FrizzleSizzle Skrevet 26. februar 2009 #3941 Skrevet 26. februar 2009 Uff, tommelskade er bra unødvendig, ja. Håper det står greit til ellers. Er bare halvveis oppdatert i boka di. Utrolig deilig med klær som passer igjen, men så har du jaggu jobbet for det også, så det skulle bare mangle.
Bettie Skrevet 26. februar 2009 #3942 Skrevet 26. februar 2009 Blir imponert over deg. Så deilig med klær som passer igjen. Det må jo også bety at du har klær som er for store. Maken til oppførsel av den dama, da. Når man ser at noe gjør vondt, stopper man jo og spør hvordan det går. Og når man ser at det har blitt en skade, spør man også hvordan det går og beklager det som skjedde. Det er vanlig folkeskikk, det. Får håpe tommelen ikke plager deg for mye.
Frk edderkopp Skrevet 26. februar 2009 #3944 Skrevet 26. februar 2009 gratulerer med buksestørrelsene Virker som du har det bedre!
*Enigma* Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3945 Skrevet 26. februar 2009 Dagen begynte temmelig dårlig. Eller... jeg stod opp kvart på fem for å dra på morgenspinninga, timen gikk overraskende bra, jeg klarte å presse meg og var kjempefornøyd. Så ødela R (min hardeste konkurrent) alt sammen med å vise meg at han hadde gjemt unna merker osv. slik at jeg ikke hadde sjans til å slå ham. Det tok jo fra meg all motivasjon, og så trøtt og sliten som jeg var da, og med en sabla vond tommel tente jeg på alle plugger. Han misforstod grunnen til at jeg ble sur og vi småkrangla før jeg stakk. Vi begynte på'n igjen på treningssenteret etter jobb. Vi fikk en del rare blikk ja, og folk var ikke helt sikre på om de skulle gripe inn (så vel omtrent ut som om vi kom til å fly på hverandre, og vi stod og krangla høylydt) eller om de skulle le av oss. Kan le av det nå da. Det tok 3 saltimer med drittslenging, onde blikk og krangling før jeg endelig fikk forklart ham hvorfor jeg ble sur og vi ble venner igjen. Herregud, så teit. Fyren er jo egentlig kjempehyggelig, og han fortjener virkelig å vinne. Ellers har jeg en tung dag i forhold til K. Han er travelt opptatt, og jeg har generelt vært sliten og lei meg i dag. Pratet litt med J i dag da, han forstår så innmari godt hvordan jeg har det. Hvordan jeg skulle ønske at jeg hadde en armkrok å krype inn i, noen til å pjuske på meg, og få lov til å være lei meg og syte over teite ting, og få litt omsorg og omtanke. Noen som holder rundt meg, trøster meg, gir meg en klem. Fortalte J om ståa mellom K og meg, og han var litt bekymret for meg. Han vil jo at jeg skal ha det bra, og vi snakket litt om at det kanskje ikke er nok å ha det bra med K bare av og til. Jeg burde føle at det er bra nesten hele tiden, ellers er det kanskje ikke verdt det? Jeg var fryktelig skeptisk til å snakke med J om K, siden de er venner, men han forstod meg faktisk. Så er jeg en av de få her som forstår ham også. Det er så utrolig godt å ha ham. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Satser på at det bare var en tung dag fordi jeg krangla med R, er trøtt og dødssliten, og savner K. Så får jeg bare se an hva jeg gjør i forhold til ham. Vil så gjerne ha en fin bursdag og forhåpentligvis en fin Københavntur.
*Enigma* Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3947 Skrevet 27. februar 2009 Nei, det er ikke så enkelt. Jeg følte ikke at vi fikk prata skikkelig den gangen på telefonen, så jeg føler jeg ikke heeelt vet hvor jeg står. Akkurat der og da hadde jeg nok med å takle at han sa han ikke tid til et forhold. Alt det andre han sa kom i bakgrunnen. Ting har forandret seg. Jeg får ikke lenger søte meldinger, ingen: Jeg savner deg! Han er generelt en person som sier rett ut hva han tenker og føler, så jeg tenker jo da selvfølgelig at følelsene hans har forandret seg. Samtidig så ringte han meg i går. Jeg sendte melding ganske seint, for å høre hvordan vedlikeholdet deres gikk og om det ble tur på ham. Nå ringte han vel egentlig bare fordi det er mer praktisk å ringe enn å sende sms når man kjører, og jeg veit han liker å ha "selskap" når han kjører bil. Ikke at jeg var så veldig selskapelig på det tidspunktet, jeg var rimelig trøtt, så det ble ikke så lange samtalen. Jeg var jo helt i ørska da han ringte, hadde nesten sovnet, så da telefonen ringte lurte jeg på om det var morgen og alarmen allerde gikk av. Enda godt at det ikke var det i det minste. Han var veldig oppmerksom i helga som var også, men jeg savner litt verbale tilbakemeldinger fra ham. Når vi er sammen og vi har det bra så glemmer jeg alt sånt for en stund, men når andre ting ikke går helt bra så kommer de vonde tankene i forhold til K også. Så hjelper det ikke på at sånne som V ber meg være forsiktig. Må bare se framover og se hvordan ting blir i helga og Købenturen. Kan hende jeg får litt mer oppklaring da.
*Enigma* Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #3948 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har fått billetter til T in the Park!!!!! Ååååh, jeg skal på festival i Edinburgh 11. og 12. juli! Masse bra band som kommer, har hatt lyst til å dra på denne festivalen i lange tider. Så da blir det en liten Edinburghtur i sommer i alle fall. Blir nok ikke langvarige turen, ønsker å spare mest mulig av ferien til andre ting. Virkelig happy nå!!!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. februar 2009 #3950 Skrevet 27. februar 2009 Åh, så kult!! Håper du har det supert!
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2009 #3952 Skrevet 28. februar 2009 For nå ble jeg ikke misunnelig. Jeg vil også til Edinburgh, jeg har jo bare vært i Glasgow Men jeg unner deg turen da
Gjest Fancy Nancy Skrevet 28. februar 2009 #3953 Skrevet 28. februar 2009 så bra du har noe skikkelig kult å se frem til..
Gjest Ansjoni Skrevet 28. februar 2009 #3954 Skrevet 28. februar 2009 Så gøy med festival Vi ses etterpå, gleder meg!
*Enigma* Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3955 Skrevet 28. februar 2009 Hei alle sammen!! I dag er en god dag!! Først trening, spinning og strength var egentlig ganske vondt. Kjente virkelig hvor sliten jeg er og hvor ømme musklene er, men humøret som var litt labert da jeg våknet bedret seg. Etter strength-timen pratet jeg litt med R, gutten som slo meg i konkurransen. Han og en kompis er ansvarlig for at Irn bru (nei, det er ikke feilskrevet) endelig har kommet til Norge. Vi snakket litt om det på torsdag, og i dag sa han at siden jeg hadde gitt ham så god konkurranse skulle jeg få en kasse i trøstepremie fra ham!! Snille, snille R. (Han gjør ikke akkurat vondt å se på heller ) Deretter kjørte jeg en time med 15 min jogging, 15 min hard tøying, 15 min jogging og 15 min med hard tøying igjen, og da følte jeg meg plutselig veldig mye bedre, så Energytimen gikk som en lek. En ting var at kroppen føltes så lett og fin som den ikke har gjort på 2 uker, men selve timen var gøyal, med en flink instruktør og alright musikk også! Gikk og smilte etterpå, merket virkelig hvordan trening frigjør endorfiner som gjør deg lykkelig, fordi jeg var i strålende humør. Så fikk jeg det småtravelt med å få gjort alt jeg måtte gjøre. Innom sentralstasjonen for å fornye kundekortet (i morgen dobles prisen), og møtte ei blid dame som lo og sa at jeg var ikke akkurat den første som skulle gjøre det i dag :gjeiper: Hjem, handle, rydde og ordne. K ringte for å høre litt om hvordan opplegget ble i dag. Så fikk jeg melding etterpå hvor han ville ha bekreftelse på at han skulle sove her i natt. Skrev først tilbake at jeg håpet da det med tanke på planene våre i morgen. Skrev deretter ny melding hvor jeg sa: dessuten, hvis du ikke sover over er kjolen min temmelig bortkastet ;p Fikk et svar som var MYE bedre enn jeg hadde turt å håpe på! Han kan hvis han vil, den gutten. :rødme:
Gjest Grafica Skrevet 28. februar 2009 #3956 Skrevet 28. februar 2009 Høres ut som en helt herlig dag Selv om jeg måtte google for å finne ut hva Irn Bru var Hehe.
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2009 #3957 Skrevet 28. februar 2009 Enigma i kjole, dette må jeg se... Og det får jeg forhåpentligvis i kveld
Gjest Grafica Skrevet 28. februar 2009 #3958 Skrevet 28. februar 2009 Vi så henne jo i kjole på julebordet da, Wolfie
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2009 #3959 Skrevet 28. februar 2009 Sant, det hadde jeg helt glemt
Gjest Grafica Skrevet 28. februar 2009 #3960 Skrevet 28. februar 2009 Håper festen ikveld blir kjempebra!
Fremhevede innlegg