*Enigma* Skrevet 11. april 2009 Forfatter #4441 Skrevet 11. april 2009 Æsj, jeg hadde nesten glemt hvordan det er å være singel og ha mannfolktrøbbel. Det suger ihvertfall. Jupp, skulle gjerne sluppet unna dette her. Huff, så kjipt du skal måtte ha det for tida da Det er helt over med K? Når det gjelder E (for det var han som liker deg?), så er det vel ikke så mye du kan gjøre med det hvis du ikke liker ham helt på samme måten. Kjip situasjon å være i, men prøv å ikke gruble så mye på det... Kan se ut som det er helt over med K ja. Har ikke hørt noe som tyder på noe annet. Når det gjelder E så er jo største problemet at jeg faktisk bør finne ut litt hva jeg føler for ham. Jeg liker ham kjempegodt, han er en super fyr, og veldig snill og sjarmerende. Kanskje ikke helt min type, han har litt sære interesser (sier jeg :gjeiper:) og er litt lav ... Men han har blitt en veldig god venn de siste månedene, og jeg har stortrivdes sammen med ham nå de siste dagene. Så er det jo ikke akkurat bare bare å finne ut av sånt når fyren bor i Trondheim, og jeg er et følelsesmessig vrak i forhold til K. E og J kommer i kveld, da skal jeg lage middag, vi skal drikke vin og whisky, og se på film. Middagen blir risotto med hvitvin, rosmarin og champignon, fyllt, baconsurret kyllingfilet (fyllt med en blanding av olje, parmesan, basilikum, hvitløk og soltørkede tomater), og som tilbehør: asparges og cherrytomater, sannsynligvis på en liten seng av salat. Vurderer om jeg skal lage en hvitvinssjy å ha over også, men er litt usikker på det. Det trengs egentlig ikke, men kan være godt, sånn at det blir noe litt sausete. Tror kanskje jeg skal lage litt.
Nótt Skrevet 11. april 2009 #4442 Skrevet 11. april 2009 Det hørtes sinnsykt godt ut *Enigma*. *Nam-Nam*
Bettie Skrevet 11. april 2009 #4443 Skrevet 11. april 2009 Håper du har en hyggelig kveld. Middagen må i hvert fall ha vært vellykket ut fra din beskrivelse.
Gjest Fancy Nancy Skrevet 11. april 2009 #4444 Skrevet 11. april 2009 middagen hørtes nydelig ut!! håper du får en fin fin kveld
*Enigma* Skrevet 11. april 2009 Forfatter #4445 Skrevet 11. april 2009 Det hørtes sinnsykt godt ut *Enigma*. *Nam-Nam* Håper du har en hyggelig kveld. Middagen må i hvert fall ha vært vellykket ut fra din beskrivelse. middagen hørtes nydelig ut!! håper du får en fin fin kveld Det ble visst vellykket ja Fikk mye skryt i alle fall, og synes ikke det var så verst selv heller. Lagde i tillegg en dressing til salaten på olje, lime, hvitløk, chili, persille og basilikum. Brukte veldig lite over, men den ga en liten ekstra, frisk touch. Jeg bruker aldri kjøpedressinger, skyr dem som pesten. Klarer ikke smaken, men denne ble god, så denne kan jeg nok komme til å lage selv flere ganger. E var veldig søt og hyggelig i dag da, også så godt som han luktet. Vi ble sittende og se Transformers, og etter det har vi bare sittet og pjattet. Smakte litt på whiskyen jeg kjøpte også. En nydelig 12 år gammel Bruichladdich. Er litt skuffet over K. Han sendte meg jo melding på formiddagen i dag, og jeg sendte melding tilbake. Har ikke hørt noe mer. Hva er vitsen med å sende en sånn melding egentlig, en rimeligl upersonlig melding og så ikke svare meg når jeg skriver en rimelig nøytral melding tilbake? At han ikke sendte melding på dagen skjønner jeg, for han var sikkert ute med hesten, men at han ikke sendte melding på kvelden ... Kunne han ikke da bare holdt seg til avtalen og latt være å sende melding? Burde sikkert bare droppet å sende melding tilbake, men jeg har ikke lyst til å være kjip heller.
*Enigma* Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4446 Skrevet 12. april 2009 Føler meg skikkelig messed up akkurat nå. Traff E i dag for en kaffe, ettersom han reiser nå. Var veldig koselig å se ham i dag. La merke til at han har utrolig fine øyne Blir veldig påvirket av at han liker meg, det merker jeg jo. Han er nå så søt når vi snakker sammen på msn også da. Lenge siden jeg har fått komplimenter på den måten. Angrer nesten litt på at jeg trakk meg unna da han forsøkte å kose med meg på fredag. Det bare føltes så feil akkurat der og da. Samtidig er jeg lei meg for at K fortsatt ikke har skrevet noen melding til meg. Lurer på hva pokker vitsen med å sende meg melding i går var da. Var det for å fortelle meg at han har det veldig bra? Det er vel det siste jeg har lyst til å få vite? Kanskje stygt å tenke på den måten, for jeg vet jo ikke om det var sånn ment, men det er veldig lett å tenke sånn. Kanskje mest fordi jeg har en tendens til å være veldig negativ. Det er litt vanskelig å ikke være negativ akkurat nå da, sånn ting er. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig å la være når man blir aleine. Man kan jo ikke alltid ha folk rundt seg heller, så det blir bare sånn.
Nótt Skrevet 12. april 2009 #4447 Skrevet 12. april 2009 Skjønner veldig godt hvorfor du tenker slik vennen.
Gjest Grafica Skrevet 12. april 2009 #4450 Skrevet 12. april 2009 Hei Enigma. Jeg har egentlig ingenting å si (som vanlig), men jeg ville ikke bare gå ut av boka di uten å legge igjen et spor for å si ifra at jeg følger med på hva som skjer, selv om jeg sier lite. Som jeg har sagt før føler jeg at jeg ikke er i en situasjon til å gi deg noe som helst råd eller noe sånt, og da føler jeg meg så dum når jeg bare kommer med noen intetsigende standardfraser. MEN jeg håper nå hvertfall at du koser deg sammen med jentene i kveld!
Bettie Skrevet 12. april 2009 #4452 Skrevet 12. april 2009 Ikke enkelt, det der. Hadde du hatt overskudd til det, ville jeg vel sagt at du skulle la være å svare på meldingene, men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort.
*Enigma* Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4453 Skrevet 12. april 2009 Hei Enigma. Jeg har egentlig ingenting å si (som vanlig), men jeg ville ikke bare gå ut av boka di uten å legge igjen et spor for å si ifra at jeg følger med på hva som skjer, selv om jeg sier lite. Som jeg har sagt før føler jeg at jeg ikke er i en situasjon til å gi deg noe som helst råd eller noe sånt, og da føler jeg meg så dum når jeg bare kommer med noen intetsigende standardfraser. MEN jeg håper nå hvertfall at du koser deg sammen med jentene i kveld! Skjønner deg godt jeg, at du ikke har noe å si mener jeg. Ikke alltid like lett å vite når det gjelder de situasjonene jeg roter meg opp i :gjeiper: Koselig at du legger igjen et spor i det minste Ikke enkelt, det der. Hadde du hatt overskudd til det, ville jeg vel sagt at du skulle la være å svare på meldingene, men jeg vet at det er lettere sagt enn gjort. Burde selvfølgelig latt være å sende melding i går. Tenkte ikke på det før etterpå, da jeg så at det drøyde før jeg fikk svar. Nå er jeg frustrert siden jeg fortsatt ikke har fått noen melding. Sint på meg sjøl fordi jeg svarte, men etter søndagen så trodde jeg kanskje jeg ville få svar. Burde jo bare ha latt det være, så det er det som irriterer meg mest, at jeg sendte melding. Så sårer det meg at han ikke har sendt noe tilbake. Æsj, jeg hater denne situasjonen. Har i det minste storkost meg i kveld. Var ute med Nótt og Lucy, og det var kjempekoselig!! Deilig å være ute og tenke på andre ting, og skravle med to kjempekoselige jenter.
Nótt Skrevet 12. april 2009 #4454 Skrevet 12. april 2009 Takk for en veldig koselig kveld. Det var godt å komme ut, skravle og spise god mat.
*Enigma* Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4455 Skrevet 13. april 2009 Holy crap, hva har jeg gjort nå da? :gjeiper: Vel, jeg får selskap på T in the Park, og jeg får selskap og må være guide i Edinburgh i sommer. Dette kan bli spennende!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. april 2009 #4456 Skrevet 13. april 2009 Takk for superkoselig middag i går!
*Enigma* Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4457 Skrevet 13. april 2009 Takk for en veldig koselig kveld. Det var godt å komme ut, skravle og spise god mat. Takk for superkoselig middag i går! Takk for i går begge to! Det var utrolig koselig å sitte og skravle med dere Er trøtt nå, la meg for å sove kl halv seks i morges, og våknet kl 10. Er ikke helt i vater akkurat nå Selvsagt skulle jeg ikke ha spist nanbrød i går heller, men oh så godt det var. Magen har vært i ulage siden :gjeiper: Oh, well. Jeg overlever nok. Vel, E endte opp med å bestille billett til T in the park, vi har bestilt hostel til turen og, ja ... Vi skal tydeligvis på ferie sammen i en uke i sommer. :dåne: Ikke helt som planlagt, men for all del, det kan nok bli hyggelig det. Han er jo en trivelig fyr, og vi går godt overens, jeg bare pleier ikke dra på tur med hvemsomhelst. Jeg må vite at jeg holder ut en uke med folk. Det er ikke mange jeg gjør det med. Selv om jeg er aldri så glad i dem, så kan en uke oppå hverandre sette nærmest et hvilket som helst vennskap på prøve. I dag skal jeg hovedsaklig slappe av. Skal prøve å få ryddet bittelitt, skal en tur på trening, også skal jeg en tur til Nótt og mannen Det gleder jeg meg veldig til. Særlig til maten han har tenkt å lage.
Gjest Grafica Skrevet 13. april 2009 #4458 Skrevet 13. april 2009 Mmm maten til Mannen Håper du får en fin dag til tross for lite søvn
Nótt Skrevet 13. april 2009 #4460 Skrevet 13. april 2009 (endret) Takk for en fantastisk koselig kveld. Endret 13. april 2009 av Nótt
Fremhevede innlegg