*Enigma* Skrevet 10. april 2008 Forfatter #401 Del Skrevet 10. april 2008 Kos deg med niesen din i helgen Utrolig ufint av de damene på kontoret. De har da ikke noe med om du er singel eller ikke! Har store planer om å kose meg ja Hun er den søteste ungen jeg vet om, og jeg stortrives med å ha henne rundt meg Hvis man ikke har hatt kjæreste konstant siden man var 16 år, så har man vel på et eller annet tidspunkt blitt utsatt for kjærestemas...og når man så finner en kjæreste, så bør man fortest mulig sitte og syte og klage over ham sammen med venninner! Syntes også det var rart at å velge å ikke avspasere skulle ha noe med om man har kjæreste eller ikke å gjøre...single har ikke noe liv, derfor trenger de ikke avspaseringstid...??? Hehe, jeg tror egentlig de mest er litt misunnelige fordi jeg faktisk har overtidsbetalt Det er nemlig forskjell på folk i firmaet ettersom vi er to firmaer som er slått sammen. Derfor har en del ordningen med at de må ta ut avspasering for overtiden, mens bl.a jeg har ordningen med at jeg får overtidsbetalt. Jeg kan jo også ta ut avspasering hvis jeg vil det, men jeg tror ikke jeg hadde gjort det selv om jeg hadde hatt kjæreste eller samboer. Tiden er jo tapt likevel den, og da viler jeg heller ha pengene, en fridag er ikke verdt like mye som en klekkelig sum ekstra en måned. Dessuten vet jeg at hvis jeg tar avspasering så hoper sakene seg opp for oss, og jeg får bare enda mer å gjøre og enda mer mas når jeg kommer tilbake. Jeg synes også det er litt rart med oppfatningen om at man på død og liv MÅ ha en kjæreste, samtidig som de sitter og bitcher over kjæresten når han ikke er til stede. Irriterende med kjærestemas. Som om det er det som er meningen med livet. Jeg kan godt sitte og klage selv over singellivet, men liker dårlig at andre er utålmodig på mine vegne. Fremdeles imponert over innsatsviljen din når det gjelder trening. Må ha det koslig med vetlejenta i helga Jammen å ha kjæreste er jo meningen med livet.... Jeg har blitt godt vant med singellivet egentlig. Tror jeg vil få problemer med å plutselig måtte tilpasse meg og innordne meg en annen person, det er nok en av grunnene til at jeg fortsatt er singel og kresen. Det må liksom virkelig være verdt det hvis jeg skal gi opp friheten min nå. Også hater jeg når folk synes synd på meg på en nærmest nedlatende måte. Trening i 4 timer var hardt ja, men det gikk faktisk, jeg overlevde...Så vidt. Det blir nok samme treningsøkta neste uke også, det er gradering på tirsdag, så det blir ikke vanlig kickboxingtrening den dagen, dermed er det bare torsdagen igjen. Ettersom jeg skal gå opp til gradering i mai trenger jeg all den treningen jeg kan få. Tror ikke akkurat det blir noen vane å trene så lange økter, men når det bare er av og til går det bra. Dette blir nok den eneste treningsøkten min denne uka, så greit at den ble litt lang. Skal til frisøren i morgen, og ettersom jeg får besøk av søsteren min neste uke, og ikke har helga til å rydde og ordne her så må jeg prøve å få gjort litt i morgen. Det skjer ikke dersom jeg kommer for sent hjem, men vi får se. Kanskje jeg får lagt inn en liten treningsøkt likevel. Nuh er det på tide å dusje og legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 11. april 2008 :kaffe: Akkurat nå er jeg så utrolig klar for helg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. april 2008 #403 Del Skrevet 11. april 2008 Bare noen timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. april 2008 #404 Del Skrevet 11. april 2008 :kaffe: Akkurat nå er jeg så utrolig klar for helg..... Og nå ER det snart helg bare noen få, stusselige arbeidstimer igjen (for den som kan ta seg fri i helga, da. Neida, jeg skal ikke sutre, ) God tur til toten, og kos deg både med smått og stort! Voldsomt imponert over en treningsøkt på 4(!) timer. Da hadde jeg dødd. Trente en time i går jeg, dog med relativt høy intensitet, og var så sliten at jeg holdt på å besvime. Ansjoni er på formtoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #405 Del Skrevet 11. april 2008 Bare noen timer igjen Og glad er vi for det! Og nå ER det snart helg bare noen få, stusselige arbeidstimer igjen (for den som kan ta seg fri i helga, da. Neida, jeg skal ikke sutre, ) God tur til toten, og kos deg både med smått og stort! Voldsomt imponert over en treningsøkt på 4(!) timer. Da hadde jeg dødd. Trente en time i går jeg, dog med relativt høy intensitet, og var så sliten at jeg holdt på å besvime. Ansjoni er på formtoppen Hehe, jeg synes IKKE det er helt ufortjent at jeg får lov å ta fri denne helga her, ettersom jeg jobbet hele forrige helg. Tur til Toten ja....jeg begynner sant og si å bli litt lei av alle disse Totenturene.... Jeg har faktisk ikke tilbrakt så mange helger sammen med moren min/familien min siden jeg var 16. Dæven....det er 11 år siden det. Etter at jeg først fikk meg kjæreste som 17 åring og tilbragte stort sett alle helger jeg kunne hos kjæresten min, og deretter flyttet hjemmefra har jeg egentlig holdt meg borte. Nå er jeg jo til dels oppover flere helger på rad, og har vært oppom minst 1 gang i måneden siden jul. Skremmende For all del hyggelig også da, jeg velger det jo selv egentlig. Niesen min har rimelig høy prioritet for tiden. Jeg var ganske overbevist om at jeg kom til å dø etter 4 timer jeg også, og ble rimelig overrasket over at jeg ikke bare overlevde, men til og med klarte å stå på beina etterpå og ikke minst at jeg klarte å gå de 10 minuttene det tar å gå til bussen. Det er litt deilig å merke at formen begynner å bli ganske bra også da, også må jeg si at jeg i det minste ser en veldig tydelig forbedring på bein og rompe. Så får jeg heller håpe at magen kommer etterhvert, eller rettere sagt forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. april 2008 #406 Del Skrevet 11. april 2008 Og glad er vi for det! Hehe, jeg synes IKKE det er helt ufortjent at jeg får lov å ta fri denne helga her, ettersom jeg jobbet hele forrige helg. Absolut inte Herregud jente,du fortjener så mye fri du bare kan Fri i helgene er jo en selvfølge når man har voksenjobb. Og om 5-1 er det min tur til å være ferdig med skolejobbing i helgene, så da sitter jeg heller og jobber litt på lørdag fremfor å sitte med dårlig samvittighet 14. mai for alt jeg ikke har gjort, altså Noen timer med jobbing på lørdag før jeg skal på fest, går helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #407 Del Skrevet 11. april 2008 Absolut inte Herregud jente,du fortjener så mye fri du bare kan Fri i helgene er jo en selvfølge når man har voksenjobb. Og om 5-1 er det min tur til å være ferdig med skolejobbing i helgene, så da sitter jeg heller og jobber litt på lørdag fremfor å sitte med dårlig samvittighet 14. mai for alt jeg ikke har gjort, altså Noen timer med jobbing på lørdag før jeg skal på fest, går helt greit Voksenjobb ja....Jeg har fortsatt litt problemer med å virkelig oppfatte at jeg faktisk har voksenjobb. Nå har jeg jo hatt det i over et år, og jeg har enda ikke vennet meg til tanken. Det er faktisk nesten litt rart å prate jobb med alle vennene mine i stedet for studier o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 11. april 2008 #408 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, nå har du fortjent en god helg, Enigma! Ha det fint på Toten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. april 2008 #409 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Innom for å ønske deg ei skikkelig god helg! ...og lurer på hvorfor jeg ikke har vært innom dagboka di før (ikke som jeg kan huske i hvert fall). Jeg skjønner meg ikke på folk som skal ha kjæreste for en hver pris. Jeg er veldig fornøyd med min (men så har jeg da også funne meg en skjønn nerd som ikke synes jeg er rar når jeg har lyst til å spille dataspill eller andre type spill, eller snaker veldig nerdete om ting som opptar meg). Hadde jeg ikke hatt den kjæresten jeg har hadde jeg heller klart meg uten. Endret 11. april 2008 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #410 Del Skrevet 11. april 2008 Takk gud for Zenzi by Real food sier jeg bare, igjen.... Kom hjem seint etter å ha vært hos frisøren, og var sulten, men ingenting av det som fantes i fryseren fristet. Så jeg begynte å lete på take away-sidene etter mat, men ingenting der fristet heller. Det fristet mer med sunn mat, så kom jeg på Zenzi. Stakk bort dit og kjøpte salat med bulgur og kylling. Utrolig godt og i tillegg sunt. Tror det må være noe galt med meg om dagen Jeg var innom Deli de Luca etter frisørtimen for å se om de hadde noe som fristet, is eller noe sånt, men jeg kom inn der og det fristet rett og slett ikke... Samme da jeg var innom Kiwi for å kjøpe dopapir etter å ha vært på Zenzi, jeg tenkte jeg kunne kjøpe meg en liten sjokolade eller noe sånt, men da jeg kom til sjokoladehylla fristet det slett ikke med godteri i det hele tatt. For all del, det er jo bare positivt, men absolutt ikke likt meg Innom for å ønske deg ei skikkelig god helg! ...og lurer på hvorfor jeg ikke har vært innom dagboka di før (ikke som jeg kan huske i hvert fall). Jeg skjønner meg ikke på folk som skal ha kjæreste for en hver pris. Jeg er veldig fornøyd med min (men så har jeg da også funne meg en skjønn nerd som ikke synes jeg er rar når jeg har lyst til å spille dataspill eller andre type spill, eller snaker veldig nerdete om ting som opptar meg). Hadde jeg ikke hatt den kjæresten jeg har hadde jeg heller klart meg uten. Tror ikke du har vært innom her nei Viktig med kjæreste som har forståelse for at man er litt nerdete eller "sær", ja. Jeg kan ganske enkelt ikke skaffe meg en kjæreste som ikke er nerdete tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. april 2008 #411 Del Skrevet 11. april 2008 Så flink en jente Har veeeldig lyst på sjokolade her nå, har en liggende i kjøleskapet, men har foreløpig klart å styre meg og ettersom jeg og kjæresten så på "sunt og godt" (eller noe lignende) på tv2 i går, og jeg klarte å stresse at det er veldig viktig at kjæresten støtter opp, når jeg prøver å være sunn, så er det ingen bønn der heller. Forsåvidt bra, det da. "nå skal vi ha litt viljestyrketrening" fikk jeg høre i stad Skal i bursdag i morra, så blir nok sikkert nok der, vil jeg tro. Både av vått og tørt Zenzi har jeg faktisk aldri vært innom, men jeg har registrert at du har skrevet om det, så det står på plakaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #412 Del Skrevet 11. april 2008 *fnise* jeg tenker alltid koffert når jeg ser tråden: hva hadde du sist i munnen Så flink en jente Har veeeldig lyst på sjokolade her nå, har en liggende i kjøleskapet, men har foreløpig klart å styre meg og ettersom jeg og kjæresten så på "sunt og godt" (eller noe lignende) på tv2 i går, og jeg klarte å stresse at det er veldig viktig at kjæresten støtter opp, når jeg prøver å være sunn, så er det ingen bønn der heller. Forsåvidt bra, det da. "nå skal vi ha litt viljestyrketrening" fikk jeg høre i stad Skal i bursdag i morra, så blir nok sikkert nok der, vil jeg tro. Både av vått og tørt Zenzi har jeg faktisk aldri vært innom, men jeg har registrert at du har skrevet om det, så det står på plakaten Føler meg litt flink ja Ikke nok med at jeg ikke kjøpte sjokolade eller is tidligere i dag. Jeg kjøpte jo masse sjokolade på flyplassen, men har ikke rørt den. Bra at du får forståelse fra kjæresten da. Ingenting er vel verre enn folk som sitter og stapper i seg sjokolade o.l når man selv prøver å være flink. Zenzi er veldig greit de dagene man ikke orker å lage middag selv, men trenger noe raskt og enkelt. Jeg prøver å stikke innom der i stedet for å kjøpe en frozzenpizza (ok da, nå er det ekstra viktig å ikke spise pizza, siden jeg ikke tåler hvetemel noe særlig), eller bestille usunn mat fra Spice eller Pizza-kina-ekspressen eller lignende. Billigere enn å bestille mat, også er det sunt og godt. Får meg jo en ørliten spasertur bort til Bogstadveien også, ikke at det er så langt, men likevel. Bare positive ting med å kjøpe mat der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 12. april 2008 #413 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har det også sånn om dagen, ikkeno' snacks som frister, men det gjør ingenting. Enten er det fordi jeg har fått treningsdilla (måtte det vare) eller så er det fordi det er vår, rett og slett. Kroppen vår er jo innstilt på å fylle på energilagrene om høsten for å ha noe å tære på gjennom vinteren. Since steinalderen. Nerdete kjæreste er en klar fordel, for ikke å si...kvalitetskrav. Min og jeg nerder på de samme tingene heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 12. april 2008 #414 Del Skrevet 12. april 2008 Nerdete kjæreste er greit å ha. Kjæresten min fikser alle de tekniske tinga for meg, og det er ganske greit. Misunner deg fraværende godterisug, though. Føler at jeg hele tiden har lyst på sjokolade, jeg. Håper du får en fin helg i alle fall. Med eller uten nerdeting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. april 2008 #415 Del Skrevet 12. april 2008 Viktig med kjæreste som har forståelse for at man er litt nerdete eller "sær", ja. Jeg kan ganske enkelt ikke skaffe meg en kjæreste som ikke er nerdete tror jeg. Nei, ikke jeg heller. Jeg har en eks som ikke var nerd i det hele tatt, og hun sa til meg at hun følte seg underlegen fordi jeg visste så mange rare ting... Det var med andre ord hun som følte det var et problem, ikke jeg. Dét forholdet holdt ikke særlig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har det også sånn om dagen, ikkeno' snacks som frister, men det gjør ingenting. Enten er det fordi jeg har fått treningsdilla (måtte det vare) eller så er det fordi det er vår, rett og slett. Kroppen vår er jo innstilt på å fylle på energilagrene om høsten for å ha noe å tære på gjennom vinteren. Since steinalderen. Nerdete kjæreste er en klar fordel, for ikke å si...kvalitetskrav. Min og jeg nerder på de samme tingene heldigvis. Nerding er et kvalitetskrav ja Men å finne noen som synes det er gøy å spille muds her i Norge tror jeg kan bli vanskelig, så jeg er strengt tatt litt skeptisk til å finne en som ligner meg. Nerdete kjæreste er greit å ha. Kjæresten min fikser alle de tekniske tinga for meg, og det er ganske greit. Misunner deg fraværende godterisug, though. Føler at jeg hele tiden har lyst på sjokolade, jeg. Håper du får en fin helg i alle fall. Med eller uten nerdeting. Hehe, nå skal ikke jeg ha en nerdete kjæreste slik at han kan fikse ting for meg da Er vel heller for at jeg skal slippe å være den som må fikse alt. Samtidig så kan det jo ende opp med skikkelige catfights hvis jeg finner en nerdete kjæreste. Det er mye rart man kan krangle om, alt fra hvilken trådløse router man skal bruke og hvordan man skal sette den opp, til hvilket skjermkort som er best, skal man ha amd-prosessor eller intel, Linux, BSD, Windows eller OS X. Jeg kan jo ikke finne meg en Linuxfanatiker, eller en javafrelst programmerer fra NTNU. Nei, ikke jeg heller. Jeg har en eks som ikke var nerd i det hele tatt, og hun sa til meg at hun følte seg underlegen fordi jeg visste så mange rare ting... Det var med andre ord hun som følte det var et problem, ikke jeg. Dét forholdet holdt ikke særlig lenge. Mhm, vanskelig med sånt. Nå vet jeg jo at jeg leter på feil steder etter mannfolk, men alt for mange gutter stikker av når de hører hva jeg driver med og hva slags interesser jeg har. De kan jo ikke ha noe av at jeg er mer teknisk enn dem, det er jo mannfolka som skal være mest teknisk i et forhold. Jeg kan heller ikke leve med en übernerd som nekter å la meg fikse og mekke selv. Vanskelig det der Når alt kommer til alt, så har det vel ikke så mye å si for om jeg faller for en person eller ikke heller, selv om jeg stort sett har falt for datainteresserte gutter de siste 10 årene. Det er ikke sånn at jeg har en liste med krav som må oppfylles, men det er jo lov å ha noen ønsker Tror også at en som er nerdete selv, på en eller annen måte, vil ha større forståelse for interessene mine og min til tider temmelig sære oppførsel og muligens litt bisarre tankegang enn en som er "normal". Familiebesøk var koselig, og niesen min er noe av det søteste jeg vet om, men hun bør kanskje lære seg at å vekke tanten sin lenge før kl 7 om morgenen på en søndag ganske enkelt ikke er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. april 2008 #417 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg kan jo ikke finne meg en Linuxfanatiker, eller en javafrelst programmerer fra NTNU. Kan garantere deg at det funker utmerket Bra du har kost deg hjemme, forresten barn har ikke det sove-lenge-genet (sier hun som våkna kl 8 etter 4 timers søvn i natt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 14. april 2008 Kan garantere deg at det funker utmerket Bra du har kost deg hjemme, forresten barn har ikke det sove-lenge-genet (sier hun som våkna kl 8 etter 4 timers søvn i natt) Forskjell på frelste og fanatikere vet du De som mener at Linux er det eneste man kan bruke, og at alle andre operativsystemer ikke burde ha livets rett har jeg ikke sansen for. Alt til sitt bruk og man bør kanskje ha forståelse for at mennesker er forskjellige og alt det der. Jeg har jo ikke noe i mot Linux, jeg synes tvert i mot det er veldig fint til sitt bruk, akkurat som Mac OS og Windows er fine til sitt bruk. Når det gjelder disse javafrelste programmererne fra NTNU som tror at Java er selve livet, og at det ikke finnes feil med java...., vel de burde komme seg litt ut i den virkelige verden Igjen, alt til sitt bruk Barn har helt klart ikke sove-lenge-genet nei. Tror ungen begynte i 6-tida. Fram til kl 7 klarte jeg sånn delvis å ignorere det. I alle fall nok til å ligge og døse litt. Kl 7 hadde hun tydeligvis fått nok av å bli ignorert. Da var det ingen bønn lenger. Når jeg da endelig kommer inn til henne så lyser hun opp. Sånn sett er det jo nesten verdt det. Å se ansiktet hennes lyse opp i det jeg kommer inn, et stort smil og fornøyd latter, og så strekker hun armene opp mot meg. Når jeg løfter henne opp slår hun armene rundt meg og gir meg en kjempeklem og skal kose masse. Men å leke tittei, skulle finne nese, øyne, ører, hake osv. på både henne og meg og alt av kosedyr hun kan finne osv....det blir litt i tidligste laget Tror jeg begynner å bli bløt, jeg som egentlig slett ikke er spesielt glad i barn. Skumle greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. april 2008 #419 Del Skrevet 14. april 2008 Så lenge de holder seg unna C# så :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. april 2008 #420 Del Skrevet 14. april 2008 Joda, barn har sove-genet! Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg