Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
blææ så dritt å føle seg sånn! :dry:

husarbeid er kanskje det absolutt kjipeste å gjøre når man er i sånt humør/sånn form.. håper du finner motivasjonen etterhvert, og føler deg litt bedre snart!

Vel, Olivia blir det ikke, for der var det smekkfullt. Vel, vi skal på Nambo Thai i stedet, så jeg må se om jeg klarer å se presentabel ut. Så blir det vin og sofa etterpå. Får dolle meg litt ekstra opp...så kanskje K synes jeg ser ok ut i det minste. Blæh, når ble jeg en person som bryr meg SÅ mye om hva en fyr synes om meg, og vil at han skal synes jeg er fin?

Gidder ikke rydde og ordne her, vi stikker til ham etter at vi har vært på restauranten.

:nei: Fy fy, pizza får du ikke lov til, da føler du deg bare enda verre fordi magen blir vond. Og selv om du kanskje lager glutenfritt, nei nei, hvis du først skal daffe hjemme lag noe som du i allefall føler deg litt mer opplagt av.

Ellers virker det jo som om du hadde en fin tur, men man blir jo innmari sliten av å fly, og det tipper ofte min tid etter en reise også. Du får sikkert en fin kveld, men det er ikke alltid like lett å holde seg positiv når man egentlig føler seg i dårlig form.

Det blir i allefall bra med trening i morgen :nigo:

edit: liten kokk som snek seg inn, han skulle ikke være med

Jeg kan spise Peppes sin speltpizza da, men nei, skal ikke ha pizza :) Vi stikker ut, så får jeg heller prøve å fortrenge trangen til å snauklippe meg, og heller finne fram en hverdagskjole, dolle meg opp og håpe han synes jeg er fin i det minste.

Trening i morgen blir veldig bra. Kommer til å føle meg mye bedre da. Dessuten får jeg forhåpentligvis litt kos av K i kveld, og da pleier humøret å bli litt bedre.

:klemmer:

Takk! :klemmer:

Det er i alle fall fint med KG, man har folk som stikker innom og muntrer en opp. Det hjelper definitivt!

Skrevet

ja det hjelper faktisk mer enn man skulle tro å tømme tankene sine ut i dagboken på KG, for så å komme inn og se at det faktisk er folk som engasjerer seg og bryr seg! så takk for at du gjør det hos meg :hug:

thai hørtes jo deilig ut da.. lenge siden jeg har spist det faktisk! så får vi håpe at du føler deg litt bedre utover kvelden :nigo:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Trening i morgen blir veldig bra. Kommer til å føle meg mye bedre da. Dessuten får jeg forhåpentligvis litt kos av K i kveld, og da pleier humøret å bli litt bedre.

Takk! :klemmer:

KOS yey!! :strix:

Jeg blir alltid i bedre humør av å bruke en stund på badet og fikse meg og høre på musikk. Kanskje det hjelper på deg også? :jepp:

Håper du koser deg skikkelig i kveld!! Jeg skal mest sannsynlig ut og spise etter en konsert T har, og så vet jeg ikke hva som skjer.

:klemmer:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Håper du får en veldig hyggelig kveld i allefall. Og oppmuntringer er gode å få ja, og de er det nok av på kg :fnise:

Skrevet
Servicen var helt grei, når man går ut alene legger man ekstra merke til sånt, og som jente er det ofte en fordel at kelneren er mannlig.

Hvorfor det? :klø:

Det virker jo bare som om han kan dra på tur med alle andre, men ikke meg.... Han har jo foreslått for J at han kan være med til Australia i høst også... Æsj, føler meg litt teit som tenker sånn, men det blir så inmari sårt. Jeg føler meg ikke så veldig prioritert at det gjør noe. Barnslig? Helt sikkert, men det driter jeg i. Inviter meg med på en tur for å gjøre noe koselig da.... :sur:

I hear you! Klart det er sårt, man føler seg liksom ikke viktig nok. Been there! :klem:

Skrevet

Og å ta på seg klær hjalp definitivt ikke. Jeg kunne IKKE ha på meg det jeg først hadde tenkt, og jeg hadde lite reint (og tørt) etter turen, så da endte jeg opp med ting jeg ikke vil ha på meg. Blæh! :sur:

Skrevet
:klem: sånne dager er forjævlige.
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Huff, skjønner hvordan du har det. Håper kvelden blir fin allikevel jeg, og at noen setter pris på det du har på deg uansett ;)

Skrevet

håper kvelden har vært bedre enn dagen var! :hug:

Skrevet

Og etter sånne helger skjønner jeg hvorfor jeg ikke klarer å sette foten ned og si at jeg har fått nok, Alle vonde tanker og følelser er glemt, også tankene om hvor feit og jævlig og lite fin jeg føler meg.

K kom innom meg på vei til restauranten. Den ligger nede på Frogner, og het tidligere Nambo Thai, men har nå skiftet navn til Lamson. Restauranten er veldig koselig, og de har generelt veldig god service der. Maten er også nydelig, men prisene ligger litt over det man vanligvis betaler for asiatisk i Oslo. Stemningen er veldig romantisk egentlig, lokalet er holdt i lyse, men varme farger, og lyden blir aldri påtrengende, selv når det er mange i restauranten.

K og jeg bestilte spyd med oksekjøtt og kyllingkjøtt med peanøttsaus til forrett, og sprøstekt and servert med pannekaker, grønnsaker, hoi sin saus og noe jeg tipper er chili med olje? Til dette drakk vi en chablis.

Spydene blir servert med masse saus, og de har en saus som er godt balansert mellom søtt og salt, og med biter av peanøtter i. Anden blir lekkert servert med strimlete grønnsaker og sausen på et fat.

Vi ble sittende og snakke, spise og drikke vin i over 2 timer. Det er så utrolig fint å snakke med ham, vi kan snakke om det meste. Vi bruker faktisk en del tid på å snakke om tidligere forhold. Jeg har aldri hatt noe problem med å gjøre det med andre, men jeg vet jo at sånt snakker man ikke om, selv om det er naturlig for meg å gjøre det. For ham virker det også som en naturlig ting, så det blir gjerne en del av samtalen.

Ettersom Lamson, akkurat som de fleste andre asiatiske restauranter, har litt begrenset utvalg desserter, valgte vi heller å gå hjem til K for å ta desserten, kaffe og cognac der. Vi stakk innom 7-eleven på veien og kjøpte B&J Chocolate Fudge Brownie og kokkosboller, også stakk vi hjem til ham og så min ultimate yndlingsfilm, Boondock Saints, og spiste dessert, drakk kaffe og cognac.

Kvelden var helt utrolig! Filmen er utrolig bra, det er en blanding av action og humor som passer meg midt i blinken, og det passet tydeligvis K også. Veldig glad for det, ettersom jeg elsker filmen, og har snakket så masse om den. Jeg oppdager noe nytt med den hver gang jeg ser den, og jeg har sett den noen ganger nå :ler: Den er full av herlige detaljer, lekre scener og stemninger. At Sean Patrick Flanery er hot skader jo heller ikke ;)

Det ble en herlig morgen også. Lang, lat morgen i senga, han fikk en spesielt koselig oppvåkning :sjarmor: og så deilig, rolig frokost. Jeg ga ham en massasje før jeg måtte stikke på trening og han skulle jobbe. Stakkaren var fryktelig stiv, og musklene i ryggen var helt harde og klumpete da jeg begynte.

Utrolig deilig med en sånn helg nå. Har ledd masse, fått snakket masse om alt og ingenting, og kost oss masse. Rart hvor uendelig mye mer jeg setter pris på komplimentene jeg får som ikke går på utseende, når det er utseendet jeg bekymrer meg mest for når vi ikke er sammen. Setter ikke mindre pris på at enkelte av komplimentene i utgangspunktet kommer fra J heller...

Deilig å snakke med en som K om jobb o.l og faktisk gjøre et inntrykk på ham. Han er imponert over at det kun er sjefen min og meg på over 200 brukere, og at vi faktisk klarer oss så bra som vi gjør. Dessuten liker jeg at han spør meg om råd, tips, og hvordan vi gjør ting. At han ser på meg som en ressurs og at jeg er smart nok til å kunne spørres. Hyggelig at han, som jeg ser på som så smart og flink synes jeg kan brukes til noe, jeg også. :sjenert:

Snakket med en kollega før jeg stakk i går, han sa jeg måtte hilse K og si at han hadde sagt at K måtte oppføre seg og ta godt vare på meg. Vurderte en liten stund å si noe, men han var så søt og tok så godt vare på meg uten at jeg trengte å si noe, så da droppet jeg det. Ingen vits å være kjip, hvis han ikke er kjip mot meg.

Nå har jeg vært på trening, og bør vel komme meg i dusjen. Traff Lucy, så jeg fikk litt selskap, veldig hyggelig :) Har planer om å bestille mat fra Mucho Mas, orker ikke lage mat selv. Så må jeg se om jeg får ryddet opp litt her. Egentlig burde jeg sikkert se over litt jobb fra forrige uke også, men vet ikke om jeg orker. Savner K litt akkurat nå, han er ute med familien, likevel var han ikke for travel til å svare på meldingene mine tidligere i dag, og det setter jeg pris på. Nå håper jeg bare ingenting kan ødelegge humøret mitt de neste dagene.

Skrevet

Så fint at du hadde en fin kveld i går og en deilig morgen i dag. :klem:

Gjest Purple
Skrevet

Var det jeg tenkte ja, at kvelden kom til å bli bra til slutt ;)

Skrevet

For en koselig helg, da, selv om du ikke var i toppform. Jeg blir så glad på dine vegne når jeg leser slikt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Så godt å høre at du har hatt en flott helg, det fortjener du :klemmer:

Gjest Grafica
Skrevet

Det hørtes ut som en helt fantastisk helg, godt at dere fikk tid sammen og at dere haddet det så fint :klemmer:

Skrevet

Takk for koselige hilsner og klemmer. Problemet med sånne helger er jo at jeg er så forelska at det går rundt for meg og all konsentrasjon er fullstendig blåst bort :ler:

Jeg hater mandager! Det var så utrolig vondt å stå opp i dag, ikke fant jeg adgangskortet mitt, vekta viste et for høyt tall for my liking. Lite trening og mye god mat og annet dritt har nok gitt litt utslag ja og selv om det blir borte igjen i løpet av uka var det demotiverene på en grå mandag morgen. Dagen har ikke blitt bedre av at jeg fortsatt er like fordømt trøtt selv etter x antall kaffe, jeg er sliten, kald og kvalm. Lengter tilbake til senga, skulle ønske det fortsatt var helg.

Ettersom jeg var for slapp og sliten til å rydde i går så må jeg gjøre det i dag i stedet. Jeg angrer alltid like mye dagen etter når jeg utsetter noe kvelden før. At jeg ikke lærer da? Jeg var tross alt mer opplagt i går enn hva jeg kommer til å være etter jobb og trening i dag. :murvegg:

Ikke blir det noen tur til K verken i dag, morgen eller onsdag heller fordi i dag og i morgen må jeg rydde og ordne og på onsdag er det tupperwareparty. Noen flere som har lyst til å komme, som ikke har fått pm forresten? Det ER lov å komme altså :)

Spøkte med K om at han fikk komme på partyet han også, han var visst ikke helt sikker på om han var med på den, men maten hadde han lyst på da :ler: Har bestemt meg for å lage nachos, så hvis noen har veldig store motforestillinger mot det så si i fra nå ;)

Skrevet

nachos hørtes digg ut! men iom at jeg bare skal delta over nett, så har jeg vel ikke så mye å si på maten ;)

kjenner til det med utsettelse gitt.. du og du. rydding er så kjedelig :dåne:

skjønner du ikke akkurat ble happyhappy av den starten på morgenen. håper det bedrer seg utover dagen!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...