Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

så håpløst av dama til broren din.. :dry:

er bare innom for å si takk for hjelpen tidligere, jeg hadde en knalløkt i dag. tenkte på deg når jeg sto der og svetta! :ler:

håper morgendagen din blir et hakk bedre enn dagen i dag.

natta! :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den familien din er like ille som min familie, ringer jeg ikke hver dag eller noe sånt så er jeg ikke glad i dem. :sukk: Synd man ikke kan velge familie selv.

Gjest Grafica
Skrevet

Tusen takk for hjelp med saus, det ble KJEMPEgodt! :klemmer:

Skrevet

Sliter fortsatt med å få i meg mat. Er så følelsesmessig fucked at jeg får noia. Stod og hang på disken ved resepsjonen oppe på senteret før timen, så nok ganske deppa ut. Instruktøren kom bort til meg og la armen kameratslig rundt meg og sa jeg ikke måtte se så deppa ut, og jeg holdt på å begynne å grine.

Begynte dagen med å være frustrert, men utover dagen begynte jeg bare å savne ham mer og mer. :tristbla: Formen er elendig, er kvalm, har ikke lyst på mat. E har prøvd å muntre meg opp i dag da, herregud så snill og tålmodig den fyren er. Vi har brukt de siste døgnene på å skravle. Men i morgen skal han tilbake på jobb, så da må jeg klare meg gjennom jobbdagen på egenhånd. Siste dagen før ferie da, så det går vel på et vis.

Skrevet

Takk! Snakket nettopp med K på msn. Han tok kontakt for å høre når jeg reiser, for det var viktig for ham å få ønsket meg god tur. Vi satt og småpratet litt om uviktige ting, jobb og festinga på lørdag og sånn. Var vanskelig å snakke med ham, men samtidig litt godt også, bare det å høre fra ham. Savner ham fryktelig!

Skrevet

Hei vennen, kjempekos å snakke med deg på msn. :) Håper du får en super tur til Edinburgh, med Zoo og gode matopplevelser. Vi venter i spenning på anmeldelsene dine. :klemmer:

-misa

Gjest Ansjoni
Skrevet

Håper du får noen fine dager i Edinburgh. Sikkert godt å komme seg bort litt når ting er sånn som de er :troest: Sletting av nummer er ikke så dumt, sier hun - som bare søkte det opp på 1881 eller tilsvarende, og fikk ringt likevel ;)

:klemmer:

Skrevet

fint at dere fikk snakket litt da. sånne ting er ofte litt godtvondt.

snart reiser du! :hoppe: gleder meg til matrapporter og håper du får kost deg masse :)

Skrevet

Siste dag på jobb før ferie, enda vanskeligere å konsentrere seg i dag enn det har vært de to foregående dagene. Venter bare utålmodig på at dagen skal være over. 3 t igjen nå, før jeg stikker for å trene. Er forferdelig trøtt, enda en natt jeg omtrent ikke har sovet, har fortsatt ingen matlyst. Spiser mat bare fordi jeg MÅ og for å slippe spørsmål fra kollegaene. 2 av dem veit statusen, men det er fordi jeg snakker mye med dem og de har fulgt berg-og-dalbaneturen hele veien.

I dag må jeg seriøst få ryddet og vasket opp litt. Kan ikke utsette alt til i morgen. Må så smått få oversikt over hva jeg trenger å pakke også. De siste kveldene har jeg bare krøpet under teppet i sofaen og snakket med E. Har ikke orket å gjøre noe fornuftig. E er tilbake på jobb i dag, så får ikke snakket med ham på msn. Gleder meg veldig til å treffe ham i påsken. Tror det blir veldig koselig.

Skrevet

De første dagene i Edinburgh blir visst travle. Skal møte M i morgen kveld og fredag kommer venninna mi og blir til søndag. Så må jeg få truffet AH en dag. Greit at det er mye som skjer da, så slipper jeg å tenke så mye.

Skrevet

ja, det er kanskje bra at det skjer litt!

håper du får ting litt på avstand, er ikke noe kjekt når du er trist :hug:

uansett så håper jeg du får en knalltur! og som tidligere nevnt, gleder meg til å lese restaurantanmeldelser :jepp:

Skrevet

Vil bare ønske deg god tur nå, siden jeg ikke kommer til å være noe særlig på data'n før i morgen ser det ut til. :klemmer: Du må kose deg masse!!!!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Ikke noe misunnelig for at du skal Edinburgh jeg nei :riste: Men du har absolutt fortjent det da :klemmer:

Skrevet
har du reist nå? :danse:

Nei, jeg reiser ikke før i ettermiddag.

Skrevet

ooja. det forklarer hvorfor du var på så tidlig :)

hva gjør du nå da?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...