Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
nachos hørtes digg ut! men iom at jeg bare skal delta over nett, så har jeg vel ikke så mye å si på maten ;)

kjenner til det med utsettelse gitt.. du og du. rydding er så kjedelig :dåne:

skjønner du ikke akkurat ble happyhappy av den starten på morgenen. håper det bedrer seg utover dagen!

Håper det blir bra i alle fall, det er ikke noe jeg lager alt for ofte, men er jo ikke akkurat noen heksekunst heller :)

Uka ser egentlig ikke så verst ut. Jeg bør i alle fall ikke ha noe problem med å fylle de 4 neste dagene.

Mandag:

Trening

Rydde bort klær

Rydde bort oppvask (hvorfor gjør jeg ikke det med en gang?)

Vaske opp

Henge opp vask

Sette på ny vask

Henge opp vask 2

Tirsdag:

Trening

Rydde bort klesvask

Sette på klesvask

Henge opp vask

Rydde bad

Vaske bad

Onsdag:

Trening

Handle

Lage mat

Tupperwareparty!

Torsdag:

Microsoft Tech Net

Sverigetur med K

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg har ikke fått noen PM, så skjønte ikke helt den der med at du syns at jeg også skulle være med :gjeiper: Men skjønner at det er tupperwareparty det dreier seg om. Mamma har vært på flere sånne, og har foret meg med bokser og dingser ;) Lykke til hvertfall :)

Og så er det så godt å se at dere har hatt en fin helg sammen :rødme:

Skrevet

Jeg vil og på tupperwareparty, men det blir litt langt altså. Er veldig glad på dine vegne angående helgen :)

Skrevet

Bruker du mye chili når du lager nachos??? Jeg tåler nemlig ikke det. :flau: Gleder meg til å komme på onsdag. :klem:

Skrevet (endret)
Bruker du mye chili når du lager nachos??? Jeg tåler nemlig ikke det. :flau: Gleder meg til å komme på onsdag. :klem:

Det var bra du sa, da bare kutter jeg ut chilii den ene formen :) Hadde uansett ikke tenkt å bruke kjempestore mengder, siden jeg vet at ikke alle setter like stor pris på å måtte bruke brannslukkingsapparatet som det jeg gjør, men det hadde nok fort blitt litt.

Gleder meg til å se deg :klemmer:

Urk, jeg føler meg rett og slett helt elendig. Varmet opp med 20 min på AT og følte meg egentlig helt grei, men da jeg skulle sette meg på spinningsykkelen begynte jeg å skjelve. Klarte ikke stoppe, skalv, frøys og kaldsvetta og klarte verken å tråkke på eller konsentrere meg, så måtte bare gå. Skjelver fortsatt, og skjønner ikke helt hvorfor. Håper bare jeg blir litt bedre utover kvelden.

Endret av *Enigma*
Skrevet
Det var bra du sa, da bare kutter jeg ut chilii den ene formen :) Hadde uansett ikke tenkt å bruke kjempestore mengder, siden jeg vet at ikke alle setter like stor pris på å måtte bruke brannslukkingsapparatet som det jeg gjør, men det hadde nok fort blitt litt.

Gleder meg til å se deg :klemmer:

Urk, jeg føler meg rett og slett helt elendig. Varmet opp med 20 min på AT og følte meg egentlig helt grei, men da jeg skulle sette meg på spinningsykkelen begynte jeg å skjelve. Klarte ikke stoppe, skalv, frøys og kaldsvetta og klarte verken å tråkke på eller konsentrere meg, så måtte bare gå. Skjelver fortsatt, og skjønner ikke helt hvorfor. Håper bare jeg blir litt bedre utover kvelden.

Er ikke så vanlig å være allergisk mot chilli tror jeg, men jeg sier i fra jeg. :nigo:

Håper det går over vennen. :klem:

Skrevet

Litt skummelt med en slik reaksjon på treningen, da. Håper det er noe raskt forbigående og at formen er bedre nå.

Skrevet

Formen er ikke helt bra i dag heller. Har i det minste sluttet å skjelve, men føler meg rimelig død, og magen er skikkelig trøblete. Får se an formen litt i dag, men jeg satser jo på å klare trening i dag så får jeg heller gi meg hvis det blir for tøft. Var skikkelig ekkelt da jeg bare satt og skalv, følte meg rimelig teit som måtte gå fra timen også. Oh, well.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Du er sikker på at det er lurt å dra på treningen dagen etter at du fikk en slik reaksjon? Det kan jo f.eks. være et tegn på at kroppen din trenger hvile, eller at det er noe annet feil. Man får neppe sånne reaksjoner uten grunn...

Men uansett, god bedring :)

Skrevet
Du er sikker på at det er lurt å dra på treningen dagen etter at du fikk en slik reaksjon? Det kan jo f.eks. være et tegn på at kroppen din trenger hvile, eller at det er noe annet feil. Man får neppe sånne reaksjoner uten grunn...

Men uansett, god bedring :)

Du vet hvem du snakker til, ikke sant? :ler: Klart, jeg må se an formen, men jeg håper i det minste jeg skal klare å trene i dag. Hater å ikke få trent, særlig etter så mange dager med mye og god mat, alkohol osv.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det var i grunn derfor jeg sa det, vet at du presser det til å trene nærmest uansett (:fnise:) så jeg tenkte jeg skulle prøve meg med litt fornuft :laugh:

Min kjære sambo er jo omtrent som deg, så jeg er vandt til (å forsøke) å snakke sånne mennesker til fornuft :laugh:

Skrevet

æsj så ekkelt å bli sånn skjelven.. kanskje du rett og slett holder på å bli syk? håper ikke det da. du som skal ha tupperwareparty og alt.

håper du føler deg bedre og at du får trent da :kose:

Skrevet

Problemet mitt er jo at jeg aldri har tid til å være syk. Selv om jeg er dårlig så går jeg på jobb fordi jeg veit at hvis jeg ikke gjør det så hoper det seg opp og om min telefon er stengt på jobb så ringer de bare til mobilen i stedet. Til tross for at beskjeden sier at telefonen er stengt pga. sykdom. For de skal jo bare spørre om en liten ting.

Ferie? Joda, ringte jo telefonen din på jobb, og den sa ferie, men tenkte det ikke var så farlig å ringe deg likevel. Kl 7 om morgenen i Norge (kl var 6 i Portugal og jeg hadde nettopp sovnet).

Dermed går jeg og hangler i det uendelige, så det er slett ikke umulig at gårsdagen var en skikkelig reaksjon på det. La meg tidlig i går da (til meg og være i alle fall), og til helga kan jeg kanskje få slappet av litt. Har ingen store planer i det minste, bare trene litt og slappe av. Forhåpentligvis kose meg med K.

Får stappe innpå med vitaminer og omega 3 osv også, har vært litt sløv i forhold til kosthold og sånt i det siste. Hjelper ikke akkurat det heller. Må bli flinkere til å spise skikkelig mat (ikke bare shake o.l), regelmessig og få i meg middag. Ta litt bedre vare på meg selv, det er jeg ikke så flink til.

Skrevet

nei. det er viktig å ta vare på seg selv.. jeg vurderer å begynne ta noe vitamin greier jeg også. kan vel aldri få for mye.

men seriøst, ringer de deg selvom du er syk og er på ferie? :overrasket: trodde ikke det var lov jeg.

det skumle med å gå å hangle er jo det at plutselig smeller det.. så kan være viktig å høre på kroppen hvis den prøver å si at du er syk. men ikke så lett, forstår det.. håper du ikke blir noe verre da.

Skrevet
nei. det er viktig å ta vare på seg selv.. jeg vurderer å begynne ta noe vitamin greier jeg også. kan vel aldri få for mye.

men seriøst, ringer de deg selvom du er syk og er på ferie? :overrasket: trodde ikke det var lov jeg.

det skumle med å gå å hangle er jo det at plutselig smeller det.. så kan være viktig å høre på kroppen hvis den prøver å si at du er syk. men ikke så lett, forstår det.. håper du ikke blir noe verre da.

Tja, det er vel ingen lov som sier at man ikke kan gjøre det ;) Og unnskyldningene har da vært: jammen jeg skulle bare....også tenkte jeg at siden jeg bare skulle spørre om noe, eller: joda, svareren sa jo det, men så tenkte jeg at det var jo ikke sikkert du var så opptatt likevel.... eller: det kunne jo hende du kunne hjelpe meg likevel. Gjerne i et skikkelig snurt tonefall fordi jeg tydeligvis IKKE kan eller vil hjelpe likevel. Den personen som ringte meg i Portugal kl 7 (6) gjør nok aldri noe sånt igjen :ler: Jeg var fortsatt full, stuptrøtt og tenkte ikke over hva jeg sa eller gjorde..., ga bare totalt faen og sa akkurat det jeg mente der og da. Man kan si det sånn at jeg ikke var særlig diplomatisk :gjeiper:

Problemet er at vi er bare 2 stk på intern-IT, når de da først ringer meg, ikke får tak i meg, ringer sjefen min, ikke får tak i ham heller, så prøver de mobilen min bare sånn for sikkerhetsskyld. For jeg har jo tilgang på hjemmekontor, og kanskje jeg bare kan hjelpe dem over telefonen for det er jo bare å svare på noen spørsmål osv. Har prøvd å få folk til å forstå at vi er ikke en 24-timers service, som også gjelder når vi er syke, men det har ikke folk noe lyst til å forstå. Også ber de jo så pent, og sier til og med unnskyld, så jeg kan jo ikke bli sint på dem og jeg forstår helt sikkert :eeeh:

Sitter og ser på flybilletter på Norwegian sine sider. Siden jeg flyr ganske hyppig med Norwegian har jeg meldt meg på nyhetsbrevet deres, og nå har de en haug billetter til storbyer til 299, 399 og 499... Har så lyst til å reise at jeg får helt vondt. Skulle så gjerne tatt en storbyweekend med K, men tør jo ikke og vil ikke spørre ham om det etter opplevelsen med Køben. Kunne tenkt meg en Londontur, eller kanskje Berlin? :sukk: Vil reise jeg....

Skrevet

jeg vil også reise! :hoppe:

Berlin har jeg skikkelig lyst til, eller Amsterdam.

vilnius er også en flott by.

tror nesten jeg også må snike meg inn og se på billetter :ler:

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg vil til London... Og Stockholm! Enigma da, må ikke friste med sånne billige flybilletter :ler:

Også vil jeg bare legge igjen en :klemmer: og si at jeg er skikkelig glad for å ha blitt kjent med deg. Du er så fin! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...