Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg tror jeg så deg på treningen, men du forsvant fort og da jeg kom meg i garderoben var du borte.

Var det bra spinningtime? Jeg har ikke vært på den kl 20 før, og som du sikkert husker trenger jeg en instruktør som pisker meg litt (:lur:), og det er vel en gutt som har den timen er det ikke? De er ofte litt tøffere :)

Jeg fikk løpt 5 km og trent litt markløft og rygg/mage på ball, så kjempefornøyd med innsatsen. Jeg er ingen født løper, men jeg merker gode fremskritt så jeg prøver å pushe meg litt der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker deilig å ha litt tid uten fullt program også

Skrevet
Jeg tror jeg så deg på treningen, men du forsvant fort og da jeg kom meg i garderoben var du borte.

Var det bra spinningtime? Jeg har ikke vært på den kl 20 før, og som du sikkert husker trenger jeg en instruktør som pisker meg litt (:lur:), og det er vel en gutt som har den timen er det ikke? De er ofte litt tøffere :)

Jeg fikk løpt 5 km og trent litt markløft og rygg/mage på ball, så kjempefornøyd med innsatsen. Jeg er ingen født løper, men jeg merker gode fremskritt så jeg prøver å pushe meg litt der.

Kan sikkert stemme det, var på senteret fra ca 19 til 21 :) Var sliten etter spinninga, så vilel bare hjem. Timen kl 20 er veldig varierende. Han skifter program ganske ofte, og denne gangen synes jeg ærlig talt programmet hans var ræva, men det har med min musikksmak osv. å gjøre. Han er generelt ganske grei på å pushe, men galningen som har Extremetimene på tirsdager er helt genial.

Høres ut som du hadde en fin treningsøkt i dag :) Du får hive deg med på en av mandagsspinningene, jeg liker intervalltimen kl 17:30 også. Timen kl 20 er som regel ganske full, så det lønner seg å kunne gå inn i salen 10 min før sånn at du får en ok sykkel.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Skal du trene extreme i morgen? Jeg tenker at jeg hiver meg med der så lenge ikke de markløftene jeg tok i dag gjør meg invalid i morgen :ler:

Skrevet
Skal du trene extreme i morgen? Jeg tenker at jeg hiver meg med der så lenge ikke de markløftene jeg tok i dag gjør meg invalid i morgen :ler:

Nei, jeg skal jobbe i morgen kveld, hver første tirsdag i måneden har vi vedlikehold på jobb og da rekker jeg ikke Extremetimen. Den er veldig bra da, og vi kan trenge noen flere på den timen, bare ikke bli skremt :ler:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg liker å grine over sykkelen! Ikke før jeg gjør det får økten en 6'er i treningsdagboken!!

Skrevet
Jeg liker å grine over sykkelen! Ikke før jeg gjør det får økten en 6'er i treningsdagboken!!

Hehehe, høres bra ut :) Anyway, treningspraten kan gjerne tas i treningsdagboken min ;) Prøver å holde disse to litt adskilt av diverse grunner :gjeiper:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Hehehe, høres bra ut :) Anyway, treningspraten kan gjerne tas i treningsdagboken min ;) Prøver å holde disse to litt adskilt av diverse grunner :gjeiper:

Den har jeg ikke vært i enda :nigo: (prøve å finne)

Tenker at jeg legger meg nå, så du får ha god natt og lykke til med lang dag på jobben i morgen. Kom på at jeg skal til fysio i morgen, så da kan det hende jeg ikke drar på trening likevel, men det kan jeg ikke snakke om her!

Ciao bella :goodbye:

Skrevet

Bare du ikke slutter med denne pga treningsdagbok, så... ;)

Skrevet (endret)
Bare du ikke slutter med denne pga treningsdagbok, så... ;)

Øøøøh, nå har jeg hatt treningsdagbok en god stund, og jeg har vel ikke sluttet med denne for det? Jeg har lyst til å skille dem fordi jeg vil ha meg frabedt å få teite kommentarer om at det er demotiverende å lese om treninga mi og andre lignende kommentarer. Nå kan de som vil følge med på treninga mi lese treningsdagboka, og kommentere der, og de som føler at det er demotiverende eller har andre negative formeninger om treninga mi, eller vekt- og kostholdsfokus kan holde seg langt unna og jeg slipper kommentarene.

Akkurat like lite som jeg vil ha et privat fokus i treningsdagboka mi. Den er for trening, teite tanker jeg har som ikke går på trening, kropp og kosthold skal holdes langt unna treningsdagboka fordi den har et helt annet fokus. Jeg må holde disse to adskilt, rett og slett fordi treninga krever fokus og konsentrasjon, tenker jeg private tanker der inne, og/eller på trening så forsvinner fokuset på det som er viktig, og jeg ender opp med å ikke få noe ut av det.

Men nå legger vi denne ballen død!

Endret av *Enigma*
Skrevet
Den har jeg ikke vært i enda :nigo: (prøve å finne)

Tenker at jeg legger meg nå, så du får ha god natt og lykke til med lang dag på jobben i morgen. Kom på at jeg skal til fysio i morgen, så da kan det hende jeg ikke drar på trening likevel, men det kan jeg ikke snakke om her!

Ciao bella :goodbye:

:ler: Det er bare at jeg ønsker et lite skille mellom å snakke utdypende om timer, treningsopplegg osv. og private ting. ;)

Lykke til hos fysio i morgen!

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

God morgen!

Ha en fin dag på jobben :)

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)
I stedet er han flink til å si til andre hva han føler for meg... Han snakket jo med Ansjoni om meg, og til henne kunne han fortelle ting.

Jeg er ikke den mest diskrete personen i verden akkurat. Først stå å snakke med ham om det, så løpe ut, dra med meg deg ut...Ingen som forstod hva det var jeg skulle snakke med deg om da nei :rolleyes: Får unnskylde meg med at jeg ble så ivrig over det jeg hørte at jeg måtte bare få det ut :fnise:

Er litt bekymret for J også, tror han sliter litt mer med K og meg enn han vil innrømme. Han sa noe i går som fikk meg til å tro det, men vi ble avbrutt da vi snakket om det, så jeg fikk ikke helt tak på hva han prøvde å si.

Jeg spurte også om det...var visst både høyt og lavt :sjenert:

Endret av Ansjoni
Skrevet
Jeg er ikke den mest diskrete personen i verden akkurat. Først stå å snakke med ham om det, så løpe ut, dra med meg deg ut...Ingen som forstod hva det var jeg skulle snakke med deg om da nei :rolleyes: Får unnskylde meg med at jeg ble så ivrig over det jeg hørte at jeg måtte bare få det ut :fnise:

---------

Jeg spurte også om det...var visst både høyt og lavt :sjenert:

Du er søt da :klemmer: Hva sa J da? Fikk liksom aldri taket på hva han prøvde å si. Han var full, jeg var full og vi ble litt avbrutt. Jeg har store, svarte hull i hukommelsen i tillegg, noe som ikke gjør ting bedre.

Skrevet

:fnise:

ansjoni du har virkelig vært i slaget høres det ut som!

Gjest Ansjoni
Skrevet

:fnise: Jeg var om meg det kvelden, ja ;) Kanskje hakket søtere når jeg ikke er fullt så full, men jeg fikk jo i det minste utrettet mye på kort tid :ler:

Nei, han sa at han syns det var greit, sånn jeg forstod det iallefall!

Skrevet
:fnise: Jeg var om meg det kvelden, ja ;) Kanskje hakket søtere når jeg ikke er fullt så full, men jeg fikk jo i det minste utrettet mye på kort tid :ler:

Nei, han sa at han syns det var greit, sånn jeg forstod det iallefall!

Altså, han sier jo det selv også, at det er greit. Men jeg fikk med meg et eller annet om at joda, han ville jo at jeg skulle være lykkelig og ha det bra, men... Tror kanskje det går litt på at det er vanskelig i forhold til vennskapet oss tre i mellom, at han er redd for å havne i mellom og sånne ting, og at han nok ønsker seg en kjæreste han også. Han har det omtrent like vanskelig på det området som meg. Han roter seg borti et eller annet som virker alt for bra til å være sant, også er det det. Har så vondt av ham, vil jo så gjerne at han skal bli lykkelig han også.

Skrevet

huff. høres ikke ut som en helt enkel situasjon! sikkert vanskelig for han også, han ønsker jo helt sikkert det beste for deg men samtidig så er det jo som du sier, noe som påvirker han også..

får håpe han møter en søt jente som kan ta skikkelig vare på han :)

Skrevet

Hm, jeg skulle likt å se en søt Ansjoni i aksjon. Ansjoni-aksjon?? Øh. Du får koble en søt KG-jente med J. Vi er både gode og sanne.

Skrevet
huff. høres ikke ut som en helt enkel situasjon! sikkert vanskelig for han også, han ønsker jo helt sikkert det beste for deg men samtidig så er det jo som du sier, noe som påvirker han også..

får håpe han møter en søt jente som kan ta skikkelig vare på han :)

Nei, enkelt er det ikke. Han er verdens søteste, og jeg ønsker så inderlig at han skal ha det bra. Har ikke vært overbegeistret for enkelte av de han har rota seg borti tidligere, jeg må jo gå overens med henne jeg også ;) Vil ikke miste vennskapet med ham på grunn av ei jente.

Hm, jeg skulle likt å se en søt Ansjoni i aksjon. Ansjoni-aksjon?? Øh. Du får koble en søt KG-jente med J. Vi er både gode og sanne.

Hehe, det er jo så få single kg-jenter, ellers hadde ikke det vært så dumt. :fnise: Jeg kan i alle fall garantere for kvaliteten :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...