Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jammen pokker da!! Jeg holder jo ikke party hvis ingen kommer :gjeiper: Når kan folk da? Tirsdagen og onsdagen den uka er umulig, men mandag, torsdag og fredag funker. Med forbehold om at venninna mi kan da så klart :fnise:

Jeg kan mandagen og fredagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow, middagen hørtes dødsgod ut! *stjele oppskrift*

skjønner du ble forvirret av samtalen med han kameraten din. merkelig når folk liksom kommer med slik informasjon out of the blue! :ler:

håper du har hatt en fin kveld!

Skrevet
Du er jammen god til å lage mat. Jeg stjeler ideer så det kost etter, og så hinter jeg om dem til Halvdelen siden det er han som lager maten i huset.

Jeg har bare noen få retter som er "mine", som å lage i stand lutefiskmiddag, pizza og andre italienskinspirerte retter.

Jeg elsker å lage mat, tror nok det er grunnen :) Høres ikke ut som du er så verst til å lage mat du heller :)

Friske urter, hvitløk og chilli we NOM. :sikle:

Oh, yes!!!

wow, middagen hørtes dødsgod ut! *stjele oppskrift*

skjønner du ble forvirret av samtalen med han kameraten din. merkelig når folk liksom kommer med slik informasjon out of the blue! :ler:

håper du har hatt en fin kveld!

Den var veldig god :) Elsker å lage virkelig enkel mat, som samtidig kan bli så god. Noe av grunnen til at jeg ikke lenger liker å gå på liksom-italienske restauranter, da lager jeg bedre mat sjøl som regel :fniser:

Altså, kommentarene hans passet på en måte inn i samtalen, vi pratet jo om disse folka, men.... Jaja, samma det. Jeg får bare være forvirra, noen oppklaring tror jeg ikke jeg får :ler: Jeg spør i alle fall ikke. :gjeiper:

Det ble en veldig fin og avslappet kveld. Vinen passet veldig greit til maten også, så da var jo alt bare bra. Herlig å kunne sette seg i sofaen og slappe av med et glass vin på en helt vanlig kveld. Savnet K da, det var det eneste som kunne gjort kvelden bedre.

Drømmer så mye rart for tida, folk fra fortida dukker opp i drømmene mine, og vi er "venner". Tror ikke jeg har godt av all denne treninga :ler: Lenge siden jeg har hatt så mye sære drømmer. Våkna av meg sjøl kl 04:50 i dag, så da stod jeg like godt opp 5:30 siden jeg ikke fikk sove, og kom meg på jobb til litt over 7.

Prøvde på meg et par bukser i dag, bare for moroskyld. Tenkte at aldri i verden om jeg får dem på meg, men jaggu skled de ikke på uten problemer. Ok, den ene vil jeg ned en kg til for å bruke for å føle meg helt komfortabel og for at den skal sitte perfekt. Så fant jeg ut at 2 av buksene mine har faktisk krympet, de er nemlig for korte i beina :ler: Så da ryker de ut. Jeg går ikke med høyvannsbukser altså. Det at jeg får på meg en del av disse klærne igjen gjør at jeg får lyst til å prøve på meg jeansen min igjen Tør ikke helt tro at de skal sitte pent, så venter nok en kg eller 2 til, men da bør de også sitte ganske perfekt.

Jeg har helt angst for at bukser skal revne eller noe sånt når jeg bruker dem. Ikke helt sikker på hvorfor, for jeg har aldri opplevd at bukser revner (bortsett fra ene yndlingsjeansen min, men det var fordi jeg slet den helt i stykker og den revnet da jeg tok den på. Helt katastrofe selvfølgelig). Likevel er jeg nervøs hvis jeg har på bukser jeg innbiller meg at kanskje er litt trange, for tenk om de revner i ræva!! :flau: Uansett var det en god start på morgenen å oppdage at jeg har faktisk blitt en del tynnere, selv om jeg fortsatt synes jeg ser alt for stor ut når jeg ser meg i speilet. Den ene buksa hadde jeg ikke fått på meg med en tang engang for 2 måneder siden. Tror jeg må slutte å være så redd for at jeg kanskje, egentlig ikke har gått ned noe særlig til tross for at vekta sier noe annet.

Skrevet

Ok, nå MÅ jeg bare få ut litt frustrasjon. Er det mulig å være så surrete som sjefen min er i dag? Han hører skakt, ser skakt, og får ikke med seg noen ting. Det er bare god dag mann økseskaft-svar å få. Hva med å konsentrere seg? *sukk* Klokka er bare 10 og jeg har allerede fått 4 svar som er helt på jordet, og jeg har måttet gjøre ham oppmerksom på HVA som faktisk står i mailen, på OC-en eller hva jeg har sagt. Det er så utrolig slitsomt når han er sånn.

Jeg er generelt veldig fornøyd med sjefen min, men han surrer så til de grader, og han leser ikke mail skikkelig, han skal blande seg oppi når jeg fikser ting (og har da ikke hørt hva som egentlig er problemet og kommer med løsninger som er helt borti natta), og han tror tydeligvis til tider at jeg er fullstendig dum hvis jeg ikke klarer å løse problemer. Spør jeg ham om hjelp behandler han meg som om jeg ikke engang har forsøkt å løse problemet, og spør om banale ting som: har du restartet pc-en o.l, til tross for at jeg lister opp en smørbrødliste lang som et vondt år om hva jeg allerede har forsøkt (selvfølgelig da inkludert alle de tingene han spør om jeg har gjort). Argh!

Skrevet

Etter et så negativt innlegg må jeg jo skrive en positiv liste for å veie opp ;)

- Jeg fant ut at jeg får trent 4-5 ganger neste uke likevel :hoppe: (Neida, jeg er IKKE avhengig, overhodet ikke)

- Fikk kost meg med god vin og god mat i går, utrolig deilig å bare slappe av helt alene med god mat, tv og et glass vin (savnet K littegrann, men samtidig var det faktisk kjempedeilig å ikke ha ham der)

- Vekta holder seg stabil :hoppe:

- Jeg fikk på meg klær i dag som jeg ikke har fått på meg på lenge (dvs. ca 3 år) :hoppe:

Skrevet

wooow! så UTROLIG gøy med klærene! :strix:

så flink du har vært, og så bra å se resultater!

det er den dagen jeg gleder meg mest til, når jeg skal prøve en av de gamle buksene mine og se om jeg får den på meg :)

nå sliter jeg sånn, for alle buksene mine er for stramme rundt magen.. men hvis jeg da kjøper større bukser, så er de bare for løse på rumpa og lår! så her er det bare å trene :trene::ler:

håper sjefen din kvikner til etterhvert, skjønner det er slitsomt.

Skrevet

Veldig deilig å merke resultater ja, for når jeg ser på meg sjøl så føler jeg meg liksom fortsatt like blubbete. Til tross for at både vekta og målebåndet sier noe helt annet. Jada, klærne også, men jeg har liksom tenkt at det sikkert bare er jeg som innbiller meg at det har blitt bedre plass, eller kanskje klærne har strukket seg eller... ja... :sjenert: Men når jeg faktisk får på meg klær jeg for 2 måneder siden ikke klarte å trekke over rompa engang, så MÅ jeg jo sikkert ha blitt tynnere. Selv om jeg ikke heeelt klarer å se det i speilet. Uansett hvor mye jeg ser....

K ga meg i alle fall komplimenter i helga. Litt sære komplimenter kanskje, eller ja..., men det var veldig søtt av ham, og jo mer jeg tenker på hva han sa og hva han må ha ment, jo finere synes jeg egentlig det var.

Han sendte meg melding i stad da, og rapporterte fra møtet han hadde hatt. Synes det er litt søtt jeg, når noe av det første han gjør etter de viktigste møtene sine er å sende melding til meg om hvordan det gikk :) Jeg er selvfølgelig stolt av ham, han er utrolig dyktig! Håper jeg kan være like flink om 2 år. Han har noen flere år på baken enn meg da, både aldersmessig og i jobb, så skulle jo bare mangle at han har kommet lenger karrieremessig.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Først, gratulerer med klær som passer igjen :tommelopp: Du sier at klær passer nå som ikke gjorde det for 2 måneder siden, sånn ca nyttår mao, og da husker jeg at jeg sa til deg at jeg syns du hadde blitt så slank og fin da,så så veldig mye tynnere trenger du ikke å bli nå altså,for det er absolutt ikke nødvendig, hverken estetisk eler noe annet. Det må jo være morro å gå ned,iallefall når du jobber så hardt for det, men ikke for mye, må jo passe litt på deg! :klemmer:

Skrevet

Takk, Ansjoni :) Joda, du sa vel kanskje det... jeg bare har en tendens til å eh...ikke egentlig registrere det når folk sier sånne ting til meg :sjenert: Er nok inne i en litt skummel tankegang nå. Skal bare, bare litt til. Hyggelig at du prøver å passe på meg :klemmer:

Vil du være med på Tupperwareparty i uke 12 forresten? Vet ikke om jeg klarte å få deg med på pm-en jeg?

Skrevet

:vinke:

kjeder meg på joooobb. skriv noe gøy :happy:

Skrevet

Så utrolig moro med klær som nå passer igjen. :bolledeig:

Jeg har helt angst for at bukser skal revne eller noe sånt når jeg bruker dem. Ikke helt sikker på hvorfor, for jeg har aldri opplevd at bukser revner (bortsett fra ene yndlingsjeansen min, men det var fordi jeg slet den helt i stykker og den revnet da jeg tok den på. Helt katastrofe selvfølgelig). Likevel er jeg nervøs hvis jeg har på bukser jeg innbiller meg at kanskje er litt trange, for tenk om de revner i ræva!! :flau: Uansett var det en god start på morgenen å oppdage at jeg har faktisk blitt en del tynnere, selv om jeg fortsatt synes jeg ser alt for stor ut når jeg ser meg i speilet. Den ene buksa hadde jeg ikke fått på meg med en

tang engang for 2 måneder siden. Tror jeg må slutte å være så redd for at jeg kanskje, egentlig ikke har gått ned noe særlig til tross for at vekta sier noe annet.

Jeg har opplevd at en bukse sprakk i rompa - DET var skikkelig flaut. Vi holdt på med et opplegg i klassen med mye bevegelser og fart også sa det bare ritsj og der hadde jeg en SVÆR revne fra livet og ned til kneet i buksa. Da var jeg veldig glad jeg hadde med meg en sarong som del av opplegget - tullet den fort rundt livet og håpet at ingen hadde fått med seg hendelsen. Ble litt latter av det etterpå, men der og da var det ikke moro.

Skrevet

Nå er jeg egentlig mest sur og har så inni helvetes vondt! Ei på treninga forstua tommelen min i dag. Takk skal du faen meg ha, også sier du ikke unnskyld eller spør hvordan det går engang? :slår: :kjempesinna::frustrert:

Det var denne øvelsen jeg har snakket om tidligere da, hvor man skal prøve å få tak i ryggen på hverandre. Andre dama jeg går mot er helt vill, og på en eller annen måte får hun bøyd tommelen min i en veeeeldig unaturlig retning. Hun merker jo rimelig kjapt at jeg får vondt, for jeg reagerer umiddelbart, men ingen unnskyldning. De andre merker også at jeg har vondt, jeg klarer jo knapt å bruke hånda etterpå, veldig praktisk på en styrketrening. Hun er den eneste som ikke spør hvordan det går, og unnskyld sier hun heller ikke. Uhell skjer, men når man ikke engang kan si unnskyld eller spørre hvordan det går??

Skrevet

:regler: Man sier da unnskyld når man gjør noe sånt noe uansett hvor flau eller ille berørt man blir over at man klarer å gjøre noe sånt.

:klemmer: Håper det går bedre snart.

Gjest Grafica
Skrevet

Herlighet, at hun ikke spurte hvordan det gikk med deg engang! :roll:

Skrevet

Nok en grunn til at jeg skal holde meg unna timene med den gale instruktøren som kjører den fryktelige øvelsen der...

Skrevet

så utrolig frekt av hun som skadet deg! når man skader andre ved et uhell så er vel det første man gjør å si unnskyld :klaske:

kommer dette til å ødelegge konkurransen for deg eller?

Skrevet

Nei, det gjør den nok ikke. Jeg har tapet opp hånda, og det er ingen styrketimer før lørdag, så det skal nok gå. Men vondt er det jo, og irrterende og unødvendig. Heldigvis er det høyrehånda, og jeg er venstrehendt. Bare utrolig surt!!! :frustrert: Må stappe innpå et par smertestillende før jeg legger meg i dag.

Skrevet

For ei hurpe! Selvsagt skal man i det minste si unskyld! :kjefte:

Håper du føler deg bedre snart! :klemmer:

Skrevet

bra at det ikke setter noen stopper for deg i konkurransen! :trene:

håper tommelen blir bra i en fei :tommelopp:

Skrevet

Jeg drømte om deg i natt, Enigma. Men jeg skjønte ingenting, for du så plutselig bertete ut! :sjokkert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...