Gjest Wolfmoon Skrevet 4. februar 2009 #3681 Skrevet 4. februar 2009 Stakk bare innom med en jeg. Jeg skal definitivt kjøpe meg kaffe på vei til jobb i dag, ble satt inn som vikar i dag fra kl 9, noe som betyr at jeg ikke fikk sove lenge på sove-lenge-dagen min Ha en fin dag på jobb, men ikke drikk så mye kaffe at du får sjokk
*Enigma* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3682 Skrevet 4. februar 2009 har ikke så mye fornuftig å komme med jeg, annet enn at jeg beundrer deg for å være så åpen her om hva du føler og tenker ogsånn.. du er så flink til å sette ord ting! slike ting som du sliter med er jo ikke ting som forsvinner over natten, men med så mye selvinnsikt som du har, så er jeg helt sikker på at det hvertfall bare kommer til å bli bedre.. kunne tenkt meg å treffe deg altså, tror jeg hadde likt godt å snakke med deg. du er liksom så reflektert, men samtidig morsom håper du ikke kjeder deg ihjeeel på jobben! god natt Det er enklere å være åpen her enn mange andre steder. Selv om folk kjenner meg, så er jeg likevel anonym hvis du skjønner. Det hadde vært gøy å treffe deg også. Du virker så søt og festlig. dessuten er du mat- og vinelsker akkurat som meg
*Enigma* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3683 Skrevet 4. februar 2009 Stakk bare innom med en jeg. Jeg skal definitivt kjøpe meg kaffe på vei til jobb i dag, ble satt inn som vikar i dag fra kl 9, noe som betyr at jeg ikke fikk sove lenge på sove-lenge-dagen min Ha en fin dag på jobb, men ikke drikk så mye kaffe at du får sjokk Æsj, kjipt å bli vekket sånn da. Fikk sjokk i går. Satt og frøys, skalv/ristet, hadde vondt i magen, tung i hodet og klarte ikke sitte stille Men nuh på møtetingtang.
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #3684 Skrevet 4. februar 2009 Håper dagen i dag blir en bra dag. Jeg kunne tenke meg å være med på Tupperwareparty, men når er det snakk om i såfall???
*Enigma* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3685 Skrevet 4. februar 2009 Håper dagen i dag blir en bra dag. Jeg kunne tenke meg å være med på Tupperwareparty, men når er det snakk om i såfall??? Siden det skal være hos meg så blir det første uka i mars, og det blir ikke tirsdagen for da jobber jeg. Hadde egentlig lurt litt på 4. mars. Teite kantinedamer. For n'te gang klarer de å kjøre fast kassalapprullen. Vi fikk nye kantineansatte rundt jul, og disse er totalt håpløse. Minst en gang om dagen klarer de å rote det til med kassaapparatet. De har enda ikke lært seg å skifte rull uten problemer. Så står nå kassadama og akker og oier seg og vet ikke hvor hun skal gjøre av seg, mens køa vokser. Så spør hun et par av mannfolka i firmaet mitt: dere som er mannfolk, er ikke dere litt sånn tekniske da? Hvem er det som til slutt ordner opp? :gjeiper:*fnys* De mannfolka der kan da knapt opp og ned på en printer. Blir så gal av disse kjønnsrollemønstrene som fortsatt så til de grader blir dratt fram. Vi har en dame på avdelinga vår også, som stadig kommer med unnskyldningen: jammen jeg er kvinne, jeg kan ikke sånt jeg, når det gjelder tekniske ting, og hun ER jo tekniker. :klø: Det er en ganske tøff tone på avdelingen, og det er enkelte her som er veldig flinke til å uttrykke litt nedlatende om jenter. Hvorfor skal hun da undergrave vår autoritet og kunnskap med å skylde på at hun er jente? Det er jo for pokker ikke fordi hun er jente hun ikke klarer ting, for hun har jo allerede bevist at hun besitter en viss teknisk kunnskap. Det at hun ikke er praktisk når det gjelder å skru inn en skrue har jo ingenting med at hun er jente å gjøre. Blir så sur når hun kommer med sånt, fordi jeg er jente, jeg er praktisk på stort sett alle de områdene hun mener at hun ikke klarer nettopp fordi hun er jente. Jeg er da minst like praktisk og minst 20 ganger så teknisk som broderen? Jeg har brukt mye tid på å prøve å bli kvitt en del av denne nedlatende måten å snakke om jenter på her på avdelinga, men det hjelper jo ikke en dritt når damene som kommer inn heller bensin på bålet.
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #3686 Skrevet 4. februar 2009 Siden det skal være hos meg så blir det første uka i mars, og det blir ikke tirsdagen for da jobber jeg. Hadde egentlig lurt litt på 4. mars. Det tror jeg skal gå bra - vil veldig gjerne være med.
Gjest Grafica Skrevet 4. februar 2009 #3687 Skrevet 4. februar 2009 Uff, skjønner godt du blir irritert på hun dama... Jeg blir irritert bare på mamma jeg, som alltid ber Sondre om å fikse dataene deres når noe er galt, enda han har hatt Mac i fem år og knapt vet hva som er opp og ned på en windows-maskin lenger Jaja. Håper du får en fin dag, vennen
Gjest Purple Skrevet 4. februar 2009 #3689 Skrevet 4. februar 2009 Jeg tenkte nettopp her en dag at jeg skulle hatt meg et par nye Tupperware-bokser! Så kanskje man skulle slenge seg med på party, gitt!
*Enigma* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3690 Skrevet 4. februar 2009 Bare å komme det folkens Mer info kommer neste uke, men 4. mars blir nok datoen.
*Enigma* Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3691 Skrevet 5. februar 2009 Vond morgen i morges. Var rett før jeg begynte å grine på t-banen. Kvelden i går var heller ikke fantastisk, men føler likevel at jeg må skjerpe meg. Må prøve å ikke ta ting så tungt. Grunnen til at jeg er lei meg er at jeg egentlig føler meg litt avvist. Fikk så vidt en klem da jeg kom i går, stakk i dusjen og da jeg kom ut var han opptatt med jobb. Helt greit, var klar over at han skulle jobbe, så jeg fant meg litt mat og satte meg til å jobbe sjøl. Ganske seint måtte han ut fordi det skjedde en feil i nettet (han var ikke da klar over at det egentlig bare var firewallen som var problemet) og da måtte han ut og sjekke. Også helt greit, har full forståelse for sånt. Vel, han kom nå hjem, satte seg i sofaen med meg og begynte å dille rundt på facebook. Ikke et tidspunkt jeg har lyst til å høre ham kommentere jenter på.... Jeg forventer ikke at han ikke skal kommentere andre jenter, og det var ikke noe sånn: åh, hun er sååå fin osv. men likevel kommentarer jeg ikke hadde veldig lyst til å høre da. Han har vært litt distansert i det siste, litt lite kosete, litt lite oppmerksom. Vi ligger i senga, og jeg ligger og koser på ham og masserer ham fordi han er sliten og har vondt. Fint at han synes det er deilig å bli kost på, og jeg koser gjerne på ham, men jeg ville satt litt pris på å bli kost med selv også. Fikk ligge litt i armkroken hans da, men følte det var litt sånn: jaja, nå har du kost så masse på meg at du får vel få lov å ligge litt i armkroken en liten stund da. Jeg har knapt fått kos på over en uke...... Han kommenterer at jeg er stille på morgenen, svarer at det er morran, og dermed misforstår han og går ut fra at jeg ikke vil snakke. Kommer med en kommentar om at han ikke akkurat er veldig pratsom selv, og da får jeg høre det. Jeg hadde jo sagt at det var morran, så da regnet han med at jeg ville han skulle holde kjeft. Nei? Det var da ikke det jeg sa? Jeg er bare ikke pratsom helt av meg selv på morgenen. Ikke er jeg vant med å ha noen å prate med, og jeg er trøtt så ting går litt tregt. Uansett, prøver å forklare litt, stjele til meg littegrann kos. Han virker distansert, ikke helt til stede. Når vi er nesten på bussholdeplassen ser han bussen komme. Han begynner å stresse, selv om jeg prøver å si at neste buss kommer om 5 min. Men det er tydeligvis viktigere å prøve å rekke akkurat den bussen, enn å si ha det til meg, så dermed forsvinner han. Han rekker ikke bussen da, så da "må" han jo stoppe, vente på meg, gir meg en fort klem og er borte.... Hva skjedde egentlig? I 3 uker var han kjempekosete, oppmerksom, ville se meg helst hver dag... Nå har han trukket seg tilbake, uten å egentlig gi noen grunn. Håper at det bare er jeg som overreagerer, at jeg er litt ekstra nærtagende fordi jeg er sliten, trøtt og usikker, og at han er sånn fordi han har mye å tenke på for tida og han er sliten. Skulle bare ønske han kunne si et eller annet, gi meg en grunn... De 2 første ukene var det ikke måte på hvor ofte han måtte uttrykke hva han følte, tenkte osv. Nå er det nærmeste jeg har kommet at han koste litt ekstra på meg og sa at han nok ikke kunne gi meg den bekreftelsen jeg tydeligvis ønsket..? Begynner jo å lure på om det ikke er fordi han ikke er så flink til å snakke om sånne ting (noe som heller ikke virker fornuftig, siden han sier han ikke har noe problem med å snakke om sånne ting) eller om det rett og slett er fordi han kanskje har funnet ut at det ikke er så mye å satse på likevel? (Typisk meg å overanalyser og tenke det verste). Jeg vet jo ikke engang hvor vi er på vei om dagen.... Nå har vi hatt det sånn i over en måned, og jeg vet like lite som helt i begynnelsen, kanskje til og med mindre. Lurer igjen på om det er bedre å trekke seg nå... Samtidig så vet jeg at han høyst sannsynlig skal være her i helga, så kanskje, kanskje, kanskje han tar litt initiativ til at vi skal være sammen da, og kose oss. Tør ikke mase for mye om tankene jeg har heller, som han selv sa: liker deg bedre når du smiler og er trygg på deg selv....
Gjest Grafica Skrevet 5. februar 2009 #3693 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Endret 5. februar 2009 av Grafica
FrizzleSizzle Skrevet 5. februar 2009 #3694 Skrevet 5. februar 2009 Æsj da. Ikke overanalysere nå. Sikkert bare stressa.
Frk edderkopp Skrevet 5. februar 2009 #3695 Skrevet 5. februar 2009 Han tenker nok like mykje som deg. Er litt stressa kanskje. Håpe på at det ordne seg
LekeHusmor Skrevet 5. februar 2009 #3696 Skrevet 5. februar 2009 huff. skjønner godt du blir usikker og "mistenksom" jeg. virkelig.. håper at det løser seg til det beste
*Enigma* Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3697 Skrevet 6. februar 2009 huff. skjønner godt du blir usikker og "mistenksom" jeg. virkelig.. håper at det løser seg til det beste Takk Ja, jeg håper jo også det, men jeg får så kompisvibber fram ham nå at jeg blir litt fortvila. Sikkert bare jeg som er nærtagende, overanalytisk og overnervøs, men er nå litt redd likevel jeg da..... Uansett må vi prøve å få pratet i helga (hvis han ikke plutselig finner ut at bilen er samarbeidsvillig likevel), jeg må få ham til å forstå at han ikke bare kan nærmest sette det som en betingelse at jeg skal smile og være blid osv. hvis vi skal treffes. Det er ikke akkurat som at jeg ønsker å være usikker og lei meg. Når han da sier at han håper jeg kan være litt blid osv. når vi møtes så legger han et press på meg som jeg ikke helt takler. Dessuten nevnte han selv at vi måtte prøve å få snakket om ting, siden ting ble som de ble forrige uke og det har vi ikke gjort. Liker ikke være sånn kjip jente som hele tiden "må snakke om ting", men det er jo ikke hva han gjør feil osv. vi må snakke om. Det er hvorfor jeg reagerer som jeg gjør, og hvordan han kan takle det så han slipper å føle seg usikker og ikke vite hva han skal gjøre når jeg låser meg fullstendig. Anyway, kom jo på at jeg er på konsert 4. mars, så da blir det vel 5. i stedet :gjeiper: Jeg er nå passe distré også da. Uansett, dato blir spikret etter mandag, når jeg har fått snakket med venninna mi og dobbeltsjekket kalenderen min :fniser:
*Enigma* Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3698 Skrevet 7. februar 2009 Drittdag, drittdag, drittdag, drittdag! What's the bloody point anyway!
LekeHusmor Skrevet 7. februar 2009 #3699 Skrevet 7. februar 2009 Drittdag, drittdag, drittdag, drittdag! What's the bloody point anyway! huff.. hva er det som har skjedd?
Fremhevede innlegg