Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
du hadde jo ikke vært her i hele dag :grine:

kjedelig med vedlikehold da.. det er vel sånn som må gjøres :roll:

er det sånn at du må sitte langt utover natten? eller er det bare på kvelden?

Det kommer helt an på når vi er ferdige med det som skal gjøres ;) Som regel er vi ferdige mellom midnatt og 01 en gang.

Jeg har jo vært i treningsdagboka mi, og dagboka di da, så heeelt borte har jeg jo ikke vært ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: neida er sant det. det var bare så tomt her så følte jeg ville utlyse en liten leting etter deg :gjeiper:

håper det ikke blir så sent for deg da :)

prøvde forresten pinjekjernecouscous oppskriften; var veldig god! takk :nigo:

Skrevet
:fnise: neida er sant det. det var bare så tomt her så følte jeg ville utlyse en liten leting etter deg :gjeiper:

håper det ikke blir så sent for deg da :)

prøvde forresten pinjekjernecouscous oppskriften; var veldig god! takk :nigo:

Hehe, koselig det altså. Greit å vite at jeg blir savnet hvis jeg skulle forsvinne :gjeiper: Er såpass vant med dette vedlikeholdet at jeg gjør ikke så mye av det lenger. Det bare er litt kjipt å sitte på jobb når man heller ville gjort andre ting :)

Så bra at du likte oppskriften, hva hadde du til den?

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hei og hå!

Håper du har en fin kveld! :klem:

Skrevet

jeg hadde wokede grønnsaker med litt balsamico, og kyllingfilet. enkelt og godt :nigo:

har lagret oppskriften, den skal absolutt brukes igjen!

:skya:

Skrevet

Den var i grunnen litt tøff, sånn bortsett fra at jeg ikke er så veldig glad i å ha på meg lakklær da. Den skulle vært i skinn eller stoff.

Mye tøft i den butikken der. Bare så synd jeg må spare penger :gjeiper:

Skrevet

god mårrån!

:kaffekopp:

hva er dine planer for dagen da?

Skrevet
god mårrån!

hva er dine planer for dagen da?

Jobbe og trene. Så får vi se da. Foreslår K at jeg kan komme så stikker jeg til ham etter trening, gjør han ikke det så kommer jeg vel til å stikke hjem, for jeg er nødt til å rydde og vaske opp litt. Det ser ikke ut hjemme. Håper i grunnen han foreslår at jeg skal komme en tur, for på mandag reiser han til Århus og da får vi ikke sett hverandre på 2 uker, men jeg har ikke lyst til å ta initiativet nå igjen. Føler jeg maser litt, og det burde da være like mye i hans interesse å se meg mest mulig før han stikker.

Gjest Grafica
Skrevet
Den var i grunnen litt tøff, sånn bortsett fra at jeg ikke er så veldig glad i å ha på meg lakklær da. Den skulle vært i skinn eller stoff.

Mye tøft i den butikken der. Bare så synd jeg må spare penger :gjeiper:

Var først og fremst navnet jeg viste den frem for :fnise:

Jeg har så lyst til å ha maaaasse penger så jeg kan kjøpe halve butikken der... Sigh!

Håper du får en fin onsdag vennen :kyss:

Skrevet
Var først og fremst navnet jeg viste den frem for :fnise:

Jeg har så lyst til å ha maaaasse penger så jeg kan kjøpe halve butikken der... Sigh!

Håper du får en fin onsdag vennen :kyss:

Jada, skjønte det :) Likte navnet på den :sjarmor: Blir sikkert en ok dag, selv om jeg akkurat nå fryser så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vil aller helst krype godt under dyna og bli der. Ha en god og varm K å krype inntil..., nei, sånn dagdrømming nytter ikke når man har mye man skulle ha gjort. Tilbake til arbeidet.

Skrevet

dagdrømming kan være riktig så plagsomt i blant.. :dry:

håper at K spør om du vil komme i kveld da. skjønner at du ikke har lyst å være den som tar initiativ hele tiden.

Skrevet

:vinke:

hvordan er dagen så langt? så du noe til K igår?

Skrevet
dagdrømming kan være riktig så plagsomt i blant.. :dry:

håper at K spør om du vil komme i kveld da. skjønner at du ikke har lyst å være den som tar initiativ hele tiden.

Jada, han spurte om jeg kunne komme. Eller rettere sagt, sa han skulle ønske jeg var hos ham, og at han savnet meg. Han hadde ikke tid til å komme til meg (ikke ville jeg ha ham ned til meg egentlig heller, har det så rotete), så da stakk jeg opp til ham i stedet.

Ikke helt fornøyd egentlig. Joda, han påstod han var kosete, men han holdt hele tida et blikk på tv-en :sur: Kunne han ikke bare si at han ville se nyhetene da? Så jeg vred meg unna, han kunne ikke skjønne hvorfor, men jeg gidder da for pokker ikke si at jeg ikke kysser ham hvis han egentlig bare følger med på tv-en likevel. Barnslig? Ikke at det hjalp noe særlig at nyhetene ble ferdig, da var det over på Paradise Hotel av alle ting, men da ble jeg sur. Sa at hvis Paradise Hotel var viktigere så kunne det være det samme. Da slo han i det minste av tv-en.

Ikke nok med det, neida, da vi skulle legge oss lå han og snakket i telefonen da jeg kom. Var en kompis av ham som sleit med noen sertifikater, og den telefonsamtalen trakk ut i det lange og breie. Var mildt sagt mindre blid, men akkurat det kunne jeg ikke klage på egentlig. Han spurte om jeg var fornærma, og skjønte vel på svaret mitt at fryktelig glad var jeg vel ikke, selv om jeg trakk litt på det og sa at neeei, fornærma kunne jeg vel ikke være. Blir bare så oppgitt, det er så ofte et eller annet som er viktigere enn meg, og sorry, men når til og med tv-en blir mer spennende, når det går program han i utgangspunktet ikke er så interessert i en gang, da synes jeg faktisk det er ordentlig kjipt. :tristbla:

Skrevet

uff, det skjønner jeg kjempegodt!!

er en utrolig kjip følelse det der..

syns det var helt riktig å si fra jeg, paradise hotel altså, det er lite som er mindre viktig enn det her i verden :ler:

jeg tror nok han egentlig er veldig interessert i deg, kanskje han bare var sliten og dermed sløvet og så på tv?

uansett, forstår det var kjedelig. det var vel siste gangen du så ham for en stund også?

Skrevet
uff, det skjønner jeg kjempegodt!!

er en utrolig kjip følelse det der..

syns det var helt riktig å si fra jeg, paradise hotel altså, det er lite som er mindre viktig enn det her i verden :ler:

jeg tror nok han egentlig er veldig interessert i deg, kanskje han bare var sliten og dermed sløvet og så på tv?

uansett, forstår det var kjedelig. det var vel siste gangen du så ham for en stund også?

Jada, han er vel det, han har bare så sinnsykt vondt for å vise det. Det sa han jo i helga også, at han hadde vanskelig for å si sånne ting (sier mannen som påstod han var et følelsesmenneske :gjeiper:) og at han kanskje ikke alltid var så flink til å vise det heller.

Han drar ikke før mandag da, så jeg får sannsynligvis sove der i natt, selv om vi begge skal ut på hvert vårt i kveld, lørdag vet jeg ikke, men ville ikke forundre meg mye om det kommer en melding utpå kvelden om at han savner meg og vil sove sammen med meg. Han er flinkere til sånt i fylla enn i edru tilstand, og søndag har vi allerede avtalt at vi skal sees (Nå snakket han riktignok om at han skulle jobbe i helga, så vi får håpe at det ikke betyr jobbing hele helga). Vet at jobben han skal gjøre fort kan ta tid, og har full forståelse for det. Er egentlig viktigst å bare få se ham, jeg kan sitte med pc-en selv jeg :)

Gjest Fancy Nancy
Skrevet

han forstår ikke hvor fantastisk du der! jeg blir så oppgitt over ham, har lyst til gi ham en alvorsprat! ærlig talt.. ei mer søt, intelligent, tollmodig og empatisk jente skal han lete LENGE etter!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...