Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi skal også se den filmen i kveld Nótt! :ler:

Vi må slutte å være så like tror jeg. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dagens to-do list:

Vaske badet

Trene

Sette på vask

Henge opp vask

Støvsuge

Rydde

Rydde bort klær

Vaske opp

Gå ut med søpla

Sliter litt....Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må se det an. Se an hvordan ting går i dag, så får vi se om jeg skal prøve litt til, til etter Købenturen. Vet ikke helt enda, vet ikke om jeg orker dette her. Hadde vi begynt som venner så hadde det vært én ting, men.... Faen også, jeg trodde det skulle gå greit, men det funker ikke så bra for meg om dagen. Det kan selvfølgelig være fordi han er sliten og har mye å gjøre for tida, så jeg skal gi ham litt tid, men....

Endret av *Enigma*
Gjest Wolfmoon
Skrevet

:klem:

Har liksom ikke så mye mer å komme med, trist at du føler det sånn :(

Skrevet

Sånn, da hadde jeg kommet meg gjennom alt. Kommentarer har du fått på MSN, trenger ikke kringkaste alt, jeg. :klem:

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si for noe vennen så du får en :klem: i stedenfor.

Skrevet

Relationer

Det är ganska troligt att du kommer att ifrågasätta en relation till någon närstående idag. Du kan önska att du fick tillbaka lika mycket som du ger.

Det er vel ganske beskrivende for dagen i dag.....

Skrevet
:kose:

skulle ikke dere være sammen i kveld da?

Joda, visst skal vi det? Det hindrer meg ikke i å føle at dette kanskje ikke helt fungerer for meg. Det er jo derfor jeg skal se an i kveld hvordan han er da, for å se om jeg skal bare holde ut litt til og håpe at ting går seg til litt.

Skrevet

aha, misforsto litt jeg :)

forstår godt at du er usikker.. slitsomt å ha det sånn som du har det nå :klemmer: det er jo ikke alltid det er verdt det liksom, selvom man har det bra iblant, så betyr det jo ikke at den store sammenhengen nødvendigvis er bra.. velvel. håper du blir litt klokere etter kvelden da.

Skrevet (endret)

Og han tvinner meg rundt lillefingeren. Lenge siden han har vært så kosete og så lidenskapelig som han har vært i dag. Kan ha noe med at jeg gjorde meg litt mer flid med hvordan jeg ser ut. Han kommenterte det da, at jeg var fin...

Tonen har vært en helt annen hele tida i kveld, og vi har flørta og kost oss masse. Dermed er jeg fortapt igjen. Han har lovet meg nå at vi skal kose oss på selve bursdagen min. Hvis vi kan ha sånne kvelder som nå med jevne mellomrom så tror jeg definitivt jeg kan leve med det her, selv om det er kjipt når vi ikke sees, eller når han er avvisende og fraværende. Bare det å føle at han for første gang på lenge vil være her, vil kose med meg, og for en gangs skyld føle at han synes jeg er fin........

Sometimes you wonder if this fight is worthwile.

The precious moments are all lost in the tide, yeah.

They're swept away and nothing is what it seems,

the feeling of belonging to your dreams.

Endret av *Enigma*
Skrevet

utrolig koselig at dere hadde en fin kveld! :)

om bare man kunne fått en garanti for at hver kveld, eller hvertfall flere kvelder, ble slik.. :hug:

Skrevet

Det er så vanskleig å spå om framtiden, men jeg unner deg alle lykkelige nåtider. Du kommer sikkert fram til en avklaring når tiden er moden, enten det blir sånn eller slik

Skrevet

I går ble perfekt. Allerede fra han kom var han oppmerksom, kosete og søt. Vi laget middag og fikk pratet masse mens vi var på kjøkkenet. Han snakket om hvor fint han hadde hatt det de første ukene etter nyttår, da han faktisk hadde tid til et privatliv, til å se venner, til å prioritere mennesker han brydde seg om, og hvordan han følte at privatlivet hans ble totalt fucka når han hadde det travelt som nå.

Lagde risotto med hvitvin, masse parmesan og fersk rosmarin, og hadde kyllingfilet, sjampignon, soltørket tomat og asparges med en skvett fløte over til. Det var utrolig godt, drakk en veldig lett Pinot grigio til. Var litt skuffet over den, den var god, men kanskje litt lettere enn jeg hadde håpet. Uansett, vi spiste, drakk vin, så Ice Age, han satt bak meg i sofaen, holdt rundt meg og koste på meg. Det var så utrolig deilig og avslappet. Åpnet etterhvert en flaske rødvin også. Resten av kvelden ble også helt utrolig bra :sjarmor: Tror vi utelater detaljene ;)

Fikk en god klem og et kyss før han gikk også. Får ikke sett ham før på lørdag nå, men det er greit. Han reiser til Køben enten seint i kveld eller i morgen tidlig, kommer tilbake torsdag, da skal han jobbe vedlikehold og stikker til Trysil etter det. Så kommer han tilbake lørdag og kommer nesten rett på fest hos meg. Jeg nevnte litt forsiktig at jeg håpet vi kunne ta en rolig søndag, og han var helt med på det. Bare sove til vi våkner av oss selv, slappe av, spise lang frokost, kose oss sammen og gå ut og spise på kvelden. Han sa ja allerede før jeg fikk snakket ferdig :)

Det er nesten litt frustrerende hvordan han tvinner meg rundt lillefingeren når ting er så bra som i går. Alle vonde tanker forsvinner og jeg er helt fortapt. Alle løfter jeg gir meg selv om å være forsiktig, ikke si rett ut hva jeg føler osv. blir glemt. Kan ha noe med at han faktisk ønsker å prioritere meg litt også, og at han ga litt mer av seg selv i går, var kosete, oppmerksom og til stede. Det hjelper på det, så får jeg bare prøve å jobbe med meg selv og ikke dette så langt ned som jeg var på lørdag, for det var bare kjipt. Må bli flinkere til å ignorere den stemmen langt bak i hodet om at jeg ikke er bra nok, at han ikke er glad i meg lenger, at han har gått lei.

I stedet må jeg tenke at han har det travelt, er sliten, og at han på mange måter er like usikker som meg. Det kom fram i går at han kanskje ikke er fullt så trygg og selvsikker som han framstår. At han er faktisk usikker han også.

Fortsatt rundt tall på vekta i morges, selv etter helgas utskeielser. Godt å se at det ikke bare var et blaff. Leker fortsatt med tanken om å gå ned 5 kg til. Veldig usikker på om jeg skal, jeg tror det kan bli litt hardt, og at jeg kanskje blir litt vel tynn da. Vi får se, jeg skal i alle fall fortsette å jobbe for å gå ned, så får jeg bare se hvor langt ned jeg klarer å gå.

Denne uka blir knallhard. Skal trene masse, så det blir lite tid hjemme. Jeg skal vinne konkurransen uansett hva som må til. Greit å få tankene over på noe annet enn K. Litt ironisk må jeg innrømme at det er. Jeg er selv opptatt av karrieren, vil komme lengst mulig, og tror ikke jeg kommer til å nedprioritere jobb for noe eller noen. Jeg vil også ha en ambisiøs karrieremann, så jeg må vel bare innse at skal jeg få det, er det sånn K og jeg har det nå, det vil bli. Skremmer meg litt at han uttrykker et visst ønske om å få barn da.... Uansett, ting var bra i går, jeg får bare ta med meg det, og se hvordan det blir bursdagshelga mi og Københavnhelga. Han skulle gjøre alt han kunne for å få til den helga også, så da kan jeg egentlig ikke be om mer.

Skrevet

Tenkte å følge opp positiv liste-trenden sånn når jeg faktisk er i humør til det ;)

- K og jeg hadde en fantastisk dag i går!!

- Jeg er flink til å lage mat! (høres det fryktelig skrytete ut?)

- Jeg har gått ned i vekt :hoppe:

- Jeg klarte å bare slappe av og nyte alt som skjedde i går, ingen negative tanker, ingen usikkerhet, ingen komplekser.

Glemte i stad å si at K gjorde ting skikkelig romantisk i går. Satte på stemningsmusikk osv. Hele settingen var utrolig bra, jeg slapp de vanlige kompleksene, de negative tankene, redselen for ikke se bra nok ut, gjøre ting feil. Alle negative tanker var blåst bort og ting var bare bra rett og slett.... Det kan med fordel gjentaes :sjarmor:

Skrevet

:strix:

for en flott kveld dere hadde da! utrolig kjekt! :)

koselig at han vil gjøre en innsats for å komme i bursdagen din ogsånn også.. han høres ut som en så flott fyr altså.

heier på deg i konkurransen! :hoppe:

Skrevet

og nei det hørtes ikke skrytete ut, du ER jo flink til å lage mat! :jepp:

Skrevet (endret)
:strix:

for en flott kveld dere hadde da! utrolig kjekt! :)

koselig at han vil gjøre en innsats for å komme i bursdagen din ogsånn også.. han høres ut som en så flott fyr altså.

heier på deg i konkurransen! :hoppe:

Takk, det trengs ;) Jeg har harde konkurrenter.

Jada, han ER en flott fyr. Det er jo ikke sånn at han gjør ting vanskelig for meg med vilje, han synes vel ikke situasjonen er noen drømmesituasjon han heller. I går var helt utrolig, beste kvelden vi har hatt siden vi traff hverandre tror jeg.

og nei det hørtes ikke skrytete ut, du ER jo flink til å lage mat! :jepp:

Jeg håper jo jeg er det. Har i alle fall fått mye skryt for maten jeg lager, og jeg elsker å lage mat. Nå skal K ha skryt for sin del av maten i går også, han lagde jo kyllingen. Det er så koselig når man kan lage mat sammen, drikke vin, prate. Han er flink til å lage mat, og han liker å lage mat. Tror forsåvidt de to er nært knyttet sammen. Er man flink til å lage mat er det lettere å like å lage mat, og liker man å lage mat er det lettere å lage god mat.

Endret av *Enigma*
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...