Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
huff. nei da er det ikke noe for meg :ler:

aha, jeg trodde det var K som sendte meldingen. men da forstår jeg. jeg er ikke rette personen til å uttale meg, for jeg er megasupersjalu.. så jeg forstår jo naturligvis meget godt at det stakk litt i deg når du fikk vite at denne blondien var der. selvom det egentlig ikke har noe å si da, du syns jo han smukkasen på treningsstudioet var lekker å se på, men du hadde jo ikke ønsket å bytte han ut med K selvom..

blabla. det blir bare vasete coming from me. som sagt er jeg en skikkelig sjalusibombe, og skjønner deg derfor godt :ler:

men sikkert lurt å gjøre som du sier, stenge tankene ute. sjalusi er jo som regel bare tull man produserer i egen hjerne. blææ!

Joda, han har fin kropp han, men jeg har ikke flørta med'n ;) og jeg gir nå K komplimenter :gjeiper: Så det er forskjell såh! :fnise: Anyway, skyve sånne tanker vekk :Nikke: Best det, vil ikke begynne å bli noe sjalu, lite monster nå. Det vil i alle fall skremme ham vekk. Har ikke reagert noe særlig tidligere når han har snakket om pene jenter heller. Det er de gangene jeg føler meg usikker at jeg reagerer som nå. Hun har dratt videre med en annen kollega av dem uansett, så det er ingen fare ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: for at hun har dratt!

du er flink til å være rasjonell altså. tror min kjære hadde satt pris på om jeg var en smule mer rasjonell i sjalusisituasjoner også :ler:

regner med det vil bedre seg etter hvert som selvtilliten blir bedre også. noe jeg håper den blir når jeg kommer i bedre form :trene:

så. hva skal du gjøre i morgen da?

Skrevet
:hoppe: for at hun har dratt!

du er flink til å være rasjonell altså. tror min kjære hadde satt pris på om jeg var en smule mer rasjonell i sjalusisituasjoner også :ler:

regner med det vil bedre seg etter hvert som selvtilliten blir bedre også. noe jeg håper den blir når jeg kommer i bedre form :trene:

så. hva skal du gjøre i morgen da?

Trene, og rydde litt. Så får vi se da, om det blir K eller film og is i morra. Vet jo ikke om jeg får sett ham i morgen, søndag eller i det hele tatt. Tar det litt som det kommer. Jeg skal ikke på fylla i alle fall, da ødelegger jeg hele neste uke. Er så sliten nå at en tur på fylla vil ødelegge totalt.

Skrevet

krysser fingrene for at det blir K da. hadde jo vært koselig :nigo:

Skrevet
krysser fingrene for at det blir K da. hadde jo vært koselig :nigo:

Jada, det hadde vært hyggelig det, men vil nesten tro han tenkte på søndagen, og det er egentlig også helt greit. Uansett, nuh er det leggetid :)

Skrevet

sov godt :søvn:

bør legge meg jeg og.. 16 timer med jobb foran meg i morgen.

god natt!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Syns absolutt ikke du skal ta en fyllekule nå nei, det kunne rett og slett endt i katastrofe :laugh:

Håper du får en fin helg :jepp:

Skrevet

Hmmm.....is eller sjokolade i dag da? Tror egentlig ikke jeg har noen spennende film... In the mood for seriøs sjokoladespising og isspising i dag, men da må jeg ha en film også. Så er jeg litt redd for å spise for mye crap, jeg vil ikke gå opp igjen i vekt. Vekta viste et veldig hyggelig tall igjen i morges....

I morgen blir det god middag og vin med K, regna nesten med at det kom til å bli i morgen siden foreldrene hans er her i dag. Egentlig veldig greit, da slipper jeg å hive ham ut tidlig i morgen :) Skal lage risotto, må finne ut hva jeg vil ha til, ytrefilet av svin eller kylling? Hmm.... Får se litt når jeg kommer på butikken. Må finne på noe godt å ha til middag i dag også.

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg forlanger at du kjøper en B&J-is og koser deg med, for min skyld :fnise:

Skrevet (endret)

B&J kjøper jeg ikke nå, har New dream yoghurtis i fryseren :) Endelig hjemme fra handling. Slitsomt å vase rundt i snøen.

Dagens to-do list:

Trene

Handle

Henge opp vask

Sette på vask

Henge opp vask nr. 2

Støvsuge

Rydde

Rydde bort klær

Vaske opp

Vaske badetdo og vask på badet

Skal bare slappe av bittelitt så skal jeg sette i gang igjen.

Endret av *Enigma*
Skrevet

skal si du er effektiv!

4 bryllup og en gravferd går på tv i kveld. den er jo koselig :nigo:

youghurtis hørtes utroooolig godt ut.. har en helt merkelig lyst på is, forundrer meg litt siden jeg er så kvalm egentlig.

Skrevet (endret)

Sitter og spiser middag og ser Sin City. Lagde skinkebiff med fersk fullkornspasta, og en saus med matfløte, vårløk, soltørket tomat, asparges, hvitløk og sjalottløk. Strødde masse parmesan over og litt frisk basilikum. Slett ikke dumt :)

Endret av *Enigma*
Skrevet

nam. det hørtes godt ut. har utrolig lyst på pasta også kjenner jeg. litt motsatt av alle andre som mister matlysten når de er kvalme :klø:

sin city har jeg faktisk ikke sett. det burde jeg få gjort.

E har kjøpt In the Valley of Elah ellernoe i dag, så skal vel se den i kveld.

Skrevet
nam. det hørtes godt ut. har utrolig lyst på pasta også kjenner jeg. litt motsatt av alle andre som mister matlysten når de er kvalme :klø:

sin city har jeg faktisk ikke sett. det burde jeg få gjort.

E har kjøpt In the Valley of Elah ellernoe i dag, så skal vel se den i kveld.

Det var ganske godt ja :) Ikke så vanlig å ha lyst på sånne ting når du er kvalm, nei. Du er vel litt snål da ;)

Sin City er ikke så dum :) Liker den typen filmer. Minner meg på at jeg må få tak i Sky Captain and the World of tomorrow og Sin City 2. Når The Spirit kommer på dvd vil jeg ha den også. Den ble riktignok slaktet av kritikerne, men jeg likte den.

Skrevet
Sin City 2 :klø: Har den kommet allerede?

Nei, planer for framtiden ;) Kommer den neste år tro?

Gjest Grafica
Skrevet

Kikka litt nå, og et sted sa Frank Miller at se tidligst får begynt filming i april i år. Så er ikke sikkert den kommer før 2011.

Skrevet
Kikka litt nå, og et sted sa Frank Miller at se tidligst får begynt filming i april i år. Så er ikke sikkert den kommer før 2011.

Søren og, hadde håpet 2010 jeg. Var vel kanskje litt optimistisk.

Skrevet

Vi skal se på Hellboy and the golden army i kveld. Sin City er fin!!

Jeg har også lyst på mat i dag når jeg er kvalm - merkelige vi er lekis. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...