*Enigma* Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4461 Skrevet 13. april 2009 Takk for en fantastisk koselig kveld. Takk for i kveld, vennen og hils mannen Det var utrolig koselig! Så nydelig mat, og deilig å krype inn i en armkrok og se film
Nótt Skrevet 13. april 2009 #4462 Skrevet 13. april 2009 Armkroken hans er veldig god ja. Og jeg deler den gjerne.
Bokalven Skrevet 13. april 2009 #4463 Skrevet 13. april 2009 Ble litt bekymra for deg på fredag, ja... Var superkoselig å se deg igjen. Men gubban så sliten jeg ble etterhvert. (Jeg endte selvsagt opp med å ta trikken "hjem"...)
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. april 2009 #4464 Skrevet 13. april 2009 God natt *Enigma* Håper vi sees på trening i morgen!
*Enigma* Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4465 Skrevet 14. april 2009 Armkroken hans er veldig god ja. Og jeg deler den gjerne. Det er jeg veldig glad for Virka ikke som han hadde fryktelig mye i mot det han heller, heldigvis Ble litt bekymra for deg på fredag, ja... Var superkoselig å se deg igjen. Men gubban så sliten jeg ble etterhvert. (Jeg endte selvsagt opp med å ta trikken "hjem"...) Veldig koselig å se deg igjen Håper det ikke blir alt for lenge til neste gang. God natt *Enigma* Håper vi sees på trening i morgen! Det gjør vi vet du, har planer om å kreke meg på Extremetimen i dag til tross for at jeg er rimelig trøtt og forkjøla. Formen er elendig om dagen. Jeg får i meg mat når jeg har selskap, men ellers er jeg rett og slett bare totalt uinteressert. Tvinger i meg litt mat, men det frister ikke. Har gått ned litt de to siste ukene ja. Selv om kvelden hos Nótt var utrolig hyggelig så endte den småkjipt. Hadde fortsatt ikke hørt noe fra K, og var egentlig bare sliten og deppa. Endte opp med å ligge og prate med E på msn til halv ett. Han skjønte jo med en gang at det var noe, når jeg unngikk alle forsøk på å spørre om hvordan det gikk med meg. Prøvde å si at jeg trodde ikke han var rette personen å snakke med, men han ville ikke helt høre på det. Så alt rant nå ut av meg, og jeg følte meg dritkjip. Vi fikk prata en del både om tankene jeg har rundt hele greia med K, men også om forholdet mellom E og meg, og ting som skjedde på fredag. Var godt å snakke om det, selv om samtalen for meg ble litt merkelig. Har fortsatt litt problemer med å forstå at når noen prøver seg på meg så vil de mer enn bare å ha meg til sengs. Det er et konsept jeg ikke helt klarer å få tak på. Jeg hadde dårlig samvittighet for hele opplegget på fredag, for jeg spilte jo med, og småflørta som jeg som regel gjør når jeg er sammen med gutter jeg liker godt. Som E sa, han visste jo hva han bega seg ut på, så jeg skulle nå ikke ha dårlig samvittighet. I blant skulle jeg ønske at J hadde tatt med seg E på nyttårsaften i stedet ... Føler meg så kjip overfor E når han prøver å trøste meg fordi jeg har det kjipt. Han prøver å holde seg objektiv og diplomatisk når jeg forklarer hvordan jeg oppfatter ting og vil ikke snakke dritt om K, selv om han vel egentlig har mest lyst til å banke inn i huet på meg at han aldri ville behandla meg sånn. Har funnet ut at jeg mest gleder meg til Edinburghturen med E i sommer, selv om jeg er litt nervøs også. Tror det kan bli veldig koselig, nettopp fordi han er opptatt av å oppleve mest mulig, ikke bare dra på en heisatur for å drikke mest mulig.
Nótt Skrevet 14. april 2009 #4466 Skrevet 14. april 2009 Det er jeg veldig glad for Virka ikke som han hadde fryktelig mye i mot det han heller, heldigvis Han sitter gjerne med en dame i hver arm han og hvis du noen gang trenger en skulder å gråte på så har han en god en som jeg godt kan låne bort. Skjønner at kvelden ble litt rar etter at du dro herfra med en slik samtale på msn med E.
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. april 2009 #4468 Skrevet 14. april 2009 Men hvis du trenger selskap for å spise så kan vi da absolutt ordne på det Enigma Jeg stiller opp jeg, men da må du lage den fantastiske maten din. Utrolig hva man ofrer for venner vettu Håper dagen i dag blir en bra dag
LekeHusmor Skrevet 14. april 2009 #4469 Skrevet 14. april 2009 hei du.. litt oppsummering her: fint å lese at du hadde en god tur til Skottland! og som alltid syns jeg du skriver veldig gode referater fra restaurantbesøk ellers ser jeg jo også at du fortsatt sliter rundt dette med K, og det er ikke noe koselig forstår det er tungt og vanskelig, er gjerne ikke sånne ting som går over på en uke liksom. men samtidig høres jo E ut som en veldig fin fyr da. og så moro at du skal få være guide i sommer! spennende å dra på tur sånn, forstår du er litt nervøs, men sånn som du forteller om ham så kan jeg ikke skjønne annet enn at dere skal få det superkoselig var det hyggelig på søndag, og hvor mange endte dere opp med å være?
*Enigma* Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4470 Skrevet 14. april 2009 hei du.. litt oppsummering her: fint å lese at du hadde en god tur til Skottland! og som alltid syns jeg du skriver veldig gode referater fra restaurantbesøk ellers ser jeg jo også at du fortsatt sliter rundt dette med K, og det er ikke noe koselig forstår det er tungt og vanskelig, er gjerne ikke sånne ting som går over på en uke liksom. men samtidig høres jo E ut som en veldig fin fyr da. og så moro at du skal få være guide i sommer! spennende å dra på tur sånn, forstår du er litt nervøs, men sånn som du forteller om ham så kan jeg ikke skjønne annet enn at dere skal få det superkoselig var det hyggelig på søndag, og hvor mange endte dere opp med å være? Jada, E er en super fyr han, men jeg er jo ikke så veldig interessert da ... Han er veldig snill og hyggelig og jeg trives veldig godt i hans selskap. Eller, jeg gjorde det til jeg fant ut at han egentlig vil mer enn å bare være kompiser. Da ble ting med en gang litt vanskeligere. Det blir litt sånn at jeg føler at jeg ikke kan slappe av og være helt meg selv fordi jeg er redd han skal ta ting som flørting. Vi ble bare 3 stk på søndag, Nótt, lucy og meg. Det var veldig hyggelig det altså, men litt færre enn først planlagt Når det gjelder K så sliter jeg mer enn jeg selv liker. Jeg begynner jo å grine for ingenting, og går mest rundt og depper. Snakket så vidt med ham på msn i stad fordi jeg ville ha igjen filmen min. I tillegg har jeg en t-skjorte liggende hjemme som er hans, som jeg synes det er greit å bli kvitt. Så vi ble enige om at jeg skulle komme bort i morgen kveld. Han skravlet og smilte som vanlig, som om ingenting har skjedd. Jeg svarte knapt, det ble mest enstavelsesord. Han spurte også om han kunne få se bilder fra Edinburgh, eller om jeg bare hadde tenkt meg på en sånn minitur? Hva tror han egentlig? At jeg skal sitte der og være sosial og late som ingenting? Jeg ble så paff at jeg sa vel sånn halvveis at han sikkert kunne få se bilder, men det tror jeg ikke jeg orker. Skal vi bare late som om alt er bra og ingenting har skjedd da? Får bare mer og mer følelsen av at han ikke tar det her så tungt, og det gjør ting mye, mye verre. Nå skal jeg jo ikke si det for sikkert før jeg ser ham og snakker med ham skikkelig, men ... Hadde i utgangspunktet ikke lyst til å gjøre det her, og nå fikk jeg enda mindre lyst.
LekeHusmor Skrevet 14. april 2009 #4471 Skrevet 14. april 2009 skjønner godt du ikke har lyst å sitte der og late som ingenting. det hadde jo bare vært blæ.. det burde han også forstå. merkelig om han tar så lett på det altså, tror heller han gjemmer seg inni et skall ellernoe. uff, du fortjener ikke å ha det sånn her
FrizzleSizzle Skrevet 14. april 2009 #4472 Skrevet 14. april 2009 Nei, du fortjener bedre, Enigma! Blir trist på dine vegne nå, altså. Godt du hadde det hyggelig på Edinburgh-turen. Fantastiske restaurantbeskrivelser, men å lese dem på kontoret kl. 15.30 var ikke helt optimalt...nå må jeg ut og kjøpe halve butikken.
Frk edderkopp Skrevet 14. april 2009 #4473 Skrevet 14. april 2009 (endret) Trist å lese at du har det så kjipt med K. Har ikkje fått tid til å lese hva som har skjedd mellom dere, men det høres ikke bra ut. Endret 14. april 2009 av Frk edderkopp
Gjest misa Skrevet 14. april 2009 #4477 Skrevet 14. april 2009 Åååå vennen, jeg får helt vondt i hjertet av å tenke på hvordan du har det! Og sier som Wolfmoon; vi stiller gjerne opp hos deg! Kanskje vi må ta ett "harde kjerne"-treff hos deg? Masse til deg. Vi må få tatt oss en økt sammen snart. -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. april 2009 #4478 Skrevet 14. april 2009 Nå har i grunn jeg og Misa funnet ut at vi må finne på noe på Lørdag, så da er det best du ikke har andre planer altså
Gjest misa Skrevet 14. april 2009 #4480 Skrevet 14. april 2009 Skal dere på date??? Være med?? -misa Nå må Enigma være med da!
Fremhevede innlegg