Alive Skrevet 7. februar 2009 #3701 Skrevet 7. februar 2009 Huff, det er ikke noe fint at du har det sånn.
*Enigma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3703 Skrevet 7. februar 2009 Blæh! Drikke seg full på god rødvin eller proppe seg full av sjokolade? Fant ikke yoghurtisen min på 7-eleven, og jeg kan ikke spise en hel tub med b&j.... Ender vel på sjokoladen, har ikke lyst til å ødelegge dagens og morgendagens treningsøkt med å drikke meg full. Dessuten, blir jeg full nå så blir jeg bare enda mer deppa og da gjør jeg noe tåpelig som jeg angrer siden.
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 #3704 Skrevet 7. februar 2009 stemmer for sjokolade og et glass rødvin ved siden av! håper du har det OK..
*Enigma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3705 Skrevet 7. februar 2009 stemmer for sjokolade og et glass rødvin ved siden av! håper du har det OK.. Åpner ikke en hel flaske for ett glass, dessuten...måtehold er et fremmedord ....Er bare litt lei meg, det ordner seg vel....
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 #3706 Skrevet 7. februar 2009 skjønner du ikke har lyst å fortelle hva som har skjedd, men om du skulle trenge det, så er det bare å si fra. har planer om å Kg'e i hele kveld med litt begrenset syn dog, for jeg har klart å få chili på det ene øyet. SATAN det er grusomt! hele øyet er rødt og hovent og det svir noe helt hinsides.
Gjest Purple Skrevet 7. februar 2009 #3707 Skrevet 7. februar 2009 Det er alltid lov med sjokolade når man er litt lei seg!
Gjest Grafica Skrevet 7. februar 2009 #3708 Skrevet 7. februar 2009 Jeg stemmer også for sjokolade, og masse av den! Av og til trengs det for å overleve, rett og slett
*Enigma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3709 Skrevet 7. februar 2009 Spiste sjokolade til jeg ble kvalm :gjeiper: og følte meg slett ikke noe bedre av det. Tror sjokolade har utspilt sin rolle. Det frister psykisk, men når jeg begynner å spise så er det egentlig ikke så godt, men jeg klarer jo ikke stoppe så lenge jeg har mer.... Det blir en sånn slags avhengighet, klarer ikke stoppe. Er egentlig der et av problemene mine i forhold til mat ligger. Har noen å prate med på msn nå da, så da får jeg i det minste tankene over på noe annet. Føler fortsatt at ting kunne blitt gjort annerledes, og er såra og skuffa. Vi får se hva som skjer.... Det er mye min skyld også, fordi jeg er så usikker.... Blæh, hater når ting blir sånn. Så blir jeg såpass furten også, at jeg i alle fall ikke vil gjøre noe for å ordne opp...
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 #3710 Skrevet 7. februar 2009 kan jeg friste med en sjokoladebolle? luftballongsveving under taket er inkludert.
*Enigma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3711 Skrevet 7. februar 2009 kan jeg friste med en sjokoladebolle? luftballongsveving under taket er inkludert. Tror jeg trenger imodium hvis jeg skal spise dem gitt Kjipe greier det der....
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #3712 Skrevet 8. februar 2009 Håper du har hatt en fin helg, Enigma
*Enigma* Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3713 Skrevet 8. februar 2009 Håper du har hatt en fin helg, Enigma Kan ikke si jeg har hatt det gitt, sånn for å være helt ærlig. Men ting ordner seg vel på et vis. Lurer på om det er all treninga som gjør meg kvalm og gjør så jeg mister matlysten, eller om det er det at ting ikke har vært så bra i det siste som gjør det. Har ikke spist stort i dag og har vært på trening, men har slett ikke lyst på mat. Orker i alle fall ikke lage noe selv, har så lite som frister i fryseren.
Gjest skorpio Skrevet 8. februar 2009 #3714 Skrevet 8. februar 2009 Kan ikke si jeg har hatt det gitt, sånn for å være helt ærlig. Men ting ordner seg vel på et vis. Lurer på om det er all treninga som gjør meg kvalm og gjør så jeg mister matlysten, eller om det er det at ting ikke har vært så bra i det siste som gjør det. Har ikke spist stort i dag og har vært på trening, men har slett ikke lyst på mat. Orker i alle fall ikke lage noe selv, har så lite som frister i fryseren. Men du trener jo helt ekstremt mye og da. Kanskje du skal prøve å hvertfall droppe EN dag i uka? Veldig kjipt hvis det skal gå utover matlysten og du blir kvalm. Du kan jo bestille noe mat? Kinesisk, indisk, pizza??
*Enigma* Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3715 Skrevet 8. februar 2009 Men du trener jo helt ekstremt mye og da. Kanskje du skal prøve å hvertfall droppe EN dag i uka? Veldig kjipt hvis det skal gå utover matlysten og du blir kvalm. Du kan jo bestille noe mat? Kinesisk, indisk, pizza?? Jeg trener så ekstremt mye fordi det er en konkurranse som foregår nå. Er klar over at det nok går utover matlysten, og at jeg er svimmel og kvalm litt fordi jeg spiser for lite. Matlysten er nok minimal både pga. kvalmen og svimmelheten, men også fordi jeg sliter litt psykisk for tida og det går utover matlysten. Har bestilt meg mat, og den kom nettopp på døra. Spørs vel om jeg ikke må bortprioritere litt trening til uka for å fikse ting med K. K er tross alt mye, mye viktigere enn å vinne den jævla konkurransen, selv om det holder hardt å si det også :gjeiper:
Bettie Skrevet 8. februar 2009 #3716 Skrevet 8. februar 2009 Hei du. Du har det ikke så lett om dagen. Og det er ikke lett å komme med noen ord som kan hjelpe deg. Jeg tror at det er lurt at dere setter dere sammen og prater, men at dere avtaler at det er det dere skal gjøre. Da kan du være litt forberedt, og kan tenke gjennom hva du synes er viktig å få fram, og kanskje hvordan du vil si det. Så lenge det ligger noe uavklart mellom dere, vil det gnage på deg. Når det gjelder om du bør finne noen som kan hjelpe deg med å sortere, så er det lurt å ta en kontakt når du ikke føler at du har et akutt beov, for det er ofte litt ventetid. Men det kan være en god investering. , Og så burde du si til deg selv hver dag - jeg er god nok, og stolt av det. Og da mener jeg ikke å si det inne deg, nei se deg selv godt inn i øynene i et speil og si det høyt og klart - som om du mente det: Jeg er god nok og stolt av det. Det virker litt tåpelig de første gangene, men det virker etter en tid. Man må bare øve.
FrizzleSizzle Skrevet 9. februar 2009 #3717 Skrevet 9. februar 2009 Ikke så veldig hyggelig lesing her siden sist. Går det bra med deg?
*Enigma* Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3720 Skrevet 9. februar 2009 Takk Orker ikke skrive så mye, ting blir kanskje litt klarere i morgen.
Fremhevede innlegg