Frk edderkopp Skrevet 13. februar 2009 #3781 Skrevet 13. februar 2009 (endret) uff dette var ikkje bra. Men det er han som ikkje ser kor bra du er Endret 13. februar 2009 av Frk edderkopp
*Enigma* Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3782 Skrevet 13. februar 2009 Nå har vi fått tatt en skikkelig prat. Jeg endte opp med å sende melding der jeg sa at vi måtte prate, og jeg måtte vite når. Fikk helt hetta da han ikke svarte, så til slutt ringte jeg. Han tok ikke telefonen heller, og jeg fikk enda mer hetta. Men til slutt ringte han, og da hadde han ikke sett meldinga. Så da leste han meldinga og ringte meg opp på nytt. Han har ikke tid, og er ikke klar for et supertett, superseriøst forhold. Han vil veldig gjerne at vi fortsetter som vi gjorde i begynnelsen. Finner på ting sammen, snakker, lager mat, koser, flørter, men ting må være litt avslappa, han må få konsentrere seg om sine ting og det synes jeg er helt greit, og helt fair. Jeg trenger space jeg også, tid til å gjøre mine egne greier. Så da fortsetter vi som vi begynte. Exclusive, avslappa, og bare koser oss sammen. Herregud så mye bedre ting føles nå. Da har vi fått avklart ting, samtidig som vi ikke henger oss opp i definisjoner osv. Og han liker meg....skikkelig... Det er ikke DET som gjør at ting ikke blir seriøst. Det er rett og slett hvor vi begge er i livet akkurat nå. Var litt redd en liten stund under samtalen vår, da han sa at han ikke var klar for noe seriøst osv. For jeg var ikke sikker på hva han la i det. Men vi fikk prata skikkelig, selv om det var på telefonen, og nå vet jeg hva jeg har å forholde meg til og det er greit. Fair and square. Så får jeg bare inderlig håpe at han ikke plutselig finner seg noe annet. Dealen er å si i fra i alle fall. På en skikkelig måte, og ikke rote rundt med flere samtidig. Men dah skal jeg legge meg. Så blir det vel film i morgen tenker jeg. Meldt knallvær i morra, så tipper K stikker til Kvitfjell. Skulle veldig gjerne vært med gitt, men da går i alle fall konkurransen til helvete, noe den sikkert har gjort allerede. Oh, well. Off to bed. Bamsen blir eneste selskapet mitt i kveld.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. februar 2009 #3783 Skrevet 13. februar 2009 Så godt å høre at dere har fått snakket ut da, og at du er mer positiv nå Du var forresten dypt savnet på treff i kveld
Gjest Purple Skrevet 13. februar 2009 #3784 Skrevet 13. februar 2009 Så bra at det har ordna seg litt da! Synd du ikke kom i kveld. Det var, som vanlig, veldig koselig og morsomt og alt det der.
Nótt Skrevet 14. februar 2009 #3785 Skrevet 14. februar 2009 Så fint at du har fått en klarhet i ting. Og som de andre her sier: du var dypt savnet i går.
*Enigma* Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3786 Skrevet 14. februar 2009 Jeg savnet dere veldig i går også. Vi får finne på noe snart igjen. Noen av dere ser jeg kanskje på bursdagen min? Noenlunde åpent hus for mine venner, så får vi se om vi ender på byen eller bare blir hos meg. Jada, lov å ta det som et hint/en invitasjon Det føles så utrolig mye bedre nå som vi har fått prata og fått klarhet i ting. Nå vet jeg hvor vi står, og det er faktisk en helt grei ordning. Det gjør at jeg kan slappe av litt også. Må innrømme at jeg er fryktelig glad i friheten min, og jeg må nok sakte, men sikkert venne meg til å ta hensyn igjen Det var en veldig god samtale på alle måter. Uten noe drama, uten krangling. Vi fikk begge klarhet i ting, og han skjønte at han kanskje ikke hadde vært fullt så flink til å uttrykke seg som han trodde. Jeg må nok bare venne meg til at han kanskje ikke er fyren jeg bør ty til hvis jeg er nedfor og lei meg. For han er ikke veldig flink til å takle det. På en måte kan jeg jo skjønne det, jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si jeg heller når noen er lei seg, og jeg er ikke typen som gir klemmer i hytt og vær heller til hvemsomhelst. Han lovte å i det minste prøve, da jeg sa at en klem stort sett var det som skulle til for å få meg til å føle meg bedre, så skal jeg prøve å bli litt flinkere til å kommunisere når jeg synes noe er vanskelig, og prøve å slappe av litt mer. Nå er jeg egentlig mest klar for en skikkelig bytur, alt for lenge sida sist. Har hørt litt rundt, så får vi se hva vi kan få til.
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. februar 2009 #3787 Skrevet 14. februar 2009 Vi må treffes igjen snart ja, jeg har iallefall planer om å komme på bursdagen din Hørte rykte om at det blir ut på by'n med Misa i dag, så da får du det iallefall nesten helt sikkert gøy. Skulle ønske jeg kunne bli med dere ut, men har liksom allerede en date på toget hjem kl 17 i dag Dere får kose dere masse
Gjest Grafica Skrevet 14. februar 2009 #3788 Skrevet 14. februar 2009 Når har du bursdag? Savnet deg igår Men så godt å høre at dere har fått pratet ordentlig og fått klarhet i ting! Veldig glad for deg
*Enigma* Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3789 Skrevet 14. februar 2009 Når har du bursdag? Savnet deg igår Men så godt å høre at dere har fått pratet ordentlig og fått klarhet i ting! Veldig glad for deg PM sendt
Bettie Skrevet 15. februar 2009 #3790 Skrevet 15. februar 2009 Så fint at dere fikk lufta ut gjennom en samtale, og at dere har kommet fram til noe dere begge kan leve med. Så får dere bare se hvordan dette utvikler seg etter hvert.
*Enigma* Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3791 Skrevet 15. februar 2009 Vi må treffes igjen snart ja, jeg har iallefall planer om å komme på bursdagen din Hørte rykte om at det blir ut på by'n med Misa i dag, så da får du det iallefall nesten helt sikkert gøy. Skulle ønske jeg kunne bli med dere ut, men har liksom allerede en date på toget hjem kl 17 i dag Dere får kose dere masse Ble ikke noen bytur på oss, misa inviterte meg hjem til seg for å drikke vin og se 24, men jeg var rett og slett for sliten til å dra såpass eh..."langt" for så å dra hjem igjen seint på kvelden. Hadde laget nydelig middag, og tenkte å kose meg med den, rødvin og en film resten av kvelden. Lagde biff (jeg har aldri stekt biff selv før, tro det eller ei. Det var alltid J som gjorde det fordi han var så flink til det) med ris, hjemmelaget pesto og salat. Åpnet en flaske rødvin og koste meg. Rett etter at jeg sa nei til misa så jeg jo at K hadde prøvd å få tak i meg flere ganger siden halv sju (er jeg sløv eller er jeg sløv?), så da fikk jeg en liten tur opp til ham i stedet. Litt dårlig samvittighet for det da, når jeg ikke orket dra til misa, men litt kortere til K, dessuten kunne jeg sove der. Stakk oppom og så satt vi der i sofaen og koste, skravla litt, K fikk skikkelig massasje, drakk rødvin, så på film og halvsov. Satt bare med et eneste stort smil om munnen hele kvelden. Det var så deilig å bare være helt avslappa med ham for første gang på flere uker. Han var også mer avslappa, kosete, blid og oppmerksom. I tillegg fikk vi en laaaang oppvåkning og en deilig, avslappa frokost i dag, og fikk kost oss sammen før jeg stakk på trening og han skulle gjøre unna en del papirarbeid. Merket godt i går hvor glad jeg faktisk er i K. Nå som vi bare var avslappa og koste, han fikk massasje (herregud så herlig kropp han har), bare det å sitte tett inntil ham, ta på ham, kose...lykkefølelsen var temmelig intens. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det når jeg vet at han fortsatt ikke er "min". Jeg får nøye meg med det jeg kan få, og det er ikke sånn at det gjør vondt å tenke på at vi ikke er noe definert. Jeg har det bra nå og vi har det bra sammen. Men jeg vet at dersom jeg mister ham...... Nå er det jo sånn at selv om man er sammen har man ingen garanti, så det er ikke det at det plager meg at vi ikke er definert, det er bare skremmende å merke hvor glad jeg er i ham, og hvor vondt det vil være å miste ham. Middagen i dag ble omtrent den samme som i går. Biff (denne gangen tilnærmet perfekt stekt i motsetning til slett ikke verst) med pasta i stedet for ris, pesto fra i går og salat. Dessverre hadde jeg ikke noe rødvin til, kunne ikke åpne en flaske nå i dag for ett, kanskje to glass. Satte igjen en halv flaske hos K, men den drikker han opp, ettersom jeg ga ham tillatelse til det. Kunne ikke ta den med på trening og deretter hjem. Må definitivt lage denne middagen til K en gang, og ha rødvin til...
Gjest Grafica Skrevet 15. februar 2009 #3792 Skrevet 15. februar 2009 Så godt å høre, vennen Godt at dere har funnet tilbake til det gode punktet
*Enigma* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3793 Skrevet 16. februar 2009 Så godt å høre, vennen Godt at dere har funnet tilbake til det gode punktet Det var veldig godt å bare ha det fint sammen. Får håpe det kan fortsette sånn. Er litt sliten nå, etter 4 t trening... Må bare få dusjet og ryddet vekk litt klær så skal jeg finne senga.
Annie Skrevet 17. februar 2009 #3794 Skrevet 17. februar 2009 JAAA!!! Her skjer det ting! Er kjempeglad for at dere fikk hatt praten. Du virker roligere og mer harmonisk nå, og da er du så herlig!!
*Enigma* Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3795 Skrevet 17. februar 2009 JAAA!!! Her skjer det ting! Er kjempeglad for at dere fikk hatt praten. Du virker roligere og mer harmonisk nå, og da er du så herlig!! Det samme sier K Jeg ER roligere og mer harmonisk, og jeg har det bedre med meg selv også, når jeg slipper å gruble sånn. Det verste jeg vet er når jeg blir usikker og nedfor, da liker jeg meg ikke selv særlig godt heller. Jeg vet at jeg da blir slitsom og negativ og det er ikke noen særlig god følelse. Får bare håpe den gode trenden fortsetter nå, skal i alle fall gjøre mitt for å tenke positivt.
LekeHusmor Skrevet 17. februar 2009 #3796 Skrevet 17. februar 2009 blir glad i hjertet mitt av å lese at du har det bedre nå! så kjekt at dere fikk snakket ut og at alt er bra. du fortjener det!
*Enigma* Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3797 Skrevet 18. februar 2009 blir glad i hjertet mitt av å lese at du har det bedre nå! så kjekt at dere fikk snakket ut og at alt er bra. du fortjener det! Takk for det Urk, hva faen er det med enkelte mennesker? Jeg har ei....jeg kan vel egentlig ikke kalle henne venninne.. En tidligere venninne som nå egentlig bare har blitt en pest og en plage. Det eneste jeg får fra henne er kjedemail, kjedemeldinger og kjedemms. Oh, jeg glemte disse vennesms-ene, vennemailene og vennemms-ene hun sender, de betyr jo enormt mye for meg. Sms-er, mms-er og mailer som beskriver hva en venn er og hvor enormt mye jeg betyr for henne...prefabrikert og sendt til alle hun har på telefonlista/mailinglista eller whatever! Hun VET at jeg aldri sender dem tilbake, hun VET at jeg aldri sender dem videre, kan hun ikke for helvete gi faen i å sende meg sånne? Sendte henne et stygt anti-kjedebrev på mail i dag, fortsetter hun likevel tror jeg jeg skal spørre henne om hun faktisk ønsker ulykke over meg siden hun fortsetter å sende meg denne dritten (de lover jo ulykke over deg alle sammen hvis du ikke sender dem videre). Jeg har forsøkt det meste, ignorert henne, bedt henne pent om å kutte ut, bedt henne på en mindre pen måte kutte ut, bedt henne gi f***, men likevel får jeg sånne ting av henne med jevne mellomrom. Dessverre var de norske anti-kjedebrevene rimelig dårlige, de engelske er jo rimelig intelligente og morsomme. Problemet er bare at hun ikke ville skjønt noe av dem likevel. Har ikke kontakt med henne utenom disse kjede-brev/mail/sms/mms-ene, så skjønner egentlig ikke hvorfor hun gidder heller. Strever fortsatt med å få folk på jobb med å forstå at jeg bruker begge navn. Jeg fatter ikke hvorfor det skal være så sinnsykt vanskelig å huske det, eller forstå at det er faktisk utrolig uhøflig å ikke gidde å bruke begge navn. For det er faktisk det som er greia til en del av dem. De synes dobbeltnavn er noe tull og siden jeg ikke har bindestrek så mener de at det andre navnet mitt er et mellomnavn (der tar de feil!) og derfor trenger de heller ikke etterkomme mitt ønske om å bruke det. (Jepp, så barnslige kan faktisk voksne mennesker være :klø. Jeg har jobbet her i 2 år, da synes jeg faktisk det burde være mulig å huske at jeg bruker begge navn, og respektere ønsket mitt om at de skal bruke begge navn.
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. februar 2009 #3798 Skrevet 18. februar 2009 Kjedemail er noe herk, spesielt fra mennesker som bare sender de videre for å... Ja hvorfor pokker sender de dem videre egentlig :klø: Kan du ikke bare nekte å svare når de bare bruker et av navnene dine da? Det gjør jeg på ungdommene på jobb som ikke greier å huske navnet mitt riktig (hvor vanskelig er det liksom, slutt å forandre e'er til i'er eller a'er!). Evt med spørsmålet "hva var det jeg het sa du?"
*Enigma* Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3799 Skrevet 18. februar 2009 Kjedemail er noe herk, spesielt fra mennesker som bare sender de videre for å... Ja hvorfor pokker sender de dem videre egentlig :klø: Kan du ikke bare nekte å svare når de bare bruker et av navnene dine da? Det gjør jeg på ungdommene på jobb som ikke greier å huske navnet mitt riktig (hvor vanskelig er det liksom, slutt å forandre e'er til i'er eller a'er!). Evt med spørsmålet "hva var det jeg het sa du?" Jeg brukte den metoden på folk på avdelinga, og bruker den fortsatt overfor folk som snakker til meg, men når dette her skjer i mail eller på telefonen så blir det liksom litt annerledes :gjeiper: I stedet påpeker jeg det i hver eneste mail og/eller telefonsamtale nå. Jeg bruker faktisk begge navn, ville sette pris på om du også gjør det heretter. Det er så vanvittig kaldt i kantina, også hjelper det jo ikke at enkelte av de kantinedamene har hjernekapasitet på linje med en hamster eller noe sånt. Vi får nemlig folk over fra et av de andre byggene til kantina vår fordi deres egen kantine blir utbygd/utbedret/pusset opp/whatever. Disse har da ikke kort for å komme inn i bygningen vår, slik at de må ringe på døra til kantina. En av disse kantinedamene har da funnet ut at for å slippe å fly og låse opp så setter hun opp døra til kantina. Jada, det er jo bare -8 C ute, og max 18 C inne, så det kan jo ikke være så farlig om det kommer inn litt luft :klø: Blir alltid sittende og fryse etter å ha vært der, bygget skal jo spare penger, så ovnene i glassgangen bort til kantina er heller ikke på. Brrrr..... Syte, klage Er i litt smådårlig humør i dag. Ikke noen god grunn egentlig, bortsett fra at jeg er trøtt, kald og overhodet ikke motivert til å trene. Jeg vil ha iPod Nano, men tror ikke jeg har råd med det første. Vil ha musikk på t-bane/trikk/buss og når jeg trener. Litt generelt lei for tida. Vil ha ferie....
FruLuna Skrevet 18. februar 2009 #3800 Skrevet 18. februar 2009 Godt å lese at dere har fått snakket ut og at du er mer harmonisk. En definisjon er jo bare et ord, det som gjelder og er ekte er hvordan dere har det sammen. Noen ganger må man bare tillate seg å stole på hverandre, og ta sorgen når/hvis den kommer - hvis det skulle vise seg å ta slutt. Jeg vet det er vanskelig, er selv en grubler, men man har det bedre hvis man ikke tenker på alt som kan skje på forhånd. Og angående navn - synes det er godt tips å ikke svare hvis noen bare kaller deg det ene navnet, hvis det er viktig for deg at de bruker begge. Evt gjenta til det kjedsommelige begge navn hver gang noen bare bruker ett. Evt begynne å kalle de andre for noe som ligner deres navn, for å se om de tar hintet..hehe... Ha en fortsatt fin uke!
Fremhevede innlegg