Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fint at degen i dag er en god dag. Ønsker deg en god helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjarmor:

:rødme:

kl halv seks slukket vi stearinlysene, stengte av musikken og la oss til å sove....

:sjarmor:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Grafica, du tok helt feil, jeg har aldri sett Enigma i en sånn kjole :lur:

Woaw :hakeslepp:

Vi hadde en kjempebra kveld, men til slutt fant jeg og Nòtt det best å ta med folket å gå vi :fnise:

Gratulerer med dagen igjen søta, jeg skulle til og si feir den med måte, men det er kanskje litt sent :laugh:

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer med dagen her også! Og jeg sier som Wolfmoon ang. kjolen din: :hakeslepp: WOW! ;)

-misa

Skrevet

gratulerer med dagen fra meg og!

Gjest Grafica
Skrevet

Gratulerer med dagen! :klemmer:

Pliiiiiiiiis si at noen tok bilde av kjolen da, jeg DØR på meg av nysgjerrighet nå!

Bra å høre at feiringen din var en suksenn søta :klemmer: Jeg skulle ønske jeg kunne vært der! :skaal:

Skrevet

Ønsker deg en superfin bursdag, vennen! :klem: Synd jeg ikke kunne komme i går, men avstanden ble litt for stor. Hadde jeg vært i byen hadde jeg selvsagt vært der!

GRATULERER MED DAGEN! :roser:

Skrevet

jasså, så i dag er dagen! gratulerer så utrolig mye! :nigo:

håper du får en flott dag.

i anledning dagen vil jeg si at jeg setter stor pris på å ha blitt "kjent" med deg - du er en flott jente som har mye bra å komme med. takk! :hug:

hipp hipp hurra! :danser:

Skrevet

Gratulerer så mye dagen vennen. :klemmer:

Og jeg sier som misa og Wolfmoon: WOW for en kjole. Du var sinnsykt sexy. :lur: Men det regner jeg med at du skjønte at jeg mente. :nigo:

Skrevet
Jeg tror vi spinnet sammen i går :nigo:

Hehe, så kult :) Nå ble jeg jo enda mer nysgjerrig!

Grafica, du tok helt feil, jeg har aldri sett Enigma i en sånn kjole :lur:

Woaw :hakeslepp:

Vi hadde en kjempebra kveld, men til slutt fant jeg og Nòtt det best å ta med folket å gå vi :fnise:

Gratulerer med dagen igjen søta, jeg skulle til og si feir den med måte, men det er kanskje litt sent :laugh:

:klemmer:

Takk!! :klemmer: Feir med måte er litt seint ;) Helt greit at dere tok med dere folket da dere gjorde. :lur: Det ble i alle fall en kjempebra avslutning på en utrolig koselig kveld. :sjarmor:

Gratulerer med dagen her også! Og jeg sier som Wolfmoon ang. kjolen din: :hakeslepp: WOW! ;)

-misa

Takk! Så søte dere er :rodme:

gratulerer med dagen fra meg og!

Tusen takk! :)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

:bursdag: ..og gratulerer med dagen! :kaklehone::danser:

Jeg er akkurat ferdig med spinning + styrkeøkt, skikkelig lenge siden jeg har fått trent overkroppen med vekter pga kite-ulykken min, men i dag tok jeg sjansen og det føltes veldig bra! Yes! :trene:

Skal du gjøre noe koselig i kveld?

Skrevet
Gratulerer med dagen! :klemmer:

Pliiiiiiiiis si at noen tok bilde av kjolen da, jeg DØR på meg av nysgjerrighet nå!

Bra å høre at feiringen din var en suksenn søta :klemmer: Jeg skulle ønske jeg kunne vært der! :skaal:

Takk!! :klemmer: Ingen anelse om det ble tatt bilder, tror kanskje det? Urk, hater fyllebilder!! Den kjolen var ganske kul, kan ha den på på et KG-treff en gang vi skal ut på byen tenker jeg ;)

Hadde vært gøy om du hadde vært der ja, feiringa var kjempekoselig den.

Ønsker deg en superfin bursdag, vennen! :klem: Synd jeg ikke kunne komme i går, men avstanden ble litt for stor. Hadde jeg vært i byen hadde jeg selvsagt vært der!

GRATULERER MED DAGEN! :roser:

Takk!! :klemmer: Synd du er så langt borte :)

jasså, så i dag er dagen! gratulerer så utrolig mye! :nigo:

håper du får en flott dag.

i anledning dagen vil jeg si at jeg setter stor pris på å ha blitt "kjent" med deg - du er en flott jente som har mye bra å komme med. takk! :hug:

hipp hipp hurra! :danser:

I dag er dagen ja! Tusen takk :) Dagen er ekstremt slapp, men slett ikke verst. Var veldig koselig i går da. Det er utrolig hyggelig å bli "kjent" med deg også, du er ei veldig søt og hyggelig jente. Håper vi får sjans til å treffes på ordentlig en gang.

Gratulerer så mye dagen vennen. :klemmer:

Og jeg sier som misa og Wolfmoon: WOW for en kjole. Du var sinnsykt sexy. :lur: Men det regner jeg med at du skjønte at jeg mente. :nigo:

Tusen takk, vennen :klemmer: Har vel begynt å gå opp for meg nå at jeg kanskje var ganske fin i går ;) Fikk vel med meg at du syntes det i går ja :nigo:

Skrevet

fortell hvordan kjole du hadde på deg i går da! :nigo:

Skrevet

Hadde jeg hatt samme jobb i Oslo, hadde jeg flyttet tilbake med det samme. ;) Problemet er at jeg tviler på at jeg kan få en så bra jobb i Oslo med det første.

Gjest Grafica
Skrevet

Du kan få lov til å sensurere bort ansikt vettu, bare vi nysgjerrigperer får lov til å se kjolen :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg tok vel noen bilder, men kan ikke garantere for kvaliteten, snakker om et walgreens-kamera til $10 samt en smule lettere beruset fotograf :foto:

Håper bursdagspiken har en fortreffelig dag, som du vet, et bursdagsbarn har sine krav :sjarmor:

Skrevet
fortell hvordan kjole du hadde på deg i går da! :nigo:

Den var svart, kan potensielt bli ganske utringet siden den har knapper foran på brystet, svart, trang, knelang, med høy splitt, og "korsettsnøring" foran på magen.

Hadde jeg hatt samme jobb i Oslo, hadde jeg flyttet tilbake med det samme. ;) Problemet er at jeg tviler på at jeg kan få en så bra jobb i Oslo med det første.

Det skjønner jeg jo :)

Du kan få lov til å sensurere bort ansikt vettu, bare vi nysgjerrigperer får lov til å se kjolen :fnise:

Må se om noen har bilder først da :)

Jeg tok vel noen bilder, men kan ikke garantere for kvaliteten, snakker om et walgreens-kamera til $10 samt en smule lettere beruset fotograf :foto:

Håper bursdagspiken har en fortreffelig dag, som du vet, et bursdagsbarn har sine krav :sjarmor:

:fnise: Du? Lettere beruset? Neeeeeida ;)

Bursdagspiken har sovet bort nesten hele bursdagen sin, og sitter nå i sofaen hos K med laptopen i fanget, mens han rydder. Bortsett fra en gedigen frokost med bacon, egg, sopp, rundstykker og masse pålegg, og Ice Age 2 har vi ikke gjort noe som helst. Bare sovet. Blir ingen tur ut for å spise, vi er alt for trøtte begge to. Skal mekke mat her, også blir det en tidlig kveld.

Hadde en helt fantastisk avslutning på kvelden i går, tydelig at kjolen hadde sin virkning ja ;) Ble bare så alt for lite søvn på oss. Starten på dagen var ikke så verst den heller, så jeg er absolutt fornøyd. :nigo:

Godt å få litt bekreftelse på ting i går, selv om jeg nok pushet litt langt. Husker ikke helt hva han sa engang lenger, vet jeg tok opp dette med forhold osv. Ikke at det forandret statusen vår (så vidt jeg husker i alle fall :ler:), men jeg fikk i det minste vite at jeg ikke kaster bort tida mi, og at følelsene mine er gjengjeldt (hvis ikke jeg misforstod totalt). Usj, sånne ting skal ikke tas i fylla, da husker man jo ikke ting etterpå.

Gjest Grafica
Skrevet

Hvis du sitter med en god følelse idag så spiller ikke de nøyaktige ordene så stor rolle. Det er hvertfall min erfaring :ler:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Hvis du sitter med en god følelse idag så spiller ikke de nøyaktige ordene så stor rolle. Det er hvertfall min erfaring :ler:

:jepp: Enig i det! Virker som om du har hatt en deilig dag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...