Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

As you slide down the banister of life, may the splinters never point in the wrong direction!

Beannachtaí na Féile Pádraig ort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg vil også reise! :hoppe:

Berlin har jeg skikkelig lyst til, eller Amsterdam.

vilnius er også en flott by.

tror nesten jeg også må snike meg inn og se på billetter :ler:

Vilnius har jeg aldri vært, det hadde jo også vært en idé :) 299,- for billetter er jo ikke en upris akkurat, selv om man kanskje ikke får billetter for det begge veier.

:strix:

:klemmer: Koselig å se deg på trening i dag. Håper du blir med seinere også :)

Jeg vil til London... Og Stockholm! Enigma da, må ikke friste med sånne billige flybilletter :ler:

Også vil jeg bare legge igjen en :klemmer: og si at jeg er skikkelig glad for å ha blitt kjent med deg. Du er så fin! :)

Sojjy ;) Nevnte det sånn casual for K i dag, han svarte at en storbyweekend i mai kanskje ikke hadde vært så dumt... *krysse fingre*

Veldig glad for å ha blitt kjent med deg også, Grafica :klemmer:

As you slide down the banister of life, may the splinters never point in the wrong direction!

Beannachtaí na Féile Pádraig ort!

Lá Fhéile Pádraig Sona Duit :hug:

Skrevet

Sitter på jobb, så trøtt at øya går i kryss og venter på at kaffen skal bli ferdig. (Any minute now) Utsiktene for å se K noe særlig de neste 4 ukene er temmelig dystre. Vi skal til Sverige på torsdag, men lørdag skal jeg på kg-treff og jeg tror han skal på fest? Helga deretter skal jeg til Nótt og han på en annen fest? Deretter reiser han til Danmark i en uke og kommer hjem dagen etter at jeg drar til Edinburgh.

Jeg er i Edinburgh til onsdag i påsken, og når jeg kommer tilbake til Oslo er han et eller annet sted på ski. *hente kaffe*

Misforstå meg rett ;) Jeg er veldig glad for planene mine altså, men det er veldig kjipt dersom vi knapt får sett hverandre på 4 uker. Mulig det er bra for hans del, så kanskje han finner ut at han savner meg fryktelig :gjeiper:

Skrevet

wow du var tidlig på jobb!

kan skjønne det er kjipt ja.. forhåpentligvis kan dere prøve å få sett hverandre litt på hverdagene da? ikke at det er helt det samme men.

:Gjesp:

Skrevet
wow du var tidlig på jobb!

kan skjønne det er kjipt ja.. forhåpentligvis kan dere prøve å få sett hverandre litt på hverdagene da? ikke at det er helt det samme men.

:Gjesp:

Det har vært litt problematisk i det siste, nettopp fordi vi begge er ganske opptatt, og fordi vi gjerne drar på jobb til forskjellig tid. Får jo selvfølgelig håpe at vi kan sees litt, men å sees på hverdagene er ikke sånt som blir noe særlig prioritert, og det blir jo uansett 2 hele uker vi ikke får sett hverandre :tristbla:

Tidlig på jobb ja, skal gå tidlig i dag og er ikke interessert i å ta av avspaseringstimene mine for å kunne gå tidlig. De skal spares til sånt som langhelg o.l ;) Det er ikke så stor forskjell i når jeg må opp for å komme så tidlig på jobb uansett, må bare være mer effektiv enn jeg er til vanlig :ler:

Skrevet

så flink du er da. jeg hater å stå opp tidlig jeg. alt før 8 dør jeg av :ler:

årr, skulle ønske jeg var i oslo så jeg kunne vært med på tupperwareparty, jeg trenger faktisk tupperware! :klaske:

Skrevet
så flink du er da. jeg hater å stå opp tidlig jeg. alt før 8 dør jeg av :ler:

årr, skulle ønske jeg var i oslo så jeg kunne vært med på tupperwareparty, jeg trenger faktisk tupperware! :klaske:

Jammen jeg har jo ikke noe valg. Jeg skal helst være på jobb til kl 8, og man har da gått på skole og måttet være der kl 8. Da hjelper det ikke at alt før kl 9 er natta for meg. Jeg kan ikke si til sjefen min og brukerne mine at sorry, jeg liker ikke stå opp før kl 9, så da får dere bare vente :gjeiper: Det har rett og slett med vane å gjøre, og det er bare å komme seg opp uansett om man er så trøtt at man omtrent sovner i dusjen. Det er en grunn til at jeg drikker så mye kaffe også da ;)

Skrevet

jeg liker ikke kaffe heller :grine:

tenk så gøy om du hadde sagt det da. lurer på hva han hadde sagt! hehe.

helledussen jeg håper jeg klarer å finne meg en jobb med flexitid :fnise:

Skrevet
jeg liker ikke kaffe heller :grine:

tenk så gøy om du hadde sagt det da. lurer på hva han hadde sagt! hehe.

helledussen jeg håper jeg klarer å finne meg en jobb med flexitid :fnise:

Jeg har flexitid, men begynner man seint så må man også jobbe seint. Man må ha samme antall timer i uka selv om man har flexitid vet du ;) Jeg har uansett kjernetid mellom kl 9 og 14:45 og det hjelper meg ikke en dritt å sove til kl 7 eller 7:30 i stedet for til kl 6. Dermed kan jeg like gjerne dra meg opp tidlig, komme meg på jobb til sånn ca 8 og kunne gå ca kl 16. Dessuten, brukerne mine kan ikke lukte om jeg er på jobb kl 8 eller om jeg venter til kl 9, så de ringer om det er noe uansett.

Sjefen min hadde nok bare ledd av meg og sagt noe sånt som: javel, synd for deg :gjeiper: Poenget er jo ikke hva han hadde sagt, men at det hjelper i grunnen fint lite om man er b-menneske. Med mindre man finner seg noe annet enn en "kontorjobb" så må man til en viss grad møte opp tidlig. Alt har med vane å gjøre, du har jo gått på skole, og da måtte du også opp tidlig :)

Kaffe likte ikke jeg heller før, men da jeg hadde kyssesyke og mycoplasma måtte jeg fortsatt prøve å holde meg våken nok til å gjøre skolearbeid, og da var det bare å lære seg å drikke kaffe. Nå er jeg avhengig, og jeg som sa da jeg var 18-20 jeg ikke hadde behov for å lære meg å drikke kaffe :ler:

Skrevet

ahaaa. i see :nigo:

jeg tåler ikke koffein jeg.. har drukket kaffe en gang i mitt liv og da var jeg våken i 49 timer etterpå :dåne:

Skrevet
ahaaa. i see :nigo:

jeg tåler ikke koffein jeg.. har drukket kaffe en gang i mitt liv og da var jeg våken i 49 timer etterpå :dåne:

Det er også et tegn på at du ikke har drukket nok ;) Jeg var litt sånn de første gangene jeg drakk kaffe jeg også, men nå drikker jeg gjerne 3-5 kopper om dagen (blir det noe mer enn det så får jeg skjelvinger, blir iskald osv :ler:) bare for å holde meg våken og sovner som en stein på kvelden, så lenge jeg ikke drikker kaffe for seint da.

Harddisken min tok kvelden for noen timer siden :( Aner ikke hva som er feil, siden det er fullt mulig å få ut info fra den, men å starte opp pc-en er helt umulig og når jeg kjører hdd-test så stopper den allerede etter 20-30 sekunder. Jeg har den koblet til via en usbramme til den gamle laptopen som jeg heldigvis ikke hadde levert inn enda, så jeg har jo tilgang til alt jeg har lagret på den nye etter at jeg fikk den. Kjipe greier. Jeg som endelig begynte å bli noenlunde vant med, og fornøyd med pc-en min og Vista. For ikke å snakke om at jeg må legge inn alt på nytt. :sukk: Å legge inn os, drivere o.l tar ikke så lang tid, men all programvaren, alle innstillinger jeg hadde.... Det kommer til å ta meg en måned før jeg er fornøyd :grine:

Skrevet (endret)

jøss.. så rart!

og så utrolig kjipt! :troest:

Endret av LekeHusmor
Skrevet
jøss.. så rart!

og så utrolig kjipt! :trøster:

Mest sannsynlig er den skadet i de sektorene som brukes i selve oppstarten, men disken er jo så og si helt ny så helt bra er det ikke. Nå mener jeg vi har hatt en del problemer med diskene på akkurat denne modellen (også litt rart ettersom diskene som brukes stort sett er den samme på de forskjellige modellene), men kanskje det har noe med annen hardware å gjøre? Vanskelig å si noe om :)

Kjipt er det, men heldigvis mister jeg jo ikke filer siden jeg får tak i dem. Bare så mye jobb å få pc-en akkurat sånn som jeg vil ha den igjen.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Harddisken min tok kvelden for noen timer siden :( Aner ikke hva som er feil, siden det er fullt mulig å få ut info fra den, men å starte opp pc-en er helt umulig og når jeg kjører hdd-test så stopper den allerede etter 20-30 sekunder. Jeg har den koblet til via en usbramme til den gamle laptopen som jeg heldigvis ikke hadde levert inn enda, så jeg har jo tilgang til alt jeg har lagret på den nye etter at jeg fikk den. Kjipe greier. Jeg som endelig begynte å bli noenlunde vant med, og fornøyd med pc-en min og Vista. For ikke å snakke om at jeg må legge inn alt på nytt. :sukk: Å legge inn os, drivere o.l tar ikke så lang tid, men all programvaren, alle innstillinger jeg hadde.... Det kommer til å ta meg en måned før jeg er fornøyd :grine:

O darling! I know the feeling :trist:

Skrevet
O darling! I know the feeling :trist:

I know you do, honey :ler:

Skrevet

Hmm...lurer på om jeg skal gå for en drastisk forandring når jeg er hos frisøren neste helg, eller om jeg skal fortsette å ha håret mørkt. Jeg trives veldig godt med mørkt hår, og jeg tror jeg kler det veldig godt også, men har sett en del på bilder fra da jeg var blond, og begynner også å bli litt lei så vurderer å gå for en blondere look denne gangen. Det nærmer seg jo vår, og kanskje jeg skulle gå for en litt mindre dyster look en liten stund, særlig siden både klærne og sminken er veldig mørk for tida. What to do, what to do? Godt jeg har litt over en uke på å bestemme meg :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Du kan jo begynne forsiktig med endel lysere striper da, du har jo striper i det nå, men ta flere og enda litt lysere. Babysteps :fnise:

Skrevet
Du kan jo begynne forsiktig med endel lysere striper da, du har jo striper i det nå, men ta flere og enda litt lysere. Babysteps :fnise:

Babysteps er for pyser, og mellomblondt kler jeg ikke, for det er det jeg har egentlig :) Hadde mellomblondt lenge før jeg farget det så mørkt som jeg har det nå. Da er det bedre at jeg har lysblondt faktisk. Hadde det fram til for 3 års tid siden da jeg ble lei alle blondinekommentarene jeg fikk blandt kollegaene mine (gutter på min egen alder) og farget det mørkere. Fram til da tok jeg alltid lyse striper.

Nå vurderer jeg å gjøre noe virkelig drastisk, skikkelig blond eller noe sånt. Må høre litt med frisøren min om hva jeg kan gjøre. Hun er litt røff blondine selv, og har tatt meg på kornet med farge og frisyre som passer til personligheten min fram til nå, så kanskje hun har noen gode forslag? J sier go for it, og han har jo sett meg med ganske blondt hår før. Hmm...... tør jeg gå for drastisk forandring da? :ler:

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg mente å ta kanskje 50/50 med helt, helt lyse striper, det ser innmari lekkert ut med mørkt brunt og lys blondt sammen slik. Men jeg tror på at du er dritlekker som blondine :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...