Gjest Grafica Skrevet 29. mars 2009 #4341 Skrevet 29. mars 2009 Helt enig med Wolfmoon. Godt du koste deg igår
*Enigma* Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4342 Skrevet 29. mars 2009 Takk for det Vil bare ikke være for slem mot ham, tross alt, for hans skyld. Treningsøkten var sånn noenlunde, avsluttet med å gå hjem i sola og fikk masse frisk luft, eller så frisk man kan når man går i byen anyway Deilig å få være litt ute og få sol i ansiktet igjen. Lurer på om yoghurtis er en godkjent del av en streng diett Jeg har fryktelig lyst på is nå, og jeg har en påbegynt boks med New Dream yoghurtiskrem, Belgisk sjokolade i fryseren. Får så lyst på is når været blir så fint og det begynner å bli vår. Får vel prøve å holde meg unna, sånt skal egentlig ikke spises disse 5 dagene, og jeg kommer til å kose meg med masse god mat og sånt i Edinburgh. 5 dager er ikke lenge, så jeg burde klare å holde meg unna.
Gjest Grafica Skrevet 29. mars 2009 #4343 Skrevet 29. mars 2009 Nja, et par skjeer is kan da ikke skade?
*Enigma* Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4344 Skrevet 29. mars 2009 Nja, et par skjeer is kan da ikke skade? Jeg tenkte ikke et par skjeer Måtehold er et fremmedord for meg :gjeiper: Jeg tenkte å ta resten av boksen Kcalmessig vil det ikke skade, men jeg skal ikke ha i meg masse sukker og dritt når jeg er på diett, og å ødelegge den første dagen....
Gjest Grafica Skrevet 29. mars 2009 #4345 Skrevet 29. mars 2009 Åja Tenkte kanskje du snakka om littegranne bare. Men det skjønner jeg
*Enigma* Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4346 Skrevet 29. mars 2009 Åja Tenkte kanskje du snakka om littegranne bare. Men det skjønner jeg Littegranne is er bare til å erte en stakkar med. Jeg er fryktelig glad i is, så jeg klarer ikke helt å stoppe.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 29. mars 2009 #4347 Skrevet 29. mars 2009 Du klarer deg fint uten iskrem nå frem til du drar Det finnes andre ting som er godt og som ikke er fy når man er på diett.
Nótt Skrevet 29. mars 2009 #4348 Skrevet 29. mars 2009 Har vært hos Nótt i kveld. Hadde egentlig ikke lyst til å dra, men jeg angrer absolutt ikke. Jeg blir stadig gledelig overrasket over hvor mange fantastiske og herlige mennesker som finnes der ute. Jeg har smilt i nesten hele kveld, selv om det hold hardt å holde maska i begynnelsen. Etterhvert var det ikke noen maske lenger, og jeg fikk rett og slett senket skuldrene, slappet av og kost meg. Hadde en herlig kveld sammen med dere, Wolfmoon og Nótt. Nótt: hils mannen og vennene dine Utrolig glad for denne kvelden her, storkoste meg, og fikk tankene over på noe annet for en stund. Jeg skjønte at det var tøft i begynnelsen, men vi fikk det veldig hyggelig og moro utover kvelden. Takk for at du kom vennen - det satte jeg veldig pris på. Og mannen synes også det var koselig at du kom. Og som Wolfmoon sier: Vi støtter deg uansett hva du gjør.
*Enigma* Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4349 Skrevet 29. mars 2009 Du klarer deg fint uten iskrem nå frem til du drar Det finnes andre ting som er godt og som ikke er fy når man er på diett. Sant nok, og da jeg bare fikk i meg middag så forsvant lysta på is. Så jeg er flink og holder meg til dietten. Litt skremt av hvor lite kcal jeg skal ligge på de neste dagene da, men er stappmett i dag i alle fall, og har ikke spist kveldsmat enda, så regner med at det skal gå ganske bra likevel. Dessuten er ikke akkurat matlysten på topp akkurat nå. Savner K...
*Enigma* Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4350 Skrevet 29. mars 2009 Jeg skjønte at det var tøft i begynnelsen, men vi fikk det veldig hyggelig og moro utover kvelden. Takk for at du kom vennen - det satte jeg veldig pris på. Og mannen synes også det var koselig at du kom. Og som Wolfmoon sier: Vi støtter deg uansett hva du gjør. Du kom visst innimellom. Mannen din er supersøt, du har virkelig funnet mange jenters drømmemann tror jeg. Så er han også veldig heldig som har deg Er så glad for at jeg dro, og håper det kan bli flere sånne kvelder
Nótt Skrevet 29. mars 2009 #4351 Skrevet 29. mars 2009 Du kom visst innimellom. Mannen din er supersøt, du har virkelig funnet mange jenters drømmemann tror jeg. Så er han også veldig heldig som har deg Er så glad for at jeg dro, og håper det kan bli flere sånne kvelder Jeg synes jo at han er drømmemannen da. Men mannen skjønner ikke at noen kan finne han kjekk eller sexy. Raringen!! Vi tar nok gjerne flere slike kvelder uansett vi altså. Så håper du blir med på fler, og vi har som sagt muligheten til at du kan kræsje hos oss også, enten på sofan eller gjesterommet.
Bettie Skrevet 29. mars 2009 #4352 Skrevet 29. mars 2009 Det er nok vondt å ha tatt beslutningen, men du må jo bare gjøre det som føles riktig for deg. Trening og streng diett - det blir ikke for mye, da?
FrizzleSizzle Skrevet 30. mars 2009 #4353 Skrevet 30. mars 2009 Godt at du koste deg hos Nótt. Og at du har en Edinburgh-tur å se frem til. Det gjelder å ta vare på lyspunktene nå, og gjøre masse positivt for deg selv
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. mars 2009 #4354 Skrevet 30. mars 2009 Dessuten er ikke akkurat matlysten på topp akkurat nå. Savner K... og Håper du har en fin dag!
*Enigma* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4355 Skrevet 30. mars 2009 og Håper du har en fin dag! Takk! Dagen er vel...etter forholdene grei ettersom jeg har fått lite henvendelser. Sliter med å holde maska, vanskelig å ikke ta kontakt med K på msn. Ikke snakke til ham om pussige episoder, sende festlige linker..., og det har bare gått 2 dager. Heldigvis har jeg E da, han prøver å muntre meg opp så godt han kan. Pratet så vidt med J i går. K hadde spurt ham om vi hadde snakket sammen, men da hadde ikke J og jeg pratet enda, og K sa ingenting. Tror det her kan bli 2 kjipe uker, vurderer sterkt å slette nr fra telefonen når jeg reiser i alle fall, så jeg ikke er dum og faller for fristelsen til å sende melding i fylla. Er ekstremt trøtt og sliten, sliter med å holde meg våken. Sov veldig urolig i natt, eier ikke matlyst heller. Vil bare komme meg vekk, få ting på avstand.
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. mars 2009 #4356 Skrevet 30. mars 2009 Kan nok kanskje være lurt å slette nummeret fra telefonen ja, jeg har iallefall en tendens til å gjøre dumme.. Tenker på deg
*Enigma* Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4358 Skrevet 30. mars 2009 Vet jeg burde, samtidig hadde jeg ikke hatt vondt av å trene opp selvdisiplinen min... Har litt vondt for å slette det ja... Ikke at det er noe problem å få tak i det igjen, men likevel... Æsj, blir så oppgitt over dama til brodern. Lurer på hva hun tenker med egentlig. Nå ba hun meg komme i ettårsdag på bursdagen til nevøen min, på en torsdag... Riktignok er torsdagen en rød dag, men jeg må da fortsatt på jobb dagen etter? Jeg har ikke bil og er avhengig av toget og det går ikke SÅ ofte. Da var jeg tydeligvis vanskelig som ikke var kjempebegeistra. Å reise opp og ned på dagen er ikke akkurat noe jeg har så sansen for, men helga var visst ikke så populært, selv om det gikk hvis det var krise og jeg kunne bli hele helga. Greit at de planlegger det som funker best for dem, men da kan de ikke bli sure fordi de planene er veldig vanskelige for meg som bor to timer unna og er avhengig av tog. De har aldri skjønt den greia der, og de forventer at jeg skal slippe alt jeg har i hendene så fort det gjelder familien. Sorry, men sånn funker ikke livet mitt. Hvis jeg dropper den helga der blir jeg vel beskyldt for å være alkoholiker igjen tenker jeg
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. mars 2009 #4359 Skrevet 30. mars 2009 Ja, for alkoholiker er man jo som kjent med en gang man ikke vil besøke familien i helga
Gjest misa Skrevet 30. mars 2009 #4360 Skrevet 30. mars 2009 Hei vennen. Så dumt at ting har blitt som det har blitt. Håper at det går bra med deg. Jeg er på msn/tlf/sms hvis du trenger å blåse ut litt. Håper vi får tatt en styrkeøkt sammen snart. Og husk at du har en gjeng kg-jenter som er her for deg! -misa
Fremhevede innlegg