Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen 2

Jeg vil på neste Tupperwareparty! Eventuelt får du ta med deg venninna di og hele stasen neste gang du er hemattover, ikke så langt for meg, hihi, så har du noe å gjøre mens du er der også :sjarmor:

Skikkelig dårlig idé, egentlig. Jaja.

Videoannonse
Annonse
Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Sitter og ser på bilder av meg som blondine...og har egentlig veldig lyst. Da med ca honningfargete striper og heeeelt lyse striper. Har hatt det før... Det hadde vært litt gøy... Nå er det nesten så det er litt kjipt at det er 1,5 uke til :ler:

JA!

Forandring fryder!!

:bolledeig:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Ja, hei og hopp forresten. Som sagt, jeg vil gjerne se deg som blond :sminkedokke:

Bra at Tupperware ble vellykket. Jeg gleder meg til det neste! :) Da skal jeg komme!

Fikk dere kjøpt noen fine bokser da? Til å putte havregryn i? :nigo:

Skrevet (endret)
God morgen 2

Jeg vil på neste Tupperwareparty! Eventuelt får du ta med deg venninna di og hele stasen neste gang du er hemattover, ikke så langt for meg, hihi, så har du noe å gjøre mens du er der også :sjarmor:

Skikkelig dårlig idé, egentlig. Jaja.

Lol, veldig dårlig idé ja, men jeg kan jo holde neste party på en fredag, så kan du komme også ;) Det blir ikke så lenge til neste gang.

Ja, hei og hopp forresten. Som sagt, jeg vil gjerne se deg som blond :sminkedokke:

Bra at Tupperware ble vellykket. Jeg gleder meg til det neste! :) Da skal jeg komme!

Fikk dere kjøpt noen fine bokser da? Til å putte havregryn i? :nigo:

Jeg går nok for blond denne gangen ja. Har fått tilbake lysten igjen, etter en liten nedtur her om dagen.

Det blir ikke så lenge til neste party, og da synes jeg absolutt du burde komme! :) Fikk kjøpt littegrann, men det var litt begrensa med penger, så jeg må fordele det litt utover ;)

Endret av *Enigma*
Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Jeg går nok for blond denne gangen ja. Har fått tilbake lysten igjen, etter en liten nedtur her om dagen.

Det blir ikke så lenge til neste party, og da synes jeg absolutt du burde komme! :) Fikk kjøpt littegrann, men det var litt begrensa med penger, så jeg må fordele det litt utover ;)

YEY!

God morgen forresten! Jeg har jobbet siden kl 07 på hjemmekontor, så føler dagen har vart lenge allerede. Skal i et møte i dag, og så er det helg!

Hva er dine planer for helgen? :klem:

Skrevet

Vanskelig å skjule det gode humøret mitt i dag. Har gått rundt med hetta trukket opp og et lettere dystert uttrykk i ansiktet, men i dag var smilet på plass og hetta nede. En av mine gode kollegaer kom bort til meg i dag for å småprate litt, sa at i dag turte han jo, ettersom hetta ikke var trukket opp. Første spørsmålet hans da jeg snudde meg var om jeg hadde hatt en fin kveld/natt :ler:

Må jo innrømme at jeg hadde det. :rødme: K hentet meg etter TechNet Live i går, og vi dro rett til Sverige. Var innom Strømstad først for å spise, og handlet på Nordby etterpå. Det var salg i sportsshoppen der, så fikk meg litt treningstøy, også får jeg fyllt opp fryseren med kjøtt.

Noe av det første K tok opp mens vi satt i bilen var reaksjonen min på svaret hans da jeg spurte ham om hva han ville synes om at jeg ble blondine. Han hadde tydeligvis merket seg at jeg ikke helt likte svaret hans. Orket ikke ta ting akkurat da, så sa bare at jeg trodde ikke kan ville klare å skjønne greia. Selv om jeg ikke orket å forklare, var jeg i det minste glad han tok det opp.

Mens vi satt og åt fant han plutselig ut at han ikke kom til å få se meg så mye framover. Det var tydeligvis noe han syntes var kjipt. 2 hele uker uten å se meg var nok i overkant, selv for K virket det som. Men det er jo ikke så mye å gjøre noe med, han er i Danmark uka før påske, kommer igjen fredagen, jeg drar torsdagen. Jeg kommer fra Edinburgh 8. april, men da er han bortreist.

Vi fikk nå handlet, og siden klokka ikke var så mye da vi var ferdig spurte han hva jeg hadde tenkt når vi kom hjem, om jeg bare hadde tenkt å få unna ting samme kveld og legge meg, eller om jeg kunne tenke meg å bare stappe ting unna midlertidig og bli med ham hjem i stedet... :) Som om jeg sier nei takk til å bli med ham hjem når han faktisk spør meg om jeg blir med. Jeg hadde bestemt meg for ikke å spørre sjøl, litt fordi vi skulle på jobb i dag, og han hadde allerede sagt han skulle ha hjemmekontor. Da hadde ikke jeg lyst til å spørre om å få være med hjem og sove hos ham. Nevnte så vidt at jeg måtte jo opp tidlig og at det kanskje var dumt for ham som skulle ha hjemmekontor, men nei, det var da ikke noe problem. Han skulle opp likevel, og han kunne da tåle å stå opp bittelitt tidligere, hvis det betydde at han fikk se meg.

På radioen snakket de om filmen Menn som hater kvinner, og hva publikum syntes om filmen. K nevnte at han hadde skikkelig lyst til å se den, og spurte om jeg kunne tenke meg å bli med. Fikk omtrent hakeslepp, først spør han om jeg vil være med til Sverige, så spør han om jeg blir med hjem etter turen, og så spør han om jeg blir med på kino atpåtil. På Ringen kino, sofasete :ler: Må innrømme at utover å ha lest om, og hørt om bøkene har jeg ikke noe forhold til dem. Jeg har ikke lest dem, men filmen har jeg hatt litt lyst til å se likevel, og når han tar initiativ til å ha meg med på kino sier jeg så absolutt ikke nei. Særlig ikke når jeg vet at jeg snart ikke får sett ham på to uker.

Var bare en kort tur innom leiligheten min for å sette fra meg matvarene og pakke bagen. K satte alt inn i kjøleskapet mens jeg pakket. Tok med en flaske rødvin som jeg kjøpte på flyplassen da jeg var ute og reiste. Kom hjem til ham, og kom på at jeg hadde jo glemt brødet mitt. Da så han litt rart på meg, og sa at han hadde da speltbrød han. Han kjøpte bare brød jeg kunne spise nå, for da kunne det jo hende han fikk litt oftere besøk...

Han fikk en klem for omtanken, og han er litt vanskelig å slippe når jeg først får tak i ham. :rodme: Plutselig vrir han seg halvveis løs og finner plastposerullen i skufffen og viser meg stolt at hah, han trenger ikke kjøpe fryseposer han nei, for han har hele den store rullen :gjeiper: (jeg hadde nemlig nevnt at jeg måtte nok kjøpe fryseposer likevel, så jeg kunne like gjerne vente til fredag kveld eller lørdag formiddag med å legge ting i fryseren). Jeg nevner halvveis på spøk at jada, greit det, men han trengte jo ikke vise meg sånne ting når jeg stod og koste på ham. Fikk til svar da at han måtte jo vise meg at han hadde en sånn stor rull, og hva var vel feil med det da? Svarte at det i utgangspunktet ikke var noe feil i det, men jeg syntes nå han kunne vise meg at han var litt glad i meg i stedet, når jeg først stod og koste på ham.

Tonen hadde hele tida vært veldig spøkefull, men da ble han plutselig alvorlig. Spurte om jeg ikke følte at han viste det, og sa at det var ikke hvemsomhelst han spurte om ble med på Sverigetur, og det var i alle fall ikke hvemsomhelst han kjøpte spesielt brød til i håp om at hun ville komme på besøk oftere. :rødme:

Vi ble sittende en stund i sofaen og drikke rødvin, spise m&m's (jeg hadde overbevist ham om at de blå var kjempegode, og måtte kjøpes. Dermed måtte både blå og bruke testes og sammenlignes.), og kose. Så på Torsdagskveld fra Nydalen, og hadde det i det hele tatt veldig bra. Må innrømme at langt baki hodet murret fortsatt tanken litt om at han ville likt meg bedre som blond.

Spurte ham da jeg lå i armkroken etter at vi hadde lagt oss, om han ville likt meg bedre blond. Følte meg egentlig fryktelig teit som spurte om noe sånt, men han ble ikke irritert sånn som jeg trodde han skulle bli. Han bare trakk meg tettere inntil seg og svarte at det var ikke hårfargen min han likte, og jeg skulle nå i alle fall ikke skifte hårfarge for hans skyld. Men han syntes det hadde vært morsomt å se meg som blond da. Måtte selvfølgelig spørre om hva det faktisk var han likte med meg da. Følte meg skikkelig teit og fjortiss da jeg spurte, men jeg fikk et seriøst svar, selv om han var i ferd med å sovne og ikke orket å utdype noe særlig.

Morgenen i dag var herlig. Han stod opp før meg for å lage frokost og kaffe til jeg var ferdig i dusjen. Han hadde kjøpt en aldeles nydelig mørkbrent kaffe i går, som vi testet ut. Satt og koste oss litt før jeg måtte gå, og jeg fikk en lang klem før jeg gikk. Denne gangen var det han som nesten ikke ville slippe meg. Jeg bare håper dette ikke er midlertidig... Sånn har han ikke vært siden helt i begynnelsen. Akkurat nå føles det bare så utrolig bra.

Lærte forresten at jeg aldri mer skal låse døra på badet hans. Det var tilløp til panikk en liten stund da jeg ikke fikk låst opp. Uansett hvor mye jeg vridde på nøkkelen ville ikke låsen gå opp. K merket jo at jeg strevde og kom bort til døra og lurte på hva som skjedde. Jeg fikk heldigvis opp døra før jeg fikk panikk. Jeg har låst meg inne før jeg, så jeg klarer å holde meg rolig en stund i alle fall, men det tok litt lenger tid enn jeg likte før den gikk opp ja. :ler: Han låser aldri døra, og jeg tror jeg følger hans eksempel heretter.

Gjest Grafica
Skrevet

Åååh :rødme: Nå ble jeg helt varm om hjertet!

Pass på nøklene dine i morgen!!! :fnise:

Skrevet

:strix:

Så bra!!!

Og nå må du ikke holde tw-party på en fredag bare for min skyld, altså, sannsynligvis så kan jeg vel ikke. Men moro hadde det vært.

Skrevet

Så koselig å lese.

Ønsker deg en god helg

Skrevet

:strix:

nå ble jeg glad i hjertet mitt jeg og! hurra så koselig!

håper du får en finfin helg :)

Skrevet

Takk for i kveld vennen, det var som alltid veldig koselig! :klemmer: Håper du koser deg resten av kvelden!

Vi må finne kveld til middagen snart. Gleder meg til nyrer, hjemmelaget sjokolademousse og kaffe hos Nótt! :Nikke:

-misa

Skrevet

jeg sniker meg inn og legger igjen en hilsen til deg.

Fortsatt god helg :hallo:

Skrevet (endret)
Takk for i kveld vennen, det var som alltid veldig koselig! :klemmer: Håper du koser deg resten av kvelden!

Vi må finne kveld til middagen snart. Gleder meg til nyrer, hjemmelaget sjokolademousse og kaffe hos Nótt! :Nikke:

-misa

Takk for i går, veldig hyggelig å se deg igjen. Gleder meg til den middagen altså, må bare finne en dato som passer for oss alle 3 :)

jeg sniker meg inn og legger igjen en hilsen til deg.

Fortsatt god helg :hallo:

Hei, og :velkommen: innom. Hyggelig å hilse på deg i går. Håper du trivdes på treff :)

:natti:

(Spinn+core tomorrow ;) )

Det ble spinning på meg ja, men ikke core. Hadde trent mage både fredag og lørdag så da droppet jeg core i dag.

hatt en fin helg? :nigo:

Helga har vært....tja, opp og ned. Håper den får en fin avslutning.

Koselig å se deg igjen i går, snuppa :klemmer:

Veldig hyggelig å se deg igjen i går :klemmer:

KG-treffet var veldig hyggelig, selv om stedet vi var på ikke akkurat var noen høydare. Hyggelig å hilse på Aniria og Nique, alltid litt spennende når det kommer nye på treff, men de var veldig hyggelige begge to, så det var ikke noe problem. Magemusklene fikk som vanlig masse trim. Middagen var bra, kjøttet var mørt, men lammekoteletten er muligens den minste jeg noen gang har sett. Desserten var en gedigen skuffelse, jeg har aldri noensinne, spist en så kjip og smakløs ostekake. Bunnen var blaut og ostekremen var geleaktig i konsistensen. Når den da i tillegg bare blir servert med en ranke rips, og en tynn saus som ikke smakte noe som helst, men bare gjorde bunnen enda mykere og blautere så var det mildt sagt ikke noen positiv opplevelse. Servicen var elendig, så vi brøt opp ganske tidlig. Jeg stakk til K og om enkelte ting på Noahs ark var en nedtur så var det ingenting mot kvelden hos K.

K var rimelig full allerede da jeg kom, og det ble bare verre. Noe av det første som skjedde var reaksjonen hans da jeg satte meg ved J i sofaen i stedet for å sette meg ved ham. Han ble småfurten, og det var tydelig at han var litt eiesyk og ikke ville at jeg skulle sitte ved J. Jeg ble litt irritert, for jeg satt egentlig veldig behagelig, og ikke følte jeg meg så veldig vel siden K var såpass full. Ikke er vi noe definert heller, og jeg kjente ikke de to andre kompisene hans, så jeg følte meg ikke helt komfortabel i situasjonen.

Satte meg nå ved K da, som umiddelbart ble veldig kosete, og tydelig skulle markere at jeg var "hans". En av kompisene hans skulle ut og røyke og K ble med en gang litt rar, det viste seg at kompisen hans hadde meg seg mer enn bare vanlig røyk, og det virket som om K var ganske hypp på å bli med. Da han da ble med ut ble jeg sur, hva folk gjør bryr jeg meg fint lite om, og om K hadde røyka noe på en vanlig kveld hadde det vært greit nok selv om jeg ikke akkurat hadde blitt hoppende glad. Men i går, som han allerede var så borte.... Han kom inn igjen og plukka opp rimelig kjapt at jeg ikke var blid. Han fulgte etter meg da jeg henta mer vin og sa at kompisen hans bare hadde vært ute og røyka helt vanlig røyk, og K hadde ikke røyka noe. Han sa også at kompisen hans hadde blitt småmisunnelig siden K hadde meg :roll: Jeg mente så klart det var bullshit, og K ble irritert og klaget over at jeg aldri tok til meg komplimenter.

En annen av kompisene hans S prøvde å finne ut hva som var greia med K og meg mens kompis H og K var ute for å røyke. Jeg ante ikke hva jeg skulle si. K sa jo ikke noe til dem da jeg kom, og jeg vet jo ikke akkurat hvor vi står. Bare sa at vi fikk bruke Facebookversjonen: it's complicated, og at J hadde tatt ham med på nyttårsfesten min.

Sånn gikk nå kvelden, og kl 12 slukna K fullstendig. Da var resten av gjengen keen på å stikke på byen, men det var veldig klart at K ikke ville kommet inn noe sted, og han ville også bare sove. Jeg var ikke i humør til å sove da, både fordi jeg syntes K var dust, han slukna omtrent før jeg fikk hjulpet ham av med klærne, og fordi jeg ikke var trøtt nok til å sovne.

Det ble til at J og jeg stakk på Garage. J spanderte drikke på meg ettersom han hadde vunnet litt i poker og syntes synd på meg. Så vi stod der en stund og pratet litt før vi dro hjem.

Ble vekket i morges av at K lå og strøk på meg. Han var ikke helt i form da heller, var rimelig trøtt, men veldig kosete. Så vi lå nå og koste og småpratet i evigheter. Han følte seg nok ikke voldsomt lur etter i går, og jeg ga også uttrykk for at jeg ikke syntes situasjonen var særlig kul. K ble stille en lang stund da jeg nevnte at jeg ikke helt visste hva jeg skulle si da S spurte meg om hva som var greia med K og meg. Det var tydelig at han følte seg ukomfortabel, og han prøvde å prate det bort litt. Han skjønte nok at jeg forventet et svar, selv om jeg ikke sa noe, trakk meg inntil seg og sa at han ikke var noe flink med ord når det gjaldt sånne ting. Han var blitt veldig glad i meg, og ville jeg skulle vite det, selv om det sikkert ble sagt på en innmari teit måte.

Ting tok seg litt opp etter det egentlig, og morgenen i senga ble avsluttet på en særdeles tilfredsstillende måte og et kompliment jeg definitivt skal ta med meg :sjarmor: K mekket også frokost mens jeg var i dusjen, med bacon, speilegg, ferskpresset appelsinjuice, godt pålegg og kaffe. Han må ha våknet forferdelig tidlig, ettersom klokka bare var 10:30 da jeg stod opp. Det gjorde i det minste at vi fikk god tid til å spise frokost før jeg måtte stikke på trening. K var rimelig sliten, så han lå bare og slappet av på sofaen fra han var ferdig med å spise. Vi lå og koste en stund før jeg ryddet opp mesteparten av rotet på stua for ham og stakk på trening.

Pratet med ham rett etter trening. Han var fortsatt rimelig sliten, og dessuten er han nødt til å jobbe litt i kveld. Jeg hadde foreslått at vi skulle lage middag sammen også, men nå fikk jeg valget mellom middag eller kino. Både han og jeg var mest innstilt på middag da. At han må jobbe er helt fair det, og da kan jeg komme dit, ha med meg laptopen og sitte med den etter middag. Elsker å lage middag sammen med K, og er egentlig ganske sliten selv også, så kino fra 21:15 ville nok blitt litt vel slitsomt for meg også. Får heller utnytte at vi tross alt har kvelden sammen selv om begge bør få gjort unna litt jobb.

Det gjelder å utnytte all tid vi kan få sammen nå, fram til han reiser til Danmark og jeg til Edinburgh. 2 uker uten å se ham blir kjipt.... :sukk: Men vi har vel kanskje litt godt av det, kan nok være bra om han får savnet meg litt. Jeg kan fylle uka før jeg reiser til Edinburgh med trening og jobb uten problemer, og i Edinburgh blir jeg travelt opptatt hele tida. Gleder meg masse, skal treffe jenta jeg ble kjent med i Portugal, og et par kompiser fra tidligere. Åååh, jeg gleder meg sånn til å komme dit igjen :hoppe:

Endret av *Enigma*
Gjest Grafica
Skrevet

Leit at kvelden ble en skuffelse, men godt at det ikke ødela dagen idag for dere :klem:

Skjønner fortsatt ikke hvordan en resturant med så god mat, kan servere SÅ kjipe kaker... Til en slik blodpris pr. stykke :roll: Skal vi sende Hellstrøm på dem? :ler:

Skrevet

Sjokoladekaken var en like stor skuffelse synes jeg. Merkelig at kakene var så dårlige - til den blodprisen.

Skrevet

Det er ikke alltid pris og kvalitet henger positivt sammen på spisesteder.

Godt at helgen ser ut til å ende godt, selv om den kvelden du beskrev ikke akkurat var så hyggelig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...