Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

så dumt at det ble sånn da..

kan jo høres ut som du har litt rett i det at han kanskje bare bør være singel. ikke nødvendigvis for å være med andre jenter, men fordi det virker som han ikke vil/kan forplikte seg til noen akkurat nå.

merkelig at han plutselig snudde sånn :roll:

:klemmer:

Skrevet
:(

så dumt at det ble sånn da..

kan jo høres ut som du har litt rett i det at han kanskje bare bør være singel. ikke nødvendigvis for å være med andre jenter, men fordi det virker som han ikke vil/kan forplikte seg til noen akkurat nå.

merkelig at han plutselig snudde sånn :roll:

Nei, det er nok ikke andre jenter som står i hodet hans. Det er vel bare sånn som han hele tiden har sagt: det var ikke dette som skulle skje nå... Tror han er litt forvirra han også, ikke så rart. Jeg har jo vært det jeg og, noe som ikke akkurat har gjort ting mindre komplisert.

Uansett, gjett hvem det var som nå nettopp nevnte at det var kanskje greit om vi fikk satt oss ned og prata...skikkelig! For sånn det var nå så var det jo bare merkelig... Vel, da er det i det minste ikke bare meg som føler det sånn. Så får vi nå se. Han er travelt opptatt, og bombe! Han tror ikke det blir noe av tur til helga likevel... Han klarer rett og slett ikke planlegge. Vel, større sjans for at jeg kanskje får se ham. Kanskje.... Jeg sa jeg kunne tilpasse meg, bortsett fra på fredag. Så han fikk bare si i fra. Hvis han faktisk blir hjemme i helga, så kan jeg kanskje foreslå at vi tar en flaske vin og snakker litt. Vinen er kanskje mest for min skyld, så det blir litt lettere å snakke.

Fikk ny telefon av sjefen i dag da, så nå har jeg noe å dille med også :hoppe: Jeg liker nye gadgets.

Skrevet

1. hurra for snakking! og støtter absolutt forslaget om vin ;) det hjelper ofte litt på og gjør det litt enklere å ha en hyggelig og koselig stemning når man snakker.. får håpe han blir hjemme! unner deg å få en klarhet i dette snart :hug:

2. kult med ny mob! hvilken er det? :hoppe:

jeg elsker også sånne ting :nigo:

Skrevet
1. hurra for snakking! og støtter absolutt forslaget om vin ;) det hjelper ofte litt på og gjør det litt enklere å ha en hyggelig og koselig stemning når man snakker.. får håpe han blir hjemme! unner deg å få en klarhet i dette snart :hug:

2. kult med ny mob! hvilken er det? :hoppe:

jeg elsker også sånne ting :nigo:

Nå er dette en jobbtelefon da. Så jeg hadde ikke noe valg i forhold til modell. Vi har 2 standardtelefoner, så jeg hadde valget mellom E66 (som er oppfølgeren til den jeg har, nei takk!) og E71. Så da ble det en E71. Fine telefonen. K hadde fått seg en sånn i går, så han satt og dillet litt med den da han var hos meg i går. Nå har jeg også fått en :nigo:

Skrevet

Så fint at dere kanskje får snakket sammen til helgen og at han også ser at dere trenger å snakke. :klem:

Grattis med ny telefon.

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg skjønner godt du blir litt sprø altså vennen, sånn som han plutselig snur ting og endrer seg og rett og slett er vanskelig å vite hvor du har ham... Men nå håper jeg virkelig han står for det han har sagt, og at dere får prata ut nå.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jaja, da kan det jo hende det blir en avklaring snart da, som begge faktisk trenger :klem:

Kul mobil, men hvordan pokker får man til å skrive på en sånn :klø: Synes det virker litt tungvindt jeg da, men mulig jeg tar feil :laugh:

Skrevet
grattis, den var kul :nigo:

Mhm, men så var det å bli vant med den da og få over alle viktige ting fra den gamle til den nye. :gjeiper:

Så fint at dere kanskje får snakket sammen til helgen og at han også ser at dere trenger å snakke. :klem:

Grattis med ny telefon.

Vel, når det gjelder å få snakket i helga så tror jeg det egentlig ikke før vi faktisk sitter og prater. Jeg tror ikke jeg er første pri på lista over ting han vil gjøre i helga hvis han ikke reiser bort. Men det er jo bra at han vil prate i det minste, og at han ser at ting ikke funker sånn de er nå. DET er positivt. Det viser jo også at han ønsker at ting skal være bra.

Jeg elsker nye leker!! :)

Jeg skjønner godt du blir litt sprø altså vennen, sånn som han plutselig snur ting og endrer seg og rett og slett er vanskelig å vite hvor du har ham... Men nå håper jeg virkelig han står for det han har sagt, og at dere får prata ut nå.

Jeg blir litt sprø ja, men det ordner seg vel. Skjønner jo hans side av saken også. Ting er jo ikke bare enkelt for ham heller. Jeg snudde oppned på alle planer om å få tid til seg selv, være singel osv. Hadde vært greit om han bare kunne klare å planlegge litt...

Jaja, da kan det jo hende det blir en avklaring snart da, som begge faktisk trenger :klem:

Kul mobil, men hvordan pokker får man til å skrive på en sånn :klø: Synes det virker litt tungvindt jeg da, men mulig jeg tar feil :laugh:

Vi får håpe det. Jeg vil bare få snakka om ting, jeg er lei av å misforstå ham, og at han misforstår meg. Vil bare at ting skal være bra mellom oss. Jeg er jo glad i fyren for pokker!

Aner ikke hvordan man skriver på et sånt tastatur. Har ikke prøvd enda :gjeiper: Særlig nå som jeg har plasterlapp på fingeren tror jeg det kan bli litt vanskelig. Meeen man venner seg vel til det...håper jeg. :fniser:

Skrevet

Jada, man venner seg alltid fort til å skrive på nye telefoner. Helsike, den var kul. Og ser veldig proff ut.

Lykke til i helgen, det virker da positivt at han også vil ta den seriøse Praten. Vin er nok ikke så dumt i den settingen, i moderate mengder vel å merke.

Skrevet

Jammen qwerty-tastatur på mobil er jo egentlig bare teit. Tastene er jo knøttsmå!

Heh, fikk noe å se på på treninga i dag da. Det er en fyr som trener på senteret mitt. Han har ganske fin kropp, veldig veltrent, mye muskler uten å se ut som en bolefyr. Veeeeldig fin rompe :sjarmor: Har bedt ham om å sikre et par ganger når jeg har trent, blant annet da jeg trente på mandag. I dag hilste han på meg og smilte. Uansett jeg ble sittende og kikke på ham i pausene. Greit å ha noe pent å se på, og siden han har god teknikk også så ser han ikke bare teit ut.

Han hadde på seg en sånn grå, myk joggebukse i dag og en tight singlet. I første omgang satt jeg egentlig og så på overkroppen hans, og litt rompa da :ler: Men da jeg kom litt lenger unna og fikk se ham i en litt annen vinkel var det noe litt annet som fanget blikket mitt. Han var eh....definitivt hva jeg vil kalle well hung, med mindre han bruker tennissokker i bokseren for å se større ut :fnise: Det ble litt vanskelig å la være å se i pausene da gitt :gjeiper: Han la merke til at jeg så på ham da, så nå tror han vel at jeg er interessert. Oh well, det kunne vel vært verre.

Skrevet

Faen til mas og snoking fra kollegaer. Enkelte burde sjekke sine sosiale antenner. Dagen er kølsvart, jeg er nok lite trivelig å ha med å gjøre for mine kollegaer, men jeg gir jamnt f***. Prøver å være høflig, that's it. Huet er blytungt, og jeg har drukket ALT for mye kaffe. Motivasjonen er på bånn. Vil helst bare reise langt vekk, utradere de siste ukene fra hukommelsen. Før har det vært K som har hatt "vondt i magen" når vi må snakke. Spurte ham om det i går, om jeg burde ha vondt i magen i forhold til at vi måtte snakke sammen. Fikk bare beskjed om å slutte å gruble så mye. Lett for ham å si. Det er ikke han som må gå og vente på at han finner det for godt å snakke. Han tror jo at space er løsningen på alt.

Egentlig har jeg lyst til å si at han får få ut fingeren, si en dag nå, så jeg i det minste har noe å forholde meg til. Men gjør jeg det er jeg rimelig sikker på at han blir sur og irritert. Tro om jeg skal stikke på partyet uavhengig av K i helga? Egentlig ikke et party jeg normalt ville gått på, men hvis han ikke foreslår å prate likevel? Da kan jeg like gjerne gå, drikke meg drita, gjøre noe dumt fordi jeg kommer til å møte kompisene mine der og drite langt i K.

Selvfølgelig gjør jeg ikke noe sånt, men tanken er god å ha likevel. Frustrert, lei, lengter etter tida da jeg fikk søte meldinger og hadde en armkrok å krype inn i.

Skrevet

Ting var egentlig ikke så ille fram til min "kjære" kollega kom innom for å sosialisere....før kl 8 om morgenen. Jeg satt jo her med kaffen min jeg, så sånn sett greit nok. Han spør om jeg har en fin dag, jeg svarer nei. Er ikke i humør til å snakke med ham, og å svare nei pleier å få ham til å gå. Ikke i dag. Han begynner å spørre og grave og klarer faktisk å spørre: har typen din kasta deg ut? Hvem faen spør om sånne ting da? Jeg spør hvilken type i min mest avvisende tone, fyren fortsetter, og fortsetter og skal tydeligvis virkelig grave. Jeg svarer bare avvisende uansett hva han spør om, men fyren gir seg for faen ikke. Dust! Heldigvis gir han seg til slutt, men ikke før humøret mitt er kølsvart. Get a fucking clue and leave me alone.

Musikk og enda mer kaffe (sitter allerede og fryser og skjelver og huet er blytungt. Sikkert tegn på aaaaalt for mye kruttsterk kaffe).

Skrevet

Noen mennsker skjønner ikke når de skal holde kjeft og gå. Duste kollega. :regler:

Skrevet

Humøret har snudd litegrann. Nå er jeg mer...nøytral. Motivasjonen til å gjøre noe som helst er fortsatt på bånn, jeg skal stikke litt tidligere fra jobb i dag, og bare trene til jeg ikke orker mer. Så får vi se hvor mye det blir. Jeg skal i alle fall være med på 2 saltimer og trene bein.

Må få ryddet og ordnet litt hjemme i kveld også, satt på litt klesvask og for en gangs skyld spist litt ordentlig middag. Må på Expert eller noe sånt på lørdag og få kjøpt støvsugerposer. Det idiotiske treningssenteret mitt skal ha Valentinessaltime på lørdag, så det blir bare med morgentreninga. For det første er det "partrening" den timen, så det blir tatt utgangspunkt i at du skal ha med kjæreste eller venn, og for det andre er den flyttet til en time seinere. Tåpelig, skal man virkelig ikke slippe unna den greia der noe sted? Til og med treningssenteret må minne folk på at de er single, og ja, selv om jeg hadde hatt kjæreste hadde jeg ment at det der er lettere ufølsomt og unødvendig. Men i det minste rekker jeg å få gjort litt ting på lørdag, framfor å bare trene.

Klokka er bare 12:22 og tida snegler seg av gårde. Kan den ikke bare bli 15:30 så jeg kan gå?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...