Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2008 #381 Del Skrevet 6. april 2008 Havne på fylla med sjefen ja, hehe. Høres gøy ut Ble det noen betroelser av typen "nå skal du høre her" ? Fader meg fylla på meg også i går,absolutt ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. april 2008 Forfatter #382 Del Skrevet 6. april 2008 Havne på fylla med sjefen ja, hehe. Høres gøy ut Ble det noen betroelser av typen "nå skal du høre her" ? Fader meg fylla på meg også i går,absolutt ikke bra Fylla med sjefen er moro, bortsett fra at jeg blir utsatt for drikkepress Jeg ga meg da verden begynte å snurre, men det syntes han var feigt. Ingen betroelser denne gangen, bare hyggelig pjatt. Nå sitter jeg her og jobber og drikker vin. Om en halvtimes tid skal vi bestille mat, hvorfor danser jeg ikke av glede? Fordi bestilling av mat betyr at det sansynligvis fortsatt er lang tid igjen å jobbe. Nærmer meg vel 60 arbeidstimer denne uka. Jeg er sliten og lei. Skikkelig drittlei faktisk, akkurat nå er vel lunta mi ca || så lang. Det hjelper ikke så mye å tenke penger akkurat nå heller. Heldigvis er folka jeg jobber med hyggelige, hvis ikke hadde dette virkelig vært drepen. Men nuh er det på tide å bestille mat. Jeg begynner å bli lei av take away, til tross for at de har ganske godt utvalg av retter. Jeg vil ha skikkelig mat igjen, skal bli godt å komme hjem og lage mat selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2008 #383 Del Skrevet 6. april 2008 Hjemmelaget mat er best, okke som!! Du får få deg noe ribbe og læfse når du kjem hem att Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2008 #384 Del Skrevet 6. april 2008 60 arbeidstimer er mye, selv med innlagt mat og vinpause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 6. april 2008 #385 Del Skrevet 6. april 2008 Høres slitsomt ut med så mange arbeidstimer!! Jeg hadde krepert. Når skal du hjem igjen da? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2008 #386 Del Skrevet 7. april 2008 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #387 Del Skrevet 7. april 2008 Hjemmelaget mat er best, okke som!! Du får få deg noe ribbe og læfse når du kjem hem att Ribbe blir det nok ikke, men jeg skal kjøpe medisterkaker. Jeg har lefser fra Gjøvik lefsebakeri i fryseren, må alltid handle det når jeg er på Toten. Dessverre må man minst til Nittedal for å få tak i Gjøviklefse, synd at de ikke selger den i Oslo. 60 arbeidstimer er mye, selv med innlagt mat og vinpause. 60 timer er mye ja, og det er slitsomt. Hjernen har til tider gått litt i spinn, og det har vært vanskelig å være effektiv. Høres slitsomt ut med så mange arbeidstimer!! Jeg hadde krepert. Når skal du hjem igjen da? Klem Fryktelig slitsom ja, men jeg gikk til slutt på kaffe og sukker. Skal hjem igjen i kveld, uten å ha fått "opplevd" København denne gangen. Men det kommer nye sjanser og det er jo en by jeg har vært mye i før, så det er jo ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2008 #388 Del Skrevet 7. april 2008 Ribbe blir det nok ikke, men jeg skal kjøpe medisterkaker. Jeg har lefser fra Gjøvik lefsebakeri i fryseren, må alltid handle det når jeg er på Toten. Dessverre må man minst til Nittedal for å få tak i Gjøviklefse, synd at de ikke selger den i Oslo. AOL! Jeg savner også gjøviklompa her nede i traktene. Har funnet en god erstatning nå,faktisk kanskje nesten enda bedre potetkaker fra et-eller-annet, husker ikke akkurat produsenten. Men gjøviklompa er bra den også altså - og folk fra traktene vil jo absolutt ikke ha noe annet;) Forresten..."noe av hotelloppholdet dekkes av jobben" -den stussa jeg på. Det er vel en selvfølge at jobben betaler alt slikt når man er på en jobbrelatert reise?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #389 Del Skrevet 7. april 2008 AOL! Jeg savner også gjøviklompa her nede i traktene. Har funnet en god erstatning nå,faktisk kanskje nesten enda bedre potetkaker fra et-eller-annet, husker ikke akkurat produsenten. Men gjøviklompa er bra den også altså - og folk fra traktene vil jo absolutt ikke ha noe annet;) Forresten..."noe av hotelloppholdet dekkes av jobben" -den stussa jeg på. Det er vel en selvfølge at jobben betaler alt slikt når man er på en jobbrelatert reise?! Ja, selvfølgelig, men de dekker ikke hele oppholdet når jeg f.eks drar på fredagen og ikke skal jobbe før fra mandag. Da dekker de natt til mandag og videre. Jeg får ikke gratis hotell for å more meg Da jeg var på tur til London dro jeg ned på fredag ettermiddag og reiste hjem tirsdag kveld. Da fikk jeg dekket hotelloppholdet fra søndag kveld og fram til tirsdag. De dekker ikke ekstra netter som ikke er nødvendig, men det benytter jo jeg meg gjerne av når jeg først er ute og reiser. Jeg kan jo ikke spise annet enn Gjøviklompe/lefse, jeg som til og med har jobbet på bakeriet For all del, det finnes enkelte andre sjeldne produsenter som har spiselige lomper/lefser, men helt på linje med Gjøvik sin er de ikke. Gjøviklefsa ble kåret til den nest beste lefsa i hele Norge av enten reiseradioen eller nitimen i en kåring for et par år siden. Vinneren var et lite enmannsbakeri langt oppi gokk, som ikke solgte til butikker, så det må jo si litt Nå sitter jeg på flyplassen, og avhengig av internett som jeg er surfer jeg her også Ok, hadde det ikke vært for at det fortsatt er nesten en time til flyet letter, og jeg kjeder meg grenseløst så hadde jeg vel unngått det, men jeg er rastløs, fortsatt høy på koffein og sukker (hvor lenge blir egentlig sånt i kroppen? :gjeiper: ) og akkurat nå skulle jeg gjerne enten vært hjemme allerede, eller fortsatt skullet være i København. Flyplasser er kjedelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2008 #390 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, selvfølgelig, men de dekker ikke hele oppholdet når jeg f.eks drar på fredagen og ikke skal jobbe før fra mandag. Da dekker de natt til mandag og videre. Jeg får ikke gratis hotell for å more meg Da jeg var på tur til London dro jeg ned på fredag ettermiddag og reiste hjem tirsdag kveld. Da fikk jeg dekket hotelloppholdet fra søndag kveld og fram til tirsdag. De dekker ikke ekstra netter som ikke er nødvendig, men det benytter jo jeg meg gjerne av når jeg først er ute og reiser. Okei, sånn sett ja. Det var da enda godt skjønner jo forsåvidt at de ikke vil betale hotellet når du er der på pleasure og ikke buisness Selv om da jeg fikk være med kjæresten på jobbtur i san francisco, så var vi der i to helger bare på ferie, mens han jobba da i uka mellom, og de sponsa hotellet for begge to alle dager,samt mye av maten. Selv elsker jeg flyplasser :rødme: betyr jo at jeg skal ut på en spennende reise, nødvendigvis ikke så langt men å reise hjem er jo hakket kjipere forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 8. april 2008 #391 Del Skrevet 8. april 2008 Hehe, jeg elsker også flyplasser...men har heldigvis unngått de verste forsinkelsene. Alt blir vel en vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. april 2008 #392 Del Skrevet 8. april 2008 Flyplasser er ikke spesielt morsomme, synes jeg. Det er så mye venting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #393 Del Skrevet 9. april 2008 Flyplasser er ikke spesielt morsomme, synes jeg. Det er så mye venting. Helt enig Jeg er en utålmodig sjel som HATER å vente Usj, jeg blir litt gretten på enkelte mennesker her på bygget. En ting er alle de som spør om ting jeg har sendt dem forklaring på i detalj, til og med med skjermbilder hvordan de skal gjøre noe, men gidder de å følge den? Neeeeida, vi bare hopper over det vi synes virker teit, også ringer vi og hyler når ting ikke fungerer fordi vi ikke følger bruksanvisningen. Også har vi den vanlige syteren og klageren. Jeg VET jeg er slem når det gjelder han, men han maser, syter og klager over alt, og hvis man skulle finne på å si noe som han av en eller annen merkelig grunn skulle finne på å ta som kritikk så sutrer han rett og slett og går i forsvarsposisjon umiddelbart. Han oppfører seg ikke som en voksen mann, men som et barn som blir tatt i å gjøre noe galt, og det er så utrolig slitsomt! Men, til det som egentlig plaget meg sånn opprinnelig. Jeg satt inne hos de to jentene på marked. For så vidt hyggelige jenter begge to, men.... Vi satt og snakket om all jobbinga mi forrige uke og at jeg tok det ut i overtidsbetaling, framfor å ta det i avspasering. De lurte da på om jeg ikke hadde kjæreste (noe vi har vært innom før, og jeg sa som sant var at nei, jeg har ikke kjæreste. Da får jeg til svar: jammen det kommer nok skal du se, det haster jo ikke enda. Du får nok snart kjæreste du også... Eeeeeh..... Javel? Hvorfor tar alle det for gitt at jeg er desperat etter ny kjæreste? Jeg har flere ganger den siste tiden blitt forsøkt spleiset med single gutter her på kontoret av andre ansatte, og jeg synes i grunnen det er litt slitsomt, og nå må jeg tydeligvis trøstes med at jeg ikke må gi opp for jeg får nok en kjæreste en gang jeg også? Jeg ble ganske grinete og sa kort at jeg egentlig synes det var ganske godt å være singel siden jeg hadde vært i 2 langvarige forhold uten noen særlig pause i mellom fra jeg var 17 til jeg var 25, så jeg syntes egentlig bare det var godt å være singel akkurat nå. Blank løgn selvfølgelig, men jeg vil da faen ikke at de skal ha medlitenhet med stakkars meg som ikke klarer å skaffe meg kjæreste? Ja, jeg ønsker meg en kjæreste, men jeg har altså ikke truffet en jeg kunne tenke meg å være sammen med nå. Jeg har det heller egentlig ikke travelt, jeg vil heller satse på å finne den rette nå, enn å finne den rette akkurat nå. Jeg har fått nok av forhold som ikke har noen framtid, jeg har aldri vært interessert i å ha et forhold bare for en kort stund, og jeg vil mye heller være singel og kunne gjøre akkurat som det passer meg, enn å måtte tilpasse meg en eller annen fjott som jeg ikke ser en framtid med bare for ikke å være ensom. Ikke at jeg føler meg ensom, men det hadde jo vært godt å ha noen å komme hjem til, noen som kan få meg i godt humør hvis jeg har det kjipt, noen som kan stelle og dulle litt for meg når jeg er syk og noen å kose med. Fatter ikke hvorfor folka her på jobb skal henge seg sånn opp i om jeg er singel eller ikke? For de siste 2 månedene har det vært en helt sinnsyk fokus på at jeg må få meg kjæreste. Har jeg vært så bitchy, og virket så desperat? :gjeiper: Det blir litt det samme som når folk maser om hvorfor nygifte ikke får barn. Det finnes en del emner som kanskje kan være litt touchy, og som man kanskje burde være littegrann forsiktig med å ta opp. Ikke er jeg superglad i å prate om privatlivet mitt til hvemsomhelst heller, spesielt ikke kollegaer, jeg vil selv velge hvem jeg snakker om privatlivet mitt til, og hvilke deler av det jeg inkluderer i samtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #394 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Litt oppgitt nå, for jammen ble det overtid i dag også og dermed ingen trening. Jeg er sliten og drittlei hele flytteprosjektet. Jeg blir litt oppgitt når jeg forklarer en person på telefonen at jeg ikke vet hvordan jeg skal løse problemet og er nødt til å tenke litt og snakke litt med andre om å finne en løsning også sier de: jammen jeg har ikke tid til å vente, jeg er nesten aldri på kontoret, jeg trenger en løsning nå osv. Javel, du trenger en løsning nå, men jeg har rett og slett ikke den løsningen, så det hjelper ikke at du sier at du MÅ ha en løsning nå. Eller når folk tydeligvis tror at jeg har absolutt alle svar på absolutt alt, som f.eks telefoni, for telefoni er jo teknologi...bortsett fra at jeg ikke er gule sider da....Telefonnr har lite med jobben min å gjøre, det må da virkelig være mer naturlig å spørre sentralborddamen om hovedtelefonnr til det nye kontoret, ikke meg? Ikke alt var bare svart i dag da. kollegaen min som har vært ute i pappapermisjon er tilbake. Vi fikk skravlet litt i dag, og det var så koselig Han er en utrolig søt og hyggelig fyr, så det gjorde dagen litt bedre. Dessverre hadde jeg det litt travelt akkurat da han kom bortom, telefonen måtte jo selvfølgelig ringe, og jeg forsøkte å fikse to pc-er remote på en gang. Han lekte furten og sa jeg tydeligvis var for opptatt med andre ting til å snakke med han, så han fikk vel gå tilbake til jobben sin og gjøre litt mer før han gikk. Utrolig koselig å ha han tilbake. Godt å vite at jeg har en jeg virkelig kommer overens med å prate med framover, selv om jeg undres litt over hvorfor han gidder å prate så mye med meg. Ser liksom ikke helt det spennende i å snakke med meg...... Endret 9. april 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 9. april 2008 #395 Del Skrevet 9. april 2008 Så mye du jobber...! Må passe på at du ikke blir utslitt i ung alder da Og dette med mas om kjæreste når man er singel...at det er synd på en, og at alle forventer og tar for gitt at man er på utkikk etter noen...argh, det har jeg opplevd også. Det virker ikke som om folk tror på at man kan være lykkelig som singel også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. april 2008 #396 Del Skrevet 9. april 2008 Det var da voldsomt til mas fra de andre damene på kontoret da? bare fordi de har kjærester så er det liksom "synd" på deg? Litt gammeldags den holdningen der altså, du er da en fun fearless female i din beste alder, og ja, selvsagt, du får deg jo lett en kjærste,men jeg holder med deg, man skal ikke ha en kjæreste for enhver pris, skal jo helst like vedkommende også. Ikke alle som har den sosiale intelligensen helt på topp, nei. Er visse temaer jeg ikke spør folk om, iallefall ikke folk jeg ikke kjenner veldig godt. Bra han gode kollegaen din kom tilbake da Og apropos trening, har ikke trent denne uka jeg heller, og jeg har ikke vært så veldig opptatt en gang Så vi får nok bare komme sterkere tilbake i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. april 2008 Forfatter #397 Del Skrevet 10. april 2008 Så mye du jobber...! Må passe på at du ikke blir utslitt i ung alder da Og dette med mas om kjæreste når man er singel...at det er synd på en, og at alle forventer og tar for gitt at man er på utkikk etter noen...argh, det har jeg opplevd også. Det virker ikke som om folk tror på at man kan være lykkelig som singel også. Ja, det har blitt litt mye jobbing nå i det siste. Heldigvis er det ikke sånn hele tiden. Som regel blir det bare ca en times overtid eller noe sånt i uka, jeg kan egentlig ta ut sånne overtidstimer jeg ikke får overtidsbetalt for i avspasering, det bare blir aldri noe av. I tillegg har vi fast vedlikehold en dag i måneden hvor det alltid blir minst 4 timer med 50-100% overtidsbetalt, men det er jo ikke noe problem. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor det skal være synd på meg fordi jeg er singel. Det er jo egentlig selvvalgt selv om jeg gjerne skulle hatt kjæreste. Jeg bare leter etter den jeg virkelig vil ha, ikke en å ha sånn i mens fram til jeg finner den jeg virkelig vil ha. Det var da voldsomt til mas fra de andre damene på kontoret da? bare fordi de har kjærester så er det liksom "synd" på deg? Litt gammeldags den holdningen der altså, du er da en fun fearless female i din beste alder, og ja, selvsagt, du får deg jo lett en kjærste,men jeg holder med deg, man skal ikke ha en kjæreste for enhver pris, skal jo helst like vedkommende også. Ikke alle som har den sosiale intelligensen helt på topp, nei. Er visse temaer jeg ikke spør folk om, iallefall ikke folk jeg ikke kjenner veldig godt. Bra han gode kollegaen din kom tilbake da Og apropos trening, har ikke trent denne uka jeg heller, og jeg har ikke vært så veldig opptatt en gang Så vi får nok bare komme sterkere tilbake i morra De damene på kontoret er jo egentlig hyggelige på mange måter....de bare er litt jentete. Jeg tror kanskje de selv ville hatt store problemer med å klare seg uten en kjæreste, for hvem skulle da ordne alt det praktiske for dem? I tillegg så er de nok litt mer opptatt av det å slå seg til ro, få seg leilighet, gifte seg, få barn osv, litt tradisjonelle med andre ord. Spesielt hun som syntes mest synd på meg, hun er bare året eldre enn meg, men har for første gang flyttet sammen med kjæresten sin, så sånn sett kan jeg jo forstå det, men jeg har liksom allerede vært gjennom det der 2 ganger. Veldig glad for at kollegaen min kom tilbake. Koselig å bli møtt med et blidt god morgen når jeg kommer inn døra på jobb, og hyggelig å småprate litt. Han har en så utrolig behagelig stemme å høre på også. Hehe, nå høres jeg jo nesten litt betatt ut, men jeg er ikke det altså. Fyren er jo opptatt, og sånn generelt ikke helt min type heller, men koselig med litt ekstra oppmerksomhet. Har store planer om å trene både de vanlige saltimene mine i dag (1 t strength og 1 t aerobic) + kickboxingtreninga. Det er kanskje et litt vel ambisiøst prosjekt ettersom det da blir ca 4 t trening, men jeg skal prøve i det minste, så får jeg heller gi meg på kickboxingtreninga hvis jeg ikke klarer det. Jeg nekter å la strength og aerobic være, ettersom det er timer jeg virkelig koser meg i, samtidig som jeg er helt nødt til å møte opp mye på kickboxing framover ettersom det er gradering i mai. Jeg SKAL bli klar til den graderinga, nå har jeg hoppet over så mange, at det er nesten flaut. Skal trene litt i helgene framover også, bortsett fra denne uka her. Da blir det bursdagsfeiring for søsteren min og i tillegg skal jeg passe niesen min på kvelden sånn at søsteren min og samboeren hennes kan dra ut og kose seg. Ettersom jeg skal oppover likevel, og ikke har noen som helst planer om å feste så kan jeg jo mer enn gjerne få litt ekstra tid med niesen min. Jo mer tid jeg får med henne framover, jo bedre er det. Viktig å legge grunnlaget tidlig. Lurer på om jeg får det samme forholdet til nevøen min når han kommer. Litt redd for at jeg kanskje kommer til å forskjellsbehandle dem. Jeg er jo generelt ikke glad i barn. Forhåpentligvis får jeg det samme spesielle forholdet til han også som jeg har til niesen min. Det skal jo bli koselig med en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. april 2008 #398 Del Skrevet 10. april 2008 Kos deg med niesen din i helgen Utrolig ufint av de damene på kontoret. De har da ikke noe med om du er singel eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 10. april 2008 #399 Del Skrevet 10. april 2008 Hvis man ikke har hatt kjæreste konstant siden man var 16 år, så har man vel på et eller annet tidspunkt blitt utsatt for kjærestemas...og når man så finner en kjæreste, så bør man fortest mulig sitte og syte og klage over ham sammen med venninner! Syntes også det var rart at å velge å ikke avspasere skulle ha noe med om man har kjæreste eller ikke å gjøre...single har ikke noe liv, derfor trenger de ikke avspaseringstid...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. april 2008 #400 Del Skrevet 10. april 2008 Irriterende med kjærestemas. Som om det er det som er meningen med livet. Jeg kan godt sitte og klage selv over singellivet, men liker dårlig at andre er utålmodig på mine vegne. Fremdeles imponert over innsatsviljen din når det gjelder trening. Må ha det koslig med vetlejenta i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg