*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4121 Skrevet 11. mars 2009 men hva gjør du med skinnet og beina når du spiser fisken da, må du bare plukke det ut mens du spiser da? haha! der er jeg helt enig med K! jeg syns ingen av de var noe særlig jeg. fine langt ifra men langtifra fine av det lille bilde jeg har sett av deg (snok på face, haha), så syns jeg absolutt at du ser mye penere ut! jeg syns faktisk tilogmed jeg ser bedre ut enn mange av de hun nanna var forøvrig også helt grusom, måten hun snakket på.. ehhh, lissom, oslooouu. sånn stygt tonefall, som alle de klysebertene har Jeg renser alltid før jeg spiser Altså, fjerner skinner og beina og så tar på resten av maten og spiser det. Fjelløret er superlett å rense, veldig lite småbein, du får med det meste når du fjerner ryggbeinet eller hva man skal kalle det. Skinnet løsner veldig lett når du har ovnsstekt den. Jeg renset den alltid i aluminiumsfolien så slapp jeg å få ekle ting på tallerkenen Snoker du på face altså? Du får adde meg da Jeg synes Nanna er pen utseendemessig. Har ikke sett nok av henne til å få noe inntrykk av personligheten hennes. Får bare litt småangst hver gang han kommenterer jenter som visstnok skal være pene, rett og slett fordi jeg er så himla redd for å ikke være bra nok. Tåpelig, ja, men likevel... Synes f.eks Ida var verre, veldig påtegna øyenbryn og uttalelsen hennes: jeg vet jeg ser bra ut! *grøss* Sånne jenter orker jeg ikke. Jeg synes ikke så mange av de jentene var pene jeg heller, men det jo meg. K er gutt og da skal han jo liksom synes de jentene er pene...eller no :gjeiper: Jeg er ikke alltid like logisk i tankegangen min
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 #4122 Skrevet 11. mars 2009 E syns heller ingen av de var pene. og SPESIELT ikke hun Ida.. sånt uteseende er noe av det verste jeg vet. og så snakket hun så merkelig syns jeg :klø: skal adde deg , bare tør ikke gå på face på jobben, så det får bli i kveld nå fikk jeg skikkelig lyst på ovnsbakt fisk og masse deilige grønnsaker! nam nam. man får virkelig lyst til å være sunn når man trener altså
Gjest Grafica Skrevet 11. mars 2009 #4123 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har ikke sett PH, men har sett reklamen, og jeg synes ikke jentene er noe pene. De er sånne typiske bimbo/bærter, det er ikke noe spesielt eller unikt ved utseendet deres. Joda, fine kropper, bla bla bla. Men jeg hadde ikke lagt merke til de på gata... Ingen utstråling, ingenting spesielt som gjør at en legger merke til de...
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 #4124 Skrevet 11. mars 2009 booooreeeed. men QC hjalp da. det var gøy når reiser du?
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4125 Skrevet 11. mars 2009 booooreeeed. men QC hjalp da. det var gøy når reiser du? Reiser etter jobb. Dvs. flyet går kl 20, men skal innom og spise middag, også til flyplassen. Jobber vel til 16:30 i dag tenker jeg..
FrizzleSizzle Skrevet 11. mars 2009 #4126 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville ikke tatt det så tungt at han ikke synes at jentene i PH er pene. Synes ikke gutta der var noe å kaste frisbee'en etter heller. God tur til Køben! Kos deg med whisky på byen!
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4127 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville ikke tatt det så tungt at han ikke synes at jentene i PH er pene. Synes ikke gutta der var noe å kaste frisbee'en etter heller. God tur til Køben! Kos deg med whisky på byen! At han ikke synes de er pene er jo egentlig fint, men han er veldig til å kommentere andre jenter, og jeg blir litt sånn :klø: over hva han egentlig synes er fint. Også er det den gnagende følelsen av å aldri være pen nok, tynn nok, flott nok, for hvem er bra nok for ham liksom? Blir nok ikke noen Whisky på byen, nei Det er så dyrt, så da må jeg bli påspandert hvis det skal bli noe. Whisky drikkes helst hjemme. Men skal prøve å kose meg, stikke ut og drikke og se om jeg finner noe interessant selskap
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 #4128 Skrevet 11. mars 2009 kaste frisbeen etter det var morsomt uttrykk. uff jeg har litt vondt i tåen min. gjør vondt når jeg tråkker ned liksom, kjente det ekstra godt på tredemøllen igår. rart, det er over to uker siden jeg slo den. men den ser litt rar ut og, akkurat som den er vridd litt :klø: får bytte ut tredemølle med ellipsemaskin i dag tenker jeg. egentlig er jeg dautrøtt og har lyst å gå hjem etter jobb. er jo ikke ferdig før seks, og da er jeg ikke hjemme fra trening før nærmere 8 og da utgår rydding av klesskap. men det er vel når man begynner å "gi etter" for de knekkene der at man plutselig slutter å trene.. øh. sorry for spamming av dagboken din, med uvesentlig info om meg en reaksjon på kjedsomhet, i presume.
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4129 Skrevet 11. mars 2009 kaste frisbeen etter det var morsomt uttrykk. uff jeg har litt vondt i tåen min. gjør vondt når jeg tråkker ned liksom, kjente det ekstra godt på tredemøllen igår. rart, det er over to uker siden jeg slo den. men den ser litt rar ut og, akkurat som den er vridd litt :klø: får bytte ut tredemølle med ellipsemaskin i dag tenker jeg. egentlig er jeg dautrøtt og har lyst å gå hjem etter jobb. er jo ikke ferdig før seks, og da er jeg ikke hjemme fra trening før nærmere 8 og da utgår rydding av klesskap. men det er vel når man begynner å "gi etter" for de knekkene der at man plutselig slutter å trene.. øh. sorry for spamming av dagboken din, med uvesentlig info om meg en reaksjon på kjedsomhet, i presume. Vær forsiktig med tåa di hvis den er vond, ingen vits i å invalidisere seg selv Ellipsemaskin høres lurt ut. Er nå du må passe på at du faktisk drar og trener ja, hvis ikke blir det veldig lett å bare si: nei, orker ikke i dag osv. Rydding av klesskap kan gjøres en annen gang. Helt greit med spamming, kjeder meg litt selv. Sitter og leter etter et sted å spise. Ser ut til at jeg ender opp på Egon Har jo koffert med, og det er ikke så mange aktuelle steder rundt sentralstasjonen. Pasta/pizza utgår for jeg spiste pasta på mandag og baguette i går, og magen min er IKKE happy eller samarbeidsvillig. Dumme mage som skal reagere sånn på hvetemel. Så da blir det vel noe småkjipt på Egon, for Gardermoen har jo ikke noe mat som frister. Egon er generelt litt for dyrt for litt for kjip/mediocre mat, men hva skal man gjøre da når magen krangler? Ikke har jeg selskap heller. Prøvde å hinte litt til J, men han tok ikke den :gjeiper: Evt. kan jeg se om jeg får lyst på mat fra Zenzi...., litt lenger å gå, men absolutt god mat, selv om det er et dritkjipt sted å sitte. Jeg er litt som han fjordlandduden, klarer aldri å bestemme meg
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 #4130 Skrevet 11. mars 2009 ja jeg skal absolutt gå i dag. bare for å ha gjort det. men du, den ene restauranten på gardermoen har de jo veldig bra mat da! hvorfor drar du ikke heller rett opp dit og spiser der? det hadde jeg gjort. de har jo masse du kan velge i, og det er like overpriset som Egon
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4131 Skrevet 11. mars 2009 ja jeg skal absolutt gå i dag. bare for å ha gjort det. men du, den ene restauranten på gardermoen har de jo veldig bra mat da! hvorfor drar du ikke heller rett opp dit og spiser der? det hadde jeg gjort. de har jo masse du kan velge i, og det er like overpriset som Egon Tenker du på KonTiki? Har ikke fått så godt inntrykk av den jeg?
Gjest Sativa Skrevet 11. mars 2009 #4132 Skrevet 11. mars 2009 God tur til Køben :-)Der er det sikkert bittelitt mer vår enn her også
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. mars 2009 #4133 Skrevet 11. mars 2009 God tur til Køben ja, kos deg masse. Hvis det er mulig på jobbtur da :klø:
FrizzleSizzle Skrevet 11. mars 2009 #4134 Skrevet 11. mars 2009 Nei men, jeg tenker litt som Grafica, at han kanskje ikke er så begeistret for sånne bertete damer. Er ikke alle mannfolk som er det, de blir litt intetsigende liksom. Men nå har jeg ikke hørt ham kommentere andre damer. God tur til Køben, og kos deg med *selskap* på byen!
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4135 Skrevet 11. mars 2009 Nei men, jeg tenker litt som Grafica, at han kanskje ikke er så begeistret for sånne bertete damer. Er ikke alle mannfolk som er det, de blir litt intetsigende liksom. Men nå har jeg ikke hørt ham kommentere andre damer. God tur til Køben, og kos deg med *selskap* på byen! Det er stort sett bertete damer han liker. Jeg har sett jentene han har på facebook, og jentene han har flørta med før. Jeg ligner ikke bittelitt engang...... Jeg er rimelig anti-berte, er ikke halvparten så tynn som de jentene, og jeg har definitivt ikke bleika, blondt hår :gjeiper:
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. mars 2009 #4136 Skrevet 11. mars 2009 Og allikevel har det aldri funket med noen av de, kanskje han endelig har kommet til fornuften da vettu Og dessuten så jeg han se på deg i den kjolen, og jeg tror ikke han tenkte på så veldig mange andre akkurat da
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 #4137 Skrevet 11. mars 2009 øøh jeg vet ikke hva den heter - de har hvertfall masse forskjellig der! jeg pleier å like den asiatiske maten der godt
Nótt Skrevet 11. mars 2009 #4138 Skrevet 11. mars 2009 Må bare innom å si at whisky er veldig godt. *nam-nam*
Gjest misa Skrevet 11. mars 2009 #4139 Skrevet 11. mars 2009 Tenker du på KonTiki? Har ikke fått så godt inntrykk av den jeg? Jeg har spist der én gang, og da slo vi på stortromma og bestilte hjortemedaljong. Det er seriøst noe av det møreste og lekreste kjøttet jeg har spist noen gang! Ble rimelig overrasket, hadde forventet gjennomsnittlig god mat til en alt for høy pris. Sausen og tilbehøret var også fantastisk godt, så restauranten kan absolutt anbefales! -misa
Gjest lucy d-.-b Skrevet 11. mars 2009 #4140 Skrevet 11. mars 2009 HEiheiheiheiheiehihei! Håper Køben er bra
Fremhevede innlegg