma, finn på noe gøy jeg kan lage med fiskepinner a.. jeg har noen, hjemmelagde sådan, i fryseren og jeg har ikke lyst å bare lage kokte poteter, remulade og grønnsaker til.. :filer:

Nå hater jeg fiskepinner da, og spiser det absolutt aldri :fnise:, men jeg har da noen oppskrifter likevel.

Hva med potetmos og varm bønnesalat til?

Bønnesalat:

300 g haricots verts

1 purreløk

2 tomater

2 ss balsamicoeddik

1 ts flytende honning

1/2 ts salt

1 kryddermål salt

1 kryddermål pepper

Kok bønnene i lettsaltet vann ifølge pakkens anvisning.

Skyll, rengjør og strimle purreløken. La purreløken koke sammen med bønnene i ca. 2 min. La bønner og purre renne av. Skyll og del tomatene i terninger.

Bland bønner, purre og tomat med balsamicoeddik, honning, salt og pepper.

Eller med potetmos og salat?

2 stk gulrot

4 stk minimais

100 g aspargesbønner

1 småløk

olivenolje

sitronsaft

pepper

salt

gressløk

rucola

Eller du kan servere det med nachochips eller ris og salsa?

Makaronistuing og grønnsaker kan også funke fint til.

Skrevet

jeg tror jeg tar nachotipset ditt, jeg lager fisketaco!

putter de inni lomper og steker de som enchiliadas, og så ha salat, guacamole, salsa og rømme til :nigo:

tænk ju! :hoppe:

Skrevet

Lykke til i dag da. Du kan jo bare finne på en unskyldning om at du ikke føler deg helt bra, hvis du ser at du liker dårlig å ha besøk av han. Lykke til anyways! Eg har foresten vore på skuletur til Edenburgh og likte meg veldig godt då.

Skrevet
jeg tror jeg tar nachotipset ditt, jeg lager fisketaco!

putter de inni lomper og steker de som enchiliadas, og så ha salat, guacamole, salsa og rømme til :nigo:

tænk ju! :hoppe:

Sånn kunne kanskje jeg blitt overtalt til å spise fiskepinner også. Bare hvis de var hjemmelaget sånn som dine så klart, men da kunne jeg kanskje sett på det som mat :gjeiper:

Lykke til i dag da. Du kan jo bare finne på en unskyldning om at du ikke føler deg helt bra, hvis du ser at du liker dårlig å ha besøk av han. Lykke til anyways! Eg har foresten vore på skuletur til Edenburgh og likte meg veldig godt då.

Det er jeg som skal komme til ham, så det er jo bare å gå hvis jeg ikke orker. Æsj, utsette tankene på det lengst mulig.

Edinburgh er verdens nydeligste by :hjerter_rundt: Gleder meg enormt til å dra dit igjen i sommer. Det blir riktignok litt rart å leke turist, men det kan jo bli litt gøy også. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...