Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke:

håper fredagen er snill med deg!

Foreløpig har den vært ganske snill, bortsett fra at jeg mistet halve kanelboksen i shaken min i morges, så den ble litt kvalmende :gjeiper: Jeg kunne jo ikke lage ny shake, nei, drikke opp den "ødelagte". Tror ikke jeg gjør det en gang til :gjeiper:

Er trøtt så det holder, men sitter med musikk på øra, og har det egentlig ganske greit. Fant ut at jeg faktisk har utrolig mye fin musikk, og mye av den hører jeg alt for sjelden på. Kroppen er tung og treg om dagen, og jeg er glad konkurransen bare holder på en uke til. Nå blir riktignok neste ukes treningsprogram så knallhardt at jeg kommer til å være sliten i et par uker etterpå.

2,5 uker til Købentur nå. Håper så inderlig K blir med og at vi kan få en fin helg i Køben, bare han og jeg. Vil så gjerne gjøre noe mer...kjæresteaktig. Mat, sofa, film og vin er hyggelig det altså, men... Selv om vi ikke er sammen vil jeg ha følelsen av at jeg er mer enn bare en kompis med visse fordeler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I disse dager er det 3 år siden det ble slutt mellom J og meg. Rart å tenke på at det er så lenge siden. I 3 år har jeg vært aleine, det virker ikke lenge, samtidig føles det som en evighet.

Ser ikke ut til at jeg kommer meg ut av singeltilværelsen med det første heller. Den gang trodde jeg ikke det skulle ta så lang tid å finne seg en ny, men jeg merker at jeg har blitt veldig kresen, og ikke minst, jeg har blitt veldig redd for å binde meg igjen. Redd for å ende opp såra igjen, jeg vokter følelsene mine vel nå om dagen....

Blir alltid litt melankolsk på denne tida hvert år. Tenker på hva jeg ga opp, av og til lurer jeg på om jeg gjorde et riktig valg. Han er fortsatt min aller beste venn, en av de personene som betyr aller mest for meg, og som jeg er aller gladest i. Det er fortsatt trist å tenke på at vi ikke klarte å jobbe oss gjennom ting, men jeg tror vi gjorde det riktige. Vi har det bedre hver for oss, jeg ser jo det når jeg ser hva slags personer vi er nå, i motsetning til da vi var sammen.

I det minste har jeg mange gode minner, og de overskygger de vonde, selv om de vonde er med på å minne meg på hvorfor det gikk som det gikk, og er et bevis på at vi nok gjorde det riktige.

Endret av *Enigma*
Skrevet

Jeg kan i det minste begynne med en liste over positive ting, Nótt.

Jeg har noen (få) utrolig gode og hyggelige kollegaer

Jeg har en utrolig god venn i J, en venn som alltid er der og stiller opp for meg.

Jeg har en jobb jeg trives i og som jeg er flink til.

På KG finnes det noen utrolig herlige jenter, som jeg er veldig glad i, og som stadig kommer innom og muntrer meg opp eller gir meg gode råd.

Sånn, det var ikke så verst vel?

Skrevet
Jeg kan i det minste begynne med en liste over positive ting, Nótt.

Jeg har noen (få) utrolig gode og hyggelige kollegaer

Jeg har en utrolig god venn i J, en venn som alltid er der og stiller opp for meg.

Jeg har en jobb jeg trives i og som jeg er flink til.

På KG finnes det noen utrolig herlige jenter, som jeg er veldig glad i, og som stadig kommer innom og muntrer meg opp eller gir meg gode råd.

Sånn, det var ikke så verst vel?

Det var kjempebra Enigma. :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Fin liste! :Nikke:

Håper du får vært sammen med K i helga og at dere får det koselig! Det er jo positivt at han har tatt initiativet :)

:klemmer:

Gjest Grafica
Skrevet

Det var en veldig fin liste :klemmer:

Men du glemte å legge til at du er utrolig søt og har en fantastisk humor og en veldig smittende latter :jepp::nigo:

Skrevet
Det var en veldig fin liste :klemmer:

Men du glemte å legge til at du er utrolig søt og har en fantastisk humor og en veldig smittende latter :jepp::nigo:

:rodme: Så søt du er!! :hjerter_rundt: Takk, Grafica :klemmer:

Håper virkelig at K får tid til å se meg. Har lyst til å lage god mat og slappe av. Denne gangen synes jeg jeg fortjener massasje, etter massasjen han fikk da jeg var der sist. Han kommenterte at han kunne tenkt seg å ansette meg som massør på full tid, men ble brått stille da jeg spurte hvordan han hadde tenkt å betale meg :gjeiper:

Urk, formen er rimelig laber, ikke rart humøret har svingt helt ekstremt de siste dagene. Har fått mensen (for første gang siden i sommer), den ble borte da jeg sluttet på p-piller, og nå, etter 2 mnd tilbake på pillen er den tilbake. Tror ikke jeg kommer til å slutte på pillen igjen med det første, i løpet av de 4 mnd jeg var av merket jeg bare negative ting. Hadde jeg ikke møtt K så hadde jeg kanskje prøvd litt lenger, men etter 10 år på pillen synes jeg i grunnen det er helt greit. Jeg har jo heller ikke noe stort ønske om å få barn noen gang, så sånn sett trenger jeg ikke ta hensyn til det heller. Har det bedre på enn av, og da får det være det viktigste.

I grunnen bra at den kom nå da, og ikke neste helg, men det passer meg dårlig å ha blødninger nå, hvis K skal sove over..... Oh, well, får satse på litt kos i stedet da, og håpe jeg får krype sammen i armkroken hans...

Skrevet

enig med deg ang p-piller!

kroppen min blir helt ulage når jeg får mensen, ikke sånn PMS aktig men føler meg bare blæææ.. :fnise:

hva gjør så du denne fredagskvelden da?

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg har faktisk hatt min første mens nå på over seks år uten p-prevensjon, og jeg har aldri hatt så lite smerter! Jeg som ble satt på p-piller som 14åring pga ekstreme mens-smerter :sjokkert: Klager ikke!

Skrevet

enig med deg ang p-piller!

kroppen min blir helt ulage når jeg får mensen, ikke sånn PMS aktig men føler meg bare blæææ.. :fnise:

hva gjør så du denne fredagskvelden da?

Har vært på trening, og nå sitter jeg i sofaen i morgenkåpe, med teppe over meg og laptopen i fanget. Har nettopp sendt et par sms-er fram og tilbake med K. Han svarte overraskende kjapt. Ikke noe kosemeldinger altså, bare festpjatt ettersom han fester med J og en annen fyr vi alle kjenner.

Har tenkt å se En callgirls dagbok, også legge meg. Har en klesvask i vaskemaskina som må henges opp før jeg legger meg. Treningstøy. Føler jeg ikke gjør annet enn å trene og vaske treningstøy om dagen. Kun en uke igjen av dette regimet nå, så blir det kanskje litt mer normalisert igjen. Med mindre K er så opptatt at jeg begraver meg i trening så klart. Orker ikke sitte hjemme og gruble, da er det bedre å trene og få tankene over på noe annet.

Skrevet

skjønner du føler det blir mye trening!

heldigvis skal jeg snart bli med i den klubben :fnise:

håper jeg da :trene:

ser du ikke på senkveld du?

jeg syns det er så fantastisk gøy :tommelsmil:

koselig at K sender meld med deg selvom han er på fest da :)

Skrevet
Jeg har faktisk hatt min første mens nå på over seks år uten p-prevensjon, og jeg har aldri hatt så lite smerter! Jeg som ble satt på p-piller som 14åring pga ekstreme mens-smerter :sjokkert: Klager ikke!

Hehe, jaja. Ting funker forskjellig på forskjellige mennesker. Jeg fikk endelig orden på ting da jeg gikk på p-piller, og har ingen planer om å slutte nå som jeg så hva som skjedde de 4 månedene jeg var av.

skjønner du føler det blir mye trening!

heldigvis skal jeg snart bli med i den klubben :fnise:

håper jeg da :trene:

ser du ikke på senkveld du?

jeg syns det er så fantastisk gøy :tommelsmil:

koselig at K sender meld med deg selvom han er på fest da :)

Ser ikke senkveld nei, har gått litt lei. Syntes det var veldig gøy før. Har sett CSI nå, Secret Diary of a Callgirl starter kl 22:50.

Var jeg som sendte melding til K først da, men joda, ikke verst at han svarer såpass mange ganger. Var egentlig ikke meininga å sette i gang noen "samtale" fra min side.

J sendte melding nå nettopp også. Fyllemelding :fnise:

Skrevet

fyllemeldinger er alltid festlig :ler:

nå skal jeg spørre deg om noe artig, som jeg har pønsket litt på i ferien.

Hvis du kunne vært supergod i en idrett, hva skulle det vært?

ikke velg utifra hva du hadde tjent mest på osv, men hva som du ville likt å være god i liksom :rolleyes:

Skrevet (endret)
fyllemeldinger er alltid festlig :ler:

nå skal jeg spørre deg om noe artig, som jeg har pønsket litt på i ferien.

Hvis du kunne vært supergod i en idrett, hva skulle det vært?

ikke velg utifra hva du hadde tjent mest på osv, men hva som du ville likt å være god i liksom :rolleyes:

Snowboard eller kickboxing. Jeg hadde så lyst til å bli god på snowboard da jeg forsøkte det for mange år sida, det hadde nok passa personligheten min. Kickboxing har jeg jo også forsøkt meg på og ikke helt fått taket på enda, men håper å kunne begynne igjen. Det er definitivt meg.

Nja, joda, fyllemeldinger er morsomme de. Jeg syntes det var litt mindre moro da jeg fikk et svar jeg ikke ville ha :gjeiper: Urk, dumme, dumme, dumme meg. Har da ingen grunn til å bli usikker eller sjalu. Tåpelige hjerne.

Endret av *Enigma*
Skrevet (endret)

kult!

kickboxing høres utrolig gøy ut.. det er ganske god trening også, er det ikke?

edit: du endret etter jeg hadde skrevet.

ja det er det som er det småkjedelige med fyllemeldinger.. ting kan fort misforstås eller komme feil ut!

men det virker jo som "dere" har det bra nå, så da må du bare prøve å huske på det. gi deg selv et kakk i hue :ler:

neida.. høh.

Endret av LekeHusmor
Skrevet
kult!

kickboxing høres utrolig gøy ut.. det er ganske god trening også, er det ikke?

Joda, absolutt. Fin trening, veldig tøff trening! Du bør tåle å få deg en på trynet. Jeg skulle ønske jeg var tøffere enn jeg er. Har lyst til å begynne med Muay Thai nå da, det er litt tøffere, og brasiliansk jiu jitsu.

Skrevet

oi da. jeg er ikke så glad i å få meg en på tryne. får holde meg til aerobic i begynnelsen :ler:

en kamerat av meg driver med sånn jiu jitsu, og han er helt frelst! høres veldig gøy ut :hoppe:

Skrevet

Ikke i forhold til J jeg er sjalu :) Han må få lov til å gjøre akkurat som han vil. Han er til og med flink til å gi meg komplimenter fortsatt. Verre i forhold til K, kjente bare et stikk av sjalusi da J sa at ei av jentene K flørta med på julebordet var på festen. Teit egentlig, og jeg pleier ikke være så sjalu vanligvis. Det er bare det at K ikke akkurat overøser meg med komplimenter, men jeg vet at han synes denne jenta er veldig pen, det synes jo J også det, og jeg har sett bilder av henne. Blond og vakker...

Jeg veit at han ikke er interessert, jeg veit at hun ikke er interessert... Det bare... Anyway, sånne tanker må jeg bare kvitte meg med. Kan ikke sette i gang og bli sjalu igjen.

Tåler du ikke å få deg en på trynet er nok ikke kickboxing noe for deg ;) Behagelig er det jo ikke akkurat, er ikke bare i trynet det gjør vondt å få et slag eller spark heller. Veit ikke hvor mange ganger jeg har kommet hjem med blåmerker overalt, avrevne negler og rifter fordi folk glemmer å kutte tånegler :gjeiper:

Skrevet

huff. nei da er det ikke noe for meg :ler:

aha, jeg trodde det var K som sendte meldingen. men da forstår jeg. jeg er ikke rette personen til å uttale meg, for jeg er megasupersjalu.. så jeg forstår jo naturligvis meget godt at det stakk litt i deg når du fikk vite at denne blondien var der. selvom det egentlig ikke har noe å si da, du syns jo han smukkasen på treningsstudioet var lekker å se på, men du hadde jo ikke ønsket å bytte han ut med K selvom..

blabla. det blir bare vasete coming from me. som sagt er jeg en skikkelig sjalusibombe, og skjønner deg derfor godt :ler:

men sikkert lurt å gjøre som du sier, stenge tankene ute. sjalusi er jo som regel bare tull man produserer i egen hjerne. blææ!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...