FrizzleSizzle Skrevet 18. mars 2009 #4222 Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes det høres gøy ut med dramatisk forandring. Være litt vill og gæærn nå som det er vår. Tror du er dritlekker som blondine også.
*Enigma* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4223 Skrevet 18. mars 2009 Jeg mente å ta kanskje 50/50 med helt, helt lyse striper, det ser innmari lekkert ut med mørkt brunt og lys blondt sammen slik. Men jeg tror på at du er dritlekker som blondine Sitter og ser på bilder av meg som blondine...og har egentlig veldig lyst. Da med ca honningfargete striper og heeeelt lyse striper. Har hatt det før... Det hadde vært litt gøy... Nå er det nesten så det er litt kjipt at det er 1,5 uke til
Gjest Grafica Skrevet 18. mars 2009 #4224 Skrevet 18. mars 2009 Får jeg se bilde jeg og hvis jeg logger på msn eller? Kjempelyst til å se deg som blondine vi kan bytte, så kan du få se meg og
*Enigma* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4225 Skrevet 18. mars 2009 Spurte K på msn hva han hadde sagt om jeg ble blondine igjen... Fikk til svar: blondine igjen...nam Veit jo han har en liten svakhet for blondiner, og det er noe av grunnen til at jeg er litt skeptisk. Og den kom nå ja... du _vet_ jo at jeg er svak for blondiner ..så bare pass deg altså Jeg er så usikker i forhold til utseendet mitt når det gjelder K. Jeg veit han er svak for blondiner, jeg veit at alle jentene han har vært sammen med før meg har vært nydelige, blonde, tynne jenter.... Hmm....blei litt mer i tvil nå.
*Enigma* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4226 Skrevet 18. mars 2009 Får jeg se bilde jeg og hvis jeg logger på msn eller? Kjempelyst til å se deg som blondine vi kan bytte, så kan du få se meg og Klart det Logg deg på så sender jeg
LekeHusmor Skrevet 18. mars 2009 #4227 Skrevet 18. mars 2009 (endret) men du er jo også nydelig! og ikke sånn vakker på innsiden-nydelig, altså det er du sikkert også, men du er jo absolutt en fin jente! Endret 18. mars 2009 av LekeHusmor
Gjest Ansjoni Skrevet 18. mars 2009 #4228 Skrevet 18. mars 2009 Blondes have more fun! Forskjellen på en brunette og en søplekasse er jo at søplekassa blir tatt med ut en gang innimellom Spennende med total makeover da. Du er jo veldig fin som mørk, men stas med en forandring også
*Enigma* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4230 Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes det høres gøy ut med dramatisk forandring. Være litt vill og gæærn nå som det er vår. Tror du er dritlekker som blondine også. Føler meg ikke så vill og gal siden jeg vet hvordan jeg ser ut med blondt hår og egentlig er blond da Men drastisk forandring i forhold til nå er det jo. men du er jo også nydelig! og ikke sånn vakker på innsiden-nydelig, altså det er du sikkert også, men du er jo absolutt en fin jente! Ikke helt overbevist om at K synes det.... Sikkert slemt av meg, men. Blondes have more fun! Forskjellen på en brunette og en søplekasse er jo at søplekassa blir tatt med ut en gang innimellom Spennende med total makeover da. Du er jo veldig fin som mørk, men stas med en forandring også Jeg har nå vært på flere dater som brunette enn som blondine, men :gjeiper: Da var mitt aller første Tupperwareparty ever vel overstått. Det var i grunnen veldig morsomt, så de som ikke var her gikk glipp av noe. Men fortvil ikke, jeg har sagt meg villig til å ha et nytt et om ikke så alt for lenge. Maten ble ikke så dum heller, til tross for eksperimentering i forhold til krydder osv. Det er aldri lurt når man gjør sånt når man skal ha gjester og har dårlig tid, men det gikk da. Ingen katastrofer Min venninne V syntes for øvrig dere var veldig kule jenter
Gjest Purple Skrevet 18. mars 2009 #4231 Skrevet 18. mars 2009 Hvem trenger vel dildoparty når man har Tupperware med Madonnapupper? ...
Gjest misa Skrevet 18. mars 2009 #4233 Skrevet 18. mars 2009 Hei vennen og tusen takk for nydelig mat og en kjempekoselig kveld. Koste meg virkelig i kveld, og nå er jeg inspirert til å lage nachos hjemme en gang. Har utrolig nok aldri prøvd å lage det før, selv om vi elsker tex-mex. PS: Tacograteng er sinnsykt godt også. Det er tacotilbehør og tacoskjell gratinert i ovnen, så har man salsa og guacamole til. Mmmmm. Gleder meg til lørdag! -misa
*Enigma* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4234 Skrevet 18. mars 2009 Tacograteng høres godt ut, må definitivt prøves en gang jeg har noen å lage mat til.
Gjest Purple Skrevet 18. mars 2009 #4236 Skrevet 18. mars 2009 Tacograteng høres godt ut, må definitivt prøves en gang jeg har noen å lage mat til. Neste Tupperwareparty?
Gjest Grafica Skrevet 18. mars 2009 #4237 Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal være med på neste party uten tvil, madonnapupper hørtes forlokkende ut
Nótt Skrevet 19. mars 2009 #4238 Skrevet 19. mars 2009 Takk for i går kveld, det var veldig morsomt og underholdende. Jeg blir også med på neste Tupperwareparty uten tvil. Kanskje jeg til og med får lokket med meg mannen.
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mars 2009 #4239 Skrevet 19. mars 2009 Så bra at dere hadde det så gøy. Jeg sluknet kl. 21 jeg, og regner derfor med at jeg hadde blitt skikkelig dårlig selskap Håper du får en fin dag, og jeg tror du hadde blitt utrolig kul som blond. And blondes do have more fun
Fremhevede innlegg