Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

:tommelsmil:

likte rimet ditt jeg wolfmoon!

Enigma, nå har jeg funnet et treningssenter jeg vil melde meg inn på! Nautilus heter det. og det ligger faktisk ganske nærme meg. hurra! det er ikke aerobic der da, men jeg vil jo tro at de kan hjelpe meg å sette opp et OK program så jeg kan "vite" hva jeg skal gjøre? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Lekehusmor, du får nok helt sikkert en prøvetime hvor en instruktør følger deg og viser deg rundt i styrkesalen og setter opp et program for deg, viser det apparatene og sånt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
:tommelsmil:

likte rimet ditt jeg wolfmoon!

:helen:

Selv om jeg umulig kan tro at det var helt oppriktig :fnise:

Skrevet
Det er da vel normalt å sette seg mål (både karrieremessig og privat) som man jobber for å nå, drømmer man ønsker å gjøre til virkelighet. Er ikke det en naturlig del av livet? Jeg nekter å tro at SÅ mange mennesker bare lar seg føre med strømmen og lar det som skjer skje, og ikke løfter en finger for å styre livet sitt i den retningen de vil?

:klø:

Det er utrolig hvor hjernedøde en del mennesker er... Mange som ikke tenker så mye over hva d vil og hvor de vil. Folk som ikke tør gi slipp på det de har for å prøve nye ting, og kanskje på den måten går glipp av noe som kunne ha gitt dem så mye mer. Litt trist, egentlig...

Når han da møter ei jente med bein i nesa, noe han tydeligvis ikke har møtt før (hvor finner jeg disse gutta egentlig??) så er det kanskje ikke så rart at han blir satt ut. Wow, ei jente med flere lag liksom... Ei jente man ikke kjenner og vet alt om etter 2 dager.

Hva slags jenter er det egentlig han har møtt? :klø: Vi må da være flere kompliserte jenter? (Selv om jeg tror vi lett skremmer vekk en del...)

Jaaa, her har det skjedd mye de siste 3 ukene :) Det har vært en eneste lang berg-og-dalbanetur. Gruegleder meg til i kveld. Du er forresten savnet!! :klem:

Har vært innom her og lest innimellom, altså, men ikke egentlig skrevet så mye. Men her er man ikke innom og leser i løpet av et par dager, og alikevel har det skjedd mye... :fnise: Du er nå søt, da... Blir så glad på dine vegne!

Det blir sikkert kjempefint for dere i kveld! Gleder meg til oppdatering. ;)

Jeg savner dere også! :klem:

Ringen kino har 2-seters sofaer bakerst i noen av salene sine. Hvem vet hva man kan finne på der :fnise: JEG gjør ikke sånt, jeg er snill pike, :engel:

:hoho:

Skrevet

woho! gleder meg til å høre hvordan det var! selvom du er litt tidlig.. hjemme? :sjenert:

Skrevet

Hehe, jeg er hjemme ja :) Sitter her med laptopen i fanget i ene enden av sofaen. I andre enden sitter K med mac-en sin i fanget.

Maten og vinen på Rehman's var bra den. Vi storkoste oss under middagen, skravlet masse. Det gikk egentlig ganske greit, delvis vinen sin skyld, ettersom jeg da slappet av.

Filmen var slett ikke dum, da vi kom dit satt det noen på vår plass, men de bare pekte på setene ved siden av og spurte om vi ikke kunne sitte der i stedet, siden de nå hadde satt seg feil. Greit for oss, det var jo sofaseter begge deler. Men så viser det seg altså at disse folka hadde satt seg på helt feil rad, så de som egentlig sitter der vi har satt oss (og som kommer i det filmen starter) kommer og vil jage oss bort. Går egentlig greit, folka skjønner jo at de sitter på feil rad så de flytter seg uten å protestere, men jeg får ikke med meg veska mi når vi flytter oss. Prøver å spørre de som sitter i setet vi satt i om de kunne finne den, men nei...

Ok, vi ser filmen, utrolig morsom og bra film. Den har fått litt blandede kritikker, men jeg storkoste meg. Så er filmen ferdig, og folka som sitter i setet vi satt først reiser seg jo aldri, så vi blir da stående, og stående, og stående.....Festlige greier :gjeiper:

Nå sitter vi altså i hver vår ende av sofaen og spiller mud. Jeg har tydeligvis misforstått ting, for han spurte meg hva jeg skulle i helga. Trodde vi sånn halvveis hadde avtalt at vi skulle lage mat og slappe av sammen, men tok nok stygt feil der gitt. Altså, vi skal det nå likevel, men det var visst ikke allerede en avtale. Blir så forvirra av dette her, og fryktelig usikker.

Skrevet (endret)

:) koselig at dere har hatt det hyggelig da.

men hva i all verden skjedde med vesken din? fikk du den tilbake?

og ang avtalen/ikke-avtalen, alle guttene jeg omgås er jo sånn :kjefte: ufattelig irriterende!

og til sist, hva er mud?? :klø:

Endret av LekeHusmor
Gjest Grafica
Skrevet

Men du fikk med deg veska di, sant?

Skjønner godt at du blir forvirra og usikker av sånt :klem:

Skrevet

Jada, veska var i setet der den. Ellers hadde jeg ikke hatt verken mobil, nøkler eller lommebok. Jeg visste jo sånn sett at den var der også, ble bare så oppgitt når de satt der, og satt der og klina litt og satt der og...også er det jo ikke så enkelt å si noe heller da: Eh, kan dere eh, flytte dere så jeg får veska mi? :gjeiper:

Nå gidder ikke jeg sånn derre: åh, gutter er sånn og sånn altså ;) Er det noe jeg hater så er det stereotypier og bitching på generelt grunnlag :) Fyren er like forvirra og usikker som meg. Også er det nok litt sånn at vi prater om ting, men avtaler ikke: ok, da gjør vi sånn og sånn, da og da, der og der. Men ja, vi snakker jo om ting, så kan han komme og spørre seinere: hva gjør du i helga eller lignende. Det er nok like mye fordi han er usikker på om det var en avtale, og han er nok ganske usikker på hva jeg vil. Tror han føler jeg er vanskelig å lese, og kanskje jeg er det? Jeg blir i alle fall det når jeg blir så usikker på ham.

Mud er en type spill, LekeHusmor. Et tekstbasert, hack-and-slash rollespill.

Skrevet

enig med deg ang. stereotyping.

har endret innlegget mitt :fnise:

baklager :pls:

jeg wikipedia'et mud, det så spennende ut!

(er ikke så langt inn i spill verdenen som jeg kunne ønske. har holdt meg til Sims og Age of Empires)

Skrevet
enig med deg ang. stereotyping.

har endret innlegget mitt :fnise:

baklager :pls:

jeg wikipedia'et mud, det så spennende ut!

(er ikke så langt inn i spill verdenen som jeg kunne ønske. har holdt meg til Sims og Age of Empires)

Du er tilgitt søta, mente ikke å være så krass som jeg sikkert hørtes ut altså :)

Nå sitter jeg her da, og lurer på om han kommer til å spørre meg om jeg vil komme eller ikke. Han skulle få besøk av en kompis i dag, er ikke sikkert han har gått enda engang. Har ikke lyst på en helg aleine, det er egentlig nok med de 2 neste helgene uten ham.

Fikk hentet hjemmekinoanlegget mitt på posten i dag. K måtte hjelpe meg, ettersom det veide nærmere 30 kg og var en svær kasse, heldigvis har K bil, så da gikk det ganske greit. Nå gjelder det bare å få satt det opp, K sa noe om at han kunne hjelpe meg i morgen, så får vi se da. Han har en holdning til avtaler osv. som nok kan komme til å gjøre meg gal. Greit å se at han ikke bare er perfekt også da, det ville jo egentlig vært litt kjipt. Hentet litt klær fra H&M på posten samtidig som hjemmekinoanlegget mitt. Må si jeg blir litt oppgitt. En del av toppene i str. S er for store, jeg kunne hatt Xs, og jeg er ikke noen liten jente altså. Hva er vitsen med å lage str. S så stor? Forhåpentligvis krymper klærne litt i vask.

Fikk tenkt litt mens jeg trente i dag og gikk til og fra bussen. Merker at det skremmer meg litt hvor my K betyr for meg, hvor glad jeg er i ham. Er redd for at vi skal finne ut at vi ikke passer sammen likevel, slik at vi ikke engang kommer noe videre fra der vi er nå, er redd for at vi skal gå videre, men finne ut at vi ikke funker sammen, og jaggu skremmer tanken på at vi kanskje blir sammen og fungerer fint meg også. Jeg liker ikke at jeg slipper ned skuldrene og tar initiativ. Jeg liker ikke at jeg viser ham med hele meg hva jeg føler.

Han synes det er fint, han har slitt litt i forhold til at jeg er så usikker og tilbakeholden, men jeg synes det er skremmende. Vi har nok et litt likt syn på hverandre, jeg synes han er for tilbakeholden, vinglete, usikker og forvirret. Han synes jeg er for usikker, for tilbakeholden og at jeg ikke tar nok initiativ til at han helt vet hvor han har meg. Jeg føler jo selv at jeg er ganske klar på hva jeg føler, og det er kanskje det han føler at han er også?

Gjest Grafica
Skrevet

Kleskjedene øker stadig størrelsen på klærne, siden gjennomsnittstørrelsen i verden øker. Det er for at folk skal tro de er blitt slankere og dermed kjøpe mer klær :roll:

Skrevet
Kleskjedene øker stadig størrelsen på klærne, siden gjennomsnittstørrelsen i verden øker. Det er for at folk skal tro de er blitt slankere og dermed kjøpe mer klær :roll:

Jammen for pokker da, jeg HAR blitt slankere, og jeg trenger ikke gå i noe mindre enn str S jeg :gjeiper: Hva skal jeg ende opp i da når jeg endelig har nådd målet mitt om noen få kg, str xxs? Det har de vel ikke engang tror jeg. Også er de ikke spesielt konsekvente engang. For S kan i noen tilfeller være for smått, og noen ganger er 36 for stort, mens 38 er for smått. :klø:

Blæh! Jeg vil at K skal ta kontakt NÅ, sånn at jeg ikke begynner å tenke alle mulige dumme tanker om at han ikke vil ha meg der i kveld. Jeg vil jo ikke annet enn å sitte i sofaen hans med laptopen min, så kan han spille xbox, også kan jeg bare kose på ham når jeg føler for det. Vil bare ikke sitte her aleine liksom, trenger ikke være übersosial med ham. Bare slippe å sitte aleine, for ikke å snakke om at jeg vil sove tett inntil ham i natt.

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg varierer fra S til XL i topper på H&M jeg... Derfor må jeg alltid prøve. For snitt og stoff betyr så utrolig forskjell når det gjelder størrelse.

*trøsteklemme* :klemmer:

Skrevet

Hum... Jeg bruker S i alt på H&M, jeg... :klø: En av de få butikkene jeg kan handle hos online og vite at størrelsene er greie for meg.

(OK, ikke bukser, da, men det kjøper jeg ikke på H&M uansett).

Gjest skorpio
Skrevet
Hum... Jeg bruker S i alt på H&M, jeg... :klø: En av de få butikkene jeg kan handle hos online og vite at størrelsene er greie for meg.

(OK, ikke bukser, da, men det kjøper jeg ikke på H&M uansett).

Samme her - bruker alltid den samme størrelsen på H&M!

Skrevet

Kom meg etterhvert til K i går. J kom også, så satt vi nå der og spilte mud-en og xbox, spiste wok, drakk vin, whisky og kaffe. Hadde en herlig, lat søndagsmorgen i dag :sjarmor: og spiste god frokost. Deretter dro jeg på trening, mens K skulle jobbe litt. Var hjemom en tur og spiste middag, fikk ryddet litt og satt på vask, og nå er jeg hos K igjen. Blir her til i morgen, så får vi se hva det blir til denne uka. Håper på å få sett ham en del i alle fall. Det er så koselig å sovne og våkne opp sammen. Riktignok er det ganske intenst å sees nesten hver eneste dag, men jeg vil ikke være det foruten :) Han åpner seg mer og mer, og slipper ned skuldrene nå som jeg også gjør det. Det gjør ting mye lettere.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Alt ordner seg for snille piker vettu, eller iallefall de som tar det de vil ha :lur:

:klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...