Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vel, hårfargen min, klærne mine og sminken min henger alltid sammen med humøret mitt. Jeg farget håret mitt mørkt i en periode jeg hadde det veldig tungt og kjipt psykisk. Jeg uttrykker humøret mitt gjennom sminke og klær, er jeg i godt humør kan jeg fint bruke farger, og jeg bruker lettere sminke, er jeg i dårlig humør og/eller deppa kler jeg meg mørkt og bruker masse svart sminke, drar håret ned i øynene, bruker gjerne hettejakke/genser og drar opp hettta. Sånn signaliserer jeg overfor andre hvor omgjengelig jeg er, og om jeg har det vondt eller ikke.

Jeg trives bedre som mørk, men jeg hadde en veldig god periode noen få dager, og dermed fikk jeg lyst til å bli blond igjen. Nettopp fordi det minner meg om en tid da jeg faktisk hadde det veldig bra, både fysisk og psykisk, og på den måten ville jeg også vist folk som virkelig kjenner meg og som kjenner uttrykksmåten min at jeg har det bra. Kan ikke forklare det på noen bedre måte.

jeg syns nå det var en veldig bra forklaring jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, faen, faen, faen! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Heldigvis har jeg E, tror ikke jeg kunne hatt en bedre samtalepartner akkurat nå.... Dagene nå blir vanskelige... Jeg må bestemme meg, og jeg veit ikke om jeg er sterk nok til å ta den avgjørelsen jeg kanskje bør ta...

Skrevet

:hug:

hørtes ikke greit ut.. har du fått snakket med K?

hva er det som har satt deg i den situasjonen at du må bestemme deg?

håper kvelden din har vært OK sånn utenom.

Skrevet

Snakket med K ja, derfor jeg ikke veit hva jeg skal gjøre eller hva jeg vil....Kvelden har vært...opp og ned. Vil ikke si for mye om det her. Det er komplisert. Kom hjem, fikk snakket med E, og har fått litt perspektiv på ting i det minste, og han fikk løfta humøret mitt ganske mye. Men vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Sitter og prater med både E og K nå på msn...

Også veldig usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt. E sier jeg bør fortsette som brunette. Heller nok kanskje mest dit jeg også, jeg tror ikke jeg har det bra nok til å bli blond enda, og jeg tror ikke det kommer til å skje med det første heller...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Tenker på deg, du vet hvor du finner meg hvis du vil snakke :klem:

Skrevet

:klemmer:

uff. hørtes ikke enkelt ut. håper lørdagen blir litt lettere for deg.

du skulle på noe jobbgreier i dag, skulle du ikke? håper du får det gøy der da! :nigo:

skal legge inn oppskrifter til deg i kveld/natt.. nå venter 12 timer jobb :dry:

Skrevet

Skal ikke på jobbgreier nei, heldigvis, da hadde jeg nok avlyst. Skal til Nótt, og det blir nok godt. Kan ikke sitte hjemme sånn jeg er nå i alle fall. Dette er nok den vanskeligste samtalen jeg noen gang har hatt tror jeg, og det har aldri vært så vondt å ta tingene sine og gå...

Skrevet (endret)

Hei, håper det går bra med deg. :troest: Er på msn hvis du trenger å prate.

-misa

Endret av misa
Skrevet

huff :(

tenker på deg. prøvde å poke deg på msn men så ikke ut som du var der. håper du får en OK kveld hvertfall. :klem:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Det var hyggelig å se deg på trening i dag, og vi sees vel i morgen også :) Du trente skikkelig hardt, så jeg tipper det er litt frustrasjon som skal ut. Du klarer deg gjennom i morgen, det vet jeg!

Håper du får det fint hos Nótt i kveld, at du får slappet av og kanskje tenkt på litt andre ting? :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Trist å lese at det er sånn om dagen!! Sier som de andre, det er bare å ta kontakt hvis du vil prate :klemmer:

Og så skal du få en sang med på kjøpet også. Denne fikk jeg tilsendt av en venn den gangen jeg var på mitt aller sorgtyngste og tristeste med kjærlighetssorg. Utrolig fin og passende tekst.

Skrevet

Takk folkens, det hjelper veldig! :hug:

Ja, trente hardt i dag, Lucy. Mye innestengt frustrasjon som skulle ut, så ga på litt ekstra. Deilig det når man ikke kan få det ut på annen måte. Spørs om jeg ikke tar meg ut i morgen også :)

Var i dusjen, LekeHusmor, så ikke at du hadde poket meg før jeg kom ut :)

Sorry at du aldri fikk noen melding tilbake, Ansjoni. Som du sikkert skjønner ble ting plutselig litt turbulent og vanskelig. Takk for sang :klemmer:

Dagen har ikke vært den helt store. Fikk en god treningsøkt da, og hadde fått tenkt igjennom mye i løpet av i går kveld og morgenen i dag. Sendte en melding til K om vi kunne snakke sammen i dag i stedet, følte ikke veldig for å vente til i morgen. Vi snakket ikke så mye. Var vel mest jeg som sa at jeg orket ikke dette her mer, jeg kan ikke gå og vente og håpe i 6 måneder fordi han har noen tåpelige prinsipper han nekter å gå vekk i fra, og så risikere at det ikke blir noe mer likevel. Eneste trøsten er at han har det ikke særlig bra han heller. Ikke helt sikker på om han forstår hva dette her faktisk innebærer enda. Det kan virke litt sånn på ting han sier.

Har vært hos Nótt i kveld. Hadde egentlig ikke lyst til å dra, men jeg angrer absolutt ikke. Jeg blir stadig gledelig overrasket over hvor mange fantastiske og herlige mennesker som finnes der ute. Jeg har smilt i nesten hele kveld, selv om det hold hardt å holde maska i begynnelsen. Etterhvert var det ikke noen maske lenger, og jeg fikk rett og slett senket skuldrene, slappet av og kost meg. Hadde en herlig kveld sammen med dere, Wolfmoon og Nótt. :klem: Nótt: hils mannen og vennene dine :) Utrolig glad for denne kvelden her, storkoste meg, og fikk tankene over på noe annet for en stund.

Nå sitter jeg og prøver å få i meg vann og cola før jeg legger meg. Greit å ikke være uttørket eller på noen som helst annen måte merke fylla i morgen. Det er jo seint nok, evt. tidlig ;) Skal på trening, og har store planer om å ta meg helt ut. Trenger å fylle dagene med noe framover til jeg drar. Ikke helt sikker på om mulige konsekvenser helt har gått opp for meg selv heller enda, så det kan hende jeg får en smell eller to i løpet av de neste ukene, men man kommer jo gjennom det.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Kjempehyggelig, som alltid, å treffe deg i går :nigo: Lurer på hva han stakkars drosjesjåføren tenkte om oss når skravla gikk som bare det kl 4 om morgenen :fnise:

Skrevet

Kjempehyggelig, som alltid, å treffe deg i går :nigo: Lurer på hva han stakkars drosjesjåføren tenkte om oss når skravla gikk som bare det kl 4 om morgenen :fnise:

Jeg tror han syntes vi var litt merkelige :fnise: Er litt trøtt nå, var ikke helt min plan i utgangspunktet å la det bli så tidlig ;) Men vi fikk jo hjelp av at man skulle stille klokka da.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Planer er til for å brytes når man har det gøy :jepp:

Føler meg i grunn litt ødelagt i dag kjenner jeg, men det hjalp med rundstykker og kaffe :fnise:

Skrevet
Planer er til for å brytes når man har det gøy :jepp:

Føler meg i grunn litt ødelagt i dag kjenner jeg, men det hjalp med rundstykker og kaffe :fnise:

Helt klart, og så trivelig som jeg hadde det i går, hadde jeg absolutt ikke lyst til å dra noe før.

Lurer på om jeg har framstilt K som litt mer drittsekk enn han egentlig er. Jeg er ikke sint på ham, mer oppgitt, frustrert og utrolig lei meg for at ting ble som de ble.

Må presisere at han aldri har forventet at jeg skulle vente på ham. Det var et rent egoistisk ønske, og han regnet absolutt ikke med at jeg kom til å gjøre det. Han hadde nok håpet at jeg kanskje skulle være fornøyd med å ha det sånn vi har hatt det til nå, til han var klar for et forhold, men det er ikke noe han har bedt meg gjøre, eller trodd at jeg skulle finne meg i.

Jeg kan forstå at han ikke er klar for et forhold også, jeg veit jo hva som har skjedd tidligere, jeg bare synes det er så trist at han skal la prinsippene ødelegge for noe som er bra, for det er det som er greia. Han hadde bestemt seg for å være singel i minst et år, og det nekter han å gå vekk fra, om det da betyr at jeg forsvinner så får det heller være.

Vel, jeg skal av gårde og trene vekk noen av frustrasjonene. Kanskje det hjelper litt på humøret akkurat nå.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Som det vel ble kommentert i går, vi støtter deg uansett hva du sier vi vettu. Og for min del spiller det egentlig ingen rolle om K er en drittsekk eller en ordentlig fin fyr med dumme prinsipper, jeg vil bare at du skal ha det bra jeg ;)

Håper du får en bra treningsøkt i dag da, og får ut litt frustrasjon :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...