Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Nótt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så supert at hele kvelden ble så vellykket og at du og K har det så bra nå! :hoppe:

kjolen hørtes lekker ut, forresten :sexy:

Skrevet

200 sider. Det må feires.

:hoppe:

:duskedame::danser::duskedame:

:dagens-rose::roser::dagens-rose:

:duskedame::danser::duskedame:

:hoppe:

Skrevet

200 sider på bursdagen min faktisk, ikke verst. Er ikke i form til å feire så hardt da :ler:

Pratet så vidt med niesen min på telefonen i stad. Hun skulle egentlig si gratulerer med dagen, men hun var trøtt og syntes nok det var litt rart å prate med meg i telefonen. Hun er riktignok vant med å prate med faren sin på telefon, men alle andre er litt mer merkelig ja.

Gleder meg faktisk aller mest til senga nå, ja også middag da. Det blir bare enkel middag, kyllingkjøttdeig, saus av fløte, purre og soltørka tomat, parmesan og pasta, men skal bli godt med litt mat. Også har jeg kjøpt sjokolade :sjarmor: Var i skikkelig sjokoladehumør i dag, men bortsett fra gaven fra Ansjoni var det tomt for sjokolade hjemme. Ville ikke åpne fine sjokoladen når jeg var så fysen som i dag, for da hadde jeg ikke kunnet nyte den, den hadde bare forsvunnet. Sånn sjokolade skal nemlig nytes.

Digget vodoodokka jeg fikk av henne, den skal taes i bruk når jeg er sur på kollegaer og andre som fortjener det :ler: Fikk så mye fint i går!! Mennene i kg-kvinnenes liv er flinke til å finne gaver altså. Ansjonimannen fant dokka, og Nóttmannen fant de utrolig stilige skålene jeg fikk av dem. Jeg må ha flere ting i den serien. Det var utrolig stilig design.

Dessuten fikk jeg noen vinflasker, og det slår jo aldri feil. Nesten litt morsomt at misa traff blink med vinen jeg drakk i sommer da :ler: Hmm...har jeg glemt noe nå da tro? Sitter hos K, så får ikke sjekket. Synes det var supre gaver jeg fikk uansett, hadde ikke trengt gaver da. Jeg var bare glad for at folk kom jeg, litt morsomt ettersom jeg i fjor var furten fordi (nesten) alle mine venner da sviktet meg, og kg-jentene sa at jeg neste år fikk be dem i stedet, og jaggu gikk det ikke troll i ord. Hadde det så supert i går, så mange av de menneskene jeg er aller gladest i samlet :rødme:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

200-sidersfest!!!!!!!!!!!!!!!!!

:skya: :skya: :skya: :skya: :skya:

Gjest Grafica
Skrevet

:danser: 200 sider :danser:

Hørtes ut som utrolig mange kule gaver! Hvordan så de skålene ut? Og vodoodukke :ler: Utrolig herlig!

Neste år vil jeg også være med :nigo:

Skrevet

:gave: :blåse: :duskedame::blomst:

Gratulerer masse med dagen

Skrevet
:danser: 200 sider :danser:

Hørtes ut som utrolig mange kule gaver! Hvordan så de skålene ut? Og vodoodukke :ler: Utrolig herlig!

Neste år vil jeg også være med :nigo:

Vet du hva, akkurat nå så husker jeg ikke nøyaktig ;) Sitter hos K, så har dem ikke her, og jeg er så trøtt og sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Skal beskrive dem i morgen jeg, men de var utrolig kule, hvite med et stilig mønster, også gikk de ned i en sånn smalere nærmest vasefasong hvis du skjønner hva jeg mener, i bånn. De var utrolig stilige!!

Neste år må du også være med :Nikke:

:gave: :blåse: :duskedame::blomst:

Gratulerer masse med dagen

Tusen takk! :klemmer:

Gjest Grafica
Skrevet

Det hørtes råstilig ut, og jeg er alltid på utkikk etter sånne kule ting :jepp:

Skjønner godt du er trøtt og sliten, du får nyte søndagskvelden med K :lur:

Skrevet

Spørs hvor mye det er å nyte. Akkurat nå sitter han og jobber. Han er litt sånn av eller på når det gjelder kosing osv. Nå er han sliten og hvis jeg begynner å kose på ham blir han egentlig bare sittende og nyte at jeg stryker på ham. Han påstår jo også at han er et følelsesmenneske, og prater mye om følelser, men det må tydeligvis gjelde andre, for han gjør det ikke med meg med mindre jeg omtrent tvinger ham :sukk: I stedet er det jeg som snakker om hva jeg føler, og det er litt leit å ikke få noe tilbake. Jeg gjorde det i går, men det var vel mest fordi jeg var lei meg og fortvila og jeg tror han fikk litt følelsen av et ultimatum.

I stedet er han flink til å si til andre hva han føler for meg... Han snakket jo med Ansjoni om meg, og til henne kunne han fortelle ting. Hvorfor kan han ikke fortelle det til meg? Jada, jeg VET nå at jeg ikke kaster bort tida, men jeg prøvde i går å si at jeg trenger å høre sånne ting. Vet ikke om jeg får oppfylt det ønsket mitt... Lurer på om det kanskje gjør ting litt for virkelig for ham akkurat nå. At han prøver å skyve ting litt unna fordi han er redd. Dessuten mener han jo at han viser det, og derfor ikke trenger å si det hele tida, og at ordene litt mister sin betydning hvis han sier han er glad i meg tilbake når jeg har sagt det først.

Det er ikke for å være kjip mot K jeg skriver dette altså, han er så utrolig fin på så mange måter, og i går fikk jeg utrolig masse komplimenter. Jeg skulle bare ønske at jeg ikke var så usikker, for jeg burde ikke ha noen grunn til å være det. Jeg skulle ønske jeg ikke trengte bekreftelse hele tiden, at jeg kunne være litt tryggere. Samtidig vet jeg ikke hvordan jeg skal jobbe for å bli det. Jeg prøver å tenke at han er glad i meg, at han ikke burde trenge å si det, men jeg klarer liksom ikke snu den tankegangen om at hvis han ikke engang klarer å si det....

Følte meg litt slem flere ganger i går da. Jeg var ganske direkte i forhold til å snakke om andre gutter, og jeg må si at da jeg så reaksjonen hans på en del av tingene jeg sa fikk jeg lyst til å gni det litt ekstra inn. Det er jo ikke helt snilt, og det er egentlig ingen unnskyldning at jeg var full og frustrert og ville ha et tegn på at han er glad i meg og vil ha meg for seg selv. Han har hele tiden sagt at han ikke er sjalu, men jeg er ikke så sikker på at han ikke følte et aldri så lite stikk av sjalusi i går. Uansett følte jeg meg i det minste flott i hans øyne i går, han sendte meg stadig blikk og små smil som tydet på at han syntes jeg var fin, og han sa det også flere ganger.

Er litt bekymret for J også, tror han sliter litt mer med K og meg enn han vil innrømme. Han sa noe i går som fikk meg til å tro det, men vi ble avbrutt da vi snakket om det, så jeg fikk ikke helt tak på hva han prøvde å si. Vi var jo også ganske fulle begge to. Plager meg litt at jeg husker så lite av ting som ble sagt i går, både når jeg pratet med K, med J og enkelte andre jeg pratet med. Føler jeg burde ha husket litt mer...

Skrevet

Jeg blir med på 200-siders-fest om sånn ca 100 sider. ;):ler:

Skrevet (endret)
Her er serien som skålene du fikk hører til. Flinke mannen min som fant de. :nigo: Endret av Nótt
Skrevet
:hoppe: for 200 sider og takk for sist, det var så kult å komme på festen din! Kjolen var dritsexy, leiligheten var fantastisk, KG-jentene er søte og mennene like så :)
Skrevet

jeg ville også være på festen :grine:

føles som jeg har gått glipp av the event of the year!

Skrevet
jeg ville også være på festen :grine:

føles som jeg har gått glipp av the event of the year!

Hehehe, det var en veldig hyggelig fest i alle fall :) Du får være med neste år ;)

Skrevet

Synd du ikke fikk vært med Lekis - jeg føler at dette var the event of the year så langt for å si det sånn.

:klemmer: til deg *Enigma*-vennen.

Skrevet

jeeyi! jeg planlegger antrekk allerede :hoppe:

så, hvordan har dagen post-bursdag vært?

Skrevet
Synd du ikke fikk vært med Lekis - jeg føler at dette var the event of the year så langt for å si det sånn.

:klemmer: til deg *Enigma*-vennen.

Definitivt mitt høydepunkt så langt i alle fall :klemmer:

jeeyi! jeg planlegger antrekk allerede :hoppe:

så, hvordan har dagen post-bursdag vært?

:ler: Du er søt da, LekeHusmor. Du får huske på at du har sikkert kjøpt deg 20 nye antrekk før den tid :fnise:

Vel, jeg klarte å rote ting til litt i går kveld etter at vi hadde lagt oss med usikkerheten min, så det ble litt rart i morges. Var nok bare jeg som følte det sånn altså. I tillegg har jeg vært trøtt, sliten og uggen i dag, så det meste har irritert meg. Deilig å komme hjem, lage mat og slappe av litt før jeg stakk på trening. Deilig på treninga også, bare ca 2 t denne gangen. Merkelig følelse å ha tid til å slappe av og lage middag først, og ikke ha mange, mange timers trening etter jobb.

Nå føles ting ganske greit. Er bare sliten og avslappet, men jeg har en del svarte hull etter lørdagen.....

Gratulerer med dagen som var! :)

Takk for det :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...