Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke alt rundt valentines dag selvom jeg har en kjær en. Har aldri skjønt poenget med hele greia. Skjønner godt at du blir irritert når de endrer på timeplanen bare for en slik ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet

Nå er jo jeg ganske glad i Valentines day da, men å endre på timeplanen på treningsstudio på grunn av det, den blir litt drøy :rolleyes:

Skrevet

De endrer til stadighet timeplanen på lørdag for å få inn en eller annen spesialtime. Normalt er det sånn noenlunde greit, men at de gjør det til en pargreie, der du vil føle deg seriøst utenfor hvis du dukker opp aleine.......

Anyway, ser ikke ut til at det blir trening på meg i dag. Jeg sitter fortsatt på jobb, jeg er trøtt, så sint at jeg ser rødt, jeg er drittlei alt, jeg rekker ikke noen time på senteret i dag som jeg orker å ta. Jeg vil aller helst ha orden på ting med K NÅ, eller mest av alt bare ha noen som skjønner at jeg er sint og lei meg, som ikke trenger å vite nøyaktig hvorfor (for det er egentlig bare tåpelige grunner) og som holder rundt meg og viser at han er glad i meg. Jeg vil IKKE ha tåpelige meldinger ala: hvordan går det? når jeg har *Enigma* could really, really use some comfort right now i tittelen og Frustrated, pissed off, any more good words for the state I'm in now? som msg. Er det da virkelig så vanskelig å skjønne hvordan jeg har det?

Skrevet

blæ.

jeg har det også sånn i dag.

forbanna drittverden, håpløse idiotgutter og teite KUNDERSOMMASERPÅJOBBEN :sur:

*rope i kor*

Skrevet

:klemmer: på LekeHusmor

Skal jeg stole på Valentineshoroskopet så skal i det minste lørdagen bli bra.

En kvinnelig Fisk vil merke en utrolig styrke i kjærlighet, erotiske tilnærmelser og hjertevarme.

Uansett om du er singel eller enslig, kan Valentinesdagen faktisk bli starten til et nytt og håpefullt forhold. At du vil treffe noen som får stor betydning for deg, er høyst mulig. Fiskene som lever i et etablert forhold og er glade i hverandre, vil oppleve at denne dagen bringer dem enda sterke sammen. Det blir en revitalisering av kjærlighet og begjær for hverandre.

Dagens sterke stjernetegn: Væren eller Jomfruen for kjærlighet. Vekten for romantikk og flørting.

Vel, K er Jomfru, så sånn sett kan det jo love godt. Egentlig tror jeg vel bare hele greia er bullshit, men det er jo lov å håpe? :gjeiper: Ikke at jeg tror K kommer til å ta kontakt for å sees. Virker på facebookstatusene hans osv. som om han har det ganske bra.

Blir litt sliten av sånne dager som i dag. Vet ikke engang hvorfor jeg blir så sint og frustrert. Ok, kollegaen min gikk langt over streken i morges, og jeg var lei meg fra jeg våknet pga. situasjonen med K, og jada, ting gikk galt så jeg måtte jobbe overtid, men det er ikke noen grunn til at det skal svartne fullstendig for meg likevel.

Heldigvis var brukeren jeg pratet med på slutten en av de aller søteste i hele firmaet. Hun er en utrolig sympatisk jente, et år eldre enn meg, og verdens søteste. Hun forstod godt at jeg var frustrert og sint, og jeg beklaget også veldig at jeg hørtes så sur ut, og forklarte at det ikke var henne jeg var sur på. Hun var jo frustrert over problemet sitt hun også, så hun var jo ikke akkurat blid og hyggelig hun heller. Hun skjønte at det ikke var henne jeg var sur på, og som hun sa: I still think you're a lovely girl! :hjerter_rundt: Sånne ting gjør disse kjipe dagene litt bedre. Men det gjør jo også at jeg føler meg litt ekstra kjip når jeg blir sur mot henne.

Skrevet

Jeg er SÅÅÅ enig i den teite valentinestimen på treningssenteret på lørdag. Ikke at jeg hadde kommet til å trent uansett, men det er utrolig irriterende med valentinesgreier overalt. Føler meg singel nok til vanlig, om ikke jeg skal bli minnet ekstra på det nå. På treningssenteret vil jeg trene! Ikke gå på date! :kjempesinna:

Skrevet

Jeg kommer til å skrive lapp på det.... De har jo sånne tilbakemeldingslapper. Jeg liker det absolutt IKKE, synes det er tåpelig! Man burde kunne få fri fra den Valentinesgreia ett sted i det minste....

Skrevet

Dumme, dumme, dumme meg... Nå var humøret helt greit, takket være en utrolig søt kompis av J. Så snakker jeg til K på msn...fordi jeg av en eller annen idiotisk grunn har et lite håp om at ting skal være ok.........

Også denne gangen er han distansert.. Jeg forstår at han er trøtt og sliten, men.... Æsj, kanskje jeg bare overanalyserer................ :sukk:

Skrevet
Jeg kommer til å skrive lapp på det.... De har jo sånne tilbakemeldingslapper. Jeg liker det absolutt IKKE, synes det er tåpelig! Man burde kunne få fri fra den Valentinesgreia ett sted i det minste....

Kanskje jeg også skulle gjøre det? Jo flere tilbakemeldinger de får på det, jo bedre!

Dumme, dumme, dumme meg... Nå var humøret helt greit, takket være en utrolig søt kompis av J. Så snakker jeg til K på msn...fordi jeg av en eller annen idiotisk grunn har et lite håp om at ting skal være ok.........

Også denne gangen er han distansert.. Jeg forstår at han er trøtt og sliten, men.... Æsj, kanskje jeg bare overanalyserer................ :sukk:

Vi jenter er jo som regel veldig flinke til å overanalysere og tolke alt mulig, men det er da ikke rart, så rart som mange gutter oppfører seg!

Kjipt at det skulle bli sånn, så bra som det starta! Håper dere får tatt den praten snart, og at ting ordner seg da. I mellomtiden skal vi gjøre vårt beste for å få tankene dine over på noe annet, ihvertfall i morgen kveld! :)

Skrevet

Du får se lyst på det, for det er på sånne dager at alt bare kan bli bedre.. :hug:

Skrevet

Det der Valentinegreiene synes jeg i grunnen lite om.

Kanskje du skal legge noen planer for helgen selv, slik at du har noe å være opptatt med, noe som her hyggelig eller gøy. Å vente sånn som du gjør nå, det er jo nesten tortur.

Skrevet

huff. dumt at han må være så rar mot deg altså. jeg forstår det bare ikke :klø: akkurat nå så er det nesten så han gjør ting mer surt for deg enn han gjør de bra. og det fortjener du ikke..

du får bare pøse ut alt du har av tanker og følelser - og det er bare å plukke meg opp på msn, selvom jeg står som borte så er jeg der ;) jeg bare sorterer ut litt.. hehe. i'm here for you!

og jeg syns også du er en lovely girl

:klemmer:

Skrevet

Dæven, nå følte jeg meg lagt merke til :gjeiper: Jeg har jo tross alt bare jobbet her i 2 år, hvordan skal jeg da kunne forvente at de gamle mannfolka som støver ned på kontorene rundt omkring her skal vite hvem jeg er :roll:

Det kom nemlig en fyr bort i fløya her og kikket inn på kontoret til sjefen min og kikker litt videre rundt og så er han helt tydelig på vei tilbake igjen. Jeg spør om det var noen han så etter og jo...han så egentlig etter Hunvik, eller eventuelt noen andre som kunne hjelpe ham med pc-en, men siden det bare var jeg som var her så fikk han vel vente.....

Da kunne jeg fortelle at jeg jobber faktisk på intern-IT og at det er jeg som vanligvis tar tak i den typen saker. Jaha? Kunne jeg fikse sånne ting da? Nei, jeg er ansatt på intern-IT fordi....eh....det ser pent ut på papiret å bruke over en halv mill i året på lønn, arbeidsgiveravgift, forsikringer osv på en jente som ikke kan noe :klaske:

Ikke at det var stort å fikse heller. Jeg fikk nå opp pc-en hans med en gang jeg, så kanskje jeg har magiske fingre? Evt. hjalp det at jeg tok ut batteriet, startet opp og satte det i igjen etterpå. Ikke alltid at laptoper er så samarbeidsvillige hvis de alltid står i dokking. Oh, well, da har han kanskje lært til en annen gang?

Skrevet

Huff, for en tragisk verden i 2009! Må nesten bare :ler: av det.

Valentines på treningssenteret også, for noe sprøyt. Nå er jeg ganske konservativ og synes det meste av spesialtimer er sprøyt, enten det er Mamma Mia-koreografi eller nissespinning eller hva f, men alle tenker jo ikke som meg. Tvangsromantikk på én spesiell dato i året kan jeg i grunnen også styre meg for.

Ha det gøy på KG-treffet, Enigma, det fortjener du virkelig, håper det blir et deilig pusterom for deg!

Skrevet

Nå må jeg bare prøve å tenke positivt tror jeg, og skyve alle tåpelige tanker vekk. Han skal få den tiden han trenger, få tid til å tenke. Han har det travelt, jeg er klar over det, og han har mye å tenke på i forhold til jobb. I kveld skal jeg jo ut med KG-jentene, så da burde ikke adspredelse være noe problem, og finner han ut at han heller vil prioritere noe annet i helga, så får jeg vel bare se film da. Jeg har fint hjemmekinoanlegg, vin, og sjokolade, eller jeg kan stikke på party, vil han heller være med noen andre så er det "his loss", ikke mitt.

Skrevet

helt enig med deg! det er absolutt his loss.

håper du får en kjempefin helg, og en koselig fredagskveld!

skulle ønske jeg kunne være med dere, hadde vært skikkelig koselig å møtes. men får prøve igjen neste gang :hug:

Skrevet
helt enig med deg! det er absolutt his loss.

håper du får en kjempefin helg, og en koselig fredagskveld!

skulle ønske jeg kunne være med dere, hadde vært skikkelig koselig å møtes. men får prøve igjen neste gang :hug:

Du må absolutt prøve å få vært med på et treff, hadde vært veldig gøy å møte deg i virkeligheten. :hug:

Han poket på meg på msn i stad. Da var han ferdig i det viktige møtet sitt, og alt hadde gått hans vei, så da var han fornøyd.

Skrevet

Fy faen..... Det er liksom ikke måte på hvor dritt allting skal være heller da. Klarte å glemme nøkkelen hjemme i dag, visste ikke om jeg hadde glemt den eller mistet den, så jeg måtte innom jobb og greier for å sjekke. Til slutt måtte pappa kjøre nesten 2 t hver vei for å komme med den. I mens satt jeg hos K...

Han gikk stort sett rundt og rydda og skravla mens jeg satt der og bare ønsket at han skulle holde rundt meg, han så jo at jeg hadde det for jævlig. Han skravla stort sett om hvordan dagen hans hadde vært osv. Fikk jo også med meg da jeg kom ut av dusjen hos ham at han mest sannsynlig skulle til Kvitfjell i helga. Spurte ham ikke lenge før jeg dro...hvilke planer han hadde, og da sa han at han nok kom til å dra til Kvitfjell hvis han rakk å bli ferdig med ting han måtte få gjort.

Da han fulgte meg et stykke på vei da jeg skulle gå (han skulle innom butikken) spurte jeg om vi kunne sees i morgen, dersom han ble i byen, og joda, vi kunne jo det, men hvis været var bra (det er meldt knallvær) så kom han til å stikke.

Nå er han riktignok fryktelig ubestemmelig, han klarer rett og slett ikke bestemme seg for noe som helst på forhånd, så selv om det blir knallvær i morgen så er det teoretisk sett en ørliten mulighet for at jeg får sett ham. Ikke at jeg vet hvor hyggelig det blir uansett... Han virka ikke hypp på å prate om ting i dag, virka på ham som om alt er greit igjen.... Jeg var for lei meg pga hele situasjonen til at jeg orka å ta det opp. Hadde nok med å ikke begynne å grine som det var. Merker jeg bare graver meg sjøl ned i et dypt svart hull om dagen. Det meste føles vanskelig, og jeg klarer ikke gjøre noe med det. Jeg veit det er tåpelig, men jeg bare takler ikke ting.

Angrer så dypt på at jeg lot meg rive med av følelsene de første ukene. Vi kommer nok aldri til å få igjen den typen forhold som vi hadde da. Han er nok bare ikke typen til det.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...