LekeHusmor Skrevet 26. mars 2009 #4301 Skrevet 26. mars 2009 han forstår ikke hvor fantastisk du der! jeg blir så oppgitt over ham, har lyst til gi ham en alvorsprat! ærlig talt.. ei mer søt, intelligent, tollmodig og empatisk jente skal han lete LENGE etter!! jeg tror han forstår det.. jeg tror bare han har litt vanskelig for å virkelig vise det
*Enigma* Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4303 Skrevet 26. mars 2009 Dere er nå søte da, alle tre Jeg er så glad for at jeg har KG hvor jeg kan blåse ut, uten å føle meg teit
*Enigma* Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4305 Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor er det alltid sånn at når jeg virkelig trenger å prate med noen, så er ingen pålogget msn? Tror jeg kommer til å trenge all min viljestyrke i morra til å si det jeg må si til K... Jeg orker ikke mer. Orker ikke flere skuffelser, orker ikke mer vingling, orker ikke at han sier en ting og gjør noe helt annet og ikke skjønner hvorfor jeg reagerer, og sier: jammen jeg sa jo i går... når han sa noe helt annet for 2 timer siden. Jeg skulle hørt på magefølelsen fra begynnelsen, men jeg stolte på J, og jeg stolte på K. Fy faen så dum jeg var. Jeg har ingen tro på at K vil forstå, eller reagere sånn jeg skulle ønske han kunne reagere. Det ender vel bare med at jeg griner, og føler meg teit. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å vente med å si ting til etter jobb i morra heller, eller hvordan jeg skal klare å si det. Det kommer vel bare til å låse seg likevel. Lurer på om jeg skal skrive et nytt "brev". Veit ikke, ting er litt kaos akkurat nå. Er dritt lei alt.
Gjest Grafica Skrevet 26. mars 2009 #4306 Skrevet 26. mars 2009 Å skrive et brev er kanskje god ide Jeg skulle så gjerne kommet på msn, men jeg orker bare fem minutter data om gangen, så jeg er ikke mye samtalepartner. Beklager, jeg skulle så gjerne vært der for deg nå
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. mars 2009 #4307 Skrevet 26. mars 2009 Hei Ting kunne vel vært litt bedre nå ser jeg. Håper det går fint i morgen, jeg skal i allefall tenke masse på deg. Skulle gjerne ha sittet litt mer på KG også, men det er møter hele dagen så jeg har nok liten mulighet. Håper du sover godt i natt! Klem fra meg
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4308 Skrevet 27. mars 2009 Å skrive et brev er kanskje god ide Jeg skulle så gjerne kommet på msn, men jeg orker bare fem minutter data om gangen, så jeg er ikke mye samtalepartner. Beklager, jeg skulle så gjerne vært der for deg nå Skjønner at du ikke orket, og det er helt greit LekeHusmor var på og jeg fikk snakket litt. Håper den hodepinen din blir bedre snart Hei Ting kunne vel vært litt bedre nå ser jeg. Håper det går fint i morgen, jeg skal i allefall tenke masse på deg. Skulle gjerne ha sittet litt mer på KG også, men det er møter hele dagen så jeg har nok liten mulighet. Håper du sover godt i natt! Klem fra meg Vet ikke egentlig om jeg kommer til å snakke stort med ham i dag. Skrev ned hva jeg tenkte og følte i går og sendte det. Han har lest det, og jeg vet ikke egentlig om det er så mye mer å snakke om. Det føles litt håpløst akkurat nå, og hvor enkelt er det egentlig å diskutere med en fyr som først sier at han er helt enig i det jeg skriver, for så å si at han synes det er urettferdig, deretter mener vi skal snakke om det en annen gang fordi han er trøtt og full, går over til å vri og vrenge på det jeg har skrevet og prøver å diskutere, og så blir irritert når jeg sier at det ikke er noen vits å diskutere nå, det har han jo sagt selv. Det samme med sms-ene han skrev i går, først skjønner han ikke greia, så er han kjempelei seg for at ting ble som det ble, så skjønner han ikke hvorfor jeg er så sur og sånn gikk det nesten annenhver gang. Jeg kan IKKE si jeg synes synd på ham når han på twitter og facebook har skrevet Så mye for den "være uthvilt i morra teorien". Han hadde et valg om å dra hjem i stedet for videre etter restauranten, et valg han selv sa han kom til å ta, for så å drite i det og komme med dårlige unnskyldninger. Jeg er drittlei av å høre om hvor sliten han er når han gjør sånt. Det er jo bare tull. Det ble ikke så mye søvn på meg i natt da, la meg for å sove i halv ett-tida, men klarte ikke sovne med en gang, og våknet så vidt over 5. Fikk ikke sove igjen, så stod like gjerne opp og var på jobb til kl 7. Er dødstrøtt og sitter med hetta trukket godt opp, vil ikke bli forstyrra. Har ikke tålmodighet overfor folk i dag. I tillegg er jeg kvalm og har vondt i magen, aner ikke hva det er for noe. Skulle bare ønske denne dagen kunne være over...
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. mars 2009 #4310 Skrevet 27. mars 2009 Her har det jammen meg vært mange opp og nedturer siden jeg var her sist. Trist hvis det ender på denne måten, men samtidig må du gjøre det som er riktig for deg. Kommer en tur på msn før jeg drar på jobb jeg, hvis du vil snakke
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 #4311 Skrevet 27. mars 2009 forstår absolutt at du ikke syns synd på han. det gjør ikke jeg heller så dumt at du ikke fikk sovet godt i natt.. men når du kommer så tidlig som 7, betyr det at du kan gå tidligere også da? (flexitid-novise jeg) håper K tar til vettet og kommer med en eller annen form for unnskyldning, eller hvertfall tar et konkret standpunkt i forhold til hva han mener om gårsdagen. og god bedring med magen.. liksom ikke helt din dag dette her. skal du noe hyggelig i kveld da?
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4312 Skrevet 27. mars 2009 forstår absolutt at du ikke syns synd på han. det gjør ikke jeg heller så dumt at du ikke fikk sovet godt i natt.. men når du kommer så tidlig som 7, betyr det at du kan gå tidligere også da? (flexitid-novise jeg) håper K tar til vettet og kommer med en eller annen form for unnskyldning, eller hvertfall tar et konkret standpunkt i forhold til hva han mener om gårsdagen. og god bedring med magen.. liksom ikke helt din dag dette her. skal du noe hyggelig i kveld da? Jeg kan gå tidlig ja. I utgangspunktet, så lenge jeg jobber totalt 37,5 t pr uke i gjennomsnitt i løpet av en måned kan jeg komme og gå som jeg vil så lenge jeg er her i kjernetida mellom 9 og 14:45. Jeg prøver som regel å jobbe minst 37,5 t i løpet av en uke jeg da, så jeg slipper å jobbe kjempemasse en annen uke. Uansett, hvis jeg da skal jobbe 8 timer i dag (7,5 når lunsj er trukket fra) kan jeg gå kl 15. Jeg går nok kl 15:30 tenker jeg, tror jeg har litt å ta igjen fra tidligere dager, og jeg har en del å få ferdig. Vi får se når jeg går, men jeg kan i utgangspunktet gå kl 15. Skal ikke noe hyggelig i kveld nei, skal trene også skal jeg innom K for å hente tingene mine. Egentlig så skal vi vel prate, men jeg vet ikke om jeg orker. Nå er jeg mest innstilt på å si minst mulig, og bare få to uker til å komme over hele greia også er vi done. Det sier jeg nå, vet jo at det ikke kommer til å være like enkelt når jeg er der. Jeg er jo så innmari glad i ham, og jeg veit at hvis han bare viser litt velvilje så snurrer han meg rundt lillefingeren. Det er bare det at jeg tror ikke på forsikringene om at ting skal endre seg lenger. Uff, vanskelig det her.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. mars 2009 #4313 Skrevet 27. mars 2009 Du fortjener så mye bedre, og med så mange nedturer du har hatt på så kort tid så er det vel kanskje det beste... Og egentlig burde han jo også forstå akkurat dette, men som jeg alltid sier, gutter er noe herk
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4314 Skrevet 27. mars 2009 Humøret ble plutselig et hakk bedre. Sitter og skravler med en kompis av J. Vi har hatt en del kontakt i det siste, etter at han også begynte å spille dw. Har truffet ham bare en gang, men han er supertrivelig, veldig søt og veldig min type :gjeiper: . Fikk nettopp vite at han kommer nettopp vite at han mest sannsynlig kommer nedover til Oslo i påsken. Blir koselig å se ham igjen. Dessuten er det hyggelig å snakke med ham nå, han får tankene mine over på andre ting, er akkurat like språknerd som meg, jeg har fått klaget litt til ham over K (han har klaget til meg over eksen tidligere) så da føles ting litt bedre.
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 #4315 Skrevet 27. mars 2009 ah så bra at du føler deg litt bedre! gøy at han kommer til Oslo da, alltid morsomt med litt "nye" impulser
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4316 Skrevet 27. mars 2009 ah så bra at du føler deg litt bedre! gøy at han kommer til Oslo da, alltid morsomt med litt "nye" impulser For å være helt ærlig siklet jeg aldri så lite på ham da jeg var sammen med J Så det gjør meg ikke noe at han kommer nei. Så er han så utrolig trivelig, og vi har så mye til felles. Utrolig trivelig fyr, for ikke å snakke om at det er greit å ha noe å gjøre resten av påsken også. Få tankene vekk fra K, det trenger jeg, uansett hva utfallet i dag blir. Begynner å revurdere den bli-blond-planen min. Humøret i dag passer absolutt ikke til å bli blond, jeg liker å se meg selv i speilet nå og se at jeg ser mørk og litt dyster ut. Vi får se hva humøret mitt tilsier i morra, men foreløpig ser det altså ut til at jeg holder meg mørk, likevel. Passer ikke å være "blond og fager" når humøret er kølsvart og jeg helst vil være i fred.
LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 #4317 Skrevet 27. mars 2009 tssh. det funker veldig godt å være irritert og dyster selvom man er blondt - trust me, jeg er det hele tiden. man må bare jobbe enda litt hardere med ansiktsuttrykket absolutt bra å ha noe annet å tenke på - så rett og slett god timing at han kommer til oslo!
Gjest Grafica Skrevet 27. mars 2009 #4318 Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes du er så søt med hetta di Har ikke så mye klokt å komme med, men jeg håper at ting ordner seg slik det er best for deg i det lange løp
FrizzleSizzle Skrevet 27. mars 2009 #4319 Skrevet 27. mars 2009 Det er det du trenger - en påskeflørt? Eller hva det nå blir, det skader ikke å være sammen med trivelige mennesker. Har vondt av deg når jeg leser om vinglingen i forholdet til K, du fortjener virkelig bedre enn som så. Ser ikke helt sammenhengen mellom hårfarge og humør jeg heller, altså...
*Enigma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4320 Skrevet 27. mars 2009 Vel, hårfargen min, klærne mine og sminken min henger alltid sammen med humøret mitt. Jeg farget håret mitt mørkt i en periode jeg hadde det veldig tungt og kjipt psykisk. Jeg uttrykker humøret mitt gjennom sminke og klær, er jeg i godt humør kan jeg fint bruke farger, og jeg bruker lettere sminke, er jeg i dårlig humør og/eller deppa kler jeg meg mørkt og bruker masse svart sminke, drar håret ned i øynene, bruker gjerne hettejakke/genser og drar opp hettta. Sånn signaliserer jeg overfor andre hvor omgjengelig jeg er, og om jeg har det vondt eller ikke. Jeg trives bedre som mørk, men jeg hadde en veldig god periode noen få dager, og dermed fikk jeg lyst til å bli blond igjen. Nettopp fordi det minner meg om en tid da jeg faktisk hadde det veldig bra, både fysisk og psykisk, og på den måten ville jeg også vist folk som virkelig kjenner meg og som kjenner uttrykksmåten min at jeg har det bra. Kan ikke forklare det på noen bedre måte. Tror nok jeg trenger en påskeflørt ja, og det kan jeg nok få både i Edinburgh og i Oslo ser det ut til. Skader ikke å flørte litt selv om ting skulle ordne seg med K heller, gjelder i så fall bare å vite hvor grensa går.
Fremhevede innlegg