LekeHusmor Skrevet 9. februar 2009 #3721 Skrevet 9. februar 2009 hello my friend. håper du har det OK
*Enigma* Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3722 Skrevet 9. februar 2009 hello my friend. håper du har det OK Hei, LH Joda, det går seg vel til. Det ordner seg alltids. Kan ikke gi opp heller.
Annie Skrevet 10. februar 2009 #3723 Skrevet 10. februar 2009 Men kjære deg da. Sånn skal du jo ikke ha det.. Ser du jeg er på msn, og har lyst til å prate, så er det bare å poke meg.
*Enigma* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3725 Skrevet 10. februar 2009 Men kjære deg da. Sånn skal du jo ikke ha det.. Ser du jeg er på msn, og har lyst til å prate, så er det bare å poke meg. Sov godt, vennen Takk for det, begge to Han kommer i dag, så da får vi vel forhåpentligvis pratet om ting. Det er det som er det store problemet mitt nå, at jeg har behov for å prate. Jeg har egentlig hatt det lenge, men vi har ikke hatt muligheten. Jeg har sagt til ham at vi må prøve å få pratet litt i dag, så får vi nå bare se hvordan det går. Jeg har egentlig resignert litt. Jeg har ikke noe problem med å se hans side av saken (selv om enkelte jeg prater med ser ut til å tro at det er det som er problemet), enhver idiot skjønner jo at det ikke er kult med en person som låser seg og er deppa. Jeg skulle bare ønske han kunne prøve å se at det ikke er noe jeg gjør med vilje og for å være vanskelig eller kjip, for jeg er ikke helt sikker på om han helt ser den.
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 #3726 Skrevet 10. februar 2009 skjønner deg godt. får håpe han forstår deg litt bedre etter dere får snakket i kveld! hvordan ligger du an i treningskonkurransen?
*Enigma* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3727 Skrevet 10. februar 2009 skjønner deg godt. får håpe han forstår deg litt bedre etter dere får snakket i kveld! hvordan ligger du an i treningskonkurransen? Tror jeg kommer til å gi opp. Det har tippet litt vel over for min største konkurrent... Altså, ikke gi opp som i ikke trene :gjeiper: Men jeg tror jeg kommer til å roe litt ned. Dessuten må jeg prioritere K litt også hvis ting skal funke. Jeg setter ikke det på spill for å kanskje vinne 4 måneder gratis trening altså....
Gjest Grafica Skrevet 10. februar 2009 #3728 Skrevet 10. februar 2009 (okey, jeg må bare erte deg litt nå, håper du tar deg med godt humør ) Man vet det er seriøst fra din side, når du setter K "foran" treninga Men fra spøk til alvor, jeg synes denne svimmelheten og kvalmen du har slitt med høres litt skummel ut, så tror det er bra for kroppen din også, at du roer ned litt
*Enigma* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3729 Skrevet 10. februar 2009 (okey, jeg må bare erte deg litt nå, håper du tar deg med godt humør ) Man vet det er seriøst fra din side, når du setter K "foran" treninga Men fra spøk til alvor, jeg synes denne svimmelheten og kvalmen du har slitt med høres litt skummel ut, så tror det er bra for kroppen din også, at du roer ned litt Jammen....jammen.... Jeg haaaar faktisk hatt litt vanskelig for å sette ham foran treninga.... Men fant ut denne uka når han spurte om vi skulle spise middag en dag at jeg måtte jo bare gjøre det. Jeg skjønner jo at du erter meg Er nok seriøst ja..., så får man bare håpe ting ordner seg og at vi klarer å finne tilbake magien fra de første ukene Herregud, jeg kan da ikke la fyren gå, han er smart, hyggelig, flink til å lage mat og...eh...uhm... flere detaljer tror jeg vi lar være å skrive her
Gjest Grafica Skrevet 10. februar 2009 #3730 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror vi kan tenke oss til de andre detaljene selv
*Enigma* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3731 Skrevet 10. februar 2009 Snakket nettopp med K, og jeg slipper visst å prioritere ham foran middag på torsdag i det minste.... Det er sånne ganger jeg skjønner at jeg egentlig burde finne meg noe annet enn en it-fyr. Men samtidig får jeg jo brukt tida på trening i stedet da, og det er jo ikke bare dumt. Han kommer i dag i det minste....Sannsynligvis....
*Enigma* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3733 Skrevet 10. februar 2009 Sitter og venter på at K skal komme. Er litt sliten i dag, håper han kommer snart så vi rekker å snakke litt og kose litt i sofaen før vi skal sove. K har vært på jobb til nå, stakkar. Får håpe jeg får se ham en annen gang denne uka da, når han ikke kan torsdag. Får høre hva planene hans er, om han får fiksa bilen eller om han blir her i Oslo denne helga. For hans skyld håper jeg jo han får reist til gampen sin snart. Har testet iskaffe i dag. Er med i smakspanel for en ny iskaffe. Ikke veldig imponert egentlig, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg ikke er veldig glad i søt kaffe som ikke smaker kaffe Jeg vil ha iskaffe som smaker KAFFE. De fjernet jo den jeg likte best av Tine sine Ikke at jeg kjøpte det såååå ofte da, men når jeg først skal kjøpe så....
*Enigma* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3734 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror vi kan tenke oss til de andre detaljene selv Prrff....kan dere vel ikke. Tror jeg må gi det inn med kryddermål Kan han ikke komme snart da? Jeg vil i dusjen, men hvis jeg begynner å dusje nå så kommer han jo garantert når jeg har fult av shampo i håret eller noe sånt.
Gjest Ansjoni Skrevet 10. februar 2009 #3735 Skrevet 10. februar 2009 Her var det ikke så mye lystig lesning siden sist Håper dere får prata og finner ut av ting!
FrizzleSizzle Skrevet 10. februar 2009 #3736 Skrevet 10. februar 2009 Ja. Håper dere fikk snakket ut i kveld.
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 #3737 Skrevet 10. februar 2009 håper det har vrt en trivelig kveld!
*Enigma* Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3739 Skrevet 11. februar 2009 Vi fikk ikke pratet noe.... Han var trøtt og sliten, orket ikke begynne å dra opp ting da. Selv om han så vidt spurte om jeg ville snakke virket han ikke akkurat veldig lysten på å ta noen sånn prat da. Så jeg tenkte at greit, vi kan heller ta det seinere, for det er sikkert ikke SÅ lenge til vi sees igjen.... Spurte litt om planene hans for resten av uka.... Til helga skal han mest sannsynlig reise bort, hele uka fram til da går bort i jobbing. Neste uke blir det jobbing, og i helga reiser han mest sannsynlig bort.........igjen........ Og han skjønner ikke hvorfor jeg føler meg nedprioritert? Kanskje han tenkte at siden jeg gikk ut fra at han skulle bort til helga, og jeg skal jobbe lørdag helga etter...at det ikke var så farlig? Tror for å være helt ærlig ikke han er klar for noe nytt nå. At han trenger å være single, slik han hadde planlagt. Han har i det minste tatt til seg det jeg sa om at han er avvisende og ikke koser da.... For han var litt mer kosete nå, enn han har vært de siste 2 ukene. Det var så vidt jeg fikk meg til å spørre i morges, om det var mulig å prioritere meg bittelitt også. Snublet i ordene, og det satt langt inne. Han nølte litt da, før han svarte at det kanskje skulle være mulig... Tror jeg skal begrave meg i jobb og trening de neste ukene. Få tankene over på noe annet, la ham få litt space. Akkurat nå føles ikke ting så bra. Angrer på at jeg lot meg rive med, lot meg selv slappe av, at jeg ikke holdt igjen og lukket følelsene inne. Jeg bare trodde at jeg kunne tro på det han sa. Ante ikke at han skulle snu 180 grader bare fordi vi støtte på litt problemer.... Det tyder vel på at han burde ha visst bedre selv også....
Fremhevede innlegg