*Enigma* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3621 Skrevet 30. januar 2009 Burde egentlig sove, men vet ikke om jeg orker å gå tilbake og legge meg. Ting gikk litt skeis i kveld. Orker ikke si så mye om det. Ting ordner seg sikkert på et vis. Det bare er ikke særlig bra akkurat nå. Han ligger og sover (tror jeg) og jeg har både lyst og ikke lyst til å gå tilbake til senga. Hvis himmelen skulle falle ned i hodet på meg og han faktisk skulle holde rundt meg når jeg kommer tilbake vil jeg tilbake til senga. Hvis det går som jeg tror så holder han ikke rundt meg, og da vil jeg ikke tilbake. Men her kan jeg ikke bli sittende. Da kommer jeg til å sovne på jobb i morgen. Faen at jeg skal til Toten i helga, og at han skal oppover til en kompis. Vi trenger å snakke sammen..... Men det blir ikke før tidligst søndag kveld og det funker bare ikke....... Jeg kan ikke gå så lang tid uten at vi får ordnet opp.....
Annie Skrevet 30. januar 2009 #3622 Skrevet 30. januar 2009 Æsj da... Har ikke så mange trøstende ord annet enn at du burde gå inn og legge deg ved siden av han. Kanskje han har det like vondt, og vil heller ikke vise det?
*Enigma* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3623 Skrevet 30. januar 2009 Gikk og la meg igjen og som ventet sov han. Fikk meg vel noen få timers søvn. Det var ikke en krangel, Annie, så det var ikke en sånn: "begge har det like vondt, men ingen klarer å si det"-situasjon. Jeg vet ikke engang om han skjønte at ting ikke mirakuløst blir bra igjen hvis han bare lar ting gå og venter til det går over.
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. januar 2009 #3624 Skrevet 30. januar 2009 Huff, føler med deg. Som jeg sier, gutter er noe herk
*Enigma* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3625 Skrevet 30. januar 2009 Han prøvde litt halvhjertet i morges, men han ga meg ikke noe tid til å svare. Han er på msn, men jeg vet ikke om jeg orker å ta kontakt, til tross for at jeg føler vi må prate. For hvis jeg tar kontakt må jeg faktisk si noe fornuftig, og det vet jeg ikke om jeg klarer.
Annie Skrevet 30. januar 2009 #3626 Skrevet 30. januar 2009 Life's a bitch - then you marrie and then you die...
FrizzleSizzle Skrevet 30. januar 2009 #3627 Skrevet 30. januar 2009 Så mange opp- og nedturer man skal igjennom før det blir De skal ikke være enkle de der kjærlighetsgreiene. Fint at alt er en dans på etter da.
Gjest Ansjoni Skrevet 30. januar 2009 #3628 Skrevet 30. januar 2009 Uff, det var dumt å høre. Håper dere får prata litt og finner ut av det!
Gjest Grafica Skrevet 30. januar 2009 #3630 Skrevet 30. januar 2009 Jeg gjentar rådet jeg tror Wolfmoon og/eller Annie kom med for litt siden: Å sende en mail med tankene dine, og forklare hva som skjedde for deg igår? Pluss det du sa til meg; at når ting låser seg vil du bare bli holdt rundt og kost på til det går over. Og at han ikke må spørre om ting om han ikke kan klare svaret. til deg
*Enigma* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3631 Skrevet 30. januar 2009 Skrev en mail tidligere i dag, den ble rotete og dum, og jeg føler ikke at den løste noe som helst. Veit ikke helt om han skjønner hvordan jeg føler, men nå skal jeg ikke akkurat dømme ham før jeg treffer ham igjen da. Han prøver i alle fall, det skal han ha, og det skal visst litt til før han skremmes vekk. Bare føler meg så inni helvete teit som fortalte ham hva jeg følte i går, ikke veit jeg når jeg ser ham igjen, ikke veit jeg om ting er ok eller ikke. Msn er ikke akkurat beste kanalen for å lese personer. Vil egentlig bare sove over hele helga. Føler det som om han avviser meg litt akkurat nå. Sikkert bare jeg som er overfølsom igjen... Æsj, jeg skulle bare latt være å involvere meg fra begynnelsen av, da hadde alt vært så mye enklere.
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. januar 2009 #3632 Skrevet 30. januar 2009 Men hvis du hadde gjort det, så hadde du heller ikke fått oppleve de fine stundene da. Du må ikke glemme det! Og for all del, det kan hende det ordner seg og alt blir bra igjen. Desverre består livet av både oppturer og nedturer!
*Enigma* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3634 Skrevet 30. januar 2009 Jada, det ordner seg sikkert. Jeg bare liker ikke at vi ikke får pratet før tidligst søndag kveld hvis jeg er heldig, kanskje ikke før mandag. Jeg fikk ikke noen veldig god feedback på mailen jeg skrev, så jeg har en litt dårlig følelse akkurat nå. Det er ikke sånn at jeg nå tror at ting ikke kan fikses osv, det bare føles kjipt. Jeg vil ha ham her, så vi kan snakke om ting, så jeg kan føle at han faktisk bryr seg, ikke bare blir utålmodig fordi jeg ikke er den superselvsikre jenta han tydeligvis ønsker seg. Det gjør meg enda mindre trygg, ettersom det er så tydelig at han ikke takler den siden av meg særlig bra. Jeg som allerede sliter med at jeg ikke føler meg bra nok.. Urk, men skal jeg tenke sånn hele helga så kommer jeg jo til å bli sprø, så jeg må bare skyve vekk de tankene og tenke på noe annet.
LekeHusmor Skrevet 30. januar 2009 #3635 Skrevet 30. januar 2009 åh.. det er grusomt å sitte sånn og vente på å få snakket om ting! hvor er det han er, siden dere ikke skal sees i helgen? håper du føler deg bedre etterhvert.. vet liksom ikke hva mer jeg skal si, men er trist å lese at du føler ting så håpløst og at du er så usikker
Gjest Grafica Skrevet 30. januar 2009 #3636 Skrevet 30. januar 2009 Du er en pen jente med verdens mest smittende smil. Du har kjempepene øyne, du er morsom, du er utrolig koselig å prate med. Du er smart, du er kul, du har en fin kropp, du er søt. Du er en helt fantastisk jente. Så det så! Tenke bare jeg skulle informere deg om det
*Enigma* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3637 Skrevet 30. januar 2009 (endret) åh.. det er grusomt å sitte sånn og vente på å få snakket om ting! hvor er det han er, siden dere ikke skal sees i helgen? håper du føler deg bedre etterhvert.. vet liksom ikke hva mer jeg skal si, men er trist å lese at du føler ting så håpløst og at du er så usikker Han skal til en kompis, jeg skal til familien min på Toten. Ting blir nok bra, nå har jeg satt meg til å se på film. Noe må jeg jo ha igjen for at han var mer opptatt av å sette opp hjemmekinoanlegget mitt i går enn å bry seg om meg :gjeiper: Sammen med tv-en så ble det her veldig, veldig bra det. God lyd, herlig bilde. Du er en pen jente med verdens mest smittende smil. Du har kjempepene øyne, du er morsom, du er utrolig koselig å prate med. Du er smart, du er kul, du har en fin kropp, du er søt. Du er en helt fantastisk jente. Så det så! Tenke bare jeg skulle informere deg om det Takk, du er søt, Grafica Nå gjelder det bare å overbevise K om det samme :gjeiper: Endret 30. januar 2009 av *Enigma*
Gjest Purple Skrevet 31. januar 2009 #3638 Skrevet 31. januar 2009 Takk, du er søt, Grafica Nå gjelder det bare å overbevise K om det samme :gjeiper: Det synes han vel allerede, siden han stadig vil se deg Håper det ordner seg! Hvorfor kan ikke livet alltid være en dans på roser? (Eller det er vel akkurat det det er, tornefylt...) Håper du har en fin helg hjemme ihvertfall!
Bettie Skrevet 31. januar 2009 #3639 Skrevet 31. januar 2009 Følelser er vanskelige å styre, enten de er gode eller vonde, men jeg tror at du gjør lurt i å være ærlig. Det å være ærlig er ikke å vise svakhet eller usikkerhet, det er å vise styrke. Kanskje du mener du ikke fikk fram det du ville når du skrev, men du fikk fram det som var inne deg akkurat da. Husk bare at du er en som det er verd å være glad i.
Fremhevede innlegg